ФорумКазиноZeusGlory Casino - загальне обговорення

ZeusGlory Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

8 міс. тому від xSerious169
|
15978 переглядів 223 відповідей |
|
1...8 9 10...12
Додати публікацію
Anonymized630
3 міс. тому

Дійсно

filefilefilefilefile


Але, на щастя, я зробив скріншот їх усіх... вище наведено лише деякі

Автоматичний переклад.
Anonymized630
3 міс. тому

Ну, як ви бачите, вони вибрали не ту людину, з якою грати в ігри...... якщо ці гроші будуть моїми в понеділок, це лише початок.

Автоматичний переклад.
Sausages12
3 міс. тому

вам також слід зв’язатися з гральною комісією Коста-Ріки та подати офіційну скаргу, це також може допомогти, але невідомо, скільки або скільки часу це займе


https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com

Автоматичний переклад.
Sausages12
3 міс. тому

..і я маю наступні два тижні відпустки та багато часу

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Zeus Glory... найкращий діловий крок, який ви можете зробити після всіх сьогоднішніх дискусій, це надіслати електронного листа Лукасу та фінансовому відділу та переконатися, що цей переказ буде виплачено мені в понеділок, а я отримаю його в понеділок (що Звичайно, я повідомлю тут, що ви заплатили мені, коли ви нарешті це зробите (що я сказав вам, що ви можете зробити, а також інший ваш гравець із Великобританії сказав, що ви зробили це за нього, використовуючи реквізити міжнародного банківського переказу). ....

Тож більше ніяких дурниць про те, що потрібно спочатку зателефонувати Папі Римському, чекати доказів існування інопланетян і чекати, поки комета Галлея знову відвідає нас у 2061 році, перш ніж хтось у маленькому офісі зможе витратити 5 хвилин на введення моїх банківських реквізитів у комп’ютер, щоб заплати мені..... Я з нетерпінням чекаю, що ваш фінансовий відділ використовує статус платежу пріоритетності, який мені сказали, що я маю заплатити мені в понеділок...... оновлення від мене, щоб слідкувати, якщо Zeus Glory заплатить мені понеділок чи ні....

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

вам також слід зв’язатися з гральною комісією Коста-Ріки та подати офіційну скаргу, це також може допомогти, але невідомо, скільки або скільки часу це займе


https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Не витрачай свій час. Я спробував це, і я думаю, що це просто компанія, оскільки ніколи не отримувала відповіді. Не можу не думати, що це просто компанія робить помилкове посилання

Автоматичний переклад.
Sausages12
3 міс. тому

Привіт всім,


Тож перш за все я б попросив Васіма нікого не вводити в оману, оскільки єдине, що він надав для зняття Васіма, — це дані кредитної картки, а зняття було зроблено безпосередньо на вашу кредитну картку. Ви ніколи не надавали банківських реквізитів. Будь ласка, підтвердьте, що це було так.


Щодо всього іншого, як ми повідомили вам Sausages12, наша команда зробить усе можливе, щоб завершити ваше виведення якомога швидше.


З найкращими побажаннями


Команда Zeusglory

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino
3 міс. тому

.....Зевс Слава, ти не звернув увагу на все інше, згадане тут минулого вечора..... будь ласка, не соромся переглянути всі чати та звернутись до всього, що було сказано по частинах..... тепер давайте подивимося, чи Лукас повертає мені електронний лист завтра, щоб повідомити, що мені заплатили ??????

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

... Зевс Слава, ми всі все ще чекаємо, коли і чи заплатиш ти мені..... (без жодних «проблем»), як ти думаєш, Лукас надішле мені завтра електронний лист, щоб повідомити, що він уже заплатив мені. ... або ми дивимось на ще одну порушену обіцянку Слави Зевса.......

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

.....давайте всі стежимо за наступним оновленням завтра та з будь-яким іншим виправданням щодо того, чому мені ще не заплатили.... можливо, неправильна пора року, Zeus Glory втратив дані журналу для оплати я, «деббі» з офісних хом’яків, не дуже добре, тож це також затримає мій платіж.... яке буде завтрашнє вибачення?.......... чи ти здивуєш нас усіх і заплатиш мені? ??

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

я зовсім не проти, це чудово чути! так, це правда, спробуйте провести якомога більше досліджень, взяти інформацію з якомога більшої кількості надійних джерел, тоді ви зможете зробити більш обґрунтований вибір, коли справа доходить до вибору місця для азартних ігор. але я просто хочу сказати, що я думаю, що ви та вся ваша команда робите тут чудову роботу, і я дуже поважаю вашу роботу на цьому сайті.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую за теплі слова.😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт всім,


Тож перш за все я б попросив Васіма нікого не вводити в оману, оскільки єдине, що він надав для зняття Васіма, — це дані кредитної картки, а зняття було зроблено безпосередньо на вашу кредитну картку. Ви ніколи не надавали банківських реквізитів. Будь ласка, підтвердьте, що це було так.


Щодо всього іншого, як ми повідомили вам Sausages12, наша команда зробить усе можливе, щоб завершити ваше виведення якомога швидше.


З найкращими побажаннями


Команда Zeusglory

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякуємо ZeusGlory Casino за активність, відповідь і пояснення ситуації.

Ми будемо уважно спостерігати за всією цією ситуацією, і сподіваємося, що вона скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

.....давайте всі стежимо за наступним оновленням завтра та з будь-яким іншим виправданням щодо того, чому мені ще не заплатили.... можливо, неправильна пора року, Zeus Glory втратив дані журналу для оплати я, «деббі» з офісних хом’яків, не дуже добре, тож це також затримає мій платіж.... яке буде завтрашнє вибачення?.......... чи ти здивуєш нас усіх і заплатиш мені? ??

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких новин щодо вашого відкликання. Сподіваюся, це все вирішиться якомога швидше.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Привіт Ромі,

Я теж, чим швидше я отримаю гроші, тим швидше мені не потрібно буде щоденно оновлювати тут інформацію про те, як Zeus Glory дає мені мої гроші.

Немає абсолютно жодної причини, щоб моє зняття не було оброблено завтра вранці та на моєму банківському рахунку до обіду. Будь-яке інше закордонне казино обробляє платіж SEPA, і він завжди надходить до банку протягом 1-2 годин. Я знаю це як факт, тому що я сам ними користувався... але давайте зачекаємо мого оновлення завтра....... сподіваюся, без виправдань.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Будь-хто, хто здійснив успішне зняття, чи можу я запитати, скільки часу пройшло від очікування до очищення. Крім того, мій ідентифікатор тощо було перевірено досить швидко, але перевірка мого платежу триває вже 3 тижні, тому я стурбований тим, що моє зняття буде відхилено.

Автоматичний переклад.
Kerrybelle
3 міс. тому

у фактичних умовах і положеннях зазначено: "Усі запити на виплати обробляються в порядку черги протягом 24-48 годин"

Автоматичний переклад.
Kerrybelle
3 міс. тому

Я погоджуюсь, що добре знати правила, але я також рекомендую прочитати цю тему. Це показує трохи іншу картину. Можливо, представник казино також звернеться до вашої проблеми тут, на форумі.

Три тижні – це забагато, якщо ви запитаєте мене, і, здається, ви не єдиний, хто має проблеми. 🙁

Чи знаєте ви, що не так із підтвердженням платежу?


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Ромі,

Я теж, чим швидше я отримаю гроші, тим швидше мені не потрібно буде щоденно оновлювати тут інформацію про те, як Zeus Glory дає мені мої гроші.

Немає абсолютно жодної причини, щоб моє зняття не було оброблено завтра вранці та на моєму банківському рахунку до обіду. Будь-яке інше закордонне казино обробляє платіж SEPA, і він завжди надходить до банку протягом 1-2 годин. Я знаю це як факт, тому що я сам ними користувався... але давайте зачекаємо мого оновлення завтра....... сподіваюся, без виправдань.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви висловили слушну думку, і хоча я сподіваюся, що це скоро закінчиться, я все одно хотів би бачити вас поруч навіть після отримання відкликання.

🤞


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я знаю, що там написано, мені просто було цікаво, який у людей досвід успішного виведення

Автоматичний переклад.
Sausages12
3 міс. тому

Будь-яке оновлення?

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого