ФорумКоментарі та порадиЗв'яжіться з Гуру казино

Зв'яжіться з Гуру казино (Сторінка 2)

4 р. тому від lauarual
|
38908 переглядів 85 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
dominikstaffl
2 р. тому

Привіт, що ви маєте на увазі, коли вони не відображаються? Хіба це не працює для вас? https://casino.guru/caxino-casino-review

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це тому, що це дочірнє підприємство, тому сайт побудований так само

Автоматичний переклад.
dominikstaffl
2 р. тому

Привіт,

Я не знаю, як саме ця інформація пов’язана з вашим попереднім дописом, кажучи:

"Привіт, я хотів запитати, чому казино Wildz, як-от caxino, більше не відображаються, коли ви ходите по ним?"

Не могли б ви пояснити, що здається головною проблемою, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Даніель/Радька, запит: Джо у відпустці чи що? Я не можу знайти його в пошті та в повідомленнях 😕

Автоматичний переклад.
lauarual
2 р. тому

Привіт лауаруал,

Josef.Z отримав ваше повідомлення і незабаром зв’яжеться з вами. Як мені сказали. 🙂


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я буду чекати. Дякую

Автоматичний переклад.
lauarual
2 р. тому

Ласкаво просимо.

Я буду тут, якщо я вам знадоблюся 🙂.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Спасибі за вашу допомогу.

Я все ще чекаю, якщо ви можете допомогти мені з цим, це було б чудово.

Я втомився чекати!

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Даніель/Радька, я ще чекаю на відповідь Йозефа.

Насправді не так важко відповісти на електронний лист!!!!

Автоматичний переклад.
lauarual
2 р. тому

Тоді що саме ви хотіли б, щоб ми зробили? Ви зв’язалися з нами тут, Радка зв’язалася безпосередньо з Йозефом, і він сказав, що незабаром зв’яжеться з вами. Що ще ми можемо зробити?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Можливо, виділити огляди гравців разом із відгуками гуру казино -


як гравці, ми знаємо, скільки нових казино з’являється щодня, і як важко відстежити, наскільки добре працюють казино; але я думаю, що було б зручно мати огляди гравців разом із відгуками гуру казино.


можливо, «те, що ми знайшли в «Казино А», і «думки наших гравців можна знайти тут».


Є кілька високопоставлених казино, в яких я особисто грав кілька разів і не оцінив би їх на вдвічі нижчу оцінку через проблеми, які зіткнувся з наживою, але казино з «ідеальною репутацією» тут. Виявляється упередженим або платним за IMO.


Регулятори, які не розглядають скарги публічно, не повинні отримувати оцінку «ідеального казино», оскільки, якщо вони не сприймають скарги серйозно на публіці, уявіть, наскільки вони закриті та непотрібні без аудиторії.

Автоматичний переклад.
lauarual
2 р. тому

Я вважаю, що ви помиляєте « живу підтримку » з тим, що ви знайшли тут, тобто форумом онлайн-казино.


Потренуйтеся трохи терпіння, і ви не втомитесь чекати. Якщо ви помітили, що адміністратори/модитори можуть зайняти 7 днів, як зазначено в процедурі подання скарг.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Можливо, виділити огляди гравців разом із відгуками гуру казино -


як гравці, ми знаємо, скільки нових казино з’являється щодня, і як важко відстежити, наскільки добре працюють казино; але я думаю, що було б зручно мати огляди гравців разом із відгуками гуру казино.


можливо, «те, що ми знайшли в «Казино А», і «думки наших гравців можна знайти тут».


Є кілька високопоставлених казино, в яких я особисто грав кілька разів і не оцінив би їх на вдвічі нижчу оцінку через проблеми, які зіткнувся з наживою, але казино з «ідеальною репутацією» тут. Виявляється упередженим або платним за IMO.


Регулятори, які не розглядають скарги публічно, не повинні отримувати оцінку «ідеального казино», оскільки, якщо вони не сприймають скарги серйозно на публіці, уявіть, наскільки вони закриті та непотрібні без аудиторії.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, найновіший і безпосередній досвід є життєво важливим аспектом сторінки казино. У розділі "Останні відгуки користувачів" ми відображаємо останні 3 відгуки користувачів про казино, які доступні у вашій країні.

Ви можете переглянути всі пов’язані відгуки користувачів на вкладці «Відгуки користувачів», і ми додали зірочку із загальним рейтингом, заснованим лише на відгуках користувачів гравця.

Якщо у вас є інша пропозиція чи ідея, як ми можемо виділити їх більш ефективно, поділіться, будь ласка

Коли справа доходить до скарг,

кожна невиправдана або невирішена скарга приносить казино деякі чорні бали залежно від «серйозності» проблеми.

Ви знайшли ідеальне казино з необґрунтованими скаргами або пасивним регулятором, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, шановна команда гуру казино!

У мене є запитання. Сьогодні я зареєструвався в казино і збирався отримати бонус, коли мені сказали, що я не можу його отримати, оскільки у мене, здається, є другий обліковий запис, який мене спантеличив, оскільки я ніколи не створюю 2 облікові записи в одне і те ж казино завжди! Це не так вже й погано! Кажуть, що у мене є дублікат, але не повідомляють, з якою електронною поштою. У мене є 3 електронні листи, і я намагався скинути пароль для всіх 3 електронних листів, і лише той електронний лист, на якому я зареєстрований, отримав електронний лист для відновлення пароля, а не інші. Тому я не знав, що в мене є другий акаунт!!! Ви повинні повідомити мені, яка адреса електронної пошти використовувалася для ймовірно дублюючого облікового запису?

Якщо це має бути мій другий обліковий запис, хіба вони не повинні це сказати?

Буду рада відповіді ✌🏼

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
2 р. тому

Це цікаво. Ось моє припущення: хтось інший, використовуючи ту саму IP-адресу, створив обліковий запис у казино, система позначила ваш новий і єдиний обліковий запис як дублікат.

Якщо з іншим обліковим записом пов’язані інші облікові дані (ім’я, адреса, номер телефону), очевидно, він не ваш, але якщо облікові дані збігаються, це має бути ваш обліковий запис, і казино має допомогти вам відновити доступ.

Тому я б попросив казино допомогти відновити доступ до вашого нібито першого облікового запису. Якщо вони не допомагають, подавайте скаргу. Як я вже згадував раніше, я припускаю, що перший обліковий запис навіть не ваш, тому ви навряд чи зможете отримати до нього доступ.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт Даніель!

Я розмовляв з ними кілька разів, але кожного разу вони кажуть мені, що їм заборонено надавати будь-яку інформацію.

Я відчуваю, що вони намагаються мене обдурити.

У мене є проблема, але зараз у 2 казино!

Точно така ж проблема з 2-м казино. Нібито 5 акаунтів з однаковою IP-адресою, чого бути просто не може. Це друге казино навіть надіслало мені фотографії з електронними листами, які нібито були створені з тією самою IP-адресою.

Як це може бути, Деніел, що хтось інший використовує мою IP?!?!?!?!

Це взагалі можливо?!?!

Іноді у мене виникає відчуття, що деякі казино навмисно створюють кілька облікових записів з однаковою IP-адресою, щоб ви могли створити проблеми, якщо очікується велика виплата ^^.

Останнім часом мені здається, що деякі казино діють підступно, щоб заробити більше грошей.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

У мене також є скріншоти розмов, де вони просто не хочуть допомогти мені вирішити проблему. Зростає підозра, що вони роблять це навмисне, щоб створити проблеми з оплатою.

У мене також є фотографії з другого казино, яке негайно надіслало мені фотографії з електронними листами, які я мав створити.

Я особисто НІКОЛИ не створюю 2 акаунти в одному казино!!! Ніколи!!

Вважайте це справді дивним.

Понад усе, казино дають вам відчуття, що з часом стаєте все більш незахищеними!!!! Це вже не весело так грати!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене також є скріншоти розмов, де вони просто не хочуть допомогти мені вирішити проблему. Зростає підозра, що вони роблять це навмисне, щоб створити проблеми з оплатою.

У мене також є фотографії з другого казино, яке негайно надіслало мені фотографії з електронними листами, які я мав створити.

Я особисто НІКОЛИ не створюю 2 акаунти в одному казино!!! Ніколи!!

Вважайте це справді дивним.

Понад усе, казино дають вам відчуття, що з часом стаєте все більш незахищеними!!!! Це вже не весело так грати!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Мені прикро чути про ваші проблеми.

Як запропонував Деніел, я б подав скаргу , ну, власне, 2.

Я думаю, що казино не любить показувати вам інші адреси через політику безпеки.

Крім того, ми вважаємо, що однакова IP-адреса означає лише те, що два (або більше) гравці використовують одну програму VPN або просто спільно використовують інтернет-з’єднання. Тому потрібно знайти більше підтверджуючих ознак (такі самі або схожі облікові дані тощо), щоб бути абсолютно впевненим, що гравець створив кілька облікових записів.

Що ви думаєте про подачу скарг?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка! 🙂

Я думаю, що це гарна ідея!

Я подам 1 скаргу, і в іншому казино, де у мене така ж проблема, рахунок було закрито на мій запит, оскільки вони справді дуже грубі.

Я дякую вам за підтримку!!!


Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт команда гуру казино, мені потрібна допомога з перевіркою віку. Коли я вводжу всі правильні дані, з’являється повідомлення: особа з інформацією не знайдена.

ти можеш розглянути це?

з повагою Габріель

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого