Привіт, чому ви думаєте, що нам потрібно платити за відгуки? Як ви думаєте, чи варто було б це робити, і чи могли б ми допомогти гравцям таким великим чином? Я думаю, напевно, не дуже, але не соромтеся висловити свою думку, і ми можемо обговорити це.
Hi, what makes you think we should be paid for reviews? Do you think it would be worthwhile and would we help players in such a big way? I think probably not so much, but feel free to give your opinion and we can have a debate about it.
Так, ми безкоштовно перевіряємо казино, і майже щодня мої колеги відхиляють будь-які форми компенсації, що пропонуються представниками казино за «коригування» Індексу безпеки. 🙂
Yes, we are reviewing casinos for free and almost daily my colleagues reject any forms of compensation offered by casino representatives for "adjusting" the Safety Index. 🙂
Тож пропозиції компенсації все ж є.
Ось що я й підозрював.
Вам слід використовувати справжніх гравців, які мають реальний досвід.
Ваша платформа може багато зробити для підвищення обізнаності серед гравців, щоб вони не захоплювалися.
Є багато казино, які просто надсилають SMS-повідомлення, які неможливо заблокувати.
So there are offers of compensation after all.
That's what I suspected.
You should use real players who have real experience.
Your platform can do a lot to raise awareness among players so they don't get carried away.
There are many casinos that simply send SMS messages that cannot be blocked.
Also gibt es doch Entschädigungsangebote.
Das habe ich vermutet.
Ihr solltet echte Spieler einsetzen, die echte Erfahrungen gesammelt haben.
Ihr Plattform kann vieles erreichen um die Spieler zu sensibilisieren,damit sie nicht gesamten werden.
Es gibt viele Casinos die einfach SMS senden die mann nicht blockierten kann.
Ні, боюся, ви не зрозуміли. Другий шанс, якщо ви не заперечуєте:
Я згадував, що казино намагалися виплачувати винагороду за покращення індексів, але всі пропозиції завжди відхиляються, бо ми цього не робимо. 🙂
Ми використовуємо досвід гравців – звідси й рейтинг користувачів. Знаєте, я досить добре розумію цю ідею; загальна думка полягає в тому, що купа хардкорних гравців здатна на ідеальні огляди. Натомість ми йдемо шляхом розслідування скарг, і я розумію, що це прийнятно не для всіх.
Тож, сміливо ознайомтеся лише з оцінками користувачів тут. Виберіть варіант, який найкраще відповідає вашим потребам.
No, you did not understand, I am afraid. The second chance, if you don't mind:
I mentioned that casinos have tried to pay out to improve the indexes, but all suggestions are always rejected because we do not do that. 🙂
We use players' experiences - hence comes the user rating. You know I understand this idea quite well; the general opinion is that a bunch of hardcore players would be capable of perfect reviews. We go the way of investigating complaints instead, and I understand it is not acceptable to everyone.
So, feel free to consult just the user rating here. Choose the option that best suits your needs.
Так, але оцінка користувачів не має нічого спільного з вашою оцінкою.
Вони оцінюють це занадто високо порівняно з тим, що оцінюють користувачі.
Я думаю, що вони не розуміють.
Yes, but the user rating has nothing to do with your rating.
They rate it way too highly compared to what users rate.
I think they don't understand.
Ja aber die Nutzer Bewertung hat nichts mit euren Bewertung zu tun.
Sie bewerten es viel zu hoch gegenüber was Nutzer bewerten.
Ich glaube sie verstehen es nicht.
Наприклад, у My Empire Casino ваш рейтинг вище 9
Більшість користувачів мають негативні відгуки.
Як отримати 9?
E.g. My Empire Casino your rating over 9
Most users have negative reviews.
How do you get 9
Zb.My Empire Casino eurer Bewertung über 9
Die meisten Nutzer haben negative Bewertungen.
Wie kommen sie dann auf 9
Вітаю, я вважаю, що ви вже відповіли на запитання. Наші рейтинги називаються Індексом безпеки, оскільки аспекти, включені до формули, є виключно показниками, що базуються на даних. Відгуки користувачів, з іншого боку, є неперевіреними думками чи досвідом користувачів і тому не включаються до Індексу безпеки.
Багато гравців не знають, що Індекс безпеки не вимірює, як швидко ви отримуєте виплати, або ваші шанси на виграш; він лише вказує на те, чи зможете ви зрештою отримати виграш.
Боюся, що щось подібне не можна розрахувати на основі відгуків користувачів, проте я розумію, що такий спосіб підходить не всім.
Hello, I believe you already answered the question. Our ratings are called the Safety Index because the aspects included in the formula are purely data-based markers. User reviews, on the other hand, are unproven user opinions or experiences and are thus not included in the Safety Index.
Many players don't know that the Safety Index doesn't measure how quickly you get paid or your chances of winning; it only indicates whether you can eventually collect the winnings.
Something like that can't be calculated based on user reviews, I'm afraid, yet I get that this way does not suit everyone.
Ні, вони є.
Але я сподіваюся, що ви також можете врахувати інші аспекти: такий досвід не можна виміряти, коли йдеться про відгуки користувачів. Ми не можемо перевірити кожен відгук користувача, оскільки вони часто відображають особисті почуття. Але це завжди було ключовою частиною головної сторінки казино, і відгуки користувачів там є.
Індекс безпеки – це перевірена величина, що базується на даних, на відміну від того, що ви можете знати з інших сайтів, що оцінюють казино. У нас є власний процес.
Навіть якщо це виглядає інакше, виходячи з повідомлень на форумі, скарги на те, що казино зобов'язане робити, не належать до відгуків користувачів. Звичайно, ви можете зробити це на форумі.
Я маю на увазі, чи вважаєте ви це, наприклад, відгуком користувача?
«Неправдива реклама та фальшиві правила бонусів залишаються подалі, оскільки шахрайство було внесено до чорного списку на інших сайтах». Як би ви скоригували Індекс безпеки на основі такої оцінки користувача?
Це проблема, з якою ми стикаємося, коли йдеться про відгуки користувачів; тому вони не враховуються в Індексі безпеки, який в основному базується на таких аспектах:
1) Розмір казино
2) Скарги гравців — доведені факти, зібрані від гравців та казино
3) Відрахування за обмежувальну або недобросовісну практику
4) Бали додаються за позитивні якості
5) Пов'язані казино
Ці бали можуть дати підказку щодо того, чи буде казино готове виплатити виграші, що є метою Індексу безпеки.
Що ж, вибачте за ще одну розгорнуту відповідь. 🙏
Nope, they are.
But I hope you can consider the other aspects too: such experiences are not measurable when talking about user reviews. We cannot verify every user review because they often reflect personal feelings. But it's always been a key part of the casino homepage, and the user feedback is there.
The Safety Index is a proven, data-based value, unlike what you may know from other sites reviewing casinos. We have our own process.
Even though it may look different based on the forum posts, complaining about things the casino is obliged to do does not belong in the user review. You may do so on the forum, of course.
I mean, would you consider this a user review for example?
"False advertising and bogus bonus rules stay away is a scam has been blacklisted on other sites" How would you adjust the Safety Index based on such a user score?
That's the problem we are facing when it comes to the user reviews; hence, those are kept aside from the Safety Index, which is primarily based on the following aspects:
1) Size of the casino
2) Player complaints—proven facts collected from the players and casinos
3) Deductions for restrictive or unfair practices
4) Points added for positive qualities
5) Related casinos
Those points have the potential to provide a clue to whether the casino would be willing to pay out the winnings, which is the point of the Safety Index.
Well, I'm sorry for another extensive answer. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Незабаром ви будете перенаправлені на сайт казино. Зачекайте, будь ласка. Якщо ви використовуєте програмне забезпечення для блокування реклами, перевірте його налаштування.