Це найбільший контакт, який я мав із Zeus Glory за один день...
Від слави Зевса...
Подивіться на повідомлення, які ви надіслали. Будь ласка, спробуйте надіслати повідомлення як одне, а не як 10 разів, будь ласка, Метью.
Кожен платіж ми відправляли безпосередньо на картку. Включаючи останню транзакцію у Великобританії. Банківські перекази займають більше часу, ніж транзакції безпосередньо на картку. (І так, я ще раз повторю, що останню транзакцію ми відправили до Великобританії за допомогою банківської картки, а не SEPA).
Ми спробували надіслати 2 ваші картки, але це не спрацювало. Ось чому тепер ми використовуватимемо метод SEPA, щоб надіслати безпосередньо до вашого банку. Я можу інформувати вас щодня, якщо є щось для оновлення. Але, будь ласка, давайте домовимось зупинити спам в чатах і електронних листах.
Від мене
Привіт
Я сказав вам, що пробувати другу банківську картку було марною тратою часу, оскільки вона не працюватиме у Великобританії! Я сказав тобі це близько 8 днів тому, але ти все одно хотів спробувати.
Платіж SEPA можна здійснити та оплатити я миттєво! Давайте зробимо це, і я залишу вас самих.
Давайте погодимося, що ви надсилатимете мені оновлення щодня, доки я не отримаю свої гроші, лише короткий електронний лист про те, що робить фінансовий відділ. Якщо ви згодні, мені не потрібно буде зв’язуватися з іншими співробітниками електронною поштою чи в чаті... Я думаю, що після того, як зі мною огидно поводилися, це дуже дрібне запитання.
Ми згодні?
Від Зевса слава
Гаразд, це чесно, ми можемо погодитися з Метью 🙂
Від мене
Чудово, дякую. я ціную це
Тепер спам і повідомлення чату, які він приймає, пов’язані з тим, що я намагаюся зв’язатися з ними, але мене постійно ігнорують, тому я продовжував намагатися, поки хтось мені не відповів.
Тож вони розуміють, що потрібен платіж SEPA (який можна зробити миттєво), але я все ще чекаю.
Давайте подивимося, чи дотримаються вони своєї обіцянки щодо щоденних оновлень і... знову ж таки, скільки часу знадобиться, щоб я отримав гроші...
This is the most contact I have had with Zeus Glory in one Day...
From Zeus glory....
Look at the Messages you have sent, Please try to send the message as a one instead of a 10 a time please Matthew.
We sent every payment to the card directly. Including Latest transaction in the UK. Bank Transfers take longer than a transaction directly to the card. (And yes again I will repeat we sent the latest transaction to the UK using bank card, not the SEPA).
We tried sending 2 of your cards, but that did not work, That is why now we will use the SEPA method to send directly to your bank, I can update you daily if there is something to update, But please let's agree to stop the spam in chat and emails.
From me
Hi
I told you trying a second bank card was a waste of time as it would not work in the UK! I told you that about 8 days ago, but you still wanted to try it.
A SEPA payment can be done and paid I'm instantly! Let's just do it and I can leave you all alone.
We let's agree that you update me everyday until i get my money, just a short email of what the financial department is doing. If you agree I won't need to contact other members of staff on email and Chat... I think after the disgusting way I have been treated it's a very small ask.
Do we agree?
From Zeus glory
Okay That is Fair, We can agree on that matthew 🙂
From me
Lovely, thank you. I appreciate that
Now the spam and chat messages he's taking about is me trying to contact them but being constantly ignored, so i kept truying until someone got back to me.
So they understand a SEPA payment is needed, (which can be done instantly) ...but I'm still waiting.
Let's see if they keep their promise of daily updates and.... again how long will it take for me to recieve my withdrawal.....