Привіт,
Мені нарешті вдалося налаштувати свій VPN на Польщу, і здається, що принаймні відгуки про казино відсутні.
Я повідомив про це наших техніків. Дякуємо за повідомлення. Давайте моїм колегам трохи часу розібратися з цим.
Hello,
I finally manage to set my VPN to Poland, and it seems that at least the casino reviews are missing.
I reported that to our tech guys. Thank you for the notice. Let's give my colleagues some time to deal with that.
Це схоже на бан у Польщі, оскільки ви не можете вибрати Польщу, намагаючись зареєструвати новий обліковий запис.
дивно, сотні казино і спортивних книг приймають гравців з Польщі, а сайт огляду обмежує Польщу, вперше бачу щось таке дивне і незрозуміле.
This looks like a Poland Ban because you can't select Poland when trying to register a new account.
strange, hundreds of casinos and sportsbooks accept players from Poland, and the review site restricts Poland, first time I see something so strange and incomprehensible.
Розділи онлайн-казино та огляди порожні, але я можу переглядати теми форуму, скарги, бонуси, новини. Я також не бачу Польщі при виборі країни проживання. Я сподіваюся, що це лише технічна проблема, а не заборона для Польщі переглядати огляди казино.
Online Casinos and Reviews sections are empty but I can browse forum topics, complaints, bonuses, news. I also don't see Poland when choosing the country of residence. I hope it's just a technical problem and not a ban for Poland from viewing casino reviews.
Коли я намагаюся відкрити випадкові сторінки казино «На жаль, щоб відповідати місцевим правилам, ми не можемо показати вам огляд цього казино. Проте ви можете вибрати з найкращих доступних онлайн-казино нижче». Так, нас заборонили. GG для НАС... Схоже, ми навіть більше не знайдемо допомоги зі скаргами... Правда?
When I try to open random casinos pages "Unfortunately, to comply with local regulations, we cannot display the review of this casino to you. However, you can choose from the best available online casinos below." Yup we are banned. GG for US... It looks like we won't even find a help with complains anymore.... Right?
Причину всього цього ми обов'язково дізнаємося незабаром. Наберіться терпіння, поки наша команда не надасть нам пояснення. Ми повідомимо всіх про будь-які оновлення. Дякуємо за розуміння.
We will surely find out the reason for all this soon. Please try to be patient until our team can give us the explanation. We'll inform everyone about any updates we'll have. Thank you for your understanding.
Наскільки я дізнався, є люди, які бачать все з польського IP і в них немає проблем із сайтом. Отже, якби Польщу заборонили, ніхто з цієї країни не міг би переглядати огляди казино на Casinoguru.
Особисто я також не можу переглядати відгуки, включаючи думки, обговорення та скарги щодо певного казино. У мене також недоступна Польща ні при реєстрації, ні в фільтрах. Здається, це якась технічна проблема з підключенням, можливо, у деяких інтернет-операторів. Мені важко сказати, тому що я нічого про це не знаю. Використання інших браузерів не допомагає.
Тільки через VPN можу без проблем дивитися все на сайті. Але при подачі скарги у мене немає Польщі і автоматично Пуерто-Ріко. Тому, коли скарги надходять від польських гравців, які мають таку проблему, співробітники веб-сайту повинні будуть змінити країну скарги. Гадаю, це не буде проблемою?
From what I found out, there are people who can see everything from Polish IP and they have no problems with the site. So if Poland was banned, no one from this country would be able to view casino reviews on the Casinoguru.
Personally, I also cannot view reviews, including opinions, discussions and complaints about a given casino. I also don't have Poland available during registration or in filters. It seems that this is some technical problem with connections, maybe with some internet operators. It's hard for me to say because I don't know anything about it. Using other browsers does not help.
Only through VPN I can view everything on the site without problems. But when submitting a complaint, I do not have Poland and automatically is Puerto Rico. So when complaints come from Polish players who have such a problem, the website staff would have to edit the country of the complaint. I guess that won't be a problem?
Привіт!
Наскільки я можу судити, це не технічна проблема; Я б сказав, що інші люди, про яких ви говорите, використовують VPN, або їхні IP-адреси динамічні, що заважає нашому сайту належним чином обмежувати вміст.
Хоча форму запиту потрібно спочатку обговорити з нашими керівниками, ми це усвідомлюємо, і тимчасове рішення таке, як ви описали. Гарно зроблено!
Hello!
As far as I can tell, it is not a technical problem; I'd say the other people you talk about use VPN, or their IPs are dynamic, which prevents our site from restricting the content properly.
Though the request form needs to be discussed with our leaders first, we are aware of that, and the temporary solution is as you described. Nicely done!
Дивно, що Польща була виключена з Casino.Guru, і легальні польські азартні компанії, такі як Forbet, Superbet, Sts тощо, все ще існують, але ми, як поляки, не можемо бачити їхні відгуки, навіть ці польські компанії, чи хтось розуміє думку Casino? .Управління гуру?
It's strange that Poland was excluded from Casino.Guru and legal Polish gambling companies such as Forbet, Superbet, Sts etc. are still there, but we as Poles cannot see their reviews, even those Polish companies, does anyone understand the thinking of the Casino.Guru management?
Ви читали мій попередній коментар? Я запитав людей, у деяких немає проблем із веб-сайтом Casinoguru з польського IP і вони можуть переглядати все, включаючи відгуки. На жаль, інша частина людей не може переглядати огляди тощо, і їх потрібно переглядати через VPN. Наприклад, Opera має вбудований VPN.
Якби Польщу забанили, чи працювали б акаунти? Вони все ще працюють, тому, схоже, це не вина Casinoguru. Начебто якась технічна проблема, але вона стосується підключення інтернет-операторів. З того, що я вже з'ясував, у мене оптоволоконний і мобільний інтернет від одного оператора і є технічні відмінності. Як я вже писав, для одних casinoguru працює без проблем, а для інших ні, база даних казино 0.
Did you read my previous comment? I asked people, some have no problems with the Casinoguru website from a Polish IP and can view everything including reviews. Unfortunately, the other part of people cannot view reviews etc. and must be viewed through a VPN. For example, Opera has a built-in VPN.
If Poland was banned, would the accounts work? They still work so it looks like it's not Casinoguru's fault. It seems to be some kind of technical problem, but it relates to the internet operators connections. From what I have already found out, I have fiber-optic and mobile internet from the same operator and there are technical differences. As I wrote, for some casinoguru works without problems and for others it does not, the casino database is 0.
його заблокував Casino.Guru, немає з чого вибрати Польщу, тому справа вже не в інтернет-провайдері, оскільки в поточному обліковому записі я намагаюся подати скаргу, моя країна Пуерто-Ріко
it was blocked by Casino.Guru, there is no Poland to choose from, so it is no longer a matter of the Internet provider, as in the current account I am trying to make a complaint, my country Puerto Rico
То як пояснити, що в одних з польським IP все працює, а в інших ні? Я знаю, тому що запитував на іншому форумі.
Особисто у мене така ж ситуація, як у вас, база даних казино 0, немає Польщі на реєстрації та в скаргах. Якщо ви хочете подати скаргу, напишіть в обговоренні казино, щоб адміністратор міг вручну змінити країну на Польщу, коли ви створите тему скарги.
So how do you explain that for some people everything works with a Polish IP and for others it doesn't? I know because I asked on another forum.
Personally, I have the same situation as you, the casino database is 0, no Poland on registration and in complaints. If you want to file a complaint, write in the casino discussion so that an admin can manually change the country to Poland once you create a complaint topic.
Я не знаю, я користуюся кількома інтернет-провайдерами з динамічним IP і, на жаль, кожна база даних timecasino = 0
I don't know, I use several Internet providers with dynamic IP and unfortunately every timecasino database = 0
привіт Ви насправді маєте рацію.
Польщу довелося виключити зі списку країн через зміни у вашому законодавстві. Але ви все ще можете використовувати наш веб-сайт із VPN; це взагалі не проблема.
Hey. You are actually right.
Poland had to be removed from the list of countries due to the changes in your legislative. But you still can use our website with VPN; it is no problem at all.
Для мене це абсолютно незрозуміле рішення. Я не пригадую, щоб щось змінилося в законодавстві останнім часом. Я розумію ситуації, коли казино забороняє гравцям грати з країни, в якій вони реєструються або хочуть увійти на веб-сайт казино. Але глобальний форум, який використовують гравці з усього світу, діляться думками та беруть участь у дискусіях... це дивно.
This is a completely incomprehensible decision for me. I don't recall anything changing in legislation recently. I understand situations when a casino prohibits players from playing from the country from which they register or want to enter the casino's website. But a global forum that players from all over the world use and share opinions and participate in discussions... this is strange.
Привіт.
На жаль, закон став жорсткішим.
Але я думаю, що є важлива деталь: люди з Польщі можуть отримати доступ до форуму чи скарг без обмежень; ми просто не можемо показати вам огляди казино.
І ми намагаємося з’ясувати, як повернути Польщу до списку країн, не ризикуючи мати зворотний ефект.
Hello.
Unfortunately, the law has become more stringent.
I think there is an important detail though: people from Poland may access the forum or complaints without limitation; we just can't show you the casino reviews.
And we try to figure out how to put Poland back on the list of countries without risking a backfire.
Закон останнім часом не став жорсткішим, він точно такий же, як 2-3-4 роки тому.
є казино, які приймають гравців лише з Польщі, наприклад forbet, sts тощо, і ви не можете переглянути їх огляд (ці компанії працюють у Польщі)
і найдивніше те, що Casino.Guru не є компанією, що пропонує азартні ігри, тому юридично вона не повинна блокувати інші країни, хоча це приватна компанія, і вони можуть блокувати будь-кого, кого хочуть, без будь-яких причин, як у випадку з Польщею , доступ до Casino.Guru доступний у країнах, де азартні ігри суворо заборонені, ви можете вибрати такі країни під час реєстрації на casino.guru.
Радка, здається, що неможливо написати скаргу, тому що я хотів перевірити, чи це спрацює, і автоматично, коли я хотів додати скаргу, моєю країною було встановлено Пуеро-Ріко, тому офіційно подати скаргу неможливо з Польщі, бо ця країна повністю виключена. .
law has not become more stringent recently, it is exactly the same as 2-3-4 years ago.
there are casinos that accept players only from Poland, such as forbet, sts, etc., and you cannot browse their reviev (these companies operate in Poland)
and the strangest thing is that Casino.Guru is not a company offering gambling, so legally it does not have to block other countries, although it is a private company and they can block anyone they want without any reason, as is the case with Poland, access to Casino.Guru is available in countries where gambling is strictly prohibited, you can select such countries when registering at casino.guru.
Radka, it seems that it is impossible to write a complaint because I wanted to test whether it would work, and automatically when I wanted to add a complaint, my country was set to Puero Rico, so it is officially not possible to submit a complaint from Poland, because this country has been completely excluded. .
Обмеження, на жаль, стали для нас суворішими; Я не говорив про казино. Чи знаєте ви, що ваша країна, як і багато інших, намагається активно блокувати сайти, пов’язані з gmabling? Ось більш-менш усе.
І так, я згадав про списки: «І ми намагаємося придумати, як повернути Польщу до списку країн, не ризикуючи отримати зворотний ефект». Скарги, реєстрації та кожен список країн, представлений на нашому веб-сайті.
Якщо я натраплю на оновлення, я повідомлю вас.
Ми робимо все можливе, щоб відповідати юридичним вимогам і зберегти якомога більше функцій для гравців. Будь ласка, перейдіть до Пуерто-Ріко або будь-якої іншої країни та повідомте посереднику з розгляду скарг про свій вибір.
дякую
The restrictions have sadly become more severe for us; I was not talking about casinos. Do you know your country, as well as many others, tries actively blocking gmabling-related sites? That's more or less it.
And yes, I mentioned the lists: "And we try to figure out how to put Poland back on the list of countries without risking a backfire." Complaints, registrations, and every list of countries presented on our website.
If I come across an update, I will let you know.
We're doing what we can to fit the legal requirements and preserve as many features for players. Please proceed with Puerto Rico or any other country and inform the complaint mediator about your choice.
Thank you.
Які казино на даний момент ТОП для поляків, щоб грати з PL без проблем і без зайвих ускладнень?
Which casinos are currently TOP Top for Poles to play from PL without any problems and without unnecessary complications?
Które teraz kasyna są TOP Top dla Polaków żeby bez problemu grać z PL bez niepotrzebnego kombinowania?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.