ФорумКоментарі та порадиОгляди AskGAmblers vs Casino Guru

Огляди AskGAmblers vs Casino Guru

1 рік тому від paclmaya
|
3148 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Вибачте, це не критика чи щось подібне, але мені просто було б цікаво. Чому ASKGamblers і Casino Guru мають такі різні думки щодо оглядів казино?


Приклад казино Jupi

AskGamblers 8.99/10----------------CasinoGuru 0.7/10


Зараз я міг би навести більше прикладів. Як я вже сказав, критики на вашу адресу бути не повинно, тому що ваша думка для мене дуже важлива. Але як тестують ASKgamblers і гуру казино?


Автоматичний переклад.
paclmaya
1 рік тому

У гуру я знаю, що рейтинг залежить від наявності ліцензії чи ні, справедливості T&C і невирішених скарг, які знижують рейтинг. Я припускаю, що вказане тут казино має такий низький рейтинг через кількість невирішених скарг. Я не знаю, які фактори враховуються для оцінки казино в askgamblers, але я припускаю, що вони подібні до тих, що в guru, в askgamblers кожен скарга на це казино також залишається невирішеною. Також рейтинг на askgamblers становить 7,67. Як я завжди кажу, офіційний рейтинг, наданий на будь-якому сайті, не має великого значення, і його завжди слід використовувати як орієнтир (а не для прийняття остаточних рішень). Важливими є скарги та досвід користувачів, відгуки користувачів не впливають на офіційний рейтинг на будь-якому сайті, скарги мають ефект

Автоматичний переклад.
paclmaya
1 рік тому

Привіт, paclmaya! Я вже кілька разів задавав собі те саме питання.

Казино Jupi є досить вражаючим прикладом, і я погоджуюсь, що можна почуватися справді помилковим. Пам’ятаючи про це, ми прагнемо представити всі розглянуті фактори та попередження однаково на відповідній вкладці під назвою пояснення репутації:

file

Додаткові пояснення приховані під значком «i».

Як зазначав SunsetGaze (знову гарна думка), кількість невирішених скарг надала казино багато чорних точок, які безпосередньо впливають на рейтинг.

Я не дуже впевнений, як процес подання скарги працює в іншому місці, для нас це потужне джерело інформації, яке ми зазвичай не отримуємо, тому ми сприймаємо будь-яку скаргу як можливість перевірити рахунок казино.

Деякі покарання застосовуються автоматично, а деякі, з іншого боку, є предметом довгих дебатів. Можу вас запевнити, що ми постійно намагаємося оцінити рейтинг казино. Якщо ми натрапляємо на вагомі докази, спеціальний виклик врегульовується, щоб переконатися, що рахунок все ще підходить. Ми завжди намагаємося зв’язатися з казино, щоб висловити свою пораду чи точку зору, тому ми не знижуємо рейтинг без додаткового повідомлення. Однак є деякі казино, які вже не відповіли, у таких випадках ми можемо краще знизити рейтинг заздалегідь. Думка досить проста, якщо казино не бажає співпрацювати, безпечніше змінити рейтинг або додати попередження, щоб гравці могли вирішити, чи готові вони ризикувати. Сподіваюся, мені вдалося надати чесне пояснення 🙂.

Непросто знайти справедливий баланс, коли ви намагаєтесь розглянути всі можливі наслідки свого рішення, однак ми намагаємося підтримувати цей розумний, постійний баланс.


Якщо ви відчуваєте, що я щось пропустив, запитайте, будь ласка.






Автоматичний переклад.
1 рік тому

У гуру я знаю, що рейтинг залежить від наявності ліцензії чи ні, справедливості T&C і невирішених скарг, які знижують рейтинг. Я припускаю, що вказане тут казино має такий низький рейтинг через кількість невирішених скарг. Я не знаю, які фактори враховуються для оцінки казино в askgamblers, але я припускаю, що вони подібні до тих, що в guru, в askgamblers кожен скарга на це казино також залишається невирішеною. Також рейтинг на askgamblers становить 7,67. Як я завжди кажу, офіційний рейтинг, наданий на будь-якому сайті, не має великого значення, і його завжди слід використовувати як орієнтир (а не для прийняття остаточних рішень). Важливими є скарги та досвід користувачів, відгуки користувачів не впливають на офіційний рейтинг на будь-якому сайті, скарги мають ефект

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую за підведення підсумків, я думаю, що ви дуже добре розумієте наш підхід! ✨

Автоматичний переклад.
1 рік тому

як я вже сказав, це не критика. Цікаво, наскільки серйозний сайт ASK Gamblers.

Я часто скаржився на казино – єдина відповідь, яку ви отримуєте від ASKgamblers – скаргу відхилено. З готового, чому чому нічого не приходить

Автоматичний переклад.
paclmaya
1 рік тому

Все добре. Ми звикли до критики. А також відкритий до будь-якої гарної пропозиції! 🙂Насправді я дуже здивований, що ви сумніваєтеся в серйозності АГ, я не дуже знайомий із процесом, тому я міг би скористатися кількома підказками - якщо ви не заперечуєте.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Примітки Як?

Автоматичний переклад.
paclmaya
1 рік тому

Я думав, ви намагалися подати деякі скарги через платформу AG. Тому я попросив глибшого розуміння. Я ніколи не пробував цього сам, розумієш?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Був випадок, про який я звернув вашу увагу, коли казино регулярно надсилало мені електронні листи про бонуси тощо. Чесно кажучи, я також прийняв його, ніколи не був високим, зазвичай 25-50 євро зі статусом 100% за відображеними умовами бонусу - ставка 40 разів або близько того - максимальна виплата 1000 євро.

Мені вдалося відіграти бонус і досягти 1000 євро. У виплаті відмовили, тому що я «бонус-хантер». Я, чесно кажучи, не знав правил. На початку ви отримуєте виплату з першими кількома бонусами, але потім вам доведеться робити депозит частіше без бонусів, інакше ви не отримаєте виплату. Думаю, співвідношення має бути 50/50.

Я, звичайно, використовував бонус досить часто, але тільки тоді, коли надходила пропозиція по електронній пошті.

Спочатку було сказано лише 200 євро – тому що це було в умовах бонусу – дурниця, що бонус усе ще був видимий з умовами, де його не було в них – я 100% не буду грати в бонус, якщо він лише в 5 разів більше або щось подібне говорить, що це має бути принаймні 1000 євро як оплата.

Після цього історія з бонусним мисливцем стала приводом. Я просто сказав, що ви надішлете мені пропозицію електронною поштою, і я стану мисливцем, якщо я її прийму?

З моєї точки зору, казино обдурило двічі, по-перше, знаючи, що якщо я прийму Bnus, вони знають, що вони не повинні платити, тому що я був би мисливцем, але вони приймуть мій депозит! А з іншого боку, тому що врешті-решт мені довелося задовольнитися 200 євро - тому що це було те, що вони пропонували тоді тут, у Casino Guru - замість 1000 євро.


Я також написав Askgamblers те саме, що написав їм тоді і написав зараз – на жаль, ми нічого не можемо зробити, так зазначено в умовах бонусу.


Усе, що вони говорять, може бути правильним. Але, як я вже сказав, чому ви приймаєте депозит, якщо знаєте, що я не маю права отримати бонус. Чому система повідомляє мені, коли я вношу депозит, що бонус неможливий, тому що вам спочатку потрібно зробити кілька депозитів без бонус. Це означає, що казино приймало мої гроші та вибір бонусу незліченну кількість разів, навіть якщо я ніколи не отримував виплату згідно з умовами!»


І тому я не сприймаю Ask Gamblers серйозно так само, як я серйозно сприймаю MGA

Автоматичний переклад.
paclmaya
7 міс. тому

Гей, ти багато про себе написав. Мені прикро чути про ваш випадок, тому що якщо казино не хоче, щоб ви брали бонус, я думаю, вони не повинні навіть надсилати його вам електронною поштою. Що стосується полювання на бонуси, вони звинуватили вас у цьому лише тому, що ви взяли бонус, який вони вам надіслали? Ви не отримали іншої інформації про це? Досить дивно, як на мене.

У будь-якому випадку, якщо ви зацікавлені, я вважаю, що інформація на тему полювання на бонуси та посібник про це можуть бути дуже корисними:https://casino.guru/bonus-hunting.

Крім того, я хотів би запитати, яке це було казино, якщо я можу знати?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Ви повинні були б подивитися на мої кейси, на жаль, я не знаю, минуло деякий час. Можливо, ви знайдете щось у своєму архіві на bschreiden

Автоматичний переклад.
paclmaya
7 міс. тому

Я трохи подивився навколо і знайшов цей випадок. Я не знаю, чи це все, але ви можете принаймні підтвердити: https://casino.guru/betpat-casino-player-s-bonus-winnings-have-been-confiscated-1 , оскільки це було дуже схоже на описану вами ситуацію. Я не мав нагоди розглянути це детально, але я все одно обурився вашою ситуацією, хоча це було в минулому. Я сподіваюся, що ви більше ніколи не переживете нічого подібного, і у вас будуть тільки хороші враження.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це звучить мені дуже знайомо, отже той знак на казино – я думаю, це саме те, що це було. Як я вже сказав, я вважаю, що це нормально, якщо існують певні бонусні умови, але щось подібне не можна або не повинно бути дозволено, оскільки це казино свідомо вчинене шахрайство

Автоматичний переклад.
paclmaya
6 міс. тому

Я просто хочу сказати, що згоден з вами. Чесно й чітко сформульовані умови могли цьому завадити. Загальна проблема полягає в тому, що гравці постійно отримують підвищення, які вони не можуть отримати. Але як тільки гравцеві дозволено взяти його, потім нема чого обговорювати. Вина казино...

Вибачте, якщо я прокоментував іншу ситуацію, я лише коротко перевірив посилання...

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого