Привіт,
Мені нарешті вдалося налаштувати свій VPN на Польщу, і здається, що принаймні відгуки про казино відсутні.
Я повідомив про це наших техніків. Дякуємо за повідомлення. Давайте моїм колегам трохи часу розібратися з цим.
Hello,
I finally manage to set my VPN to Poland, and it seems that at least the casino reviews are missing.
I reported that to our tech guys. Thank you for the notice. Let's give my colleagues some time to deal with that.
Це схоже на бан у Польщі, оскільки ви не можете вибрати Польщу, намагаючись зареєструвати новий обліковий запис.
дивно, сотні казино і спортивних книг приймають гравців з Польщі, а сайт огляду обмежує Польщу, вперше бачу щось таке дивне і незрозуміле.
This looks like a Poland Ban because you can't select Poland when trying to register a new account.
strange, hundreds of casinos and sportsbooks accept players from Poland, and the review site restricts Poland, first time I see something so strange and incomprehensible.
Розділи онлайн-казино та огляди порожні, але я можу переглядати теми форуму, скарги, бонуси, новини. Я також не бачу Польщі при виборі країни проживання. Я сподіваюся, що це лише технічна проблема, а не заборона для Польщі переглядати огляди казино.
Online Casinos and Reviews sections are empty but I can browse forum topics, complaints, bonuses, news. I also don't see Poland when choosing the country of residence. I hope it's just a technical problem and not a ban for Poland from viewing casino reviews.
Коли я намагаюся відкрити випадкові сторінки казино «На жаль, щоб відповідати місцевим правилам, ми не можемо показати вам огляд цього казино. Проте ви можете вибрати з найкращих доступних онлайн-казино нижче». Так, нас заборонили. GG для НАС... Схоже, ми навіть більше не знайдемо допомоги зі скаргами... Правда?
When I try to open random casinos pages "Unfortunately, to comply with local regulations, we cannot display the review of this casino to you. However, you can choose from the best available online casinos below." Yup we are banned. GG for US... It looks like we won't even find a help with complains anymore.... Right?
Причину всього цього ми обов'язково дізнаємося незабаром. Наберіться терпіння, поки наша команда не надасть нам пояснення. Ми повідомимо всіх про будь-які оновлення. Дякуємо за розуміння.
We will surely find out the reason for all this soon. Please try to be patient until our team can give us the explanation. We'll inform everyone about any updates we'll have. Thank you for your understanding.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.