ФорумКазиноZodiac Casino - загальне обговорення

Zodiac Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Matiseli
|
9823 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Так, бачите, що я маю на увазі про те, що вони говорять одне, а насправді показують докази того, що роблять інше, ось чому це мене засмучує, тоді вони точно знають, що вони роблять, і вони знають, що те, що вони роблять неправильно, також як я сказав, що у мене є все доказ того, що це казино, безперечно, несправедливо ставиться до цього виведення, і це не дуже бізнес, наприклад, якщо ви запитаєте мене, це не що інше, як величезна афера, не виграйте у великій кількості, інакше ви ніколи не побачите свій виграш у мене було 32 000 доларів, і тепер вони повернули 71 долар, які я вклав, щоб отримати гроші, але я не зробив це виведення, вони просто вирішили повернути мені все одно, тож хтось може мені це пояснити, і вони кажуть, що мій рахунок показує навіть 12 доларів у моєму акаунті в тому казино, навіть якщо вони зберігають рахунок, закрито, але, очевидно, це не так, коли я можу знайти його так, то чому тоді мій обліковий запис недоступний, і вони повернули мені мій депозит у розмірі 71 дол. стерли мої виграші нібито це все казино regulatio n Ви також можете мені це сказати

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Казино Zodiac зняло 1800 євро з мого ігрового та бонусного рахунку та не відповідає на мої повідомлення чи скарги. І не повертає мені гроші.

Автоматичний переклад.
lauripykalainen
2 р. тому

Привіт,

Я знайшов стару скаргу на це казино, але команда з розгляду скарг була змушена її відхилити, оскільки ви не надали необхідну інформацію у вказаний проміжок часу.

Чи пов’язане це питання з цією скаргою ?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка. Дякую за увагу. Цей текст стосується скарги, про яку йдеться.

Після скарги я не отримав жодних запитів на роз’яснення. Я просто чекав, але нічого не прийшло.

З найкращими побажаннями

Лаурі Пікяляйнен

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт Тому я не знав, як користуватися цим форумом. Я чекав електронного листа, якого не отримав.

Привіт Лаурі

Автоматичний переклад.
lauripykalainen
2 р. тому

Привіт Лаурі,

Я думаю, що ви повинні отримувати принаймні якесь сповіщення, іноді ці автоматичні відповіді потрапляють безпосередньо в папку спаму або на вкладку рекламних акцій – це різниться. У будь-якому випадку, якщо ви надсилаєте скаргу, ви завжди можете отримати до неї доступ у своєму профілі на вкладці «скарги». Найкраще раз на кілька днів перевіряти там, чи активна скарга.

Цю скаргу можна повторно відкрити будь-коли, тому не соромтеся зв’язуватися з Крістіною, ви можете зробити це тут , вона також вказала свою електронну адресу, і ви можете будь-коли зв’язатися з нею безпосередньо.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого