1 рік тому
Тут ви можете обговорити Zodiacbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт всім
Здається, я прочитав тут огляд казино занадто пізно..?
Але подивимося..
Я поклав там близько 1000 євро за останні два дні ..
(Усе без жодних бонусів і все з моїм гаманцем Skrill)
І тепер я даю 1200 також зі Skrill для виведення..
Я завантажив усі необхідні документи!
(і навіть довелося зробити селфі на веб-камеру...?)
А згідно з чатом, обробка займає 48 годин
Однак, читаючи відгуки тут, я боюся, що це займе більше часу..? 🙁
Але побачимо, доповім...
Hi, everyone
I guess I read the casino review here too late..?
But let's see ..
I deposited about 1000 euros there in the last two days ..
(All without any bonuses and all with my Skrill Wallet )
And now i give 1200 also with Skrill for withdrawal..
I uploaded all demanded Documents!
( and even had to take a selfie with the webcam...?)
And according to the chat, the processing takes 48 hours
However, reading the reviews here, I fear it will take longer..? 🙁
But we'll see, I'll report...
Привіт! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом, і обов’язково повернетесь до нас пізніше, щоб надіслати відгук. Надання фото за допомогою веб-камери, запевняю вас, цілком нормально. Казино часто вимагають фотографії гравців і багато інших документів, щоб підтвердити їх особу. Залишайтеся на зв'язку, будь ласка. Мені цікаво, як розвиватимуться події, і мені також шкода, що ви натрапили на таке казино, це казино дійсно було невдалим вибором. 😕🏴☠️
Hi, thank you for sharing your experience and definitely get back to us later with the feedback. Providing a photo using a webcam, I assure you, is completely normal. Casinos often require photos of players and plenty of various other documents to prove their identity. Stay in touch, please. I am curious how things will develop and I am also sorry that you came across such a casino, this casino wasn't a good choice indeed. 😕🏴☠️
Я сам дивуюся
через усі негативні відгуки, які я читав всюди.
Але сьогодні я дійсно отримав гроші на Skrill за 48 годин обробки...!
І на мій подив, не відкидаючи довгих документів...
I'm surprised myself
because of all the negative reviews I've read everywhere.
But I really got the money today on Skrill under the 48 hour processing time..!
And to my amazement without rejecting long documents...
Це справді приємний сюрприз! 🙂
Мене все ще турбує дуже погана репутація.
That is truly a nice surprise! 🙂
I'm still concerned about the very bad reputation.
Я також не можу зрозуміти багато поганих відгуків тут, у мене був той самий досвід, перевірка пройшла швидко та без проблем, жодних запитів на додаткові документи, а виплата була такою ж швидкою в моєму гаманці, тому мені нема на що скаржитися тут у порівнянні багатьом іншим казино, подібним до цього, отримати високу оцінку
I also can't understand the many bad reviews here, I had the same experience, verification went quickly and without problems, no requests for further documents and the payout was just as fast in my wallet, so I have nothing to complain about here compared to many other casinos like this be rated highly
Привіт.
Здається, я знайшов причину:
https://casino.guru/complaints/unresolved
Стільки чорних точок + дуже несправедливі умови.
На жаль, представників казино це не хвилює. 🙁
Hello.
I believe I found the reason:
https://casino.guru/complaints/unresolved
So many black points + very unfair terms.
That's unfortunate the casino reps don't care. 🙁
Я також читав ці скарги, і з цією великою сумою, звичайно, є багато чорних точок. Я можу лише сказати, що казино було дуже дружнім до клієнтів у всіх відношеннях, і це дуже важливо для мене. Я не можу цього сказати про багато великих казино тут. У правилах і правилах сказано, що вам заборонено мати дублікати облікових записів, і я розумію, що казино не платить тоді, тому що бонуси також надаються за обліковий запис, і це є поблажливістю з боку казино, і якщо ви потім надішлете його двічі, я думаю, що це для всіх є справедливим щодо інших, якщо ви покараєте особу, яка має дублікат облікового запису, не виплативши їй гроші.
I have also read these complaints and with this large sum there are of course many black points. I can only say that the casino has been very customer-friendly in all respects and that is very important to me. I cannot say that about many large casinos here . It says in the t&c that you are not allowed to have duplicate accounts and I can understand that the casino does not pay then because bonuses are also given per account and that is an accommodating from the casino and if you then ship it twice I think it is for everyone fair to others if you punish the person who has a duplicate account by not paying him his money.
Добре, що у вас є такий позитивний досвід роботи з будь-яким казино.
На жаль, коли йдеться про скарги, хоча я в цілому згоден з вами, ви, ймовірно, не помітили справжню проблему. Казино не надало жодного доказу на підтримку свого рішення не платити всім цим гравцям.
По-перше, ви повинні довести, що це той самий гравець - бажано шляхом перевірки, а потім ви повинні розглянути, чи отримав гравець несправедливу перевагу над казино під час створення іншого облікового запису.
Ви читали це?
https://casino.guru/zodiacbet-casino-player-has-been-accused-of-opening
Я б сказав, що такий випадок потребує принаймні гарного пояснення з боку казино.
Усі ці скарги були закриті як «Недостатньо доказів від казино».
Я б нікому не рекомендував це казино, і сподіваюся, що у вас не виникне жодних проблем.
It's good you have such positive experiences with any casino.
Sadly, when it comes to complaints, although I agree with you in general, you probably overlooked the real issue. The casino hasn't provided a single proof to support its decision not to pay all those players.
First, you must prove it's the same player - preferably by verification, then you should consider whether the player gained an unfair advantage over the casino while creating another account.
Did you read this?
https://casino.guru/zodiacbet-casino-player-has-been-accused-of-opening
Such a case certainly needs at least a good explanation given by the casino, I'd say.
All those complaints were closed as "Insufficient evidence from casino".
I wouldn't recommend this casino to anyone, and I hope you won't run into any issues.
Тому я бачу в основному погані відгуки тут, на цьому форумі, і можу лише сказати, що я хотів спростувати те, що говорять про це казино, але передісторія часто не ставиться під сумнів. Я вважаю, що в інтересах казино відстоювати свою репутацію. повторюю ще раз, що я не грав у ці ігри казино так довго, але наразі отримав найкращі враження, незалежно від того, виграв я чи програв, у мене тут надзвичайно дружня підтримка та всі речі, які є актуальними та корисними для оцінки казино, наприклад оскільки методи перевірки депозиту методи вилучення часу обробки дуже зручні та позитивні.
So I see mostly bad reviews here in this forum and can only say that I wanted to refute what is said about this casino but the backgrounds are often not questioned I think it is in the interest of the casino to stand up for its reputation point I repeat again that I haven't been playing this casino games for so long but have had the best experiences so far, whether I've won or lost I have super friendly support here and all things that are relevant and good for evaluating a casino such as verification deposit methods withdrawal methods processing time are very customer-friendly and positive.
Дуже дякую, що знайшли час, щоб вставити тут свою точку зору. 👌
Thank you very much for taking the time to paste your point of view here. 👌
Добрий вечір
У мене великі проблеми з виграшем у цьому казино.
можеш мені допомогти, ніхто не відповідає.
Тисяча подяк
Good evening
I have big problems to win at this casino.
can you give me a hand, no one answers.
A thousand thanks
Buonasera
ho dei grossi problemi per una vincita su questo casino .
mi potete dare una mano , non risponde nessuno .
grazie mille
Привіт! Перше, що я зробив, це подивився на індекс безпеки казино та побачив, що грати в цьому казино не найбезпечніше.
Що стосується вашої проблеми, ви не можете зняти гроші, які ви тут виграли? Як довго триває ваша ситуація? Не могли б ви розповісти мені трохи більше, щоб я краще розумів ситуацію та спробував вам допомогти?
Hi, the first thing I did was to look at the casino's safety index and see that it wasn't the safest choice to play at this casino.
As for your problem, are you unable to withdraw the money you won here ? How long has your situation been going on ? Could you tell me a little more so I have a better understanding of the situation and try to help you ?
Дуже дякую, наразі минуло лише кілька днів, але ніхто не відповідає, і для мене це звучить як шахрайство
Thank you very much, it's only been a few days for now, but no one ever responds and for me it sounds like a scam
Grazie mille per ora sono pochi giorni , ma non risponde mai nessuno e per me c è aria di truffa
Я знаю, що ви відчуваєте, коли не отримуєте жодної відповіді від казино, тому що це іноді може заспокоїти, коли справа доходить до вилучення коштів. Я завжди вважаю, що найкраще знати, що відбувається, і яку б проблему не було, казино має повідомити. Однак я також хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому я поки що не ставлюся скептично, і ми побачимо, як розвиватиметься ситуація далі. Якщо ця ситуація не зрушиться з місця, ви продовжуєте не отримувати відповіді, а казино нічого не вирішує, ми переходимо до наступного кроку.
Отже, чи можна буде повідомити мені, як розвивається справа?
I know how you feel when you don't get any answer from the casino, because it can sometimes be reassuring when it comes to dealing with a withdrawal. I always think it's best to know what's going on and whatever the problem is the casino should communicate. However, I would also like to point out that we give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so I wouldn't be sceptical just yet and we'll see how the situation develops further. If this situation does not move forward and you continue to receive no answers and the casino does not resolve anything, then we will move on to the next step.
Therefore, will it be possible to update me on how the case is developing ?
На сьогоднішній день вони запитували у мене документи, які надсилають кожного дня, коли вони вигадують документи, і протягом двох днів вони більше не відповідають
To date they have asked me for documents sent every day they invent documents and for two days they have no longer responded
Ad oggi mi hanno chiesto documenti inviati ogni giorno inventano documenti e da due giorni non rispondono più
Давайте дамо їм ще трохи часу, щоб переглянути документи та оцінити їх. Обов’язково продовжуйте запитувати в казино, на якому етапі воно знаходиться, і якщо вони не відповідатимуть довше, ми спробуємо вам допомогти.
Let's give them some more time to look at the documents and evaluate them. Be sure to keep asking the casino what stage it's at and if they don't answer for longer, we'll try to help you.
Щиро дякую, ніхто не відповів протягом 4 днів, і ми постійно надсилаємо електронні листи та спілкуємося в чатах. Чи можете ви продовжити?
Тисяча подяк
Thank you very much, no one has responded for 4 days and continuous emails and chats, can you proceed and move on?
A thousand thanks
Grazie mille nessuno risponde da 4 giorni e continue mail e chat puoi procedere ed andare avanti ?
grazie mille
Привіт, оскільки я бачу, що нічого не вирішено, рекомендуювідкрити скаргу за цим посиланням .
Я сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти, і що зрештою все вирішиться і вийде добре. Схрещені пальці. 🤞
Hello, as I see that nothing has been resolved, I would recommend to open a complaint on this link.
I hope that we can help you and that everything will eventually be resolved and turn out well. Fingers crossed. 🤞
Я не зміг це зробити за посиланням, будь ласка, допоможіть мені, вони забрали моє зняття без причини та скасували його, і тепер мені довелося зробити ще один
I wasn't able to do it from the link please help me they took away my withdrawal for no reason and canceled it and now I had to do another one
Non sono riuscito a farla dal link per favore aiutatemi mi hanno tolto il prelievo senza motivo annullandolo e ora ho dovuto farne un altro
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.