ФорумКазиноZodiacbet Casino - загальне обговорення

Zodiacbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від noni0706
|
4480 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому

Нагадую, що скарга стосується казино zodiacbet

Автоматичний переклад.
Опубліковано Leeamaria видалено
Leeamaria
6 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас серйозна проблема. Однак я б сказав, що я стикався з таким випадком раніше, тому це не зовсім поширене явище, але це не те, про що казино не може запитати.

Отже, якщо ви хочете закрити рахунок, я спробую співпрацювати з казино, і якщо проблема не зникне, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.

Звичайно, це ненормально чекати 10 днів на відповідь на один електронний лист, тому я б спробував надати все, що потрібно казино, якщо ви хочете, щоб це було вирішено якнайшвидше.

Як ви думаєте, ви це зробите чи просто залишите це і не будете тут грати?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Leeamaria видалено
Leeamaria
6 міс. тому

Я не думаю, що ви єдиний, хто має таку точку зору, і ми всі можемо вирішити, спробувати чи залишити все як є. Я думаю, ви чітко висловили свою думку.

Нехай тобі все вдається добре. 😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тож я намагався закрити свій рахунок у Zodiacbet протягом 2 місяців, але це просто не спрацювало, хтось може мені допомогти? Я надіслав 25 електронних листів і ще не отримав відповіді. Коли я звертаюся до чату, вони просто дають мені електронний лист, і я повинен надіслати ще один електронний лист, і це продовжується. Якщо я дам погану оцінку чату, мене забанять у чаті, і мені більше не дозволять зв’язуватися з ними, оскільки вони вважають, що якщо я дам погану оцінку, це погано вплине на них. Будь ласка, допоможіть!

Автоматичний переклад.
Jayjay01
3 міс. тому

Привіт, минуло багато часу з тих пір, як ви намагалися закрити обліковий запис. Отже, коли ви надсилаєте їм електронний лист, вони відповідають вам і дають розумну відповідь, чи ви нічого не чули? Я знаю, що ви написали, що не отримали відповіді, але для мене нелогічно написати вам, щоб ви надіслали їм електронний лист, а потім не відповісти.

Якщо вам потрібна допомога та ви не знаєте, що робити далі, ви можете спробувати подати нам скаргу, і ми побачимо, що можемо зробити.

Ви можете знайти посилання тут . ⬅️

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт Яро,


Так, для мене це також не має сенсу, але це так: вони завжди дають мені ту саму електронну адресу, і я повинен надіслати ще один лист, а я вже надіслав кілька листів. Я можу пробувати знову і знову, але нічого не змінюється, вони не виходять на зв’язок. Живий чат нічого не може зробити. Вчора я надіслав ще один електронний лист. У всіх інших казино це займає 2 дні, а тут точно не 2 дні.

Автоматичний переклад.
Jayjay01
3 міс. тому

Що ж, якщо це так, і вони проігнорують ваш запит, я б пішов і подав би скаргу, як я згадував у своїй попередній відповіді. Я залишив посилання там, тож якщо ви зацікавлені допомогти, ви можете спробувати. Що ти скажеш?🤔

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого