1 рік тому
Тут ви можете обговорити Zino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це казино - пелюшки
Я перевірив все добре
Вони не дали бонус у 10 доларів
не відповідає в чаті чи на електронні листи, які я надіслав
Zino найгірше казино, ЯКЕ Я ЗАРЕЄСТРУВАВ НА СЕЙЧАС
This casino is a diaper
I checked everything ok
They didn't give the 10$ dollar bonus
does not answer the chat or the emails I sent
Zino the worst casino I REGISTERED UP TO NOW
Esse casino e uma fralde
fiz a verificação tudo certo
Não deram o bônus de 10$ dólare
não responde o chat nen os email que mandei
Zino o pior casino que me REGISTREI ATE AGORA
Привіт,
Я думаю, це б мене теж розлютило. У чаті слід пояснити, хоча я перевірив огляд , там сказано, що чат не доступний цілодобово. Крім того, це лише невелике казино, тому, можливо, у них є лише кілька доступних операторів підтримки.
У будь-якому разі в умовах бонусу зазначено : «Вам потрібно пройти перевірку посвідчення особи, щоб отримати право на цей бонус». Ви впевнені, що пройшли перевірку?
Hello there,
That would piss me off too, I guess. The chat should explain, though I checked the review it says the chat is not available 24/7. Furthermore, it is just a small casino, so maybe they only have a few support operators available.
Anyway, the bonus conditions state "You need to pass ID verification to be eligible for this bonus" Are you sure you have completed the verification?
Так, все правильно і перевірено.
Більше Казино Зіно
Не відповідає на електронні листи чи чат
Yes, everything is correct and verified.
More Casino Zino
Doesn't respond to email or live chat
Sim tá tudo certo e verificado
Mais o Casino Zino
Não responde e-mail e nem no chat ao vivo
Привіт,
Звучить зовсім не оптимістично. Мені просто цікаво, як це було пройти перевірку, поки чат або служба підтримки зараз недоступні. Чесно кажучи, я не знаю, як вам допомогти.
Для мене це буде знаком того, що я повинен знайти казино, де дадуть відповіді на мої запитання. Уявіть, що у вас буде справжня проблема з абстиненцією, оскільки така безвідповідальна підтримка має бути справжньою проблемою. 🙁
Hello,
Does not sound very optimistic at all. I'm just wondering how was it like to pass the verification while chat or support is out of reach now. Honestly, I do not know how to help you at this point.
For me, this would be a sign that I should find a casino where my questions are answered. Imagine you would have a real issue with withdrawal, with such unresponsive support, has to be a true pain. 🙁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.