ФорумКоментарі та порадиКоманда гуру не відповідає

Команда гуру не відповідає

7 міс. тому від Alprince2001
|
1491 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
7 міс. тому

що відбувається!! Команда Гуру перестала відповідати на подану мною скаргу, а скаргу з казино майже завершено, але чекаю відповіді Команди Гуру.

Автоматичний переклад.
Alprince2001
7 міс. тому

Здається, я надіслав вам електронний лист 🙂.

Вам просто потрібно почекати:

https://casino.guru/superboss-casino-player-s-self-excluded-account-reactivated

file

Як каже путівник:

«Скільки це все триватиме?»

Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Наберіться терпіння, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Дякую

Автоматичний переклад.
Alprince2001
7 міс. тому

Ласкаво просимо🙏

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого