1 рік тому
Тут ви можете обговорити Zoome Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Слоти Play n Go не працюють в Австрії. Я точно не розумію, хто хоче. в одному казино так в іншому ні.
Play n Go slots do not work in Austria. I definitely don't understand who wants to. at one casino yes at the other no.
Play n Go Slots funktionieren in Österreich nicht. verstehe wer will, ich auf jeden fall nicht. bei einem casino ja beim anderen nein.
Привіт, це означає, що в Zoome Casino вони не працюють, а в інших так? Чи можете ви навести конкретні приклади казино? Дякую
Hello, does it mean that in Zoome Casino they are not working and in others yes? Can you give some specific examples of Casinos please? Thank you
Слоти Play n Go не працюють в Австрії. Я точно не розумію, хто хоче. в одному казино так в іншому ні.
Play n Go slots do not work in Austria. I definitely don't understand who wants to. at one casino yes at the other no.
Play n Go Slots funktionieren in Österreich nicht. verstehe wer will, ich auf jeden fall nicht. bei einem casino ja beim anderen nein.
Привіт,
Я вважаю, що найкраще дізнатися, чи дозволяє Play'nGo пропонувати свої ігри в Австрії, чи які з них обмежені.
Деякі казино просто не хочуть переступати обмеження постачальників ігор, деякі казино, навпаки, хочуть пропонувати гравцям ігри, які їм подобаються, тому пропонують вам навіть «заборонені» ігри.
Це найпростіше пояснення. 🙂
Крім того, деякі постачальники ігор не бажають надавати свої ігри неліцензованим казино, тому ліцензія також може вплинути на різноманітність ігор.
Hello,
I guess that it's best to learn whether Play'nGo allows their games to be offered in Austria, or which of those are restricted.
Some casinos just don't want to cross the game providers' restrictions, some casinos, on the other hand, want to offer players games they like, so they offer you even "forbidden" games.
This is the easiest explanation. 🙂
Furthermore, some game providers are not willing to provide their games to unlicensed casinos, so the variety of games can be affected by the license as well.
привіт, я теж саме про це думав. тільки є також хороші казино, які дозволяють грати в ігри. відео слот, містер вегас.......
У деяких казино мені спочатку дозволили грати в ці слоти, а через деякий час їх заборонили. тому для мене це дуже дивно.
У мене ніколи не було проблем із казино, які пропонують play n go. можливо, play n go перевіряє ці казино. pragmaticplay всюди, але лише порожні оберти тижнями.
тому я думаю, що там, де дозволено play n go, це хороше казино. можливо я просто уявляю це.
З повагою
французька
hello, that's exactly what i was thinking too. only there are also good casinos that allow play n go. video slot, mr vegas.......
at some casinos i was allowed to play these slots at the beginning and after a while they were forbidden. so it's very weird for me.
I've never had any problems with casinos that offer play n go. maybe play n go is checking these casinos. pragmaticplay is everywhere, but only empty spins for weeks.
so i think where play n go is allowed it is a good casino. maybe I'm just imagining it.
Kind regards
french
hallo, genau das habe ich mir auch gedacht. nur es gibt auch gute casinos die play n go zulassen. videoslot, mr vegas.......
bei manchen casinos durfte ich am anfang diese slots spielen und nach einiger zeit waren sie verboten. darum ist es sehr komisch für mich.
ich hatte auch noch nie probleme mit casinos die play n go anbieten. vielleicht prüft play n go diese casinos. pragmaticplay gibts überall, aber seit wochen nur mehr leere spins.
daher denke ich, wo play n go erlaubt ist, ist es ein gutes casino. vielleicht bilde ich mir das nur ein.
mfg
franz
Привіт, француз. 🙂
Я б не сказав, що ігри play'n Go є хорошим показником якості казино. Існують інші більш важливі аспекти, такі як доходи казино, умови і так далі. Не думаєш? 🙂
Я також вважаю, що також важливо пам’ятати про RTP і волатильність слота, коли справа доходить до мертвих обертань.
Hello, french. 🙂
I would not say that play'n Go games are a good indicator of the quality of the casino. There are other more important aspects such as the casino's revenue, terms and conditions, and so on. Don't think? 🙂
I also think that it is also important to keep the slot's RTP and volatility in mind when it comes to dead spins.
Привіт усім. У мене проблема з казино zoom. Ви не хочете виплачувати мої гроші, тому що вам потрібна виписка з банківського рахунку з моїм іменем, але, на жаль, це вже не так. Чи може хтось мені допомогти?
LG Manu
Hello everyone.I have a problem with the casino zoom.You don't want to pay out my money because you want a bank statement with my name on it,but unfortunately that's probably not the case anymore.Can someone please help me?
LG Manu
Hallo zusammen.Und zwar habe ich ein Problem mit dem Casino zoom.Sie wollen mein Geld nicht auszahlen,weil sie einen Kontoauszug möchten wo auch mein Name drauf steht,aber leider ist das wohl nicht mehr so.Kqnn mir da bitte jemand helfen?
LG Manu
Привіт,
Я зараз трохи розгублений. Заява все ще актуальна? Найкращою порадою було б співпрацювати з казино, щоб завершити перевірку. Чи можете ви зв’язатися зі службою підтримки чи оператором чату?
Hello,
I'm a bit confused now. Is the statement still the issue? The best advice would be to cooperate with the casino in order to finish the verification. Can you get in touch with the support or chat operator, please?
У вас величезні проблеми з цим казино. Минулого року я зробив депозит за допомогою кредитної картки, якої більше не маю. Знявши 30 безкоштовних обертань, які я отримав, я виграв 200... їм потрібна вся моя інформація з кредитної картки, якою я користувався рік тому.
Тож я викопав усю інформацію ..включно зі старою карткою, надіслав їм виписку із заставою, але оскільки це було інше прізвище, та сама адреса, усе те саме ..вони хочуть свідоцтво про розлучення, надіслали їм і це. Пам’ятайте, що все це відбувається після того, як мій обліковий запис було перевірено казино... тепер вони призупинили мій обліковий запис, і я почекав, щоб побачити, чи приймуть вони мій документ про розлучення... Я не знімаю коштів на кредит картки в мене вже немає. Тому я серйозно не розумію, що вони роблять. І я перевірив тамтешній відділ юридичної перевірки, вони навіть не повинні переглядати кредитну картку, яка більше не використовується.
Ось як ви ставитесь до своїх гравців... це жарт, і я не вражений.
Карен
Have a huge problem with this casino. I deposited last year with a credit card I no longer have. On withdrawl from 30 free spins that I got I won 200...they want all my info from a credit card that I used a year ago.
So I dug up all the info ..including the old card sent them the statement showing them the deposit, but because itcwas a different last name ,same address, same everything ..they then want a divorce certificate, sent them that as well. Remember this is all taking place after my account was verified by the casino....now they have suspended my account and I gave to wait to see if they accept my divorce document...I'm not doing a withdrawl to a credit card I no longer have. So I seriously don't understand what they are doing. And I checked with there legal verification department they should not even be looking at a credit card that is no longer in use.
This is how you treat your players...it's a joke and I'm not impressed.
Karen
Гадаю, ніхто в казино ніколи не чув про таку «речь», яка називається розлученням!
Це зовсім не смішно, і я вам співчуваю. На щастя, вам вдалося подати скаргу, я смію сказати, що ви не могли зробити нічого кращого.
Чи правильно я припускаю, що з якоїсь причини казино вирішило перевірити всі ваші нещодавні депозити та способи оплати?
Я маю на увазі, що зараз серпень, я підозрюю, що ви зробили деякі депозити між ними, чи не так?
Так чи інакше, казино відповідає за виплату всіх законно здобутих виграшів без зайвого клопоту чи затримок. Якщо дозволити трохи припустити, я б сказав, що ця додаткова перевірка має мати щось спільне з AML або позначеним обліковим записом. Незважаючи на те, що вам повинні надати повне пояснення, головне, щоб усі вимоги були обґрунтованими.
Що б ви зробили, якби казино попросило, наприклад, фотографію, на якій ви тримаєте цю картку?
У будь-якому випадку, я знайшов дуже позитивне оновлення в ланцюжку скарг - казино підтвердило, що виплату схвалено!
Вибачте за спойлер, але оновлення все ще чекає на підтвердження з нашого боку - я не втримався! ✨✨✨🙂
Not a single person in the casino has ever heard about a "thing" called divorce, I reckon!
This is not funny at all, and I empathize with you. Luckily, you managed to submit the complaint I dare to say you couldn't have done any better.
Am I assuming correctly that, for some reason, the casino has decided to verify all your recent deposit and payment methods?
I mean it is August thus, I suspect you've made some deposits in between, have you?
One way or another, it's the casino's responsibility to pay out all legitimately gained winnings without an unnecessary hassle or delay. If I may speculate a bit, I'd say this additional verification must have something in common with AML or a flagged account. Though you should be provided with full a explanation, more importantly, all demands should be reasonable.
What would you supposed to do if the casino asked for a picture of you holding this card, for example?
Anyway, I found a very positive update in the complaint thread - the casino has confirmed the payout has been approved!
Sorry for the spoiler but the update is still waiting for the confirmation on our side - I could not resist! ✨✨✨🙂
привіт!
Чи можу я скористатися цією можливістю дізнатися більше про це конкретне казино?
Хочеш поділитися, як довго ти там граєш? Що ви думаєте про якість підтримки, а також, що ви думаєте про доступні способи оплати та процес виведення?
Чим більше, тим краще, розумієте? 😉✨
Hey!
May I take this as an opportunity to learn more about this particular casino?
Care to share how long you have been playing there, perhaps? What do you think about the support qualities, and also, what is your opinion about the available payment methods and the withdrawal process?
The more the better, you know? 😉✨
Мені точно потрібна допомога з цим. Мені це звучить як репутаційна пісня. 😎
Будь-яке відношення до Zoome Casino , мені цікаво...
I'd definitely need some help with that. Sounds like a rep song to me. 😎
Any relation to the Zoome Casino, I wonder...
Вибачте, що у вас є такий досвід. Чи можу я запитати, як довго ви граєте в цьому казино?
Sorry that you have this kind of experience. May I ask how long have you been playing at this casino?
Привіт,
Я граю в цьому казино близько року, зробив 26 депозитів і один раз зняв свій депозит назад,
як я вже сказав, шансів на виграш немає, скажімо, ви граєте на баланс 400$, і я підрахував, що під час гри в 400$ я маю загальний виграш 176$.... RTP трохи нижче 50%, це не має значення у яку гру ви граєте або в який час ви граєте завжди однаково,
Hello,
I play at this Casino about one year, made so far 26 deposits, and one withdrawal of my deposit back,
as I said no chance of winnings, let say you play a balance of 400$ and i have calculated while playing down that 400$ i have total win of 176$.... the RTP is just below 50%, it does not mater what game you play or what time you play always the same,
привіт Я дуже шкодую про це. На жаль, як відомо, казино завжди мало перевагу над гравцями в довгостроковій перспективі. Хороша річ у тому, що ви можете будь-коли перейти до іншого казино, чи не так? І, звісно, не забувайте включати свій досвід у свої відгуки, адже це дійсно має бути корисним для інших.
Hey. I'm really sorry about that. Unfortunately, as you know, the casino has always had an advantage over the players in the long run. The good thing is that you can move to some other casino anytime, right? And of course, do not forget to include your experience in your reviews, as you do, it really should be helpful to others.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.