ФорумКоментарі та порадиРозчарований CASINO GURU!!!

Розчарований CASINO GURU!!!

6 міс. тому від allesaufschwarz
|
2597 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
6 міс. тому

Привіт всім,


Я зареєструвався в Casino Guru, тому що справді вважав, що про гравців подбають і захищатимуть їх від шахрайства.


Оскільки казино Wazamba було/отримало тут дуже високу оцінку? Я там зареєструвався. Вибачте, але відгуки не можуть бути правильними. А оскільки Casino Guru отримує комісію за кожну реєстрацію, довіра до нього також дуже сумнівна.


У wazamba слоти постійно виходили з ладу, незалежно від того, грали ви на мобільному телефоні чи ноутбуці. Незалежно від того, видаляєте ви файли cookie або спробуєте інші браузери.


обслуговування клієнтів БРЕХНЯ!!! Інакше сказати не можна. Крім того, вони завжди відправляють вас до інших службовців, тому що це «зміна»…


потім я хотів заплатити. Через 5 днів немає верифікації і раптом з'являється ліміт на виведення!!!


Я написав більше електронних листів і НІКОЛИ не отримав відповіді.

Я кілька разів запитував про бонус за лояльність, і завжди мене відмовляли, хоча всі інші казино вже давно були VIP-казино з продажами.

Потім, коли я хотів закрити рахунок, раптом з'явився бонус, який нібито був завжди...


Рахунок є, гроші зникли, і це теж не було весело.


Те, що це казино так добре оцінено, це жарт!!!


НЕ ПОВІДОМЛЯЙТЕ!!!


Я не думаю, що це більше можливо для DE, але я ніколи не був таким обдуреним, як там, і це лише завдяки Casino Guru, інакше я б ніколи не створив там обліковий запис.


Мені цікаво, чи залишиться публікація тут онлайн. Поки Wazamba має таку високу оцінку, вас не можна сприймати всерйоз і ви просто дурите людей.

Я граю 10 років і ніколи не відчував нічого подібного, це було втіленням шахрайства у справді огидний спосіб!!!


Ну, це було 6 місяців тому або близько того, і я насправді хотів написати цей пост тоді, але зрештою це все одно нічого не змінить. Однак я щойно отримав ваш електронний лист із повідомленням «ваша думка неважлива»

Ось і маєте!!! Якщо ви справді дбаєте про гравців, тоді розпочніть кампанію попередження проти Вазамби, те, що там відбувається, справді погано. Я сподіваюся, що зможу захистити принаймні 1 гравця тут.


Тепер це кінець, до побачення

Автоматичний переклад.
allesaufschwarz
6 міс. тому

Гарного вам дня!

Дозвольте мені сказати, що більшість факторів, які ви згадали, належать виключно для казино. Не наше звинувачувати.

Ми не оцінюємо якість чату, бонуси, програми лояльності чи стабільність гри, оскільки такі речі не піддаються вимірюванню.

Замість цього ми зосереджуємось на пунктах, згаданих у вкладці під назвою Індекс безпеки:

https://de.casino.guru/Wazamba-Casino-Rezensionen#tab=js-tab-reputation

а саме:

file

Б’юся об заклад, зрозуміло, що у вас був неприємний досвід у казино; з іншого боку, це не відображає справедливості казино або якості його умов.

І ні, ви також помиляєтеся, коли говорите, що нам платять за кожного зареєстрованого гравця; ми не.

З вашого ставлення я відчуваю, що ви хотіли б представити афілійований бізнес як щось справді неправильне та непристойне. Спробуйте на мить подумати, що ми безкоштовно надаємо масу інформації та скарг.

Крім будь-яких інших цікавих проектів, спрямованих на підвищення глобальної справедливості через галузь:

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

https://casino.guru/academy

https://casino.guru/news

Ви навіть не уявляєте, наскільки дорогий весь процес, але ми продовжуємо, тому що дбаємо про гравців.

Говорячи про підтримку, ви переконані, що вам знадобиться допомога, оскільки казино поставилося до вас несправедливо?

Подати скаргу абсолютно безкоштовно; це те, що ми робимо, розумієте?

https://casino.guru/complaints/create

Будь тобі добре.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Як я вже говорив раніше… ОБЕРЕЖІТЬСЯ ГУРУ КАЗИНО ТА ЇХ ОГЛЯДІВ!!!!

Протягом останніх кількох днів я спілкувався з багатьма людьми про ЦЕЙ САЙТ, і в основному я отримую НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ.

Imho CASINO GURU заслуговує 0/10

Автоматичний переклад.
Bh1974
5 міс. тому

Я переніс ваш пост під цей, тому що він не мав нічого спільного з Velobet Casino, але він говорить про загальну думку.

Проте я хотів би сказати, що ми цінуємо ваші відгуки, але я хотів би сказати вам, щоб ви говорили самі, тому що я вважаю, що у кожного своя голова і думки інших можуть однаково висловити. Було б також добре, якби ви звернулися до теми, тому що вам про це вже пояснювали, і було б безглуздо повторюватися.

Тому, якщо ви збираєтеся й надалі наполягати на такому ж підході, який не підкріплений конкретною конструктивною критикою, ми закриємо ваш обліковий запис. Це моє попередження.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Як я вже говорив раніше… ОБЕРЕЖІТЬСЯ ГУРУ КАЗИНО ТА ЇХ ОГЛЯДІВ!!!!

Протягом останніх кількох днів я спілкувався з багатьма людьми про ЦЕЙ САЙТ, і в основному я отримую НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ.

Imho CASINO GURU заслуговує 0/10

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

я тобі вірю!

Автоматичний переклад.
sampederson86
4 тиж. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.