ФорумКоментарі та порадиЗв'яжіться з Гуру казино

Зв'яжіться з Гуру казино

4 р. тому від lauarual
|
39503 переглядів 85 відповідей |
|
1 2...5
4 р. тому

Запит: команда CG працює нормально?


Автоматичний переклад.
lauarual
4 р. тому

Привіт, так, чому?

Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

У мене немає повернення контакту для тестів, які я робив. Тому я консультуюсь

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Привіт, так, чому?

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я намагаюся спілкуватися близько 5 днів, і вони не відповідають.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Даніель

Я думав, що цей форум є дискусійною групою для всіх речей, що стосуються казино, а не безкоштовна реклама будь-якого казино для реєстрації імені та підключення своїх казино. Я думаю, що після того, як вони будуть засвідчені автентичністю, їх слід видалити та розмістити в потрібному місці. Наразі було 7, і якщо цього не зупинити, форум втратить свою цінність і просто переповниться рекламою

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
Whitelighter
4 р. тому

Привіт, я зв’язуюся з більшістю з них. У нас є спеціальна категорія акцій: Бонуси та акції

Щодня я видаляю рекламні пропозиції, коли бачу, що це не має сенсу, це стаття, орієнтована на створення посилань, або це просто копія + вставлений текст, який можна знайти в багатьох місцях Google. У будь-якому випадку ми обговорюємо це щотижня, ми побачимо, що ми можемо з цим зробити.


Якщо ви переглядаєте різні форуми, пов’язані з азартними іграми, у них є однакові розділи з подібними публікаціями, тому я не думаю, що це обов'язково неправильно.

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Є теми, які намагаються набрати людей, тому я не знаю, що! Мені це не здається місцем. Окрім посилань, які не призводять до жодної серйозної сторінки.

Автоматичний переклад.
lauarual
4 р. тому

То в чому проблема? Хтось шукає когось іншого для співпраці. Він підключений до азартних ігор, і посилання працює для мене (див. Скріншот).

file

Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Один реєструється на тій сторінці, яка пов’язана, і електронний лист для підтвердження не надходить для входу в профіль. Немає контактної електронної пошти.

Єдине контактне поле при написанні не відповідає.

Сама сторінка казино не вводиться.

Можливо, він не доступний для моєї країни.

Я даю йому користь сумнівів. Не думати, що це сторінка, яка лише збирає дані.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт, я Пауліна з Чилі, мені потрібно поспілкуватися з Йозефом, я надіслав йому файл із інформацією, яку він запитував деякий час тому, і він мені не відповідає, я не знаю про нього нічого тижнями, я хочу знати якщо те, що я йому надіслав, є правильним і, звичайно, продовжувати виконувати більше завдань для гуру казино. Дякую!

Автоматичний переклад.
paulish
3 р. тому

Привіт, мені сказали, що Йозеф тобі вже відповів.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, я Пауліна з Чилі, я хочу поспілкуватися з Йозефом, я хочу знати, чи отримали ви файл тесту, який я провів, оскільки ви не відповідали мені кілька днів, я хотів би знати, як ви є, і якби ви могли мені відповісти. Вибачте за незручності 😊😁

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт! Вибачте за перерву, я знаю, що це тут нічого спільного, але мені потрібно зв’язатися з Йозефом, оскільки я надіслав йому електронне повідомлення кілька днів тому, і він все ще не відповідає, це просто знати, як він, і відповісти, що я надіслав йому, велике спасибі та чудового дня 😁😁

Автоматичний переклад.
2 р. тому


Привіт! Я подав вам скаргу, тому що casinomga не виплачувала мої гроші. Я також отримав електронний лист від вас

( nikolas.b@casino.guru ), і я відповів на цей електронний лист. На жаль, на мої електронні листи не відповідають. Може, ти можеш сказати мені, де це? З повагою Марсель

Автоматичний переклад.
Marcel1979
2 р. тому

Привіт, скористайтеся цим посиланням і дайте відповідь там. Команда скарг чекає на вашу відповідь: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт дорога Ратка! Тепер я знову написав Ніку повідомлення, але я вважаю, що повідомлення більше не приходить. Відповідаючи на запитання Нік, так, я грав з бонусами, а депозити завжди здійснюються за допомогою Visa, а платежі завжди здійснюються банківським переказом

Автоматичний переклад.
Marcel1979
2 р. тому

Повідомлення потрібно писати прямо в скаргу, яку вам надіслала Радка – не тут.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт дорогий Данило! Я вже надіслав кілька повідомлень на цю електронну пошту (Nikolas.b@casino.guru), але не отримав відповіді. Я можу надсилати електронні листи скрізь, це також показує мені, що електронний лист було надіслано успішно. Мені також дуже прикро за незручності. З повагою Марсель

Автоматичний переклад.
Marcel1979
2 р. тому

Але ми не просили вас надсилати електронні листи. Вас попросили відповісти прямо тут: https://casino.guru/casino-mga-the-player-s-withdrawal-is-delayed-1

Я бачу, що вам уже вдалося це зробити, тож тепер все буде добре 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я хотів запитати, чому казино Wildz, як-от caxino, більше не відображаються, коли ви ходите по ним?

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого