ФорумКазиноZip Casino - загальне обговорення

Zip Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від yasin61
|
11055 переглядів 73 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
Gretche70
1 рік тому

Я вже повідомляв свого колегу Томаса про цю ситуацію, але залишається дивним те, що ми не можемо отримати доступ до сайту з VPN, налаштованим на Німеччину, а також у реєстраційній формі Німеччина не вказана як країна проживання. Ми спробували це вчора, але безуспішно.

Можливо, ви можете попросити його підтримки? Я хотів би хоча б раз почути відповідь казино.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Тепер я запитав у казино, що було правильно. Відповідь надішлю сюди:



Дякуємо, що звернулися до нас і поділилися з нами своїми думками. Ми розуміємо, що у вашому регіоні може виникнути певна невизначеність щодо наших послуг.

Наше казино дуже серйозно ставиться до дотримання нормативних вимог, і ми хочемо запевнити вас, що ми працюємо відповідно до відповідних галузевих норм.


Ми переглянули положення, які застосовуються до наших послуг, і вжили відповідних заходів, щоб адаптуватися до них. Можливо, були зміни в нормах або винятки, які дозволили нам розширити наші послуги в певних областях.


Якщо у вас виникли конкретні запитання чи сумніви щодо нашої присутності у вашому регіоні, ми рекомендуємо вам зв’язатися з нашим відділом, відповідальним за вирішення цих питань. З вами можна зв’язатися за такою електронною адресою: Complaints@smtpauthrelay.com. Вони готові відповісти на ваші запитання та надати вам краще розуміння конкретних аспектів і нашої відданості дотриманню вимог.


Ваш відгук дуже важливий для нас, і ми вдячні за вашу уважність у вирішенні цих питань. Будьте впевнені, що ми прагнемо бути відкритими та дотримуватися всіх відповідних законів, обслуговуючи наших клієнтів у різних частинах світу.

Наскільки я знаю, умови є правильними. Я рекомендую вам ще раз прочитати умови нашого казино.

Щоб отримати офіційну відповідь, я також раджу вам зв’язатися з нашою командою відповідності за такою адресою:

Complaints@smtpauthrelay.com

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я не знаю, якою це має бути адреса електронної пошти, яку мені повідомило казино у відповіді. Може, вам це краще відомо?

Я дійсно можу лише підтвердити, що я зміг зареєструватися в цьому казино як німець тут, у Німеччині, як зазвичай. У мене також не було проблем з верифікацією; документи показали, що я з Німеччини. У мене вже було 2 зняття, 1 раз 600 євро і 1 раз 700 євро, які були на моєму рахунку протягом 2 днів потому. Але я все ще не можу зрозуміти, чому ви бачите положення та умови інакше. І чому вище кажуть Ясіну, що ти як німець не маєш права грати. Мені це не підтверджено, і в умовах, які я бачу, немає нічого про німецьку мову. Зараз для мене це справді загадка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер я запитав у казино, що було правильно. Відповідь надішлю сюди:



Дякуємо, що звернулися до нас і поділилися з нами своїми думками. Ми розуміємо, що у вашому регіоні може виникнути певна невизначеність щодо наших послуг.

Наше казино дуже серйозно ставиться до дотримання нормативних вимог, і ми хочемо запевнити вас, що ми працюємо відповідно до відповідних галузевих норм.


Ми переглянули положення, які застосовуються до наших послуг, і вжили відповідних заходів, щоб адаптуватися до них. Можливо, були зміни в нормах або винятки, які дозволили нам розширити наші послуги в певних областях.


Якщо у вас виникли конкретні запитання чи сумніви щодо нашої присутності у вашому регіоні, ми рекомендуємо вам зв’язатися з нашим відділом, відповідальним за вирішення цих питань. З вами можна зв’язатися за такою електронною адресою: Complaints@smtpauthrelay.com. Вони готові відповісти на ваші запитання та надати вам краще розуміння конкретних аспектів і нашої відданості дотриманню вимог.


Ваш відгук дуже важливий для нас, і ми вдячні за вашу уважність у вирішенні цих питань. Будьте впевнені, що ми прагнемо бути відкритими та дотримуватися всіх відповідних законів, обслуговуючи наших клієнтів у різних частинах світу.

Наскільки я знаю, умови є правильними. Я рекомендую вам ще раз прочитати умови нашого казино.

Щоб отримати офіційну відповідь, я також раджу вам зв’язатися з нашою командою відповідності за такою адресою:

Complaints@smtpauthrelay.com

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Цей електронний лист не містить буквально нічого, крім нечіткої рекомендації зв’язатися з якимось відділом розгляду скарг. Ось як я ставлюся до відповіді. 🤔

Я негайно перешлю це групі даних.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не знаю, якою це має бути адреса електронної пошти, яку мені повідомило казино у відповіді. Може, вам це краще відомо?

Я дійсно можу лише підтвердити, що я зміг зареєструватися в цьому казино як німець тут, у Німеччині, як зазвичай. У мене також не було проблем з верифікацією; документи показали, що я з Німеччини. У мене вже було 2 зняття, 1 раз 600 євро і 1 раз 700 євро, які були на моєму рахунку протягом 2 днів потому. Але я все ще не можу зрозуміти, чому ви бачите положення та умови інакше. І чому вище кажуть Ясіну, що ти як німець не маєш права грати. Мені це не підтверджено, і в умовах, які я бачу, немає нічого про німецьку мову. Зараз для мене це справді загадка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, я також не знаю вказану адресу 🙁.

Ви б повторили запитання через запропоновану електронну адресу? Я відчуваю дещо розпач у зв’язку з цим безладом, будь-яке розуміння було б дуже вдячно, особливо від рекомендованого відділу. 🤔


Іншим варіантом було б подати скаргу, оскільки багато аспектів здаються незрозумілими або вводять в оману, тому буде проведено ретельне повне розслідування.

Що ти думаєш?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, я запитаю ще раз. Я просто не хочу скаржитися, тому що в мене немає проблем із цим казино. Я вважаю, що казино дійсно чудове, і я не можу пояснити, чому деяким гравцям з Німеччини заборонено там грати. Але напишу ще на мейл або запитаю в чаті.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Зрозуміло. Тож було б чудово, якби ви написали електронний лист і, коли почуєте щось нове, можете повідомити нам? Я думаю, що це буде хороша інформація на форумі, і деякі гравці можуть натрапити на неї та отримати інформацію.

Поки чекаємо на відповідь. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

filefilefile

Я надсилаю сюди історію чату як скріншот, я не знаю, як ще її надіслати. Зараз мій обліковий запис заблоковано

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Мені прикро це чути. Я досить довго обговорював цю ситуацію зі своїм колегою з групи даних, і ми обидва вважали, що вам слід подати скаргу, щоб допомогти нам у розслідуванні. Ось звідки і виникла моя пропозиція.

Оскільки ситуація загострилася без попередження, тепер точно настав час подати його!

Будь ласка , зробіть це за цим посиланням .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Зараз я подав скаргу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Gretche70,

Я б сказав, що вам пощастило, і ви отримали гроші, але це не так для мене.

Як уже згадувалося, мої документи були в порядку та були прийняті іншими казино без будь-яких проблем і не були схвалені лише в Zip Casino, тому виведення було неможливим.

Мій обліковий запис уже закрито, і я категорично не можу рекомендувати Zip Casino.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз я подав скаргу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що це правильний крок. Прикро, що така ситуація виникла, тому що ви сказали, що поки що у вас не було проблем з казино.

У будь-якому випадку, давайте подивимося, до чого наша команда розгляду скарг приведе вашу скаргу . Якщо ви почуєте щось нове, повідомте нам ще раз, оскільки я дуже зацікавлений у цій справі.

Я чекатиму

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Gretche70,

Я б сказав, що вам пощастило, і ви отримали гроші, але це не так для мене.

Як уже згадувалося, мої документи були в порядку та були прийняті іншими казино без будь-яких проблем і не були схвалені лише в Zip Casino, тому виведення було неможливим.

Мій обліковий запис уже закрито, і я категорично не можу рекомендувати Zip Casino.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мені дуже сумно це чути. Ви дізналися, в чому проблема з документами і чому казино їх не прийняло? Скільки часу тривав процес перевірки облікового запису? Шкода, що ви не спробували подати нам скаргу, можливо, ми могли б допомогти вам у вашій справі.

Однак я цілком розумію, якщо ви закрили свій рахунок у цьому казино, якщо у вас був такий досвід. Якщо ви зіткнетеся з чимось подібним у майбутньому, чого, я сподіваюся, не станеться, не соромтеся повідомити нам, як довго триває ваша ситуація. Ми докладемо всіх зусиль, щоб спробувати вам допомогти.

Автоматичний переклад.
ragner69
1 рік тому

Привіт, Рагнер 69

Так, мабуть, пощастило. Тільки не розумію, чому не затвердили ваші документи. Мені було дуже легко і не дуже. Посвідчення особи, підтвердження адреси та підтвердження оплати. Що ж, мій обліковий запис все одно закрили

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я знову нічого не чув від казино, і скарга була марною

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

На жаль, скарга мені не допомогла

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт, я прочитав це.

Я попросив свого колегу перевірити це особисто, тому що ми вважаємо, що все має бути викладено чітко. Ймовірно, це брак внутрішньої комунікації. Я сподівався, що ми розслідуємо або прояснимо обмеження для німецьких гравців, але, на жаль, це неможливо. Вибачте, що змусив вас через це; Я мав на увазі добре.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, ще одне запитання. Як німець, я тепер бачу лише ті казино, які дозволені для Німеччини. Чому?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, зараз є те, що є. Але чому ви не можете запросити казино на розмову, щоб прояснити цю ситуацію? Якщо я, як німецький гравець, прочитаю в умовах, що німецькі гравці НЕ виключаються???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім,


Я теж вчора вранці зареєструвався на сайті і виграв гроші. Я відправив усі документи для перевірки о 9:30 ранку. З тих пір нічого.

Коли тут можна очікувати відповідь? І що це за два різні веб-сайти? www.zipcasino5431412.com і www.zipcasino.com

Я дізнався про Bonushereos через веб-сайт. Які перенаправляють безпосередньо на перший веб-сайт.

Сайт шахрайський? Що тепер поробиш, в моєму випадку для мене це великі гроші.


З найкращими побажаннями

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого