7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Zumospin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я граю десять років, я не бачив жодного старшого шахрая, я зробив депозит 6/5/24 250 євро, і гроші надійшли на мій рахунок для ставок, коли я надіслав їм банківські квитанції, і досі нічого не було з цього я надіслав 3 електронні листи, але відповіді немає, злодії, і вони також закрили мій обліковий запис через азартні ігри
I've been playing for ten years, I haven't seen any older fraudsters, I made a deposit on 6/5/24 250 euros and the money went into my betting account, when I sent them bank confirmation receipts and still nothing apart from that, I have sent 3 emails and there is no reply, thieves and they also closed my account on the grounds of gambling
Не могли б ви спробувати більш детально описати проблему, з якою ви зіткнулися в цьому казино? Я не можу по-справжньому зрозуміти, що сталося, чесно кажучи. Сподіваюся, ми зможемо вам якось допомогти. Чекатимемо на вашу відповідь. Дякую тобі.
Could you try to describe the issue you are experiencing at this casino in more detail, please? I am not able to really understand what has happened, to tell you the truth. I hope we will be able to help you somehow. We'll wait for your reply. Thank you.
4 дні тому я зробив депозит за допомогою своєї дебетової картки на 250 євро, гроші так і не з’явилися на моєму рахунку для ставок, компанія повідомила мені, що вони не отримали гроші, які документи вони запитали у мене для підтвердження з мого банку та з мого рахунку вони мати, що гроші зникли, і, звичайно, підтвердження оплати
Я надіслав їм 4 електронні листи з понеділка, ніхто не відповів мені в чаті, все, що вони сказали мені, це те, що мій запит обробляється, наберіться терпіння, і цього було недостатньо, як тільки я дізнався, що я подав скаржившись на них, вони також закрили мій рахунок під приводом азартних ігор
я грав понад 31 за останні 10 років, це мій перший раз, коли ми говоримо про великих шахраїв, якщо ви можете мені допомогти, я можу надати вам і будь-які документи, які вам потрібні, запитайте мене, що завгодно, я надішлю це вам
zumospin.com
І моя електронна адреса зареєстрована koufadakis_1@hotmail.com
4 days ago I made a deposit via my debit card of €250 the money never appeared in my betting account the company told me that they did not receive the money what documents did they ask me for the confirmation from my bank and from my account they have that the money is gone and of course the proof of payment
I have sent them 4 emails since Monday, no one has responded to me on live chat, all they tell me is that my request is being processed, to be patient, and that was not enough, as soon as I found out that I filed a complaint with them, they also closed my account with the pretext of gambling
i have played over 31 in the last 10 years this thing its my first time we are talking about big cheaters if you can help me i can provide you and whatever documents you need ask me whatever you want i will send it to you
zumospin.com
And my email registered is koufadakis_1@hotmail.com
Ми будемо раді, якщо допоможемо вам вирішити цю проблему. Будь ласка, надішліть скаргу тут нашій команді, щоб вирішити проблему. Просто перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це .
We would surely be glad if we could help you sort out this issue. Please feel free to submit a complaint here with our team so the resolution can be done. Just follow this link to do so.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.