5 міс. тому
... коли ми вступаємо в день 13, де моє зняття?
... as we enter day 13, wheres my withdrawal?
0
... коли ми вступаємо в день 13, де моє зняття?
... as we enter day 13, wheres my withdrawal?
Сподіваюся, персонал казино може втрутитися та допомогти вирішити цю проблему якнайшвидше. Час, який ви чекали на свої гроші, набагато перевищує те, що я коли-небудь відчував особисто.
hopefully casino guru staff can step in and help get this resolved as soon as possible, the time you have been waiting for your money is way beyond anything ive ever personally experienced.
...тож щойно були в чаті, Анна та Майкл сказали нам зачекати, щоб поговорити з Лукасом, тим самим Лукасом, який не відповів на нашу обіцянку, дану одне одному менше 24 годин тому.
Мені сказали, що я зараз не в спеціальній черзі, а в звичайній, але обидва не змогли назвати номер, коли запитали, що я в черзі (я знаю, що можливо, тому що минулого тижня я сказав, що мені 17 років черга в одній точці, а потім наступна в черзі)
Я міг би зателефонувати Папі та попросити передзвонити, щоб дізнатися, чи отримаю відповідь швидше від нього чи від info@zeusglory.com адреса електронної пошти. ..
Звичайно, я оновлю відповідь на цьому форумі, і коли я отримаю її .. можливо, цього разу мені пощастить, можливо, мені скажуть, коли мені заплатять ці гроші.... можливо.
...so just been on chat, have been told by Anna and Michael to wait to speak to lucas, the same Lucas who has failed to respond to our promise made to each other less then 24 hours ago.
Been told that I'm now not in a special queue but the normal one, but both failed to give the number when asked what i am in the queue (which i know is possible because, i told last week that i was 17 in the queue at one point and then next in the queue)
I Might put a phone call to the pope and ask for a call back to see if I get a reply sooner from him or from the info@zeusglory.com email address. ..
Of course I will update this forum of the reply and when I recieved it .. might be lucky this time, might be told when I'm getting paid this money.... maybe.
Так, удачі вам із цим, якщо вам дуже-дуже пощастить, вони можуть відповісти на вашу електронну пошту, потім зникнути на кілька днів, а потім знову з’явитися з відповідним електронним листом, який не містить інформації про те, про що ви спочатку запитували... звичайно це якщо вам пощастить.
Якщо ви сказали поговорити з Лукасом, попросіть не говорити, оскільки він відповідає лише тоді, коли його можуть турбувати. Навіть коли команда чату передає йому повідомлення та повідомляє, що він зв’яжеться. Він не буде.
Тоді команда чату спробує вас знову поговорити з Лукасом, тому що він ще не відповів, і переконає, що ви не повинні бути в чаті, оскільки Лукас надішле вам електронний лист, чого він не зробить, тоді Команда чату зрозуміє, що це ваша провина, оскільки їхній колега не виконує свою роботу, зв’язавшись з вами, але чомусь це ваша вина, а не помилка Zeus glory. Це все дуже втомлює.
Yea good luck with that, if your very, very lucky they might respond to your email, then vanish for a few days and then reappear with a reply email that contains no informationon on what you were asking in the first place...of course that is if your lucky.
If you told to speak to lucas, ask not to, as he only replies when he can be bothered to. Even when the chat team passes a message to him and they tell you he will be in contact. He won't .
Then the chat team will have a go at you for asking to speak to lucas again because he hasn't replied still, and make out you shouldn't be on chat because Lucas will email you, which he won't do, then the chat team will make out it's your fault somehow because their colleague isn't doing his job by getting back to you, but somehow that's your fault not Zeus glory fault. It's all very tiring.
Чи є ймовірність, що ваша команда зможе зв’язатися зі мною також (незабаром), як ви сказали, з цієї електронної адреси?
Any chance your team can bother to get back to me as well (shortly) as you put it from that email address?
Отже, оновлення дня 13,
Сьогодні вранці я запитав Анну в чаті, де я в черзі, і вона сказала, що я вважаю, що я наступна (дивіться прикріплене фото). Коли я сказав, що наступна в черзі, мабуть, означає сьогодні, вона сказала, що не знає, коли мені заплатять ... так який це?
Вона постійно каже мені, що попросить Лукаса зв’язатися зі мною, але він знову цього не зробив.
Так минуло 48 годин і було обіцяно щоденне оновлення в п’ятницю, не відбулося вчора, ще не відбулося сьогодні.
Отже, як ви можете побачити з їхнього вчорашнього електронного листа... вони знають, як мені заплатити, вони знають, скільки мені заплатити, але вони досі не зробили цього, чому б не Zeus Glory?
Привіт Метью
Сподіваюся, ти добре,
Будь ласка, застосуйте кошти, які ви хочете зняти, для виведення коштів, незалежно від того, який варіант ви використовуєте, найважливіше, щоб у вас був запит. Оскільки ми маємо інформацію про те, на який банківський рахунок ви хочете переказати, це не проблема.
НОВІ ГРАВЦІ НА СЛАВУ ZEUS
Тому, як мені сказали, я більше не перебуваю в «спеціальній черзі», тому я перебуваю в тій самій черзі, що й ВИ, як новий гравець, намагаючись і чекаючи, щоб зняти гроші. (відкладаємо на хвилину останні 13 днів). )
Отже, минуло 24 години з моменту зняття коштів. Якщо він буде виплачений протягом наступних 24 годин, це хороша швидкість виведення для будь-якого казино, але якщо ми почнемо наступний тиждень... ну, це стільки ж часу, скільки ВИ буде чекати ВАШОГО зняття.... Подумайте про це, коли ви обираєте нове казино, до якого приєднаєтеся.
Я знаю, що зняття не було оброблено, оскільки воно все ще відображається в моєму обліковому записі як можливість скасувати зняття, що означає, що воно ще не оброблено.
... давай, Zeus Glory, яке останнє оновлення?
So day 13 update,
I asked Anna on chat this morning where I am in the queue and she says I believe im next (see attached photo) when I said that next in the queue must mean today, she said she doesn't know when I'm getting paid... so which one is it?
She keeps telling me she will ask Lucas to contact me, again he still has not.
So been 48 hours and was promised a daily update on Friday, didn't happen yesterday, still not yet happened today.
So as you can see from the email from them yesterday.... they know how to pay me, they know how much to pay me, but they still haven't,.why not Zeus Glory?
Hello Matthew
Hope you are well,
Please apply the funds you want to withdraw for the withdrawal does not matter which option you use, the most important thing is that you have your request And since we have an info on which bank account you would like to transfer that is not an issue.
NEW PLAYERS TO ZEUS GLORY
So as I've been told I am no longer in a 'special queue" so I am in the same queue that YOU will be in as a new player trying and waiting to withdraw money. (putting the past 13 days aside for a minute)
So it's been 24 hours since I did my withdrawal, If it's paid in the next 24 hours that's a good withdrawal speed for any casino, but if we start to go into next week.... well this is the same amount of time YOU will be waiting for YOUR withdrawal...... Think about that when your choosing a new casino to join.
I know the withdrawal has not been processed as it's still showing on my account as being able to cancel the withdrawal, which means it's still not been processed yet.
...come on Zeus Glory whats the latest update?
Отже, оновлення дня 13,
Сьогодні вранці я запитав Анну в чаті, де я в черзі, і вона сказала, що я вважаю, що я наступна (дивіться прикріплене фото). Коли я сказав, що наступна в черзі, мабуть, означає сьогодні, вона сказала, що не знає, коли мені заплатять ... так який це?
Вона постійно каже мені, що попросить Лукаса зв’язатися зі мною, але він знову цього не зробив.
Так минуло 48 годин і було обіцяно щоденне оновлення в п’ятницю, не відбулося вчора, ще не відбулося сьогодні.
Отже, як ви можете побачити з їхнього вчорашнього електронного листа... вони знають, як мені заплатити, вони знають, скільки мені заплатити, але вони досі не зробили цього, чому б не Zeus Glory?
Привіт Метью
Сподіваюся, ти добре,
Будь ласка, застосуйте кошти, які ви хочете зняти, для виведення коштів, незалежно від того, який варіант ви використовуєте, найважливіше, щоб у вас був запит. Оскільки ми маємо інформацію про те, на який банківський рахунок ви хочете переказати, це не проблема.
So day 13 update,
I asked Anna on chat this morning where I am in the queue and she says I believe im next (see attached photo) when I said that next in the queue must mean today, she said she doesn't know when I'm getting paid... so which one is it?
She keeps telling me she will ask Lucas to contact me, again he still has not.
So been 48 hours and was promised a daily update on Friday, didn't happen yesterday, still not yet happened today.
So as you can see from the email from them yesterday.... they know how to pay me, they know how much to pay me, but they still haven't,.why not Zeus Glory?
Hello Matthew
Hope you are well,
Please apply the funds you want to withdraw for the withdrawal does not matter which option you use, the most important thing is that you have your request And since we have an info on which bank account you would like to transfer that is not an issue.
НОВІ ГРАВЦІ НА СЛАВУ ZEUS
Тому, як мені сказали, я більше не перебуваю в «спеціальній черзі», тому я перебуваю в тій самій черзі, що й ВИ, як новий гравець, намагаючись і чекаючи, щоб зняти гроші. (відкладаємо на хвилину останні 13 днів). )
Отже, минуло 24 години з моменту зняття коштів. Якщо він буде виплачений протягом наступних 24 годин, це хороша швидкість виведення для будь-якого казино, але якщо ми почнемо наступний тиждень... ну, це стільки ж часу, скільки ВИ буде чекати ВАШОГО зняття.... Подумайте про це, коли ви обираєте нове казино, до якого приєднаєтеся.
Я знаю, що зняття не було оброблено, оскільки воно все ще відображається в моєму обліковому записі як можливість скасувати зняття, що означає, що воно ще не оброблено.
... давай, Zeus Glory, яке останнє оновлення?
NEW PLAYERS TO ZEUS GLORY
So as I've been told I am no longer in a 'special queue" so I am in the same queue that YOU will be in as a new player trying and waiting to withdraw money. (putting the past 13 days aside for a minute)
So it's been 24 hours since I did my withdrawal, If it's paid in the next 24 hours that's a good withdrawal speed for any casino, but if we start to go into next week.... well this is the same amount of time YOU will be waiting for YOUR withdrawal...... Think about that when your choosing a new casino to join.
I know the withdrawal has not been processed as it's still showing on my account as being able to cancel the withdrawal, which means it's still not been processed yet.
...come on Zeus Glory whats the latest update?
якщо ви дійсно наступний у черзі, як вони сказали, ви можете подумати, що отримаєте виплату сьогодні, ніби це має бути досить миттєво, якщо, звичайно, це не брехня, і ви не наступний у черзі, або вони платять лише одному клієнту на день чи щось таке, що було б божевіллям. Також, на жаль, я відчуваю, що зараз вихідні (неробочі дні), у них тепер є додатковий привід, який вони можуть використати, щоб не платити вам ще принаймні ще 2 дні, якщо не більше.
if you are actually up next in the queue as they said you are, then you would think you would get a payout today, like it should be fairly instant, unless of course its lies and you are not next in the queue, or they are are only paying out one customer per day or something, which would be crazy. also sadly though i feel now its the weekend, (none business days) they have now an extra excuse they could possibly use not to pay you for at least another 2 days if not more.
Ну просто ця відповідь електронною поштою.....
Привіт Метью! Сподіваюся, у тебе все добре!
Зараз у мене є ваш запит на зняття коштів у Пріоритеті для фінансового відділу. Я цілком розумію ваше розчарування, і зазвичай ми виконуємо запити на зняття коштів набагато швидше. Я можу це гарантувати, а також відгуки відображають цей факт.
Я повідомлю вас, щойно отримаю більше інформації.
З найкращими побажаннями
Я відповів електронною поштою та запитав, що zeus glory та фінансова команда називають пріоритетом у відношенні часу, але не отримали відповіді......
Well just this reply Via email.....
Hello Matthew, Hope you are well !
I have your withdrawal request on Priority for the Financial department now, I totally Understand your frustration and we generally complete withdrawal requests much faster I can guarantee that and also reviews reflect the fact.
I will update you as soon as I have more information.
Best regards
I did email back and ask what does zeus glory and the financial team call prority in regards of time, but not heard back......
для невеликої операції вони, здається, мають величезну кількість різних «відділів», до яких вони передають вас щодня. я вірю, що вони вам заплатять, як я сказав кілька днів тому з власного досвіду, однак я все ще вважаю, що у вашій ситуації вся справа в «тактиці затримки» через велику суму грошей, сподіваючись, що вам набридне чекати і програйте це. Чи можна скасувати ваше зняття? якщо так, то це означало б, що процес ще навіть не розпочався, що потребує навіть більше часу, щоб отримати кошти.
for a small operation, they seem to have a vast amount of different "departments" they pass you around to each day. i believe they will pay you, as i stated some days ago from my own experience, however i still think the entire thing in your situation is "delay tactics" due to the large sum of money, in the hope you get sick of waiting and gamble it away. Is your withdrawal still able to be cancelled? if so, then that would mean the process hasnt even begun yet, which is even more time needed for you to receive the funds.
Так, все ще можна скасувати.
...ми робимо десятки, якщо не сотні щоденних транзакцій таким чином.
...вище було те, що співробітник Zeus glory сказав у п'ятницю в цьому чаті.
Отже, якщо Zeus Glory обробляє 10, якщо не сотні щоденних транзакцій, справедливість має означати, що я маю заплатити сьогодні... ми всі побачимо
Yep still able to be canceled.
...we do tens if no hundreds of daily transactions in a such manner.
...above was what the staff member from Zeus glory said on Friday on this chat room.
So if Zeus Glory processes 10s if not hundreds of daily transactions, prority must mean that im due to be paid today..... we will all see
І ТУТ МИ Йдемо зі сміттям.....
Привіт Метью,
Відповідно до фінансового відділу ми можемо це зробити кількома способами.
Наразі ми могли без проблем перевести кошти на картки користувачів у Великобританії. Тож ваш випадок є винятком для нас, і ми повинні застосувати деякі методи, яких ми зазвичай не застосовуємо, щоб здійснити ваше зняття.
Ми запропонували вам криптовалютний варіант для розрахунку, а також іншу банківську картку, але жоден із варіантів, здається, не працює у вашому випадку.
Перший варіант: ви можете отримати іншу банківську картку, яка приймає міжнародні платежі, і ми зможемо переказати на цю картку дуже своєчасно.
Якщо ні, другим варіантом буде очікування. Як сказав мені фінансовий відділ, може знадобитися до 10 робочих днів, перш ніж завершиться банківський переказ і сума зняття потрапить на ваш рахунок. Ми докладемо всіх зусиль, щоб зробити це швидше, але це терміни, які мені сказали фінанси.
Здається, ваш випадок дуже відрізняється від того, як ми зазвичай ведемо наші операції. Наразі жоден із поточних варіантів не підходить для вас, але ми розуміємо, що можуть бути обставини, і тому докладемо всіх зусиль, щоб зробити це для вас.
Дайте мені знати, що ви думаєте, і чи зможете ви отримати банківську картку, яка приймає міжнародні платежі, чи ми погоджуємося чекати максимум 10 робочих днів, перш ніж перше зняття потрапить у ваш банк.
З найкращими побажаннями,
Лукас Мерет
Тож я запитав Лукаса... чи фінансовий відділ розпочинає процес сьогодні, запустивши трансур сьогодні, чи вони сидітимуть наступні 10 днів, а потім натиснуть кнопку??......
і знову він не відповідає на запитання, і, здається, він знову зник!!!!!
Крім того, я знаю, що вони роблять, раніше я тут говорив про те, що новим гравцям доводиться чекати свого вилучення... тому він записав мене як особливий випадок... тому не схоже, що новим гравцям доведеться чекати свого трансферу .... також здається, що вони видалили всі мої попередні чати в моєму профілі.... але це добре, тому що в мене є всі скріншоти!!!!
AND HERE WE GO WITH THE RUBBISH.....
Hello Matthew,
So there are a couple of ways we can do this according to the financial department.
So far we were able to transfer to the user cards without a problem in the UK So your case is an exception for us and we have to go around some practices we do not usually do to make your withdrawal happen.
We offered you a crypto option for the settlement as well as the different bank card, but none of the options seem to work for your case.
First option would be if you can get a different bank card that accepts the international payments and we will be able to transfer to that card in a very timely manner.
If not, the second option would be for us to wait, As Financial department told me it may take up to 10 Working days for Bank transfer to finish and the withdrawal amount to hit your account. We will try our best to make it faster but these are the timelines financial told me.
Your case seems to be a very different from how we usually conduct our operations. None of the ongoing options work for you at this time, But we understand that there might be circumstances and therefore will try our best to make it work for you.
Let me know what you think and if you will be able to get the Bank card that accepts international payments or we agree to wait for a maximum of 10 Working days for the first withdrawal to hit your bank.
Best Regards,
Lucas Meret
So i asked Lucas...... are the financial department starting the process today by starting the transur today, or they going to be sitting around for next 10 days then going to push the button??......
and once again he dosent anser the question and he appears to done his vanishing act again!!!!!
Also I know what they are doing, earlier I on here about new players having to wait for their withdrawals... so he's put me down as a special case... so it's dont look like new players will have to wait for their transfer.... also it would appear they have deleted all my previous chats on my profile.... but that's fine because I have all the screenshots!!!!
АФЕРА АФЕРА АФЕРА
.... НЕ використовуйте ZEUS GLORY, поки я не підтверджу тут, що я отримав гроші..... або принаймні, поки Лукас не зможе надіслати мені листа....
SCAM SCAM SCAM
.... Do NOT use ZEUS GLORY until I confirm on here that I have got paid..... or at least until Lucas can be bothered to email Me back....
Дуже просте запитання, яке я поставив Лукасу......
Фінансовий відділ робить трансфур сьогодні, і це займе 10 днів, чи вони чекають 10 днів, щоб його оформити?
Питання, на яке він не відповість... ЧОМУ?
Very simple question I have asked Lucas......
Is the financial department making the tranfur today, and it will take 10 days or are they waiting 10 days to process it?
A question he won't answer....WHY?
Отже, вони все ще не обробили це, хоча й сказали, що будуть....
Гаразд, Метью,
Отже, ось що я можу для вас зробити. Зараз триває обробка, написання не приносить жодної користі. Ми продовжуватимемо працювати над виведенням з нашого боку, яке буде оброблено протягом МАКСИМУМ 10 робочих днів або раніше.
Це вся ІНФОРМАЦІЯ, яку я можу надати вам зараз. Не лише я, а й наша команда не зможе надати вам жодних додаткових деталей чи оновлень.
Я зв’яжуся з вами в понеділок у робочий час. А до цього чудових вихідних.
З найкращими побажаннями,
Лукас Мерет
Тож отримаю я чи не отримаю відповідь у понеділок від Лукаса....... давайте не матимемо чергової порушеної обіцянки від Зевса Слави.....
.. тож приблизно 10 робочих днів або раніше.... якщо це займе 10 робочих днів, це означало б, що я чекав би загалом 27 днів на зняття коштів
Вони сказали мені, що збираються здійснити платіж SEPA.. як ви можете бачити нижче, платежі SEPA займають від 24 до 48 годин, як показано нижче...... тому я не знаю про 10 робочих днів сміття..... і SEPA Instant.... це лише 10 секунд!!.. а не 10 робочих днів
24-48 годин
Тривалість переказу SEPA
Перекази SEPA зазвичай виконуються протягом 24-48 годин, що набагато швидше, ніж традиційні платежі SWIFT. Але якщо потрібен навіть швидший варіант, миттєві кредитні перекази SEPA можуть стати виходом вперед – вони можуть переказувати кошти менш ніж за 10 секунд і безпосередньо на банківський рахунок одержувача.
So they still have not processed it, even though they said they would....
Okay Matthew,
So here is what I can do for you . Processing is ongoing right now , writing does not do the process any good. We will continue working on the withdrawal on our end which will be processed in MAXIMUM 10 working days or sooner.
This is all the INformation I can give you right now, not only me but also our team will not be able to give you any extra details or updates.
I will get back to you on Monday during working hours. Before that, have a great weekend .
Best Regards,
Lucas Meret
So will I or won't I get a reply on Monday from Lucas....... let's not have another broken promise from Zeus Glory.....
.. so 10 working days or sooner is now the estimate.... if it take the 10 working days, that would mean I would of been waiting for a total of 27 days for a withdrawal
They told me that they were going to make a SEPA payment.. as you can see below SEPA payments take between 24 - 48 hours as below...... so no idea about the 10 working days rubbish..... and SEPA Instant.... is just 10 seconds!!.. not 10 working days
24-48 hours
SEPA Transfer Duration
SEPA transfers usually take 24-48 hours to complete, which is much faster than traditional SWIFT payments. If an even quicker option is needed though, SEPA Instant Credit Transfers may be the way forward – they can transfer funds in under 10 seconds and directly into the recipient's bank account.
Гаразд, я отримав відповідь від Лукаса, який явно не подивився знімок екрана чату, який я надіслав. Я здивований, що отримав такий швидкий електронний лист, але давайте почекаємо та побачимо.
Ok so got a reply from Lucas who clearly didn't look at the live chat screenshot I sent. I am surprised I got such a quick email back but let's wait and see.
Лукас сказав мені, що він не та людина з Zeus glory, яка коментує тут зі свого казино. Він не сказав хто, просто це не він і не має до цього ніякого відношення.
Lucas told me he's not the person from Zeus glory that makes comments on here from their casino. He didn't say who, just that it's not him and has no involvement in it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.