ФорумКоментарі та порадиПоганий досвід на CasinoGuru

Поганий досвід на CasinoGuru

1 місяць тому від Gambler123
|
1208 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 місяць тому

Я ділюся своїм чесним досвідом. На жаль, це було далеко не добре.


Я намагався опублікувати відгук, минуло більше 2 місяців, але нічого не було опубліковано. Мені сказали, що після моєї скарги мій відгук опублікують. Як не смішно, це було не так, насправді після моєї скарги мій відгук також був відхилений.

Моєю проблемою з казино було багато брехні, неправдивої інформації, трюків для крадіжки грошей і загального незадоволення. Коли я звернувся за допомогою до гуру казино, нічого не змінилося, і все залишилося як і раніше.

Я годинами збирав докази, щоб казино збрехало і виграло.

Я ставлю під сумнів справедливість і прозорість щодо деяких казино.

Щоб додати напад до травми та поставити під сумнів справедливість і прозорість щодо деяких казино, CasinoGuru підвищив індекс безпеки казино під час моєї скарги, а через 2-3 тижні її було визнано невиправданою після «ретельного розгляду»... Якось під час моєї скарги скарги, їхній індекс безпеки зріс, і, очевидно, вони отримали те, що хотіли.

Після цього було відхилено не лише мою скаргу, але й мій перегляд, хоча мені сказали, що її буде схвалено.

Це дуже сумно спостерігати, і це перешкоджає меті заяви про «створення більш прозорого ігрового онлайн-середовища».

Зауважте, я завжди був поважним, зберігав самовладання, прозорий у всьому та надавав усе, що просили, і все було марно.

Єдина хороша річ, яку я маю сказати, це те, що весь персонал виглядає професійним і добрим, але це нічого не означає, враховуючи мій загальний досвід.

У мене були великі надії, я думав, що знайшов справжнє надійне та неупереджене місце, щоб допомогти розібратися з казино та скаргами, але я був дуже засмучений і розчарований практично всім.


З повагою до всіх


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
1 місяць тому

Шановний гравець,

Мені прикро бачити, що ти так почуваєшся.

Будь ласка, дозвольте мені пояснити питання щодо ваших відхилених відгуків користувачів. Як ви, мабуть, знаєте, ми дуже серйозно ставимося до кожного відгуку користувача. На відміну від інших подібних веб-сайтів, ми вважаємо справедливим публікувати лише ті, які відповідають нашим інструкціям і чесним принципам, ми несемо відповідальність за надання правдивої інформації нашій спільноті.

Я хотів би нагадати, що вам не повідомляли, що ваш відгук користувача буде опубліковано після розгляду скарги. Ми повідомляємо гравців, що ми розглянемо публікацію їхнього відгуку, коли пов’язану скаргу буде врегульовано. Зверніть увагу на різницю, будь ласка.

Крім того,

Багато ваших відгуків користувачів не вдалося опублікувати лише тому, що ви не надали інформацію про свій досвід. Сказавши: « Найгірший досвід роботи з казино. Я не можу передати словами той жахливий досвід, який у мене був. Якщо ви цінуєте свій час і гроші, тримайтеся подалі». буквально нічого не говорить про якості казино; це лише вказує на те, що ви не задоволені, що взагалі не є відгуком.

Оскільки вашу вищезазначену скаргу, на жаль, було закрито як невиправдану, згідно з нашими висновками, ми не можемо використати щось конкретне, щоб покарати казино шляхом зниження його індексу безпеки. Крім того, казино каратимуть лише за нечесну поведінку. Поганого досвіду користувача недостатньо, щоб сказати, що казино зробило помилку. У цьому конкретному випадку ваші зусилля також були розглянуті, і я погоджуюся з тим, що зазначено в скарзі:

«Шановна команда казино BETANDYOU!


Як я вже згадував вище, я вважаю, що гравцеві були надані необхідні способи успішного самовиключення, і він не встиг завершити процес. Однак я також не думаю, що процес ідентифікації гравця був виконаний на 100% правильно з вашого боку. Зокрема, я не вважаю, що потрібно було просити гравця надати свої документи в липні 2023 року, тому що він уже надав ці документи в січні 2023 року. Знову просити гравця надати ті самі документи лише подовжило весь процес».

https://casino.guru/betandyou-casino-player-s-responsible-gaming-requests


Ситуація була б іншою, якби ви завершили процес, і в результаті рахунок залишився відкритим.

Я сподіваюся, що ви зробите те, що найкраще для вас, якщо ви дозволите мені пропозицію, я хотів би додати наступне:

У рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 200 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.

З повагою,

Радька

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Шановна Радко,


Хоча я погоджуюся з вашим коментарем щодо мого відгуку, що я не надав жодної інформації, окрім того, що сказав, що у мене був поганий досвід, я пішов далі та змінив його, щоб надати все, що сталося. На жаль, я не погоджуюся з вашими доповненнями у вашому попередньому коментарі. Згідно з вашими стандартами та способом схвалення відгуків, якщо 10 гравців мають однакові погані враження від казино, ви опублікуєте лише 1 з відгуків 10 гравців. Потім, якщо 2 гравці матимуть 2 різні, але позитивні відгуки, ви опублікуєте обидва. Людина, яка читає відгуки, подумає, що враження від казино загалом позитивні, оскільки ви опублікували 2 позитивних відгуки та 1 негативний. Людина, яка читає, не знає, що ви відхилили 9 негативних відгуків, оскільки 9 різних гравців мали такий самий поганий досвід.


Щодо скарги, якщо ви подивитесь на розділ скарг, то побачите, що 95% скарг мають таке спільне твердження: « У казино є правила, яких потрібно дотримуватися». Я на 100% погоджуюся з цим, і тому я суворо дотримувався Правил казино, вводячи самовиключення, але в моїй скарзі те, що я дотримувався Правил казино, написаних і узгоджених під час створення облікового запису, не має значення, оскільки Остаточне рішення вже було прийнято набагато раніше в моїй скарзі, і я скажу вам чому.


Те, що мене найбільше турбує, позбавляє мене довіри до CasinoGuru і доводить, що деякі казино отримують інше ставлення та не настільки прозоре та неупереджене рішення... Поки моя скарга розгорталася, у центрі уваги була не моя скарга, а скоріше щодо підвищення індексу безпеки казино з вище середнього до високого. У той час як я намагався зібрати та надати якомога більше доказів, CasinoGuru більше хвилювався пошуком способів підвищити індекс безпеки казино, це включало схвалення позитивних відгуків і підробку старих скарг і зменшення кількості наданих блек-пойнтів. Це надзвичайно сумно та тривожно, і лише доводить упереджену та несправедливу поведінку з вашого боку, тому що замість того, щоб надати неупереджену допомогу/огляд моєї проблеми, увага була зосереджена на тому, щоб зробити казино кращим, ніж воно є насправді, шляхом зменшення старих чорних точок Негативні скарги, від 5 до 3 блекпойнтів ( оскільки казино помилково вирахувало 5% коштів з гравця, тому 5 блекпойнтів, нарахованих CasinoGuru , які пізніше були змінені на 3), це зниження разом із схваленими позитивними відгуками користувачів і хто знає що більше, збільшив індекс казино, поки моя скарга була відкритою... чи вважаєте ви це Чесним, прозорим і Неупередженим?


Це не тільки надзвичайно хвилююче, оскільки це доводить особливе ставлення до деяких казино, але також засмучує та розчаровує мене, тому що я лише хотів чесної та неупередженої допомоги у своїй скарзі, я був на 100% прозорим, провів усі дослідження, надіслав докази та Умови казино, щоб виправдати мої дії та чому я був правий, але CasinoGuru зосередився на підвищенні Індексу безпеки казино, втручаючись у старі скарги, замість того, щоб насправді допомогти мені з моєю скаргою, і переконавшись, що я дотримуюся лише того, що Казино наказало мені зробити, але, на вашу думку, слідування тому, що мені сказали казино, було неправильним. « Головна проблема полягає в тому, що більшість ініційованого вами спілкування було непотрібним і лише подовжило весь процес ». Я вважаю, що я дотримувався процесу казино, і те, що вони мені сказали, було непотрібним...


Уявіть, як я почуваюся, якщо хтось заявляє, що допомагає мені, але я прекрасно бачу, що він надає перевагу іншій стороні? Як я можу вірити, що ви прозорі та неупереджені та працюєте над створенням безпечнішого та прозорішого ігрового онлайн-середовища, коли я чітко бачив протилежне?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Щоб прокоментувати ваше твердження:

казино будуть покарані лише за нечесну поведінку.

Брехня, перешкоджання та зволікання – це не достатньо несправедливо? Гадаю ні. Я довів, що вони збрехали 3 рази, але, на жаль, ви не вважаєте це несправедливим. Навпаки, у своєму коментарі ви вважаєте, що це чесна поведінка та гідна підвищення їх індексу безпеки, оскільки ви підвищили їхній індекс замість зниження.

Уявіть моє розчарування та повне розчарування, коли я приходжу сюди з проханням про допомогу, і все, що я отримую, це відро холодної води, тому що CasinoGuru винагороджує деякі казино за погану поведінку, навіть стверджуючи протилежне.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна Радко,


Хоча я погоджуюся з вашим коментарем щодо мого відгуку, що я не надав жодної інформації, окрім того, що сказав, що у мене був поганий досвід, я пішов далі та змінив його, щоб надати все, що сталося. На жаль, я не погоджуюся з вашими доповненнями у вашому попередньому коментарі. Згідно з вашими стандартами та способом схвалення відгуків, якщо 10 гравців мають однакові погані враження від казино, ви опублікуєте лише 1 з відгуків 10 гравців. Потім, якщо 2 гравці матимуть 2 різні, але позитивні відгуки, ви опублікуєте обидва. Людина, яка читає відгуки, подумає, що враження від казино загалом позитивні, оскільки ви опублікували 2 позитивних відгуки та 1 негативний. Людина, яка читає, не знає, що ви відхилили 9 негативних відгуків, оскільки 9 різних гравців мали такий самий поганий досвід.


Щодо скарги, якщо ви подивитесь на розділ скарг, то побачите, що 95% скарг мають таке спільне твердження: « У казино є правила, яких потрібно дотримуватися». Я на 100% погоджуюся з цим, і тому я суворо дотримувався Правил казино, вводячи самовиключення, але в моїй скарзі те, що я дотримувався Правил казино, написаних і узгоджених під час створення облікового запису, не має значення, оскільки Остаточне рішення вже було прийнято набагато раніше в моїй скарзі, і я скажу вам чому.


Те, що мене найбільше турбує, позбавляє мене довіри до CasinoGuru і доводить, що деякі казино отримують інше ставлення та не настільки прозоре та неупереджене рішення... Поки моя скарга розгорталася, у центрі уваги була не моя скарга, а скоріше щодо підвищення індексу безпеки казино з вище середнього до високого. У той час як я намагався зібрати та надати якомога більше доказів, CasinoGuru більше хвилювався пошуком способів підвищити індекс безпеки казино, це включало схвалення позитивних відгуків і підробку старих скарг і зменшення кількості наданих блек-пойнтів. Це надзвичайно сумно та тривожно, і лише доводить упереджену та несправедливу поведінку з вашого боку, тому що замість того, щоб надати неупереджену допомогу/огляд моєї проблеми, увага була зосереджена на тому, щоб зробити казино кращим, ніж воно є насправді, шляхом зменшення старих чорних точок Негативні скарги, від 5 до 3 блекпойнтів ( оскільки казино помилково вирахувало 5% коштів з гравця, тому 5 блекпойнтів, нарахованих CasinoGuru , які пізніше були змінені на 3), це зниження разом із схваленими позитивними відгуками користувачів і хто знає що більше, збільшив індекс казино, поки моя скарга була відкритою... чи вважаєте ви це Чесним, прозорим і Неупередженим?


Це не тільки надзвичайно хвилююче, оскільки це доводить особливе ставлення до деяких казино, але також засмучує та розчаровує мене, тому що я лише хотів чесної та неупередженої допомоги у своїй скарзі, я був на 100% прозорим, провів усі дослідження, надіслав докази та Умови казино, щоб виправдати мої дії та чому я був правий, але CasinoGuru зосередився на підвищенні Індексу безпеки казино, втручаючись у старі скарги, замість того, щоб насправді допомогти мені з моєю скаргою, і переконавшись, що я дотримуюся лише того, що Казино наказало мені зробити, але, на вашу думку, слідування тому, що мені сказали казино, було неправильним. « Головна проблема полягає в тому, що більшість ініційованого вами спілкування було непотрібним і лише подовжило весь процес ». Я вважаю, що я дотримувався процесу казино, і те, що вони мені сказали, було непотрібним...


Уявіть, як я почуваюся, якщо хтось заявляє, що допомагає мені, але я прекрасно бачу, що він надає перевагу іншій стороні? Як я можу вірити, що ви прозорі та неупереджені та працюєте над створенням безпечнішого та прозорішого ігрового онлайн-середовища, коли я чітко бачив протилежне?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановний паляре.

Мені точно хотілося б знати, як вам вдалося це припустити, не маючи доступу до нашої внутрішньої системи.

« За вашими стандартами та способом схвалення відгуків, якщо 10 гравців мають однакові негативні враження від казино, ви опублікуєте лише 1 з відгуків 10 гравців. Потім, якщо 2 гравці матимуть 2 різні, але позитивні відгуки, ви опублікуєте обидва. Людина, яка читає відгуки, подумає, що враження від казино в цілому позитивні, тому що ви опублікували 2 позитивні відгуки та 1 негативний. Людина, яка читає, не знає, що ви відхилили 9 негативних відгуків, тому що 9 різних гравців мали однакові погані відгуки. досвід ".

Я поважаю це як вашу думку, тому що я розумію, що ви хочете в це вірити. Хоча ця думка досить далека від повсякденної практики. Ми відхиляємо багато відгуків лише тому, що включена інформація не містить огляду властивостей казино або пов’язана з необґрунтованими скаргами – як уже пояснювалося.

« Поки моя скарга розгорталася, увага була зосереджена не на моїй скарзі, а радше на підвищенні індексу безпеки казино від вище середнього до високого».

Простіше кажучи, казино змінило свої властивості, вирішило старі справи або змінило правила, щоб зробити їх більш зручними для користувачів. Це найпоширеніші причини для перерахунку індексу безпеки. Мені здається, що час здається дивним, але це робиться кілька днів на тиждень, і такий збіг не має нічого спільного з вашим невиправданим самовдоволенням. Незважаючи на те, що ви співпереживаєте своїм почуттям, не ставте це в пряме відношення. Індекс безпеки є предметом змін; збільшення так само звичайне, як і зменшення на основі дій і підходу казино.

Залишається сказати, що я поважаю ваші заперечення. Проте, на мій погляд, чесність не означає, що гравець завжди має рацію.

У нас не було повноважень змусити казино врегулювати будь-що, оскільки ваша скарга була необґрунтованою. Я розумію, що, з вашої точки зору, досвід користувача був явно негативним.

Змінювати індекси безпеки, наприклад, через спільні почуття чи необґрунтовані скарги, на мій погляд, було б зрадою наших принципів.

Мені шкода, що ми не можемо знайти спільних поглядів, але я вважаю це природним за таких обставин.

Бережіть себе, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна Радко,

Це буде мій останній коментар з цього приводу, тому що це просто безглуздо продовжувати, оскільки це нікуди не приведе, і я знаю, що ви не зміните мою думку, і я не зміню вашу. Я ціную ваші відповіді, хоча для мене це все чутки, тому що я знаю, що я бачив і продовжую бачити щодо скарг і відгуків користувачів.

Дати негативний відгук про казино практично неможливо.

Я перевірив відгуки користувачів, і мені знадобилася 1 спроба, щоб написати позитивний відгук і отримати його схвалення, і навіть після 4 або 5 спроб мій негативний відгук продовжує відхилятися . Для мене це лише доказ упередженості щодо казино, я намагаюся написати негативний відгук. Поєднайте це з тим фактом, що моя скарга була класифікована як «Невиправдана». Індекс казино підвищився під час моєї скарги, видаливши чорні точки зі старих скарг, закритих як виправдані від гравця, і мені не дозволили опублікувати негативний відгук, навіть якщо ви визнав свій негативний досвід, це просто кричить упередженість і несправедливість по відношенню до мене. Назвіть це випадковістю, невдалим часом чи як вам більше підходить, але для мене зрозуміло те, що я бачив, і яке особливе ставлення я бачу.

file

В Умовах казино чітко зазначено, що для самовиключення гравець повинен надіслати повідомлення в службу підтримки з проханням про самовиключення, що я і зробив, але casinoguru вважає за краще стверджувати, що я цього не робив і не слідував правил. Я припускаю, що деякі казино можуть змусити гравців дотримуватися своїх правил, але вони можуть порушити їх заради власної вигоди. Не кажучи вже про ставки Void без відшкодування, які раптом нікого більше не хвилювали, і їх просто ігнорували.

Це просто розчаровує ситуація, оскільки я бачу лише упередженість, несправедливе та особливе ставлення.

Я сподіваюся, що ви зможете оцінити свою практику та віддати пріоритет прозорості, щоб ніхто інший не зіткнувся з усіма цими збігами та невдалим часом, як я.

Будьте здорові.


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
1 місяць тому

Дякуємо за відповідь.

Оскільки я все ще поважаю вашу думку, я з радістю повторю те, що, на мою думку, вже обговорювалося в цій розмові.

Ваш позитивний відгук справді був оглядом; він складається з опису вашого досвіду роботи з казино. У нас немає проблем повірити вам, тому що ніхто не подає скарги на казино, в якому вони весело грали.

Таким чином, як пояснено, з вашим негативним відгуком було зовсім навпаки. Скаргу було подано, і доведено, що казино не діяло повністю неправильно, як зазначено у вашому огляді.

Я хочу підкреслити, наскільки важливо брати до уваги те, як ви структуруєте свої відгуки.

Було б несправедливо затверджувати ваш відгук, який був зосереджений насамперед на речах, які скарга спростовувала, враховуючи вищезазначені обставини, які повністю викладені в скарзі:

«Основна проблема полягає в тому, що більшість ініційованих вами повідомлень були непотрібними та лише подовжували весь процес. Зазвичай один електронний лист, надісланий на правильну адресу електронної пошти з чітким описом проблеми, є кращим, ніж надсилання кількох електронних листів на неправильні адреси електронної пошти для таких проблем, і без чіткого згадування проблеми, у цьому випадку – залежності від азартних ігор. З багатьох надісланих вами доказів не було жодного випадку, коли б ви чітко згадали, що ви страждаєте від залежності від азартних ігор полягала в тому, що у вас виникли проблеми з грою, які можна вважати технічними труднощами. Єдиний випадок, коли ви чітко згадали про це, була розмова в чаті, якою ви поділилися з нами у своїй відповіді в цій темі 20 числа. Август, і в цій розмові ви написали повідомлення до того, як реальний оператор приєднався до сеансу. Різні живі чати працюють по-різному, і можливо, що оператор не може побачити, що написано у вікні чату, перш ніж він приєднається до сеансу. , що, я підозрюю, і було тут.

Тим не менш, казино виступало з проханням завершити процес самовиключення кілька разів, але ви не завершили його. У казино діють правила процесу самовиключення, яких необхідно дотримуватися. У січні 2023 року після того, як ви надіслали документи, вас попросили підтвердити тривалість самовідсторонення, на що ви не відповіли. І знову, у липні 2023 року, процес було зупинено, оскільки ви не продовжили виконання запитів від казино. Якщо ви успішно завершили процес, а потім обліковий запис було повторно відкрито, ви матимете повне право на відшкодування, але лише після успішного завершення процесу самовиключення».

Тому його було відхилено.

Однак ми будемо раді схвалити вашу перевірку, навіть якщо скаргу було закрито як необґрунтовану, якщо ви уникнете повторення необґрунтованих пунктів із вашої відхиленої скарги, а натомість надасте перевірений звіт про певний негативний досвід користувача.

Я дійсно намагаюся пояснити, що ваші думки не базуються на наших намірах, от і все.

Мені шкода, що ти йдеш. Будьте здорові, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я сказав, що більше нічого не коментуватиму щодо цієї теми, але мені потрібно прокоментувати це твердження, яке є на 100% неправдивим.

Тим не менш, казино виступало з проханням завершити процес самовиключення кілька разів, але ви не завершили його.

Казино ніколи не виступало з цього приводу. Коли я попросив підтвердження, коли це станеться, мені не надали. Ось чому я кажу і продовжую повторювати, що в казино бракує прозорості та явного упередження. Твердження про те, що казино виступило з проханням пройти перевірку, вводять в оману тих, хто читає, тому що цього не сталося. Жодного разу казино не ініціювало жодної розмови зі мною щодо мого самовиключення чи навіть прохання дотримуватись або навіть завершити його. Крім того, якщо ви подивитеся на скаргу, ви побачите , що я спростував усі заяви, надані казино, особливо коли вони стверджували, що я ніколи не надсилав їм електронних листів, або що я міг самовиключитися, що було просто абсурдом, як я зробив уже поділився доказами. Я надіслав кілька запитів, і ніхто не може самостійно виключити через додаток. Також смішно, що казино ніколи не публікувало та не надсилало жодних доказів, це були абсолютно необґрунтовані заяви, які я негайно спростував підтверджуючими доказами. Знову ж таки, ви вважали це чесною поведінкою та гідною підвищення індексу безпеки.

Однак ми будемо раді схвалити вашу перевірку, навіть якщо скаргу було закрито як необґрунтовану, якщо ви уникнете повторення необґрунтованих пунктів із вашої відхиленої скарги, а натомість надасте перевірений звіт про певний негативний досвід користувача.

Я чітко висловив усе, що зі мною відбувається, і просто тому, що ви не згодні з одним, і стверджувати, що скарга спростувала це, несправедливо. Ви маєте право не погоджуватися зі мною, але відхилити мій відгук через те, що ви не згодні з 1 пунктом, несправедливо. Служба підтримки клієнтів бреше та надає неправдиву інформацію, і майже немає жодних заходів щодо відповідальної гри, CasinoGuru відхиляє огляд, стверджуючи моя скарга була невиправданою, тому я не можу сказати деякі речі.

Ви можете перевірити в моїй скарзі кілька разів казино Lied і ви можете перевірити на власній сторінці, що казино має попередження про наявність обмежених інструментів відповідальної гри, тож де мій відгук є неточним? Мені заборонено стверджувати, що в казино немає інструментів для відповідальної гри, коли сам CasinoGuru опублікував інформацію про те саме? Ви не публікуєте мій огляд, стверджуючи, що він неточний, коли деякі речі, які я кажу, підтримуються та перевірені CasinoGuru. Це просто демонструє упередженість до казино. Ви не тільки відхилили мою скаргу, але й не дозволили мені опублікувати поганий огляд із доведеними фактами про казино.


Якщо мене обдурить і експлуатує казино, а я був, і я маю чіткі докази, найменше, чого я очікував, це дозволити опублікувати негативний відгук про казино, але мені навіть цього не дозволено робити, що очевидно, це просто розчаровує та несправедливо. На всіх інших платформах мені дозволили опублікувати поганий відгук, але тут навіть після 4 або 5 спроб усі вони відхилені, навіть якщо я змінив відгук відповідно до ваших інструкцій.


На початку я хотів лише отримати справедливу та неупереджену допомогу. Тепер я лише хочу опублікувати погану рецензію, але мені навіть цього не дозволено.

Сподіваюся, ви розумієте, що я не підтримую себе думками чи емоціями, я буквально бачу, як усе це відбувається, я не можу просто вдавати, що все це справедливо та неупереджено, коли бачу інакше.


З повагою


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
1 місяць тому

Я не сумніваюся в щирості ваших почуттів і хотів би допомогти вам.

Відверто кажучи, я не належу до нашої спеціальної групи розгляду скарг, що, на жаль, означає, що я не бачив усіх відповідних розмов між вами, нами та казино. Але наразі здається, що це досить обмежено, тому що я не можу дати на ці пункти вдумливі відповіді, яких вони заслуговують.

У такій ситуації все, що я можу запропонувати, це вимагати повторного розгляду вашої скарги та роз’яснення цих пунктів, якщо ви вважаєте, що щось було зрозуміло неправильно.

З моєї точки зору, уся ця розмова була гарним закликом і може допомогти іншим більше думати про проблеми з азартними іграми.


З повагою

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого