4 міс. тому
Дійсно
Але, на щастя, я зробив скріншот їх усіх... вище наведено лише деякі
Indeed
But lucky enough I screenshot them all.... above is only a few
0
Дійсно
Але, на щастя, я зробив скріншот їх усіх... вище наведено лише деякі
Indeed
But lucky enough I screenshot them all.... above is only a few
Ну, як ви бачите, вони вибрали не ту людину, з якою грати в ігри...... якщо ці гроші будуть моїми в понеділок, це лише початок.
Well as you can see they picked the wrong person to play games with...... if this money is nit in my on Monday, all this is just the start.
вам також слід зв’язатися з гральною комісією Коста-Ріки та подати офіційну скаргу, це також може допомогти, але невідомо, скільки або скільки часу це займе
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
you should also contact and make an official complaint with the costa rican gaming comission, it also may help, but not sure how much or how long it would take
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
..і я маю наступні два тижні відпустки та багато часу
..and I've got the next two weeks off work and alot of time on my hands
Zeus Glory... найкращий діловий крок, який ви можете зробити після всіх сьогоднішніх дискусій, це надіслати електронного листа Лукасу та фінансовому відділу та переконатися, що цей переказ буде виплачено мені в понеділок, а я отримаю його в понеділок (що Звичайно, я повідомлю тут, що ви заплатили мені, коли ви нарешті це зробите (що я сказав вам, що ви можете зробити, а також інший ваш гравець із Великобританії сказав, що ви зробили це за нього, використовуючи реквізити міжнародного банківського переказу). ....
Тож більше ніяких дурниць про те, що потрібно спочатку зателефонувати Папі Римському, чекати доказів існування інопланетян і чекати, поки комета Галлея знову відвідає нас у 2061 році, перш ніж хтось у маленькому офісі зможе витратити 5 хвилин на введення моїх банківських реквізитів у комп’ютер, щоб заплати мені..... Я з нетерпінням чекаю, що ваш фінансовий відділ використовує статус платежу пріоритетності, який мені сказали, що я маю заплатити мені в понеділок...... оновлення від мене, щоб слідкувати, якщо Zeus Glory заплатить мені понеділок чи ні....
Zeus Glory... the best business move you can make after all the discussions on here tonight is put a email through to lucas and the financial department and make sure that transfer is paid to me on monday, and I receive it on Monday (which of course i will update on here that you have paid me, when you finally do. (which I've told you can be done and also another player of yours from the UK has said you did it for him using the international bank transfer details....
So no more of that rubbish about having to call the pope first, wait for proof of aliens to exist and wait for halleys comet to visit us again in 2061 before someone in a little office can spend 5 minutes typing my bank details into a computer to pay me..... I look forward to your financial department using the prority payment status that I'm told I've got to pay me on monday...... update from me to follow if Zeus Glory pays me on monday or not......
вам також слід зв’язатися з гральною комісією Коста-Ріки та подати офіційну скаргу, це також може допомогти, але невідомо, скільки або скільки часу це займе
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
you should also contact and make an official complaint with the costa rican gaming comission, it also may help, but not sure how much or how long it would take
https://egaming-costarica.com/domain-input?_token=wOY6uMyhZyUpEAEJdq4HsOeIT9fpfz9gfYuaINmJ&domain=zeusglory.com
Не витрачай свій час. Я спробував це, і я думаю, що це просто компанія, оскільки ніколи не отримувала відповіді. Не можу не думати, що це просто компанія робить помилкове посилання
Don't waste your time. I tried that and I think it's just the company as never heard back. Can't help but think it's just the company making a false link
Привіт всім,
Тож перш за все я б попросив Васіма нікого не вводити в оману, оскільки єдине, що він надав для зняття Васіма, — це дані кредитної картки, а зняття було зроблено безпосередньо на вашу кредитну картку. Ви ніколи не надавали банківських реквізитів. Будь ласка, підтвердьте, що це було так.
Щодо всього іншого, як ми повідомили вам Sausages12, наша команда зробить усе можливе, щоб завершити ваше виведення якомога швидше.
З найкращими побажаннями
Команда Zeusglory
Hello Everyone,
So first of all I would ask Wasim to not mislead anyone, Because for Wasim's withdrawal the only thing he provided was Credit card details and withdrawal was done to your Credit card Directly. You never provided any Bank details. Please Confirm that this was the case.
As for everything else as we have told you Sausages12, our team will do their best to complete your withdrawal as soon as possible.
Best Regards
Zeusglory Team
.....Зевс Слава, ти не звернув увагу на все інше, згадане тут минулого вечора..... будь ласка, не соромся переглянути всі чати та звернутись до всього, що було сказано по частинах..... тепер давайте подивимося, чи Лукас повертає мені електронний лист завтра, щоб повідомити, що мені заплатили ??????
.....Zeus Glory, you have failed to address everything else mentioned on here last night..... please feel free to go over all the chats and address everything said bit by bit..... now let's see if Lucas does email me back tomorrow to say ive been paid ??????
... Зевс Слава, ми всі все ще чекаємо, коли і чи заплатиш ти мені..... (без жодних «проблем»), як ти думаєш, Лукас надішле мені завтра електронний лист, щоб повідомити, що він уже заплатив мені. ... або ми дивимось на ще одну порушену обіцянку Слави Зевса.......
... Zeus Glory, we are all still waiting to see when and if you will pay me..... (without any more 'problems') do you think Lucas will email me back tomorrow to say he has paid me yet.... or are we looking at another broken promise by Zeus Glory.......
.....давайте всі стежимо за наступним оновленням завтра та з будь-яким іншим виправданням щодо того, чому мені ще не заплатили.... можливо, неправильна пора року, Zeus Glory втратив дані журналу для оплати я, «деббі» з офісних хом’яків, не дуже добре, тож це також затримає мій платіж.... яке буде завтрашнє вибачення?.......... чи ти здивуєш нас усіх і заплатиш мені? ??
.....let's all stay tuned for the next update tomorrow and with any other excuse as to why I've still not been paid yet.... maybe wrong time of year, Zeus Glory has lost the log in details to pay me, 'debbie" from the offices hamsters not very well so that's also going to delay my payment.... what will tomorrow excuse be?.......... or will you surprise us all and pay me???
я зовсім не проти, це чудово чути! так, це правда, спробуйте провести якомога більше досліджень, взяти інформацію з якомога більшої кількості надійних джерел, тоді ви зможете зробити більш обґрунтований вибір, коли справа доходить до вибору місця для азартних ігор. але я просто хочу сказати, що я думаю, що ви та вся ваша команда робите тут чудову роботу, і я дуже поважаю вашу роботу на цьому сайті.
i dont mind at all, this is wonderful to hear! yes this is very true, try to do as much research as possible, take information from as many trusted sources as possible, then you can make more informed choices when it comes to chosing a place to gamble at. but i just want to say, i think you and your entire team are doing a great job here and i have a lot of respect for the work you put in to this site.
Привіт всім,
Тож перш за все я б попросив Васіма нікого не вводити в оману, оскільки єдине, що він надав для зняття Васіма, — це дані кредитної картки, а зняття було зроблено безпосередньо на вашу кредитну картку. Ви ніколи не надавали банківських реквізитів. Будь ласка, підтвердьте, що це було так.
Щодо всього іншого, як ми повідомили вам Sausages12, наша команда зробить усе можливе, щоб завершити ваше виведення якомога швидше.
З найкращими побажаннями
Команда Zeusglory
Hello Everyone,
So first of all I would ask Wasim to not mislead anyone, Because for Wasim's withdrawal the only thing he provided was Credit card details and withdrawal was done to your Credit card Directly. You never provided any Bank details. Please Confirm that this was the case.
As for everything else as we have told you Sausages12, our team will do their best to complete your withdrawal as soon as possible.
Best Regards
Zeusglory Team
Дякуємо ZeusGlory Casino за активність, відповідь і пояснення ситуації.
Ми будемо уважно спостерігати за всією цією ситуацією, і сподіваємося, що вона скоро вирішиться.
Thank you, ZeusGlory Casino, for being active and answering and explaining the situation.
We will watch this whole situation closely, and hopefully it can be solved soon.
.....давайте всі стежимо за наступним оновленням завтра та з будь-яким іншим виправданням щодо того, чому мені ще не заплатили.... можливо, неправильна пора року, Zeus Glory втратив дані журналу для оплати я, «деббі» з офісних хом’яків, не дуже добре, тож це також затримає мій платіж.... яке буде завтрашнє вибачення?.......... чи ти здивуєш нас усіх і заплатиш мені? ??
.....let's all stay tuned for the next update tomorrow and with any other excuse as to why I've still not been paid yet.... maybe wrong time of year, Zeus Glory has lost the log in details to pay me, 'debbie" from the offices hamsters not very well so that's also going to delay my payment.... what will tomorrow excuse be?.......... or will you surprise us all and pay me???
Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких новин щодо вашого відкликання. Сподіваюся, це все вирішиться якомога швидше.🤞
Please keep us informed about any news regarding your withdrawal. I hope it will all be resolved as soon as possible.🤞
Привіт Ромі,
Я теж, чим швидше я отримаю гроші, тим швидше мені не потрібно буде щоденно оновлювати тут інформацію про те, як Zeus Glory дає мені мої гроші.
Немає абсолютно жодної причини, щоб моє зняття не було оброблено завтра вранці та на моєму банківському рахунку до обіду. Будь-яке інше закордонне казино обробляє платіж SEPA, і він завжди надходить до банку протягом 1-2 годин. Я знаю це як факт, тому що я сам ними користувався... але давайте зачекаємо мого оновлення завтра....... сподіваюся, без виправдань.
Hi Romi,
So do I, the sooner I get my withdrawal the sooner I won't need to be doing my daily updates on here regarding Zeus Glory giving me my money.
There is absolutely no reason my withdrawal can not be processed tomorrow morning and in my bank account by the afternoon. Every other overseas casino process the SEPA payment and it always goes in the bank within an 1 hour or 2. I know that as a fact as ive used them myself... but let's wait for my update tomorrow....... hopefully with no more excuses.
Будь-хто, хто здійснив успішне зняття, чи можу я запитати, скільки часу пройшло від очікування до очищення. Крім того, мій ідентифікатор тощо було перевірено досить швидко, але перевірка мого платежу триває вже 3 тижні, тому я стурбований тим, що моє зняття буде відхилено.
Anyone who has made a succesful withdrawal can I ask how long it took from pending to clear . Also my id etc were verified pretty quickly but my payment verification has been sitting for 3 weeks now so am concerned my withdrawal will be rejected.
у фактичних умовах і положеннях зазначено: "Усі запити на виплати обробляються в порядку черги протягом 24-48 годин"
in there actual t&c's it states "All payout requests are processed in the order of the queue within 24-48 hours"
Я погоджуюсь, що добре знати правила, але я також рекомендую прочитати цю тему. Це показує трохи іншу картину. Можливо, представник казино також звернеться до вашої проблеми тут, на форумі.
Три тижні – це забагато, якщо ви запитаєте мене, і, здається, ви не єдиний, хто має проблеми. 🙁
Чи знаєте ви, що не так із підтвердженням платежу?
I agree it's good to be familiar with the rules, but I also recommend reading this thread. It shows a bit of a different picture. Perhaps the casino representative will address your issue here on the forum too.
Three weeks is far too much, if you ask me, and you seem not to be the only one having issues. 🙁
Have you any idea what is wrong with the payment verification?
Привіт Ромі,
Я теж, чим швидше я отримаю гроші, тим швидше мені не потрібно буде щоденно оновлювати тут інформацію про те, як Zeus Glory дає мені мої гроші.
Немає абсолютно жодної причини, щоб моє зняття не було оброблено завтра вранці та на моєму банківському рахунку до обіду. Будь-яке інше закордонне казино обробляє платіж SEPA, і він завжди надходить до банку протягом 1-2 годин. Я знаю це як факт, тому що я сам ними користувався... але давайте зачекаємо мого оновлення завтра....... сподіваюся, без виправдань.
Hi Romi,
So do I, the sooner I get my withdrawal the sooner I won't need to be doing my daily updates on here regarding Zeus Glory giving me my money.
There is absolutely no reason my withdrawal can not be processed tomorrow morning and in my bank account by the afternoon. Every other overseas casino process the SEPA payment and it always goes in the bank within an 1 hour or 2. I know that as a fact as ive used them myself... but let's wait for my update tomorrow....... hopefully with no more excuses.
Ви висловили слушну думку, і хоча я сподіваюся, що це скоро закінчиться, я все одно хотів би бачити вас поруч навіть після отримання відкликання.
🤞
You make a valid point, and while I hope this ends soon, I would still love to see you around even after the withdrawal is received.
🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.