Привіт, здається, що проблема виникає лише під час розміщення відео, чи не так?
Чи можете ви вийти з системи та знову ввійти, а потім спробувати написати текст для публікації з додаванням відео YT або без нього?
Hello, it seems that the problem only occurs while you put the video in, am I right?
Can you log out and in again, then try to write some text to post with and without the YT video added, please?
Я вважаю, що проблема може полягати в тому, що ви намагаєтесь скопіювати та вставити текст звідкись (наприклад, документ Word, Google Translate тощо) у текстове поле тут, на форумі, замість того, щоб писати текст безпосередньо. Хіба це не можливо?
I believe the problem might be because you try to copy + paste the text from somewhere (for example Word document, google translate etc.) into the text box here on the forum instead of writing the text directly. Isn't it possible?
У вас виникають проблеми з записом у текстове поле або ви можете писати, але кнопка для надсилання відповіді у вас не працює?
Do you have issues with writing into the text box or are you able to write, but the button for sending the reply doesn't work for you?
Оце Так! Дуже дякую за відео. Тепер починається найважливіша частина. Треба спробувати це змоделювати. Мати ту саму проблему, що й у вас, оскільки у нас усе працює добре. Я помітив, що раніше у вас не було проблем з написанням сюди, а потім це раптово почалося. Перш за все, не могли б ви спробувати анонімний режим у своєму браузері, увійти там і спробувати написати? Потім ви можете спробувати інший браузер, а третім кроком буде видалення файлів cookie та кешу в основному браузері. На мою думку, проблема може бути пов’язана з даними, які зберігаються у вашому браузері
Якщо це не вирішить проблему, скажіть, будь ласка, який у вас браузер? Можливо, точна версія, якщо ви знаєте, де її знайти? Я припускаю, що ви за комп’ютером, так? Не могли б ви спробувати перемкнутися на АНГЛІЙСЬКУ клавіатуру та спробувати написати щось у текстовому полі, будь ласка?
Wow! Thanks a lot for the video. Now the most important part begins. We need to try to simulate it. To have the same issue as you do since everything works fine for us. I noticed you had no issues writing here before and then it suddenly started. First of all, could you please try anonymous mode in your browser, log in there and try to write? Then you can try another browser and the 3rd step would be deleting your cookies and cache in your primary browser. I kind of feel the issue might be related to the data stored in your browser
If it won't solve the issue, could you please tell me what kind of browser do you have? Maybe the exact version if you know where to find it? I suppose you're on a computer, right? Could you try to switch to ENGLISH keyboard and try to write something into the text box please?
Дуже дякую за це оновлення!
Як згадав Деніел, тепер починається найскладніше. Щойно у нас з’являться пропозиції, ми зв’яжемося з вами якомога швидше.
Thank you very much for this update!
As Daniel mentioned, now the harder part begins. As soon as we have some suggestions, we will get back to you as soon as possible.
Дякуємо за співпрацю. Ви спробували інший веб-переглядач і видалили файли cookie та кеш у своєму поточному веб-переглядачі, будь ласка?
Я бачу, що ви використовували браузер Opera, можете спробувати Chrome або Firefox?
Thank you for cooperation. Have you tried another browser and and deleting the cookies and cache in your current browser please?
I can see you used the Opera browser, can you try Chrome or Firefox?
Наші ІТ-спеціалісти змогли змоделювати ту саму проблему, що й у вас. Вони завантажили плагін браузера для автоматичного перекладу з Google, а потім текст почали видаляти і для себе. Якщо у вас є такий плагін, спробуйте його вимкнути. Тут вам не потрібен перекладач, тому що весь вміст на форумі вже автоматично перекладається відповідно до мовних налаштувань у вашому профілі.
Я також помітив, що ви не можете потрапити на наш сайт зі своєї електронної адреси на mail.ru. Ймовірно, через обмеження в Росії. Це не має нічого спільного з нашим веб-сайтом.
Our IT guys were able to simulate the same issue as you have. They downloaded some browser plugin for automatic translations from Google and then the text started deleting for themselves as well. If you have such a plugin, try to turn it off. You don't need the translator here, because all the content on the forum is already automatically translated based on the language settings in your profile.
I also noticed that you couldn't get to our website from you email address on mail.ru. It's probably due to restrictions in Russia. It has nothing to do with our website.
Дякую Даніелю. Виправлено проблему. У всьому винен автоматичний перекладач. Ваші ІТ-фахівці – справжні майстри своєї справи. Передайте їм мою подяку.
Щодо входу на ділянку. Я живу в Казахстані. У місті Семипалатинську. Де колись був ядерний полігон СРСР. У мене проблеми з входом на сайт. Ось чому я використовую VPN. Тому Росія тут ні при чому. Багато казино також не відкриваються в нашому регіоні. Я думаю, це через великий трафік в Інтернеті.
Thanks Daniel. Fixed the issue. It was all the fault of the automatic translator. Your IT professionals are true masters of their craft. Pass on my thanks to them.
As for the entrance to the site. I live in Kazakhstan. In the city of Semipalatinsk. Where used to be the nuclear test site of the USSR. I'm having trouble logging into the site. That's why I use a VPN. So Russia has nothing to do with it. Many casinos also do not open in our region. I think it's because of the heavy traffic on the internet.
Daniel спасибо. Исправил проблему. Всему виной был автоматический переводчик. Ваши ИТ-специалисты настоящие мастера своего дела. Передайте им мою благодарность.
Что касается входа на сайт. Я живу в Казахстане. В городе Семипалатинске. Где раньше был ядерный полигон СССР. Я испытываю трудности со входом на сайт. Поэтому я использую VPN. Так что Россия тут совсем не причём. Многие казино тоже не открываются в нашем регионе. Я думаю что это из-за большой загруженности интернета.
Дякую за оновлення, я радий, що воно допомогло 🙂 Я думав, що, можливо, постачальник електронної пошти блокує переспрямування зі своєї електронної пошти на наш веб-сайт і просто не дозволяє переспрямовувати вас. Я не впевнений, допомагає це чи ні, але ви можете спробувати перейти безпосередньо на https://kazinoazov.net/ , що є прямим посиланням на CasinoGuru російською мовою без використання електронної пошти.
Thanks for the update, I'm glad it helped 🙂 I was thinking that maybe the email provider blocks the redirecting from their email to our website and simply doesn't allow you to be redirected. I'm not sure if it helps or not, but you can try to go directly to https://kazinoazov.net/, which is the direct link to CasinoGuru in Russian language without using the email.
Я спробував це посилання, результату немає. «Не вдається отримати доступ до сайту»
I tried this link, no result. "Unable to access site"
Я попробовал эту ссылку, результата нет. "Не удается получить доступ к сайту"
Дивно, але він повинен бути заблокований вашим інтернет-провайдером. Чи працює він з VPN?
Strange, but it must be blocked by your internet provider. Does it work with VPN?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.