Привіт, я бачу, що у вас серйозна проблема. Однак я б сказав, що я стикався з таким випадком раніше, тому це не зовсім поширене явище, але це не те, про що казино не може запитати.
Отже, якщо ви хочете закрити рахунок, я спробую співпрацювати з казино, і якщо проблема не зникне, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.
Звичайно, це ненормально чекати 10 днів на відповідь на один електронний лист, тому я б спробував надати все, що потрібно казино, якщо ви хочете, щоб це було вирішено якнайшвидше.
Як ви думаєте, ви це зробите чи просто залишите це і не будете тут грати?
Hi, I see you have a serious problem. However, I would say that I've encountered the same case before, so it's not completely common, but it's not something that the casino can't inquire about either.
So if you want to close the account I would try to cooperate with the casino and if the issue persists you can contact us and we will try to help.
Of course it is not normal to wait 10 days for a reply to one email, so I would try to provide everything the casino needs if you want it to be resolved as soon as possible.
Do you think you will do that or just leave it and not play here ?
Я не думаю, що ви єдиний, хто має таку точку зору, і ми всі можемо вирішити, спробувати чи залишити все як є. Я думаю, ви чітко висловили свою думку.
Нехай тобі все вдається добре. 😉
I don't think you would be the only one with such a view and we can all decide whether to give it a try or leave it as it is. I think you've clearly made your point.
May you do well in everything you do. 😉
Тож я намагався закрити свій рахунок у Zodiacbet протягом 2 місяців, але це просто не спрацювало, хтось може мені допомогти? Я надіслав 25 електронних листів і ще не отримав відповіді. Коли я звертаюся до чату, вони просто дають мені електронний лист, і я повинен надіслати ще один електронний лист, і це продовжується. Якщо я дам погану оцінку чату, мене забанять у чаті, і мені більше не дозволять зв’язуватися з ними, оскільки вони вважають, що якщо я дам погану оцінку, це погано вплине на них. Будь ласка, допоможіть!
So I've been trying to close my account at Zodiacbet for 2 months, it just doesn't work, can anyone help me? I've sent 25 emails and haven't received a response yet. When I contact the live chat they just give me the email and I have to send another email, it goes on and on. If I give the chat a bad review, I get banned from the chat and am not allowed to contact them anymore because they think that if I give a bad review it will have a bad effect on them. Please help!
Also ich versuche seit 2 Monaten mein Konto bei Zodiacbet zu schließen, funktioniert irgendwie nicht, kann mir da eventuelle jemand helfen? ich habe 25 Emails gesendet, und bis lang nicht eine Antwort erhalten. Wenn ich den Livechat kontaktiere geben sie mir einfach die Email und ich soll noch mal eine Email senden, das geht immer so weiter. Wenn ich dem Chat eine schlechte Bewertung gebe, werde ich vom Chat gebannt und darf sie nicht mehr kontaktieren weil sie meinen wenn ich eine schlechte bewertung abgebe hat es eine schlechte Wirkung auf sie. Bitte um hilfe!
Привіт, минуло багато часу з тих пір, як ви намагалися закрити обліковий запис. Отже, коли ви надсилаєте їм електронний лист, вони відповідають вам і дають розумну відповідь, чи ви нічого не чули? Я знаю, що ви написали, що не отримали відповіді, але для мене нелогічно написати вам, щоб ви надіслали їм електронний лист, а потім не відповісти.
Якщо вам потрібна допомога та ви не знаєте, що робити далі, ви можете спробувати подати нам скаргу, і ми побачимо, що можемо зробити.
Ви можете знайти посилання тут . ⬅️
Ви думаєте, що підете на це?
Hi, it's been a long time since you've tried to close an account. So when you send them an email, do they reply to you and give you a reasonable answer or did you not hear anything ? I know you wrote you haven't received a response but it is not logical for me form the to write you to email them and then not responding.
If you need help and don't know what to do next, you can try lodging a complaint with us and we'll see what we can do.
You can find the link here. ⬅️
Do you think you'll go for it ?
Привіт Яро,
Так, для мене це також не має сенсу, але це так: вони завжди дають мені ту саму електронну адресу, і я повинен надіслати ще один лист, а я вже надіслав кілька листів. Я можу пробувати знову і знову, але нічого не змінюється, вони не виходять на зв’язок. Живий чат нічого не може зробити. Вчора я надіслав ще один електронний лист. У всіх інших казино це займає 2 дні, а тут точно не 2 дні.
Hello Jaro,
Yes, it doesn't make sense to me either, but it's like this: they always give me the same email address and I have to send another email, and I've already sent several emails. I can try again and again but nothing changes, they don't get in touch. The live chat can't do anything. Yesterday I sent another email. At all other casinos it takes 2 days, but here it definitely doesn't take 2 days.
Hallo Jaro,
Ja ist für mich auch nicht Logisch, aber es ist so, dass die mir immer die Selbe Email Adresse geben und ich soll eine weitere Email senden, und ich habe schon mehrere Emails gesendet. ich kann es immer wieder veruschen aber nichts ändert sich, die melden sich ja nicht. der liveChat kann nichts machen. Gestern habe ich wieder eine Email gesendet. Bei allen anderen Casinos geht das innerhalb 2 Tage aber hier, geht es keineswegs 2 Tage.
Що ж, якщо це так, і вони проігнорують ваш запит, я б пішов і подав би скаргу, як я згадував у своїй попередній відповіді. Я залишив посилання там, тож якщо ви зацікавлені допомогти, ви можете спробувати. Що ти скажеш?🤔
Well, if that's the way it is and they ignore your request, then I would go ahead and file a complaint as I mentioned in my previous reply. I've left the link there so if you're interested in helping, you can give it a try. What do you say ?🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.