ФорумКазиноZeusWin Casino - загальне обговорення

ZeusWin Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від nikobred83
|
659 переглядів 17 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити ZeusWin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Привіт.

У мене виникли проблеми зі зняттям, оскільки я довго чекав свого першого зняття.


У мене також є проблеми зі зв’язком із чимось іншим, ніж живий чат, який мені не дуже допоміг. Сподіваюся на діалог тут, оскільки я також виграв ще трохи.


З повагою,

Микола

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт хлопці

Не впевнений, що це проблема, але чекаю з 30 липня на зняття 5000 норвезьких крон (приблизно 500 євро).


Крім того, вони виграли більше, і вони мають низькі варіанти виведення коштів.


Можливо, будь-який персонал може допомогти?

Автоматичний переклад.
nikobred83
3 міс. тому

привіт Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Чи є у вашому обліковому записі будь-яка інформація щодо вашого зняття коштів. Такого, якби він на розгляді, наприклад.🤔

Я бачу, що максимальна сума зняття становить 500 євро на день і 7000 євро на місяць, тому вам потрібно дотримуватися цих обмежень, щоб гарантувати, що все буде схвалено.

Ми могли б спробувати допомогти, але наша група розгляду скарг може втрутитися в кожній справі лише після закінчення 14-денного періоду, тому, сподіваємося, ви отримаєте це раніше, і жодного втручання не буде потрібно.

Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається, і ми будемо готові допомогти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт знову Я намагався перевірити, але це неможливо, якщо вони не запитають.


У суботу я зняв 500 євро, подав новий запит, і очікування починається знову. Проблема в тому, що я виграв більшу суму, і з такою швидкістю мені знадобляться роки, щоб зняти гроші, якщо їх vip-команда не зможе зв’язатися зі мною, щоб домовитися. Я поставив кілька сотень тисяч, і зв’язатися зі мною не повинно бути проблемою. Перший вихід зайняв 13 днів.

Автоматичний переклад.
nikobred83
3 міс. тому

Привіт!

Кажете, на це знадобляться роки? Ну, я знаю, що це може здатися дивним, але я хочу вас привітати, тому що навіть проста процедура підрахунку вказує на величезну суму.

Не могли б ви поділитися сумою? Вам не потрібно, якщо вам це незручно; Мені просто цікаво.

Але якщо я правильно розумію деталі, ваш обліковий запис ще не підтверджено, навіть якщо вам належить крихітна частина величезного виграшу. Очевидно, що ваш головний пріоритет — співпрацювати з членом команди VIP-менеджерів, щоб забезпечити більш зручні ліміти зняття коштів.

Ви, мабуть, уже пробували стандартні варіанти, як-от загальний канал підтримки тощо, чи не так?

Я намагаюся побачити, чи можу я бути тобі чимось корисним...



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт.


це приблизно 28 тисяч євро. Я намагався зв’язатися з vip-командою тощо. Останній розіграш тривав 13 днів і становив 500 євро.


чи можете ви допомогти мені зв'язатися з правильною командою?

Автоматичний переклад.
nikobred83
3 міс. тому

О, я бачу. Ну, відверто кажучи, я не можу зв’язати вас з їхнім VIP-менеджментом. Контактом не володію.

Наскільки я розумію, казино все-таки платить, але ви все одно можете спробувати подати офіційну скаргу. Ви знайомі з цією функцією? Ми побачимо, чи є спосіб допомогти вам.

Однак у мене є запитання: чи застосовується ліміт виведення коштів у розмірі 7000 євро на місяць? Я б сказав, що найкраще подати один максимальний вилучення на місяць, а не пробувати денний ліміт знову і знову.

Чи можливо вам це спробувати?




Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Звичайно, у мене постійно відкриті максимальні незавершені зняття, але з цими часовими рамками та часом, який вони використовують для одного зняття, вони не зможуть платити 70 000 на місяць, що мені було б добре.


Я готовий опублікувати офіційну скаргу, якщо ви підкажете мені, як це зробити.


Ви раніше контактували з цим казино?

Автоматичний переклад.
nikobred83
2 міс. тому

Так, я розумію, напевно, це буде довго, але якщо є такий ліміт, я не знаю, чи буде він якось збільшений.

У будь-якому випадку, якщо ви зацікавлені,ви можете подати скаргу тут, за цим посиланням .

Якщо вам потрібно щось дізнатися про цей процес, просто перегляньте цей посібник , і ви дізнаєтеся там усе, що вам потрібно знати.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, я буду радий вам допомогти.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт.

Зараз мій обліковий запис повністю перевірено, і за один місяць я отримав лише 1000 євро.


Я був би вдячний, якщо б хтось із вищими можливостями, ніж хлопці в чаті, зв’язався зі мною, будь ласка.

Автоматичний переклад.
nikobred83
2 міс. тому

Будь ласка, прочитайте відповідь Джаро ще раз, або краще я перепошлю її тут для вас. Ви знаєте, дуже мало шансів, що хтось із цього казино присутній у цій темі, щоб побачити ваш запит.

Зверніть увагу на це:

У будь-якому випадку, якщо ви зацікавлені, ви можете подати скаргу тут за цим посиланням 👈👈👈👈

Якщо вам потрібно щось дізнатися про цей процес, просто перегляньте цей посібник , і ви дізнаєтеся там усе, що вам потрібно знати.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, я буду радий вам допомогти.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Очікуйте понад 6 днів для обробки деяких вилучень. Продовжуйте бігати від підтримки. Якщо до завтра нічого не буде вирішено, я буду подавати справу.

Автоматичний переклад.
ohwellwhatever
1 місяць тому

Чи можу я запитати, що ви маєте на увазі під бігати? Ваш обліковий запис ще проходить перевірку?

Що вам каже служба підтримки з цього приводу?

Зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів. Тільки після закінчення цього часу наша команда зможе втрутитися.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Почекаю 14 днів.

Учора ввечері я зв’язався зі службою підтримки з проханням надати електронну адресу для надсилання документів. Вони відмовилися надати його, сказавши, що це не потрібно.

Загалом я вважаю їх дуже ухильними. За кілька годин мине тиждень після мого першого запиту на зняття коштів. У мене є 3 незавершені зняття та більше, які я хотів би зняти, але не можу.

Дякую, що звернулися до мене в будь-якому випадку.

Автоматичний переклад.
ohwellwhatever
1 місяць тому

Тому вони сказали, що перевірка не потрібна. Ви вперше знімаєте гроші з цього казино чи у вас було інше раніше?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вибачте, я був у відпустці.


Мої зняття було завершено в п’ятницю вдень, через 7 днів після першого запиту.


Я подав запит на ще одне зняття в той же день, і його було оброблено в суботу.


У мене більше немає проблем з довірою до цього казино.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
ohwellwhatever
1 місяць тому

Мені приємно це чути.

Це звучить як досить приємний досвід, і ви можете бути першою людиною, яка напише відгук про це казино, якщо хочете. Просто додайте деякі подробиці щодо того, що ви вже тут написали.

що ти кажеш

Ось посилання , якщо вирішите написати.😉

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого