Привіт всім,
Я зареєструвався в Casino Guru, тому що справді вважав, що про гравців подбають і захищатимуть їх від шахрайства.
Оскільки казино Wazamba було/отримало тут дуже високу оцінку? Я там зареєструвався. Вибачте, але відгуки не можуть бути правильними. А оскільки Casino Guru отримує комісію за кожну реєстрацію, довіра до нього також дуже сумнівна.
У wazamba слоти постійно виходили з ладу, незалежно від того, грали ви на мобільному телефоні чи ноутбуці. Незалежно від того, видаляєте ви файли cookie або спробуєте інші браузери.
обслуговування клієнтів БРЕХНЯ!!! Інакше сказати не можна. Крім того, вони завжди відправляють вас до інших службовців, тому що це «зміна»…
потім я хотів заплатити. Через 5 днів немає верифікації і раптом з'являється ліміт на виведення!!!
Я написав більше електронних листів і НІКОЛИ не отримав відповіді.
Я кілька разів запитував про бонус за лояльність, і завжди мене відмовляли, хоча всі інші казино вже давно були VIP-казино з продажами.
Потім, коли я хотів закрити рахунок, раптом з'явився бонус, який нібито був завжди...
Рахунок є, гроші зникли, і це теж не було весело.
Те, що це казино так добре оцінено, це жарт!!!
НЕ ПОВІДОМЛЯЙТЕ!!!
Я не думаю, що це більше можливо для DE, але я ніколи не був таким обдуреним, як там, і це лише завдяки Casino Guru, інакше я б ніколи не створив там обліковий запис.
Мені цікаво, чи залишиться публікація тут онлайн. Поки Wazamba має таку високу оцінку, вас не можна сприймати всерйоз і ви просто дурите людей.
Я граю 10 років і ніколи не відчував нічого подібного, це було втіленням шахрайства у справді огидний спосіб!!!
Ну, це було 6 місяців тому або близько того, і я насправді хотів написати цей пост тоді, але зрештою це все одно нічого не змінить. Однак я щойно отримав ваш електронний лист із повідомленням «ваша думка неважлива»
Ось і маєте!!! Якщо ви справді дбаєте про гравців, тоді розпочніть кампанію попередження проти Вазамби, те, що там відбувається, справді погано. Я сподіваюся, що зможу захистити принаймні 1 гравця тут.
Тепер це кінець, до побачення
Hello everyone,
I signed up for Casino Guru because I really thought players would be taken care of and protected from SCAMs.
Since Wazamba Casino was/is rated very well here? I registered there. And I'm sorry but the reviews can't be right. And since Casino Guru receives a commission for every registration, its credibility is also very questionable.
At wazamba, the slots kept crashing, regardless of whether you were playing on your cell phone or laptop. No matter whether you delete cookies or try other browsers.
customer service LIE!!! It can not be said otherwise. In addition, they always send you to other service employees because it’s "shift change"…
then I wanted to pay out. After 5 days there is no verification and suddenly there is a withdrawal limit!!!
I wrote more emails and NEVER received a response.
I asked several times about a loyalty bonus and was always put off, even though every other casino had been a VIP with sales for a long time.
Then when I wanted to close the account, there was suddenly a bonus that was supposedly always there...
Account is there, money is gone and it wasn't fun either.
The fact that this casino is rated so well is a joke!!!
DON'T REPORT!!!
I don't think that's possible for DE anymore, but I've never been as ripped off as I was there and that was only because of Casino Guru, otherwise I would never have created an account there.
I'm curious whether the post will stay online here. As long as Wazamba is rated so well, you can't be taken seriously and are just fooling people.
I've been gaming for 10 years and I've never experienced anything like that, it was the epitome of cheating in a really disgusting way!!!
Well, that was 6 months ago or so and I actually wanted to write this post back then, but in the end it won't change anything anyway. However, I just received your email with "your opinion is unimportant"
There you have it!!! If you really care about the players, then launch a warning campaign against Wazamba, what's going on there is really bad. I hope that I can protect at least 1 player here.
Now it's over, bye
Hallo zusammen,
ich habe mich bei Casino Guru angemeldet, weil ich wirklich dachte hier wird sich um Spieler gekümmert und vor SCAMs beschützt.
Da Wazamba Casino hier sehr gut bewertet war/ist? habe ich mich dort angemeldet. Und es tut mir leid aber die Bewertungen können nicht stimmen. Und da Casino Guru eine Provision für jede Anmeldung erhält ist die Glaubwürdigkeit auch sehr fraglich.
Bei wazamba stürzten andauern die Slots ab, egal ob man auf dem Handy oder Laptop spielt. Egal ob man Cookies löscht oder andere Browser probiert.
der Kundenservice LÜGT!!! Anders kann man es nicht sagen. Hinzu schicken die dich immer zu anderen Service Mitarbeitern weil gerade "Schichtwechsel" ist…
dann wollte ich auszahlen. Nach 5 Tage keine Verifizierung erfolgt und plötzlich ein Auszahlungslimit!!!
Habe mehr Email geschrieben, NIE eine Antwort erhalten.
habe mehr Mal nach einen Loyalty Bonus gefragt uns wurde immer vertröstet, obwohl bei jedem anderen Casino schon länger VIP war mit den Umsätzen.
Dann als ich den Account schließen wollte, gab es plötzlich einen Bonus der angeblich da immer schon war…
account ist doch, Geld ist weg und Spaß hat es auch nicht gemacht.
das dieses Casino so gut bewertet ist, ist ein Witz!!!
MELDET EUCH DA BLOß NICHT!!!
ich glaube für DE geht das echt nicht mehr, aber ich war noch nie so verarscht worden wie dort und das nur wegen Casino Guru, sonst hätte ich da nie einen Account erstellt.
bin mal gespannt ob der Post hier online bleibt. So lange Wazamba so gut bewertet ist, seid ihr nicht ernst zu nehmen und verarscht nur Leute.
ich zocke seit 10 Jahre und sowas habe ich noch nie erlebt, das war der Inbegriff von Betrug nur auf eine richtig widerliche Art!!!
Naja das ist jetzt 6 Monate oder so her und eigentlich wollte ich schon damals diesen Post verfassen, aber am Ende wird es eh nix ändern. Jedoch habe ich eben eure Email erhalten mit "deine Meinung ist unwichtig"
Da habt ihr sie!!! Wenn du ich wirklich was a den Spielern liegt, dann macht eine Warnkampagne gegen Wazamba, was da läuft ist unter aller Sau. Ich hoffe, dass ich hier wenigsten 1 Spieler schützen kann.
Nun ist Schluss, tschau