ФорумКоментарі та порадиОбговорення скарг клієнтів

Обговорення скарг клієнтів

1 рік тому від msiraj12312
|
2981 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Ваші клієнти — це найчистіша форма контролю якості. Без їх схвалення ваш бізнес не розвиватиметься й не досягне успіху. Отже, коли надходять скарги клієнтів, важливо їх вислухати, оскільки це можливість запобігти потенційному відтоку.


Опубліковано msiraj12312 Змінено Radka
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
msiraj12312
1 рік тому

Дякую за добру пораду!

Не соромтеся перевірити розділ під назвою «відгуки та пропозиції» замість того, щоб вставляти заборонене посилання, будь ласка 🙂


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
tour_fashm_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого