ГоловнаФорумКоментарі та порадиКоманда гуру не відповідає

Команда гуру не відповідає

1 рік тому від Anonymized655
|
2 326 переглядів 3 відповіді |
|
1 рік тому

що відбувається!! Команда Гуру перестала відповідати на подану мною скаргу, а скаргу з казино майже завершено, але чекаю відповіді Команди Гуру.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
1 рік тому

Здається, я надіслав вам електронний лист 🙂.

Вам просто потрібно почекати:

https://casino.guru/superboss-casino-player-s-self-excluded-account-reactivated

file

Як каже путівник:

«Скільки це все триватиме?»

Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Наберіться терпіння, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую

Автоматичний переклад.
Anonymized655
1 рік тому

Ласкаво просимо🙏

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого