ГоловнаФорумКазиноZixCasino - загальне обговорення

ZixCasino - загальне обговорення

6 міс. тому від Jeroen66
|
1 263 переглядів 14 відповідей |
|
6 міс. тому
Тут ви можете обговорити ZixCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 міс. тому

Це був найкращий досвід, який я отримав тут

плавно відступає

найкращі ігри

Автоматичний переклад.
Jeroen66
6 міс. тому

Це приємно чути. Чи не могли б ви поділитися більш детальною інформацією?🙂

Ви також можете написати свій відгук про цей досвід тут , якщо вам це цікаво. Здається, ти будеш першим.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Оплату чекаю кілька днів. Служба підтримки клієнтів не відповідає на запитання.

Автоматичний переклад.
Azael
6 міс. тому

Ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? Будь ласка, коли саме ви подали запит на зняття?

Я сподіваюся, що незабаром це вирішиться, і ви зможете отримати свої гроші. Повідомте нам, будь ласка, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Вони припинили виплачувати гроші гравцям, а чат припинив роботу.

Інший спливає, краде депозити і зникає. Можна помітити їх за милю. Їхні пропозиції про реєстрацію починають зводити з розуму.

Автоматичний переклад.
kikiwillmo
5 дн. тому

Чи можу я запитати, чи був у вас такий досвід у цьому казино?

Не могли б ви бути більш конкретними, будь ласка, і, можливо, ми могли б якось допомогти? що ти кажеш

Автоматичний переклад.
Romi
5 дн. тому

Ви не зможете допомогти, оскільки шахрайські казино не реагують на вашу скаргу. Наскільки я розумію, ви не законний ADR. Будь ласка, виправте мене, якщо я помиляюся.


так Вони щойно почали скасовувати зняття коштів і не відповідають у чаті.


Зверніться до них самі.

file

Автоматичний переклад.
kikiwillmo
4 дн. тому

Ви праві, ми ні.

Але, як я бачу, на це казино була подана лише одна скарга, яка була фактично вирішена, як ви можетеперевірити тут .

Тож, якщо хочете, подавайте скаргу, і, сподіваюся, ми дійсно зможемо допомогти.

Яку причину вони вказали для скасування зняття?

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Ви нічого не зробили. Казино не спілкувалося з вами. Гравець заявив, що це технічна помилка, і казино її виправило. Ви не можете стверджувати, що процес вашого казино там щось зробив.

Вони не взаємодіють, і чат не відповідає. Вони також ігнорують усі електронні листи, і ви не можете робити ставки більше 1 євро на їхньому сайті.

Це ще один шахрайський/мертвий сайт. Вони розширили свої різдвяні пропозиції (завжди прикмета) до смішної суми, потім зняття було скасовано та відкладено, підтримка зникла, а філії почали їх видаляти. Завжди те саме.

Автоматичний переклад.
kikiwillmo
4 дн. тому

З іншого боку, казино отримує сповіщення про кожну подану скаргу, тому я вважаю, що говорити, що ми буквально нічого не зробили, неправильно. Незважаючи на те, що ми не розглядаємо скарги, щоб пишатися собою. Коли гравець подає скаргу, вона розглядається відповідно до процесу. Іноді рішення приходить раніше, ніж посередник звертається безпосередньо до казино зі списком вимог, але я б сказав, що це не означає, що скарга марна. У цьому випадку гравець отримує виграш. На мій погляд, воно того варте.

Можливо, ви також хотіли б подумати про те, що деякі органи ліцензування взагалі не готові розглядати скарги гравців. Візьмемо останні події, що стосуються Кюрасао... Отже, мати на вашому боці незалежний, неофіційний орган, який фактично має справу з казино, не так уже й погано. 🙂

Справедливо сказати, що однієї лише скарги недостатньо, щоб визначити, чи захоче представник казино розглянути іншу справу. Проте я не можу позбутися відчуття, що ви розглядаєте шанси на основі того факту, що всі ці казино, які ви обговорювали, більше не зацікавлені в розмові з вами. Я б сказав, що це складно. І я щиро сподіваюся, що ти помиляєшся заради власної вигоди. Подивимося, що буде далі. Ви готові подати скаргу?

Якщо казино перетворилося на зомбі-проект, нам дійсно знадобиться ваша скарга.


Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Ви не можете вимагати успішного розгляду скарги, якщо гравець відкриває її з вами, і це вирішується між гравцем і казино безпосередньо. Він маніпулює вашою статистикою успіху і фактично змушує вас здаватися хитрим.

Так, принаймні ви намагаєтеся, тоді як органи ліцензування нічого не роблять.

Однак вам потрібно вдосконалюватися, попереджаючи гравців, і вам слід найняти когось (з усіма вашими партнерськими доходами), щоб активно оновлювати шахрайські казино.

Zix — мертве казино. Немає сенсу скаржитися. Якщо ви перейдете далі і перевірите сайт і чат, ви самі це побачите.

Автоматичний переклад.
kikiwillmo
3 дн. тому

Насправді немає жодної «статистики успіху», яка б якось вплинула на індекс безпеки чи спосіб обробки скарг. Здається, ви дотримуєтеся думки, що розв’язувач не заслуговує на повагу.

Але я розумію, що ти кажеш. Будь ласка, дотримуйтеся цієї логіни та ненадовго тримайтеся осторонь:

після відкриття скаргу також потрібно закрити відповідно до результату. Результатом стало те, що казино вирішило проблему, що фактично означає, що проблему вирішено. Без наслідків - вирішено. Там, де ви хочете залучити емоції, ми просто дотримуємося чіткої категоризації. Це справді так просто.

Насправді чудово зустріти нових учасників, які точно знають, чому і як ми повинні робити щось; Я бачу, що ти один із них. просто неможливо найняти стільки фахівців з даних, щоб відстежувати кожне казино. Звичайно, щоб визначити, яке казино буде вважатися шахраєм, ви повинні постійно контролювати кожне казино. Натомість ми робимо все, що можемо, і в процесі просимо платників допомогти нам за допомогою функції оновлення:

file

Або подати скаргу. Я намагаюся сказати, що ми не впевнені, що азартні ігри були б кращим місцем без наших зусиль лише тому, що ми, як і багато інших, не маємо достатньо робочої сили, щоб щоденно контролювати кожне казино.

Ні для кого не все так просто. Ваша скарга допоможе нам належним чином оновити казино і, що більш важливо, може призвести до зниження індексу безпеки. Думаю, воно того варте.



Автоматичний переклад.
Radka
3 дн. тому

Я готовий приєднатися до вас як тестувальник/керівник казино. Я можу надіслати вам дані та попередження про казино, які стали шахраями або починають виявляти ознаки цього.


Я б зробив це безкоштовно, оскільки мені не потрібні партнерські гроші.

Автоматичний переклад.
kikiwillmo
3 дн. тому

справді? Здається, мій колега Йозеф ще у відпустці, але я запитаю, чи подобається йому ця ідея.

Мені, до речі, подобається ідея наглядача казино.

Я роблю замітку.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого