ГоловнаФорумКазиноZeusGlory Casino - загальне обговорення

ZeusGlory Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

10 міс. тому від xSerious169
|
25 064 переглядів 223 відповідей |
|
1...5 6 7...12
Sausages12
5 міс. тому

... коли ми вступаємо в день 13, де моє зняття?

Автоматичний переклад.
Sausages12
5 міс. тому

Сподіваюся, персонал казино може втрутитися та допомогти вирішити цю проблему якнайшвидше. Час, який ви чекали на свої гроші, набагато перевищує те, що я коли-небудь відчував особисто.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

...тож щойно були в чаті, Анна та Майкл сказали нам зачекати, щоб поговорити з Лукасом, тим самим Лукасом, який не відповів на нашу обіцянку, дану одне одному менше 24 годин тому.

Мені сказали, що я зараз не в спеціальній черзі, а в звичайній, але обидва не змогли назвати номер, коли запитали, що я в черзі (я знаю, що можливо, тому що минулого тижня я сказав, що мені 17 років черга в одній точці, а потім наступна в черзі)

Я міг би зателефонувати Папі та попросити передзвонити, щоб дізнатися, чи отримаю відповідь швидше від нього чи від info@zeusglory.com адреса електронної пошти. ..

Звичайно, я оновлю відповідь на цьому форумі, і коли я отримаю її .. можливо, цього разу мені пощастить, можливо, мені скажуть, коли мені заплатять ці гроші.... можливо.

Автоматичний переклад.
Anonymized668
5 міс. тому

Так, удачі вам із цим, якщо вам дуже-дуже пощастить, вони можуть відповісти на вашу електронну пошту, потім зникнути на кілька днів, а потім знову з’явитися з відповідним електронним листом, який не містить інформації про те, про що ви спочатку запитували... звичайно це якщо вам пощастить.

Якщо ви сказали поговорити з Лукасом, попросіть не говорити, оскільки він відповідає лише тоді, коли його можуть турбувати. Навіть коли команда чату передає йому повідомлення та повідомляє, що він зв’яжеться. Він не буде.


Тоді команда чату спробує вас знову поговорити з Лукасом, тому що він ще не відповів, і переконає, що ви не повинні бути в чаті, оскільки Лукас надішле вам електронний лист, чого він не зробить, тоді Команда чату зрозуміє, що це ваша провина, оскільки їхній колега не виконує свою роботу, зв’язавшись з вами, але чомусь це ваша вина, а не помилка Zeus glory. Це все дуже втомлює.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino
5 міс. тому

Чи є ймовірність, що ваша команда зможе зв’язатися зі мною також (незабаром), як ви сказали, з цієї електронної адреси?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Отже, оновлення дня 13,


Сьогодні вранці я запитав Анну в чаті, де я в черзі, і вона сказала, що я вважаю, що я наступна (дивіться прикріплене фото). Коли я сказав, що наступна в черзі, мабуть, означає сьогодні, вона сказала, що не знає, коли мені заплатять ... так який це?

Вона постійно каже мені, що попросить Лукаса зв’язатися зі мною, але він знову цього не зробив.

Так минуло 48 годин і було обіцяно щоденне оновлення в п’ятницю, не відбулося вчора, ще не відбулося сьогодні.


Отже, як ви можете побачити з їхнього вчорашнього електронного листа... вони знають, як мені заплатити, вони знають, скільки мені заплатити, але вони досі не зробили цього, чому б не Zeus Glory?


Привіт Метью

Сподіваюся, ти добре,

Будь ласка, застосуйте кошти, які ви хочете зняти, для виведення коштів, незалежно від того, який варіант ви використовуєте, найважливіше, щоб у вас був запит. Оскільки ми маємо інформацію про те, на який банківський рахунок ви хочете переказати, це не проблема.



НОВІ ГРАВЦІ НА СЛАВУ ZEUS

Тому, як мені сказали, я більше не перебуваю в «спеціальній черзі», тому я перебуваю в тій самій черзі, що й ВИ, як новий гравець, намагаючись і чекаючи, щоб зняти гроші. (відкладаємо на хвилину останні 13 днів). )

Отже, минуло 24 години з моменту зняття коштів. Якщо він буде виплачений протягом наступних 24 годин, це хороша швидкість виведення для будь-якого казино, але якщо ми почнемо наступний тиждень... ну, це стільки ж часу, скільки ВИ буде чекати ВАШОГО зняття.... Подумайте про це, коли ви обираєте нове казино, до якого приєднаєтеся.

Я знаю, що зняття не було оброблено, оскільки воно все ще відображається в моєму обліковому записі як можливість скасувати зняття, що означає, що воно ще не оброблено.


... давай, Zeus Glory, яке останнє оновлення?

filefile


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Отже, оновлення дня 13,


Сьогодні вранці я запитав Анну в чаті, де я в черзі, і вона сказала, що я вважаю, що я наступна (дивіться прикріплене фото). Коли я сказав, що наступна в черзі, мабуть, означає сьогодні, вона сказала, що не знає, коли мені заплатять ... так який це?

Вона постійно каже мені, що попросить Лукаса зв’язатися зі мною, але він знову цього не зробив.

Так минуло 48 годин і було обіцяно щоденне оновлення в п’ятницю, не відбулося вчора, ще не відбулося сьогодні.


Отже, як ви можете побачити з їхнього вчорашнього електронного листа... вони знають, як мені заплатити, вони знають, скільки мені заплатити, але вони досі не зробили цього, чому б не Zeus Glory?


Привіт Метью

Сподіваюся, ти добре,

Будь ласка, застосуйте кошти, які ви хочете зняти, для виведення коштів, незалежно від того, який варіант ви використовуєте, найважливіше, щоб у вас був запит. Оскільки ми маємо інформацію про те, на який банківський рахунок ви хочете переказати, це не проблема.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

НОВІ ГРАВЦІ НА СЛАВУ ZEUS

Тому, як мені сказали, я більше не перебуваю в «спеціальній черзі», тому я перебуваю в тій самій черзі, що й ВИ, як новий гравець, намагаючись і чекаючи, щоб зняти гроші. (відкладаємо на хвилину останні 13 днів). )

Отже, минуло 24 години з моменту зняття коштів. Якщо він буде виплачений протягом наступних 24 годин, це хороша швидкість виведення для будь-якого казино, але якщо ми почнемо наступний тиждень... ну, це стільки ж часу, скільки ВИ буде чекати ВАШОГО зняття.... Подумайте про це, коли ви обираєте нове казино, до якого приєднаєтеся.

Я знаю, що зняття не було оброблено, оскільки воно все ще відображається в моєму обліковому записі як можливість скасувати зняття, що означає, що воно ще не оброблено.


... давай, Zeus Glory, яке останнє оновлення?



Автоматичний переклад.
5 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
Sausages12
5 міс. тому

якщо ви дійсно наступний у черзі, як вони сказали, ви можете подумати, що отримаєте виплату сьогодні, ніби це має бути досить миттєво, якщо, звичайно, це не брехня, і ви не наступний у черзі, або вони платять лише одному клієнту на день чи щось таке, що було б божевіллям. Також, на жаль, я відчуваю, що зараз вихідні (неробочі дні), у них тепер є додатковий привід, який вони можуть використати, щоб не платити вам ще принаймні ще 2 дні, якщо не більше.

Автоматичний переклад.
Anonymized630
5 міс. тому

Ну просто ця відповідь електронною поштою.....


Привіт Метью! Сподіваюся, у тебе все добре!

Зараз у мене є ваш запит на зняття коштів у Пріоритеті для фінансового відділу. Я цілком розумію ваше розчарування, і зазвичай ми виконуємо запити на зняття коштів набагато швидше. Я можу це гарантувати, а також відгуки відображають цей факт.

Я повідомлю вас, щойно отримаю більше інформації.

З найкращими побажаннями


Я відповів електронною поштою та запитав, що zeus glory та фінансова команда називають пріоритетом у відношенні часу, але не отримали відповіді......


Автоматичний переклад.
Sausages12
5 міс. тому

для невеликої операції вони, здається, мають величезну кількість різних «відділів», до яких вони передають вас щодня. я вірю, що вони вам заплатять, як я сказав кілька днів тому з власного досвіду, однак я все ще вважаю, що у вашій ситуації вся справа в «тактиці затримки» через велику суму грошей, сподіваючись, що вам набридне чекати і програйте це. Чи можна скасувати ваше зняття? якщо так, то це означало б, що процес ще навіть не розпочався, що потребує навіть більше часу, щоб отримати кошти.

Автоматичний переклад.
Anonymized630
5 міс. тому

Так, все ще можна скасувати.

...ми робимо десятки, якщо не сотні щоденних транзакцій таким чином.

...вище було те, що співробітник Zeus glory сказав у п'ятницю в цьому чаті.

Отже, якщо Zeus Glory обробляє 10, якщо не сотні щоденних транзакцій, справедливість має означати, що я маю заплатити сьогодні... ми всі побачимо


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

І ТУТ МИ Йдемо зі сміттям.....


Привіт Метью,


Відповідно до фінансового відділу ми можемо це зробити кількома способами.

Наразі ми могли без проблем перевести кошти на картки користувачів у Великобританії. Тож ваш випадок є винятком для нас, і ми повинні застосувати деякі методи, яких ми зазвичай не застосовуємо, щоб здійснити ваше зняття.

Ми запропонували вам криптовалютний варіант для розрахунку, а також іншу банківську картку, але жоден із варіантів, здається, не працює у вашому випадку.

Перший варіант: ви можете отримати іншу банківську картку, яка приймає міжнародні платежі, і ми зможемо переказати на цю картку дуже своєчасно.

Якщо ні, другим варіантом буде очікування. Як сказав мені фінансовий відділ, може знадобитися до 10 робочих днів, перш ніж завершиться банківський переказ і сума зняття потрапить на ваш рахунок. Ми докладемо всіх зусиль, щоб зробити це швидше, але це терміни, які мені сказали фінанси.

Здається, ваш випадок дуже відрізняється від того, як ми зазвичай ведемо наші операції. Наразі жоден із поточних варіантів не підходить для вас, але ми розуміємо, що можуть бути обставини, і тому докладемо всіх зусиль, щоб зробити це для вас.

Дайте мені знати, що ви думаєте, і чи зможете ви отримати банківську картку, яка приймає міжнародні платежі, чи ми погоджуємося чекати максимум 10 робочих днів, перш ніж перше зняття потрапить у ваш банк.

З найкращими побажаннями,

Лукас Мерет


Тож я запитав Лукаса... чи фінансовий відділ розпочинає процес сьогодні, запустивши трансур сьогодні, чи вони сидітимуть наступні 10 днів, а потім натиснуть кнопку??......

і знову він не відповідає на запитання, і, здається, він знову зник!!!!!

Крім того, я знаю, що вони роблять, раніше я тут говорив про те, що новим гравцям доводиться чекати свого вилучення... тому він записав мене як особливий випадок... тому не схоже, що новим гравцям доведеться чекати свого трансферу .... також здається, що вони видалили всі мої попередні чати в моєму профілі.... але це добре, тому що в мене є всі скріншоти!!!!


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

.... перегляньте додане фото... чи стирання попередніх журналів чату є нормальною справою для довіреного казино????? file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

АФЕРА АФЕРА АФЕРА


.... НЕ використовуйте ZEUS GLORY, поки я не підтверджу тут, що я отримав гроші..... або принаймні, поки Лукас не зможе надіслати мені листа....

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дуже просте запитання, яке я поставив Лукасу......


Фінансовий відділ робить трансфур сьогодні, і це займе 10 днів, чи вони чекають 10 днів, щоб його оформити?

Питання, на яке він не відповість... ЧОМУ?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Отже, вони все ще не обробили це, хоча й сказали, що будуть....


Гаразд, Метью,

Отже, ось що я можу для вас зробити. Зараз триває обробка, написання не приносить жодної користі. Ми продовжуватимемо працювати над виведенням з нашого боку, яке буде оброблено протягом МАКСИМУМ 10 робочих днів або раніше.

Це вся ІНФОРМАЦІЯ, яку я можу надати вам зараз. Не лише я, а й наша команда не зможе надати вам жодних додаткових деталей чи оновлень.

Я зв’яжуся з вами в понеділок у робочий час. А до цього чудових вихідних.

З найкращими побажаннями,

Лукас Мерет


Тож отримаю я чи не отримаю відповідь у понеділок від Лукаса....... давайте не матимемо чергової порушеної обіцянки від Зевса Слави.....

.. тож приблизно 10 робочих днів або раніше.... якщо це займе 10 робочих днів, це означало б, що я чекав би загалом 27 днів на зняття коштів

Вони сказали мені, що збираються здійснити платіж SEPA.. як ви можете бачити нижче, платежі SEPA займають від 24 до 48 годин, як показано нижче...... тому я не знаю про 10 робочих днів сміття..... і SEPA Instant.... це лише 10 секунд!!.. а не 10 робочих днів


24-48 годин

Тривалість переказу SEPA

Перекази SEPA зазвичай виконуються протягом 24-48 годин, що набагато швидше, ніж традиційні платежі SWIFT. Але якщо потрібен навіть швидший варіант, миттєві кредитні перекази SEPA можуть стати виходом вперед – вони можуть переказувати кошти менш ніж за 10 секунд і безпосередньо на банківський рахунок одержувача.



Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гаразд, я отримав відповідь від Лукаса, який явно не подивився знімок екрана чату, який я надіслав. Я здивований, що отримав такий швидкий електронний лист, але давайте почекаємо та побачимо.

Автоматичний переклад.
Anonymized668
5 міс. тому

Лукас сказав мені, що він не та людина з Zeus glory, яка коментує тут зі свого казино. Він не сказав хто, просто це не він і не має до цього ніякого відношення.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого