3 міс. тому
Тут ви можете обговорити ZeusWin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт.
У мене виникли проблеми зі зняттям, оскільки я довго чекав свого першого зняття.
У мене також є проблеми зі зв’язком із чимось іншим, ніж живий чат, який мені не дуже допоміг. Сподіваюся на діалог тут, оскільки я також виграв ще трохи.
З повагою,
Микола
Hello.
I am having problems withdrawing as i have been waiting a long time for my first withdraw.
I am also having problem getting in contact with something else than the livechat who hasnt been very helpful to me. Hoping for dialogue here as i have won some more, also.
Kind regards,
Nikolai
привіт хлопці
Не впевнений, що це проблема, але чекаю з 30 липня на зняття 5000 норвезьких крон (приблизно 500 євро).
Крім того, вони виграли більше, і вони мають низькі варіанти виведення коштів.
Можливо, будь-який персонал може допомогти?
Hi guys,
Not sure if this is a problem but have been waiting since July 30th on a withdrawal of 5000 NOK (Ca 500 euro).
Also have won more and they have low withdraw options.
Any staff maybe can help?
привіт Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Чи є у вашому обліковому записі будь-яка інформація щодо вашого зняття коштів. Такого, якби він на розгляді, наприклад.🤔
Я бачу, що максимальна сума зняття становить 500 євро на день і 7000 євро на місяць, тому вам потрібно дотримуватися цих обмежень, щоб гарантувати, що все буде схвалено.
Ми могли б спробувати допомогти, але наша група розгляду скарг може втрутитися в кожній справі лише після закінчення 14-денного періоду, тому, сподіваємося, ви отримаєте це раніше, і жодного втручання не буде потрібно.
Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається, і ми будемо готові допомогти.
Hello there. May I ask if your account is fully verified at this casino? Is there any information regarding your withdrawal in your account. Such as if it is pending, for example.🤔
I can see that the maximum withdrawal is €500 per day and €7,000 per month, so you need to keep within these limits to insure everything will be approved.
We could try to help out, but our complaint team is able to intervene in every case only after the 14-day time period passes, so hopefully you will get it before and there won't be any intervention needed.
Please let us know how it goes, and we'll be ready to help.
привіт знову Я намагався перевірити, але це неможливо, якщо вони не запитають.
У суботу я зняв 500 євро, подав новий запит, і очікування починається знову. Проблема в тому, що я виграв більшу суму, і з такою швидкістю мені знадобляться роки, щоб зняти гроші, якщо їх vip-команда не зможе зв’язатися зі мною, щоб домовитися. Я поставив кілька сотень тисяч, і зв’язатися зі мною не повинно бути проблемою. Перший вихід зайняв 13 днів.
Hello again. I have tried to verify but its not possible unless they Ask.
i got 500 euro withdrawal through on saturday, and requested a new and the waiting begins again. The problem is i won a bigger amount and at this pace it will take me years to withdraw unless their vip team can contact me to make an arrangement. I have wagered several hundred k and it should not be a problem to contact me. The First withdraw took 13 days.
Привіт!
Кажете, на це знадобляться роки? Ну, я знаю, що це може здатися дивним, але я хочу вас привітати, тому що навіть проста процедура підрахунку вказує на величезну суму.
Не могли б ви поділитися сумою? Вам не потрібно, якщо вам це незручно; Мені просто цікаво.
Але якщо я правильно розумію деталі, ваш обліковий запис ще не підтверджено, навіть якщо вам належить крихітна частина величезного виграшу. Очевидно, що ваш головний пріоритет — співпрацювати з членом команди VIP-менеджерів, щоб забезпечити більш зручні ліміти зняття коштів.
Ви, мабуть, уже пробували стандартні варіанти, як-от загальний канал підтримки тощо, чи не так?
Я намагаюся побачити, чи можу я бути тобі чимось корисним...
Hello!
You say it would take years? Well, I know this may sound strange, but I want to congratulate you because even a straightforward counting procedure points to a tremendous amount.
Would you mind sharing the amount? You do not have to if it is uncomfortable for you; I am just curious.
But if my understanding of the details is accurate, you have not had your account verified yet, even though you own a tiny piece of the massive win. Obviously, your top priority is to work with a member of the VIP manager team to secure more convenient withdrawal limits.
You have probably already tried the standard options, like the common support channel and so forth, am I right?
I am trying to see if I can be of any use to you...
Привіт.
це приблизно 28 тисяч євро. Я намагався зв’язатися з vip-командою тощо. Останній розіграш тривав 13 днів і становив 500 євро.
чи можете ви допомогти мені зв'язатися з правильною командою?
Hello.
its about 28k euro. I have tried getting in contact with vip team etc. last wdraw took 13 days of 500 euro.
can you help me Get in contact with right team?
О, я бачу. Ну, відверто кажучи, я не можу зв’язати вас з їхнім VIP-менеджментом. Контактом не володію.
Наскільки я розумію, казино все-таки платить, але ви все одно можете спробувати подати офіційну скаргу. Ви знайомі з цією функцією? Ми побачимо, чи є спосіб допомогти вам.
Однак у мене є запитання: чи застосовується ліміт виведення коштів у розмірі 7000 євро на місяць? Я б сказав, що найкраще подати один максимальний вилучення на місяць, а не пробувати денний ліміт знову і знову.
Чи можливо вам це спробувати?
Oh, I see. Well, frankly, I can't get you in touch with their VIP management. I do not possess the contact.
As far as I understand,, the casino pays after all, but you may still try to lodge an official complaint. Are you familiar with this feature? We shall see whether there is a way to help you out.
I have a question, though: Is the cashout limit of €7,000 per month applicable? I'd say it's best to submit one maximal withdrawal per month rather than trying the daily limit over and over again.
Is it possible for you to try that?
Звичайно, у мене постійно відкриті максимальні незавершені зняття, але з цими часовими рамками та часом, який вони використовують для одного зняття, вони не зможуть платити 70 000 на місяць, що мені було б добре.
Я готовий опублікувати офіційну скаргу, якщо ви підкажете мені, як це зробити.
Ви раніше контактували з цим казино?
I ofcourse have the max pending withdraws open at all times, but with this timeframe and time they use on one single withdraw they wont be able to pay 70,000 per month which i would have been good with.
I am open to posting a formal complaint if you guide me how to do it.
Have you had contact with this casino before?
Так, я розумію, напевно, це буде довго, але якщо є такий ліміт, я не знаю, чи буде він якось збільшений.
У будь-якому випадку, якщо ви зацікавлені,ви можете подати скаргу тут, за цим посиланням .
Якщо вам потрібно щось дізнатися про цей процес, просто перегляньте цей посібник , і ви дізнаєтеся там усе, що вам потрібно знати.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, я буду радий вам допомогти.
Yes I understand, it would probably be a long time but if there is such a limit I don't know if it will be increased somehow.
Anyway, if you are interested, you can file a complaint here on this link.
If you need to know anything about the process, just check out this guide and you should find out everything you need to know there.
If you have any additional questions I will be happy to help you.
Привіт.
Зараз мій обліковий запис повністю перевірено, і за один місяць я отримав лише 1000 євро.
Я був би вдячний, якщо б хтось із вищими можливостями, ніж хлопці в чаті, зв’язався зі мною, будь ласка.
Hello.
My account is now fully verified and in one month i have only gotten out 1000 euro.
i would appreciate if someone with higher power than the live chat guys could contact me please.
Будь ласка, прочитайте відповідь Джаро ще раз, або краще я перепошлю її тут для вас. Ви знаєте, дуже мало шансів, що хтось із цього казино присутній у цій темі, щоб побачити ваш запит.
Зверніть увагу на це:
У будь-якому випадку, якщо ви зацікавлені, ви можете подати скаргу тут за цим посиланням 👈👈👈👈
Якщо вам потрібно щось дізнатися про цей процес, просто перегляньте цей посібник , і ви дізнаєтеся там усе, що вам потрібно знати.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, я буду радий вам допомогти.
Kindly read the Jaro's reply again, or better, I will repost it here for you. You know, there is very little chance someone from this casino is present in this thread to see your request.
Mind this:
Anyway, if you are interested, you can file a complaint here on this link 👈👈👈👈
If you need to know anything about the process, just check out this guide and you should find out everything you need to know there.
If you have any additional questions, I will be happy to help you.
Очікуйте понад 6 днів для обробки деяких вилучень. Продовжуйте бігати від підтримки. Якщо до завтра нічого не буде вирішено, я буду подавати справу.
Waiting over 6 days for some withdrawals to process. Keep getting the run around from support. If nothing is settled by tomorrow I'll be making a case.
Чи можу я запитати, що ви маєте на увазі під бігати? Ваш обліковий запис ще проходить перевірку?
Що вам каже служба підтримки з цього приводу?
Зверніть увагу, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виведення коштів. Тільки після закінчення цього часу наша команда зможе втрутитися.
May I ask what do you mean by run around? Is your account still undergoing the verification?
What does the support tell you regarding this?
Please know that we give casinos 14 full days to proceed with the withdrawal. Only after this time frame can our team intervene.
Почекаю 14 днів.
Учора ввечері я зв’язався зі службою підтримки з проханням надати електронну адресу для надсилання документів. Вони відмовилися надати його, сказавши, що це не потрібно.
Загалом я вважаю їх дуже ухильними. За кілька годин мине тиждень після мого першого запиту на зняття коштів. У мене є 3 незавершені зняття та більше, які я хотів би зняти, але не можу.
Дякую, що звернулися до мене в будь-якому випадку.
I'll wait the 14 days.
I contacted live support last night requesting an email address to send documents to. They refused to provide one and said it is not necessary.
I find them very evasive in general. It will be one week from my first withdrawal requests in a couple hours. I have 3 pending withdrawals and more that I would like to withdraw but cannot.
Thanks for getting back to me in any case.
Тому вони сказали, що перевірка не потрібна. Ви вперше знімаєте гроші з цього казино чи у вас було інше раніше?
So they said the verification is not needed. Is this your first time withdrawing from this casino, or have you had another one before?
Вибачте, я був у відпустці.
Мої зняття було завершено в п’ятницю вдень, через 7 днів після першого запиту.
Я подав запит на ще одне зняття в той же день, і його було оброблено в суботу.
У мене більше немає проблем з довірою до цього казино.
Sorry, I was away on vacation.
My withdrawals were completed on Friday afternoon, 7 days after initially requesting them.
I requested another withdrawal on the same day and it was processed on Saturday.
I no longer have trust issues with this casino.
Мені приємно це чути.
Це звучить як досить приємний досвід, і ви можете бути першою людиною, яка напише відгук про це казино, якщо хочете. Просто додайте деякі подробиці щодо того, що ви вже тут написали.
що ти кажеш
Ось посилання , якщо вирішите написати.😉
I'm glad to hear that.
This sounds like a pretty nice experience and you can be the first person to write a user review for this casino if you wish. Just include some details regarding what you already wrote here.
What do you say?
Here's the link if you decide to write it.😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.