ФорумКоментарі та порадиЗанепокоєння щодо відгуків користувачів

Занепокоєння щодо відгуків користувачів

1 рік тому від Radka
|
5581 переглядів 17 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я вирішив створити цю тему, тому що один із наших відданих членів добре зауважив, коли йдеться про відгуки користувачів, і я хотів би продовжити тут.

Дякую, CasinoStreamer88 🙂.

Я вставлю ваш останній пост на цю тему.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт люба Радко 🙂

Я теж розумію і бачу проблему. 🙂

На жаль, є багато гравців, які дають погані оцінки, наприклад, відразу після 1 або 2 депозитів, тому що вони, на жаль, програли, і вони розчаровані.

Це саме те, що я особисто вважаю дещо несправедливим щодо казино.

Зрештою, на мою думку, ваш сайт настільки відомий і успішний, що багато гравців заходять на ваш сайт першими, щоб вибрати казино, і це, на мій погляд, чудово!

У вас тут все дуже добре, і я дуже щасливий, що ви є! Але я хотів би, щоб була якась система, в якій, наприклад, тільки перевірені гравці ставили оцінки або їх допускали лише ті, хто мав певний досвід роботи в казино.

Я просто думаю, що потрібно щось, що задовольняє обидві сторони 🙂

Я справді можу уявити, що це дуже неприємно і погано для казино, коли люди дають погані оцінки, тому що інші можуть потім шукати щось інше, і це зашкодить казино.


Але мене особисто найбільше хвилює, чесно кажучи, саме ця тема. 🙂

Учора я помітив, що в казино, яке є новим, воно має 5 відгуків користувачів, які, на мою думку, 4 з 5 відгуків є фальшивими, оскільки це людина, яка пише відгуки в кількох облікових записах, щоб казино було добре представлено, що не обов’язково бути випадком .

Я особисто відчуваю себе зрадженим через це. 🙂

Я хотів там зареєструватися вчора, перед тим подивився відгуки, а коли побачив, що уникав казино, тому що почувався трохи одуреним 🙂

Я можу написати вам приватно, яке казино я маю на увазі, якщо це буде важливо для вас 🙂

✌🏼🌿✌🏽


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Привіт 🙂

Я вважаю, що ми повинні обговорити відгуки користувачів окремо, поза загальною темою ABO. Я впевнений, що багато гравців відчувають те саме.

Я розумію вашу точку зору, дозвольте мені додати, що Даніель досить добре пояснив, що ми робимо, щоб цього запобігти.

Ми все ще діємо згідно з правилами, встановленими для того, щоб відгуки користувачів залишалися справжніми . Це не так просто, як ви думаєте 🙁


3.11. Метою оглядів і рейтингів, створених Користувачами на Веб-сайті, є відображення правдивого досвіду гравців на окремих веб-сайтах казино. Ось чому ми залишаємо за собою право видаляти відгуки користувачів, створені користувачами за мотивацією казино, наприклад, пропонуючи їм бонус в обмін на позитивний відгук.

3.12. Ми не маємо дозволу Користувачів ділитися їх особистою інформацією, включаючи адресу електронної пошти, з веб-сайтами казино, які вони переглядали або оцінювали на нашому Веб-сайті. Тому ми не можемо надати цю інформацію казино, щоб допомогти ідентифікувати Користувача, який залишив відгук на нашому веб-сайті. Якщо казино бажає ідентифікувати Користувача або поспілкуватися з ним, представники казино можуть безпосередньо відповісти на відгук Користувача"


Ми також мали намір дати казино можливість відповідати на відгуки, щоб фальшиві гравці, які публікують погані відгуки, могли бути викриті безпосередньо казино, ми намагаємося «покрити решту».

Усі адміністратори дуже стурбовані якістю схвалених відгуків користувачів, ми робимо все можливе, щоб виявити погані наміри.


Не соромтеся відкрито називати казино, нам не потрібно нічого приховувати. 🙂

Якщо вам особисто не подобається ця ідея, напишіть мені: radka@casino.guru

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую за детальну відповідь, тепер я знаю більше. 🙂

По-перше, я не можу уявити, скільки у вас тут роботи 🤯 стільки заявок на скарги чи іншого, просто дивуєшся, як ти встигаєш все це робити так професійно!

Це добре, що казино мають можливість відповідати на відгуки, оскільки було б трохи невміло, якби вони не могли.

Я хотів би відкрито говорити про казино, але я не хочу нікого лихати/писати, тому що я можу помилятися, і тому я більше людина, яка не називає імен. 🙂

Але я помітив дещо, що хотів би тобі показати 🙂 Я напишу тобі електронного листа ✌🏼✌🏽

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Привіт! Робота з відгуками користувачів іноді виглядає як боротьба з вітряними млинами, оскільки ми отримуємо сотні фальшивих відгуків від гравців, які створили кілька облікових записів, але ми також отримуємо багато фальшивих відгуків, написаних самими казино.

Ми також готуємо невелику зміну, де лише зареєстровані учасники зможуть писати відгуки користувачів. У мене також була ідея ввімкнути можливість писати відгуки лише якимось чином перевіреним користувачам, але це значно зменшило б кількість надісланих відгуків. Ми постійно працюємо над удосконаленнями, і я вважаю, що суттєве покращення має бути реалізовано до кінця цього року. Це вдосконалення гарантує, що більш досвідчені гравці та користувачі, які більше залучаються до CasinoGuru, матимуть сильніший вплив на рейтинг користувачів порівняно з нещодавно зареєстрованими користувачами.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт шановний Данило! 🤜🏻🍀🤛🏽

Я чув від Rakda, що ви працюєте над цим, і я повинен сказати, що це звучить як чудова ідея, і, звичайно, багато роботи в той же час! Але одна річ, яку ви повинні знати, деякі з ваших учасників НЕЙМОВІРНО цінують вашу роботу!! Я однозначно один з них!

Я впевнений, що з часом, терпінням і любов’ю ви досягнете всього, про що мріяли ви та ваша команда!

І я буду підтримувати вас як зможу!!

Хай живе команда гуру✌🏽 🤜🏻🍀❤️🤛🏽✌🏼

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Ps: Дякую, що дозволили мені бути частиною цього. 🙂

Приємно спілкуватися з такими хорошими людьми, які завжди поруч 🍀

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Ми дуже раді, що ви тут. І це не тому, що ви все ще так високо нас оцінюєте - дуже часто 😂, а тому, що ви можете порадити та заспокоїти інших гравців, які цього потребують, і стежити за деталями, які ми можемо пропустити.

Ось що варто згадати!👍

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую Радко 🙂

Якщо я можу допомогти громаді, я радий! Нам усім потрібна невелика допомога 🙂

Бажаю тобі гарного дня!


Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Уважаемый модератор, написал отзыв на 2 казино, отзывы были отклонены, до этого писал на проект один из общей сети , он был одобрен. Почему так происходит? Я могу предоставить скрины, что я реальный игрок в данных казино.

Plaksa86
5 міс. тому

Я надіслав вам електронний лист, де все пояснено. Сподіваюся, ви розумієте, чому ваші відгуки були відхилені першими. Це тому, що наша внутрішня система виявила деякі подібності. Це вже має бути виправлено. Дякую за співпрацю.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Привіт Люба! Чому мої відгуки були видалені?

Автоматичний переклад.
vlad1slaw
4 міс. тому

Привіт,

Дякую, що повернувся.

Ви можете перевірити свою електронну пошту, щоб отримати пояснення, яке ми надаємо після кожної відмови. Згідно з нашою системою, здається, що «На жаль, нам потрібно відхилити ваш відгук, оскільки наша внутрішня система виявила занадто багато схожості з іншими відгуками, надісланими до цього казино. Ми робимо це, щоб зберегти оцінку користувача якомога достовірнішою».

Боюся, те саме стосується всіх ваших відхилених відгуків.

Я не кажу, що наш інструмент виявлення завжди правильний, тож, можливо, ви можете надіслати нам знімки екрана, на яких показано ваші активні рахунки казино та історію депозитів або зняття коштів, щоб було очевидно, що ваш обліковий запис існував, коли ви надсилали відгуки. Що ти сказав? Ми доступні за адресою community@casino.guru

Щоб зберегти рейтинг неупередженим, нам потрібно лише переконатися, що ви справжній гравець із реальним досвідом.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Дякую, я надіслав скріншоти на вашу електронну пошту 🙂

Автоматичний переклад.
vlad1slaw
4 міс. тому

Дякую тобі,

На жаль, жодне з них не містить назви казино , дати створення облікового запису або того самого імені користувача казино, яке ви ввели під час надсилання обох відгуків .

Я хотів би попросити вас надати знімки екрана, які підтверджують, що ви зареєстрували облікові записи з указаним іменем користувача, перш ніж надіслати обидва відгуки користувачів.

Уся команда вдячна за ваше розуміння та співпрацю. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Привіт Люба! Повторно надсилав скріншоти з казино, щоб підтвердити реальні рахунки

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго дня, не могли б ви переглянути відмови у публікації відгуків.

Автоматичний переклад.
Vika2008
2 міс. тому

Я б сказав, що ми все перевірили і результат був таким, як ви вказали в причині. Важливо зауважити, що на обліковий запис завжди дозволяється один перегляд.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого