3 р. тому
Тут ви можете обговорити Zodiac Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Я знаю, що це бентежить, але насправді казино підтримує набагато більше мов. Ці мови видно після реєстрації.
Hello. I know it is confusing but in fact, the casinosupport many more languages. Those languages are visible after registration.
Неправомірно припинений обліковий запис і стирання виграшів, як вони кажуть, із сміттєвих причин і можуть довести, що вони неправі й повинні все ще виплачувати шахраям
Wrongfully terminated account and wiping winnings they say for a garbage reasons and can prove they are wrong and should have to still pay out still scammers
Привіт,
Я бачу, що ви подали скаргу, але вона досить обширна, і я не повністю розумію, з якої причини ваш обліковий запис закрито, або в чому проблема.
Чи можете ви написати короткий підсумок, будь ласка?
Hello,
I can see you've submitted the complaint but it's quite extensive and I do not fully understand for what reason your account has been closed, or what seemed to be the problem.
Can you write down the short summary, please?
Я також хотів би дізнатися більше про «сміттєві причини», щоб побачити, чи насправді вони просто привід, який дозволить казино не виплачувати виграш.
I'd also like to know more about "the garbage reasons" just to see if they're really just an excuse that would allow to casino not to pay out the winnings.
Це причина тут, але це сміття, тому що вони розсилають рекламні акції, і вони також постійно розсилають одні й ті самі, і я дуже розчарований тим, що вони не платять людям, коли вони є лояльними клієнтами в їхньому казино
This is the reason here but it's garbage because they are the ones sending out the promotions and they also done send the same ones out constantly and I'm very disappointed that they get away with not paying people when they are loyal customers at thier casino
Доказ того, що казино постійно надсилає мені ці рекламні акції, змушуючи мене створювати нові облікові записи, а потім використовувати це як причину не платити мені, це лише сьогодні, тож чому я помиляюся, натискаючи їх електронні листи, а потім змушений робити новий обліковий запис, і тоді це моя вина, що у мене є такий, і вони кажуть, що я зловживаю рекламними акціями, коли вони чітко надсилають їх мені, я хочу мати повний виграш і вибачення від казино
Proof that the casino sends these promotions to me all the time making me make new accounts then using this as a reason to not pay me this is one from just today so how am I in the wrong for clicking on their emails and then made to make a new account and then it's my fault that I have one and they say I'm abusing promo's when they clearly send them to me I want my right ful winnings and a apologies from the casino
Я думаю, що я бачу проблему зараз.
Вас звинувачують у створенні кількох облікових записів, і причина, чому ви зареєстрували більше одного облікового запису, полягає в тому, що ви постійно отримували акції. Вони були призначені лише для нових гравців, тому щоб отримати ці бонуси, ви зареєстрували кілька облікових записів.
Я правий, будь ласка?
Цікаво, скільки акаунтів у вас зареєстровано і скільки бонусів для нових гравців ви отримали?
I think I see the problem now.
You have been accused of setting up multiple accounts and the reason why you registered more than one account is that you were constantly receiving promotions. Those were meant for new players only, so to get those bonuses, you registered several accounts.
Am I correct, please?
How many accounts do you currently have registered and how many bonuses for new players have you taken, I wonder?
Я не впевнений, що я знаю, що, ймовірно, щоразу, коли у мене виникають проблеми з входом в обліковий запис, він показуватиме приблизно шість або сім різних варіантів різних облікових записів, тому вони добре знають, скільки облікових записів має бути у кожного. краще надсилати електронні листи та інше, тому що зараз це виглядає так, ніби все, що вони роблять, це шахрайство
I'm not exactly sure on that I know I probably every time I have a problem logging in to an account it would show me about six or seven different options of different accounts so they are well aware of how many accounts everyone has they should be better at sending emails and stuff because right now it's looking a lot like all they are doing is scamming people
Я думаю, ви бачите там варіанти різних облікових записів, тому що різні облікові записи зберігаються у вашому браузері (принаймні, адреси електронної пошти чи імена користувачів). Це не має нічого спільного з казино, хоча я впевнений, що вони знають, що у вас є кілька облікових записів.
I guess you see the options of different accounts there, because the different accounts are saved in your browser (the e-mail addresses or usernames at least). It has nothing to do with the casino even though I'm sure they know you have multiple accounts.
Ні, його чат-бот показує вам облікові записи, про які ви навіть не знали, що у вас є, тому це зовсім не так, виконайте домашнє завдання, а потім відповідайте мені, добре, але поважайте мене і спочатку спробуйте, дякую
Nope thier chat bot shows you accounts that you didn't even know you had so that isn't true at all do some homework on it then answer me back okay but seriously humour me and try it first thanks
Привіт,
Будь ласка, будь ласка, опублікуйте кілька скріншотів чат-бота, на якому показано кілька облікових записів?
Тому що пояснення, яке запропонував Даніель, дуже розумне і просте.
Hello,
would you be so kind and post some screenshots of the chatbot showing you several accounts, please?
Because the explanation Daniel suggested is very reasonable and simple.
Добре, я протестував чат-бота. Він не пропонував жодних облікових записів. Я просто попросив мене додати адресу електронної пошти, яку використовував для реєстрації, і дав мені приклад такої електронної адреси. Адреса електронної пошти не була справжньою, це було те, що вони вигадали, щоб надати мені приклад. Як згадувала Радка, було б чудово, якби ви опублікували скріншот того, що бачите в чат-боті. Я деякий час спілкувався з чат-ботом, а потім мене перенаправили до живого агента.
Ви також згадали, що постійно отримуєте рекламні листи, тому ви реєструвалися щоразу, коли отримували рекламний лист. Це не має жодного сенсу, тому що щоразу, коли ви отримуєте таке повідомлення електронної пошти, ви можете просто увійти за допомогою облікового запису, який у вас уже є, не створюючи знову і знову нові облікові записи.
OK, I tested the chat bot. It didn't offer any accounts. I just asked me to add an email address that I used for the registration and gave me an example of such an email address. The email address wasn't a real one, it was just something they made up in order to give me the example. As Radka mentioned, it would be great if you posted a screenshot of what you see in the chat bot. I talked to the chat bot for a while and then I got redirected to a live agent.
You also mentioned that you keep getting promotion emails so you registered whenever you received the promo email. That doesn't make any sense, because whenever you receive such an email, you can simply log in with the account you already have without creating new accounts over and over again.
Чому легальне казино, коли ніхто інший не дозволяє створювати облікові записи на тій самій електронній пошті з тим же іменем та інформацією, які ви щойно зробили, і вже є активним у їхній системі, чому, як ви бачите, все це на тій самій електронній адресі, дякую
Why does a legit casino when no others do let you make accounts on the same email with the same name and information you just did and is active in thier system already why is that as you can see it's all in this same email address thanks
Добре, це цікаво! Взагалі кажучи, адреса електронної пошти служить унікальним ідентифікатором у більшості казино, але в цьому випадку вона, ймовірно, дозволяє вам використовувати її знову, тому що тоді вона призначає вам унікальні дані облікового запису, починаючи з HZCR...
Тому, якщо бот може ідентифікувати не тільки всі облікові записи, зареєстровані в казино за однією адресою електронної пошти, але й усі облікові записи у своїй групі казино, то дуже дивно, що вони дозволяють створювати нові облікові записи, використовуючи ту саму адресу електронної пошти. Особливо, коли це заборонено їхніми ТК. З іншого боку, це правило, яке вони мають у своїх ТК, зовсім не дивне. Так само в більшості казино, і ви не можете заперечити, що ви порушили правило.
Alright, that's interesting! Generally speaking, the e-mail address serves as a unique identifier in most of casinos, but in this case, it probably allows you to use it again, because then it assigns you the unique account details starting with HZCR...
So if the bot is able to identify not only all accounts registered in the casino under the same e-mail address, but all accounts across their casino group, then it's very strange they let you create new accounts using the same e-mail address. Especially when it's forbidden according to their TCs. On the other hand, this rule they have in their TCs isn't strange at all. It's the same in most of casinos and you can't deny you breached the rule.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.