4 р. тому
Запит: команда CG працює нормально?
A query: the CG team is working normally?
Una consulta: el equipo de CG está trabajando normalmente?
Запит: команда CG працює нормально?
A query: the CG team is working normally?
Una consulta: el equipo de CG está trabajando normalmente?
У мене немає повернення контакту для тестів, які я робив. Тому я консультуюсь
I have no return of my contact for tests I did. So I consult
No tengo retorno de mi contacto por pruebas que hice. Por eso consulto
Даніель
Я думав, що цей форум є дискусійною групою для всіх речей, що стосуються казино, а не безкоштовна реклама будь-якого казино для реєстрації імені та підключення своїх казино. Я думаю, що після того, як вони будуть засвідчені автентичністю, їх слід видалити та розмістити в потрібному місці. Наразі було 7, і якщо цього не зупинити, форум втратить свою цінність і просто переповниться рекламою
Daniel
I thought this forum was a discussion group for all things casino related and not free advertising for any casino to sign up a name and plug their casinos. I think they should be removed and advertised in the right place on casino guru once they have been authenticated. There have been 7 so far and if this is not stopped the forum will lose its value and just become full of advertisements
Привіт, я зв’язуюся з більшістю з них. У нас є спеціальна категорія акцій: Бонуси та акції
Щодня я видаляю рекламні пропозиції, коли бачу, що це не має сенсу, це стаття, орієнтована на створення посилань, або це просто копія + вставлений текст, який можна знайти в багатьох місцях Google. У будь-якому випадку ми обговорюємо це щотижня, ми побачимо, що ми можемо з цим зробити.
Якщо ви переглядаєте різні форуми, пов’язані з азартними іграми, у них є однакові розділи з подібними публікаціями, тому я не думаю, що це обов'язково неправильно.
Hi, I'm in touch with most of them. We have a dedicated category for promos: Bonuses and promotions
I delete promos on a daily basis when I see that it doesn't make any sense, it's a linkbuilding oriented article or it's just copy+pasted text that can be found on many places in Google. Anyway, we discuss this every week, we'll see what we can do about this.
When you look at different gambling related forums, they have the same sections with similar posts as well, so I don't think it's necessarily wrong.
Є теми, які намагаються набрати людей, тому я не знаю, що! Мені це не здається місцем. Окрім посилань, які не призводять до жодної серйозної сторінки.
There are threads that try to recruit people so I don't know what! It doesn't seem like the place to me. In addition to links that do not lead to any serious page.
Hay hilos que pretenden reclutar gente para no se que! No me parece el lugar. Además de enlaces que no dirigen a ningúna pagina seria.
То в чому проблема? Хтось шукає когось іншого для співпраці. Він підключений до азартних ігор, і посилання працює для мене (див. Скріншот).
So what's the problem? Someone's looking for someone else to cooperate with. It's connected to gambling and the link works for me (see the screenshot).
Один реєструється на тій сторінці, яка пов’язана, і електронний лист для підтвердження не надходить для входу в профіль. Немає контактної електронної пошти.
Єдине контактне поле при написанні не відповідає.
Сама сторінка казино не вводиться.
Можливо, він не доступний для моєї країни.
Я даю йому користь сумнівів. Не думати, що це сторінка, яка лише збирає дані.
One registers on that page, which is affiliated, and the confirmation email does not arrive to enter the profile. There is no contact email.
The only contact field, when writing do not answer.
The casino page itself does not enter.
Maybe it is not available for my country.
I give him the benefit of the doubt. To not think that it is a page that only collects data.
Uno se registra en esa página, que es de afiliados, y no llega el mail de confirmación para ingresar al perfil. No hay mail de contacto.
El unico campo de contacto, al escribir no contestan.
La pagina del casino en sí no ingresa.
Tal vez no está disponible para mi país.
Le doy el beneficio de la duda. Para no pensar que es una pagina que solo recopila datos.
Привіт, я Пауліна з Чилі, мені потрібно поспілкуватися з Йозефом, я надіслав йому файл із інформацією, яку він запитував деякий час тому, і він мені не відповідає, я не знаю про нього нічого тижнями, я хочу знати якщо те, що я йому надіслав, є правильним і, звичайно, продовжувати виконувати більше завдань для гуру казино. Дякую!
Hello, I am Paulina from Chile, I need to communicate with Jozef, I sent him a file with information that he requested a while ago and he does not respond to me, I have not known anything about him for weeks, I want to know if what I sent him is correct and of course to continue doing more task for casino guru. Thank you!
Hola, soy Paulina de chile, necesito comunicarme con jozef, yo le Envíe un archivo con información que el me solicitó hace un tiempo y no me responde, hace semanas que no se nada de el,quiero saber si esta correcto lo que le envié y por supuesto para seguir realizando mas task para casino guru. Muchas gracias!
Привіт, мені сказали, що Йозеф тобі вже відповів.
Hi, I was told that Jozef already replied to you.
Привіт, я Пауліна з Чилі, я хочу поспілкуватися з Йозефом, я хочу знати, чи отримали ви файл тесту, який я провів, оскільки ви не відповідали мені кілька днів, я хотів би знати, як ви є, і якби ви могли мені відповісти. Вибачте за незручності 😊😁
Hi, I'm Paulina from Chile, I want to communicate with Jozef, I want to know if you received a file of a test that I performed, since you have not responded to me for several days, I would like to know how you are and if you could answer me. Sorry for the inconvenience 😊😁
Hola soy Paulina de chile, quiero comunicarme con jozef,quiero saber si recibió un archivo de un test que yo realice,ya que no me ha respondido hace varios días,me gustaría saber como está y si pudiera responderme. Disculpen las molestias 😊😁
Привіт! Вибачте за перерву, я знаю, що це тут нічого спільного, але мені потрібно зв’язатися з Йозефом, оскільки я надіслав йому електронне повідомлення кілька днів тому, і він все ще не відповідає, це просто знати, як він, і відповісти, що я надіслав йому, велике спасибі та чудового дня 😁😁
Hi! Excuse the interruption, I know that it has nothing to do with here, but I need to contact Jozef since I sent him an email days ago and he still does not respond, it is just to know how he is and to answer what I sent him, thank you very much and have a excellent day 😁😁
Hola! Disculpen la interrupción se que no tiene que ver acá, pero necesito comunicarme con jozef ya que le envié un correo hace días y aun no responde, es solo para saber como está y para que responda lo que le envié, muchas gracias y que tengan un excelente día 😁😁
Привіт! Я подав вам скаргу, тому що casinomga не виплачувала мої гроші. Я також отримав електронний лист від вас
( nikolas.b@casino.guru ), і я відповів на цей електронний лист. На жаль, на мої електронні листи не відповідають. Може, ти можеш сказати мені, де це? З повагою Марсель
Hi! I had lodged a complaint with you because casinomga was not paying out my money. I got an email from you too
( nikolas.b@casino.guru ) and I wrote back to this email. Unfortunately, my e-mails are not answered. Can you maybe tell me where that is? Best regards Marcel
Hallo! Ich hatte bei euch eine beschwerde eingereicht weil casinomga nicht mein geld auszahlt. Ich habe denn auch von euch eine email bekommen
(nikolas.b@casino.guru) und habe denn auch auf diese email zurück geschrieben. Leider werden meine e-mails nicht beantwortet. Können sie mir vieleicht sagen wodran das liegt? Liebe grüsse marcel
Привіт, скористайтеся цим посиланням і дайте відповідь там. Команда скарг чекає на вашу відповідь: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Hello, please use this link and answer there. The complaint team is waiting for your answer: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Привіт дорога Ратка! Тепер я знову написав Ніку повідомлення, але я вважаю, що повідомлення більше не приходить. Відповідаючи на запитання Нік, так, я грав з бонусами, а депозити завжди здійснюються за допомогою Visa, а платежі завжди здійснюються банківським переказом
Hello dear Ratka! I have now written Nik a message again but I believe that the message does not arrive again. Answering Nik's question, yes I played with bonuses and deposits are always made with Visa and payments are always made by bank transfer
Hallo liebe Ratka! Ich habe jetzt Nik nochmal eine Nachricht geschrieben aber ich glaube das die Nachricht wieder nicht ankommt. Auf Nik seine Frage zu Antworten,ja ich habe mit Boni gespielt und Einzahlung immer mit Visa und Auszahlung immer per Bank Überweisung immer das gleiche .vielen Dank schon mal für eure Mühe.Liebe Grüsse Marcel
Повідомлення потрібно писати прямо в скаргу, яку вам надіслала Радка – не тут.
You need to write the messages right into the complaint that Radka sent you - not here.
Привіт дорогий Данило! Я вже надіслав кілька повідомлень на цю електронну пошту (Nikolas.b@casino.guru), але не отримав відповіді. Я можу надсилати електронні листи скрізь, це також показує мені, що електронний лист було надіслано успішно. Мені також дуже прикро за незручності. З повагою Марсель
Hello dear Daniel! I have already sent several messages to this e-mail (Nikolas.b@casino.guru) and I get no answer. I can send e-mails everywhere, it also shows me that the e-mail was sent successfully. I am also very sorry for the inconvenience. Kind regards Marcel
Hallo lieber Daniel! Ich habe schon mehrere Nachrichten auf diese e-Mail (Nikolas.b@casino.guru) geschickt und ich bekomme keine Antwort.ich kann überall e-Malis versenden,er zeigt mir auch das die e-Mali erfolgreich verschickt wurde. Es tut mir auch sehr leid für diese Unannehmlichkeiten.Liebe Grüsse Marcel
Але ми не просили вас надсилати електронні листи. Вас попросили відповісти прямо тут: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
Я бачу, що вам уже вдалося це зробити, тож тепер все буде добре 🙂
But we didn't ask you to send emails. You were asked to reply right here: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1
I can see you already managed to do it so it should be fine now 🙂
Привіт, я хотів запитати, чому казино Wildz, як-от caxino, більше не відображаються, коли ви ходите по ним?
Hello, I wanted to ask why wildz casinos like caxino are no longer displayed when you walk on them?
Hallo ich wollte fragen warum wildz casino wie caxino nicht mehr angezeigt werden wenn man drauf geht ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.