Нижче наведено повідомлення, яке Лукас надіслав мені... оскільки у вас немає можливості вибрати банківський переказ як спосіб зняття... він сказав мені ввести будь-які дані моєї дебетової картки...
Привіт, Метью, сподіваюся, ти добре,
Чесно кажучи, я не маю справу з веб-сайтом Casino Guru, але я, звичайно, спілкуюся з фінансовим відділом. Будь ласка, застосуйте кошти, які ви хочете зняти, для виведення коштів, незалежно від того, який варіант ви використовуєте, найголовніше, щоб у вас був запит. А оскільки ми маємо інформацію про те, на який банківський рахунок ви хочете переказати, це не проблема,
.... тому я не можу бути повністю автоматизованим
Below Is a message that Lucas sent Me... as you don't have the option of choosing bank transfer as a means of withdrawal.... he told me to input any of my debit card details...
Hello Matthew Hope you are well,
I do not deal with the Casino Guru website to be honest but I'm in contact with the Financial of course. Please apply the funds you want to withdraw for the withdrawal does not matter which option you use, the most important thing is that you have your request And since we have an info on which bank account you would like to transfer that is not an issue,
.... so I can't be completely automated
Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.