ФорумКазиноZodiacbet Casino - загальне обговорення

Zodiacbet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від noni0706
|
4609 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Zodiacbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому


Привіт всім


Здається, я прочитав тут огляд казино занадто пізно..?


Але подивимося..

Я поклав там близько 1000 євро за останні два дні ..


(Усе без жодних бонусів і все з моїм гаманцем Skrill)


І тепер я даю 1200 також зі Skrill для виведення..


Я завантажив усі необхідні документи!

(і навіть довелося зробити селфі на веб-камеру...?)


А згідно з чатом, обробка займає 48 годин


Однак, читаючи відгуки тут, я боюся, що це займе більше часу..? 🙁


Але побачимо, доповім...

Автоматичний переклад.
Barny1100
1 рік тому

Привіт! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом, і обов’язково повернетесь до нас пізніше, щоб надіслати відгук. Надання фото за допомогою веб-камери, запевняю вас, цілком нормально. Казино часто вимагають фотографії гравців і багато інших документів, щоб підтвердити їх особу. Залишайтеся на зв'язку, будь ласка. Мені цікаво, як розвиватимуться події, і мені також шкода, що ви натрапили на таке казино, це казино дійсно було невдалим вибором. 😕🏴‍☠️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я сам дивуюся

через усі негативні відгуки, які я читав всюди.


Але сьогодні я дійсно отримав гроші на Skrill за 48 годин обробки...!


І на мій подив, не відкидаючи довгих документів... file


Автоматичний переклад.
Barny1100
1 рік тому

Це справді приємний сюрприз! 🙂

Мене все ще турбує дуже погана репутація.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також не можу зрозуміти багато поганих відгуків тут, у мене був той самий досвід, перевірка пройшла швидко та без проблем, жодних запитів на додаткові документи, а виплата була такою ж швидкою в моєму гаманці, тому мені нема на що скаржитися тут у порівнянні багатьом іншим казино, подібним до цього, отримати високу оцінку

Автоматичний переклад.
simplyme
1 рік тому

Привіт.

Здається, я знайшов причину:

file

https://casino.guru/complaints/unresolved

Стільки чорних точок + дуже несправедливі умови.

На жаль, представників казино це не хвилює. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також читав ці скарги, і з цією великою сумою, звичайно, є багато чорних точок. Я можу лише сказати, що казино було дуже дружнім до клієнтів у всіх відношеннях, і це дуже важливо для мене. Я не можу цього сказати про багато великих казино тут. У правилах і правилах сказано, що вам заборонено мати дублікати облікових записів, і я розумію, що казино не платить тоді, тому що бонуси також надаються за обліковий запис, і це є поблажливістю з боку казино, і якщо ви потім надішлете його двічі, я думаю, що це для всіх є справедливим щодо інших, якщо ви покараєте особу, яка має дублікат облікового запису, не виплативши їй гроші.

Автоматичний переклад.
simplyme
1 рік тому

Добре, що у вас є такий позитивний досвід роботи з будь-яким казино.

На жаль, коли йдеться про скарги, хоча я в цілому згоден з вами, ви, ймовірно, не помітили справжню проблему. Казино не надало жодного доказу на підтримку свого рішення не платити всім цим гравцям.

По-перше, ви повинні довести, що це той самий гравець - бажано шляхом перевірки, а потім ви повинні розглянути, чи отримав гравець несправедливу перевагу над казино під час створення іншого облікового запису.

Ви читали це?

https://casino.guru/zodiacbet-casino-player-has-been-accused-of-opening

Я б сказав, що такий випадок потребує принаймні гарного пояснення з боку казино.

Усі ці скарги були закриті як «Недостатньо доказів від казино».

Я б нікому не рекомендував це казино, і сподіваюся, що у вас не виникне жодних проблем.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тому я бачу в основному погані відгуки тут, на цьому форумі, і можу лише сказати, що я хотів спростувати те, що говорять про це казино, але передісторія часто не ставиться під сумнів. Я вважаю, що в інтересах казино відстоювати свою репутацію. повторюю ще раз, що я не грав у ці ігри казино так довго, але наразі отримав найкращі враження, незалежно від того, виграв я чи програв, у мене тут надзвичайно дружня підтримка та всі речі, які є актуальними та корисними для оцінки казино, наприклад оскільки методи перевірки депозиту методи вилучення часу обробки дуже зручні та позитивні.

Автоматичний переклад.
simplyme
1 рік тому

Дуже дякую, що знайшли час, щоб вставити тут свою точку зору. 👌

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добрий вечір

У мене великі проблеми з виграшем у цьому казино.

можеш мені допомогти, ніхто не відповідає.

Тисяча подяк

Автоматичний переклад.
Simocos19
11 міс. тому

Привіт! Перше, що я зробив, це подивився на індекс безпеки казино та побачив, що грати в цьому казино не найбезпечніше.

Що стосується вашої проблеми, ви не можете зняти гроші, які ви тут виграли? Як довго триває ваша ситуація? Не могли б ви розповісти мені трохи більше, щоб я краще розумів ситуацію та спробував вам допомогти?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дуже дякую, наразі минуло лише кілька днів, але ніхто не відповідає, і для мене це звучить як шахрайство

Автоматичний переклад.
Simocos19
11 міс. тому

Я знаю, що ви відчуваєте, коли не отримуєте жодної відповіді від казино, тому що це іноді може заспокоїти, коли справа доходить до вилучення коштів. Я завжди вважаю, що найкраще знати, що відбувається, і яку б проблему не було, казино має повідомити. Однак я також хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому я поки що не ставлюся скептично, і ми побачимо, як розвиватиметься ситуація далі. Якщо ця ситуація не зрушиться з місця, ви продовжуєте не отримувати відповіді, а казино нічого не вирішує, ми переходимо до наступного кроку.

Отже, чи можна буде повідомити мені, як розвивається справа?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

На сьогоднішній день вони запитували у мене документи, які надсилають кожного дня, коли вони вигадують документи, і протягом двох днів вони більше не відповідають

Автоматичний переклад.
Simocos19
11 міс. тому

Давайте дамо їм ще трохи часу, щоб переглянути документи та оцінити їх. Обов’язково продовжуйте запитувати в казино, на якому етапі воно знаходиться, і якщо вони не відповідатимуть довше, ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Щиро дякую, ніхто не відповів протягом 4 днів, і ми постійно надсилаємо електронні листи та спілкуємося в чатах. Чи можете ви продовжити?

Тисяча подяк

Автоматичний переклад.
Simocos19
11 міс. тому

Привіт, оскільки я бачу, що нічого не вирішено, рекомендуювідкрити скаргу за цим посиланням .

Я сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти, і що зрештою все вирішиться і вийде добре. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не зміг це зробити за посиланням, будь ласка, допоможіть мені, вони забрали моє зняття без причини та скасували його, і тепер мені довелося зробити ще один

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого