ФорумКазиноZeusGlory Casino - загальне обговорення

ZeusGlory Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

9 міс. тому від xSerious169
|
21083 переглядів 223 відповідей |
|
1...4 5 6...12
5 міс. тому

Це найбільший контакт, який я мав із Zeus Glory за один день...

Від слави Зевса...

Подивіться на повідомлення, які ви надіслали. Будь ласка, спробуйте надіслати повідомлення як одне, а не як 10 разів, будь ласка, Метью.

Кожен платіж ми відправляли безпосередньо на картку. Включаючи останню транзакцію у Великобританії. Банківські перекази займають більше часу, ніж транзакції безпосередньо на картку. (І так, я ще раз повторю, що останню транзакцію ми відправили до Великобританії за допомогою банківської картки, а не SEPA).

Ми спробували надіслати 2 ваші картки, але це не спрацювало. Ось чому тепер ми використовуватимемо метод SEPA, щоб надіслати безпосередньо до вашого банку. Я можу інформувати вас щодня, якщо є щось для оновлення. Але, будь ласка, давайте домовимось зупинити спам в чатах і електронних листах.


Від мене

Привіт

Я сказав вам, що пробувати другу банківську картку було марною тратою часу, оскільки вона не працюватиме у Великобританії! Я сказав тобі це близько 8 днів тому, але ти все одно хотів спробувати.

Платіж SEPA можна здійснити та оплатити я миттєво! Давайте зробимо це, і я залишу вас самих.

Давайте погодимося, що ви надсилатимете мені оновлення щодня, доки я не отримаю свої гроші, лише короткий електронний лист про те, що робить фінансовий відділ. Якщо ви згодні, мені не потрібно буде зв’язуватися з іншими співробітниками електронною поштою чи в чаті... Я думаю, що після того, як зі мною огидно поводилися, це дуже дрібне запитання.

Ми згодні?


Від Зевса слава

Гаразд, це чесно, ми можемо погодитися з Метью 🙂


Від мене

Чудово, дякую. я ціную це


Тепер спам і повідомлення чату, які він приймає, пов’язані з тим, що я намагаюся зв’язатися з ними, але мене постійно ігнорують, тому я продовжував намагатися, поки хтось мені не відповів.

Тож вони розуміють, що потрібен платіж SEPA (який можна зробити миттєво), але я все ще чекаю.

Давайте подивимося, чи дотримаються вони своєї обіцянки щодо щоденних оновлень і... знову ж таки, скільки часу знадобиться, щоб я отримав гроші...


Автоматичний переклад.
Sausages12
5 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
Anonymized630
5 міс. тому

Так, але це від натискання кнопки, щоб надіслати це мені, я не думаю, що вони ще навіть цього зробили.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт.

Вони говорили про те, що проблема з банком полягає в тому, що вони не приймають зняття коштів на кредитну або дебетову картку, чого вони не розуміють (я казав їм багато разів). У Великобританії це неможливо щоб отримати будь-які гроші безпосередньо на банківську картку, вони повинні пройти через банк. - тому це має бути міжнародний банківський переказ. З банком немає жодних проблем, і якщо вони переведуть кошти на мій банківський рахунок разом із даними, які я їм надав, тоді гроші надійдуть одразу.


У них є все необхідне для того, щоб заплатити мені, вони підтвердили, що знають, як їм потрібно заплатити мені, -- але вони все ще не зробили цього.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт.

Моя помилка. Я не знав, що це пов’язано з карткою. Близько тижня тому я читав, що Австралія також запровадила обмеження на транзакції картками, наслідуючи приклад Великобританії, але чомусь я забув.

Я ціную, що ви звернули увагу на це. Прикро, що персонал казино так само розгублений. Серед них мають бути професіонали.

Я щиро сподіваюся, що процедура розгляду скарг працюватиме добре. Обов’язково надайте Групі розгляду скарг будь-яку корисну інформацію, зокрема найновіші оновлення.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

😀 Ось уже багато років, перш ніж я намагався зареєструватися в будь-якій онлайн-букмекерській конторі/казино, я завжди заходив у Google і вводив відгуки (назва казино), і випадково з’явився веб-сайт casinoguru, і після власного дослідження , я виявив, що casino guru є дуже сильним надійним джерелом і заслуговує довіри, коли йдеться про надання правильної інформації та відгуків про казино! я люблю це, це чудово

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Сподіваюся, ви не заперечуєте, але мені довелося надіслати ваш чудовий відгук у наш внутрішній чат. За цим веб-сайтом стоять сотні відданих справі людей. У будь-якому випадку, це справді спосіб, яким ми прагнемо, щоб нас знайшли, і тому ми не платимо за рекламу. 😀

У будь-якому випадку, інші повинні прийняти такий же розумний і відповідальний підхід. Ідея, на мій погляд, полягає в тому, щоб шукати інформацію де завгодно та бути готовим витратити деякий час на цей процес. Справа не в тому, що Casino Guru має бути ексклюзивним джерелом інформації; порівняння важливе.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

я зовсім не проти, це чудово чути! так, це правда, спробуйте провести якомога більше досліджень, взяти інформацію з якомога більшої кількості надійних джерел, тоді ви зможете зробити більш обґрунтований вибір, коли справа доходить до вибору місця для азартних ігор. але я просто хочу сказати, що я думаю, що ви та вся ваша команда робите тут чудову роботу, і я дуже поважаю вашу роботу на цьому сайті.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Ось що я вчора отримав від Зевса.

Кожен платіж ми відправляли безпосередньо на картку. Включаючи останню транзакцію у Великобританії. Банківські перекази займають більше часу, ніж транзакції безпосередньо на картку. (І так, я ще раз повторю, що останню транзакцію ми відправили до Великобританії за допомогою банківської картки, а не SEPA).


Ми спробували надіслати 2 ваші картки, але це не спрацювало. Тому тепер ми будемо використовувати метод SEPA, щоб надіслати безпосередньо до вашого банку. Я можу інформувати вас щодня, якщо є щось для оновлення. Але, будь ласка, давайте домовимося зупинити спам в чатах і електронних листах.


Тож, як ви бачите, вони знають, як здійснити платіж, вони знають, що їм потрібно здійснити платіж... але вони ще цього не зробили.

...вони мали намір надіслати мені електронною поштою ще одне оновлення сьогодні, (якщо, звичайно, вони це зроблять) єдиний прийнятний електронний лист від них наразі полягає в тому, що вони мені заплатили... давайте подивимося, що таке сьогоднішнє оновлення. Я знаю, що вони ще не намагалися заплатити мені, оскільки мій баланс все ще відображається на моєму рахунку, доки вони не підуть, я знаю, що вони досі не заявили про процес виплати мені. Вони кажуть, що банківські перекази займають більше часу, але вони ще не почали цей процес. Дивіться фото нижче file

Автоматичний переклад.
Sausages12
4 міс. тому

якісь оновлення від них сьогодні?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ще ні, але я розумію, що вони в Коста-Ріці чи Америці, тож я розумію, що там ще рано, однак я очікую, що вони напишуть мені електронного листа приблизно о 17:00 за британським часом. ... ми побачимо

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,


Ми уважно стежили за дискусією на цьому форумі і знову готові висловити свою точку зору і, можливо, зробити її більш зрозумілою для всіх сторін і читачів.


Перш за все, я хотів би підкреслити, що перекази на картки Великобританії не обмежені. До цього дня ми можемо без проблем здійснювати міжнародні перекази карток на картки Великобританії. Це окремі банки, які мають таку політику. І ми робимо десятки, якщо не сотні щоденних транзакцій таким чином.


Що стосується поточного обговорення справи Sausages12, підтвердьте також, що наш фінансовий відділ уже двічі намагався здійснити транзакції на 2 ваші кредитні картки, але його було відхилено.


Що стосується часу очікування, наш фінансовий відділ обробляє всі незавершені транзакції в порядку черги. Як я бачу, ви вже кілька разів скасовували свій запит, що логічно переміщує ваш запит далі в черзі, і тепер у вас немає коштів у черзі на зняття взагалі, на вашому балансі є кошти.


Я б порадив знову надіслати запит на виведення коштів, які ви хочете знову вивести, і ми обробимо їх якомога швидше.


Дякую за розуміння


З найкращими побажаннями,


Команда Zeusglory

Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino
4 міс. тому

Привіт, команда Zeus!

У Великій Британії неможлива обробка коштів на банківські картки. Це має бути міжнародний банківський переказ.


Ви намагалися здійснити оплату карткою на дві банківські картки, хоча я сказав Лукасу, що це неможливо, але він все одно попросив мене це зробити. - це ваша компанія марнувала час

Я скасував трансакцію, тому що мені сказали спробувати другу нову картку, яка не спрацювала, оскільки ви сказали, що потрібно здійснити міжнародний банківський переказ. Тому я знову скасував це, щоб ви могли взяти залишок і здійснити платіж SEPA.


...Зевс славний, поясніть мені, як я маю намір подавати запит на зняття коштів, коли єдиний варіант зняти гроші – це банківська картка... банківська картка, яка не приймає зняття коштів?? Дивіться прикріплене фото..



file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

..... скажіть мені, де запит на переказ SEPA на екрані зняття??????..

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Отже, це зайняло 12 днів через постійну неправильну інформацію, яку мені надає ваша компанія. Я з нетерпінням чекаю свого дуже швидкого платежу SEPA.

Автоматичний переклад.
Sausages12
4 міс. тому

....Zeus Glory, де є варіант оплати SEPA? Трансакції були скасовані через те, що ВАШ персонал сказав мені спробувати другий платіж, тому, за словами Лукаса, я не в звичайній черзі, тому що фінансовий відділ повинен здійснити спеціальний платіж за мене. ... наступне запитання/твердження від zeus glory?

Автоматичний переклад.
Sausages12
4 міс. тому

Правильно наведіть свої факти, а потім поверніться на цей форум із оновленням. (До речі, у мене є всі електронні листи від Лукаса та вашої команди, а також знімок екрана кожної моєї розмови з Майклом і Анною. (Які черевики вартістю 3000/4000 фунтів стерлінгів сьогодні носить Майкл?)

Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino
4 міс. тому

Привіт, чи можете ви допомогти мені з тим фактом, що мені сказали, що моє відшкодування розраховується 30 травня, а зараз 28 червня, і ніхто не обробив це і навіть не написав мені електронного листа

Автоматичний переклад.
Anonymized668
4 міс. тому

Привіт ,


Я зможу допомогти вам ефективніше, якщо ви зв’яжетеся з нами електронною поштою: info@zeusglory.com . Ми обов’язково зв’яжемося з вами найближчим часом.


З найкращими побажаннями,


Команда Zesusglory.

Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino
4 міс. тому

Я щойно надіслав його разом із підтвердженням, але оскільки ніхто не відповідає на електронні листи, сумніваюся, що щось почую

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тож 9 годин тому мені електронною поштою сказали вивести свої гроші на банківську картку, не має значення на яку банківську картку, оскільки гроші надходитимуть на реквізити банківського рахунку, які я їм уже надав


.... дивіться електронний лист нижче


Привіт Метью

Сподіваюся, ти добре,

Будь ласка, застосуйте кошти, які ви хочете зняти, для виведення коштів, незалежно від того, який варіант ви використовуєте, найголовніше, щоб у вас був запит. А оскільки ми маємо інформацію про те, на який банківський рахунок ви хочете переказати, це не проблема,



...лише щоб повернутися до вчорашньої розмови електронною поштою...


дивіться електронний лист нижче


Від слави Зевса...


Подивіться на повідомлення, які ви надіслали. Будь ласка, спробуйте надіслати повідомлення як одне, а не як 10 разів, будь ласка, Метью.


Кожен платіж ми відправляли безпосередньо на картку. Включаючи останню транзакцію у Великобританії. Банківські перекази займають більше часу, ніж транзакції безпосередньо на картку. (І так, я ще раз повторю, що останню транзакцію ми відправили до Великобританії за допомогою банківської картки, а не SEPA).


Ми спробували надіслати 2 ваші картки, але це не спрацювало. Тому тепер ми будемо використовувати метод SEPA, щоб надіслати безпосередньо до вашого банку. Я можу інформувати вас щодня, якщо є щось для оновлення. Але, будь ласка, давайте домовимося зупинити спам в чатах і електронних листах.


Від мене


Привіт

Я сказав вам, що пробувати другу банківську картку було марною тратою часу, оскільки вона не працюватиме у Великобританії! Я сказав тобі це близько 8 днів тому, але ти все одно хотів спробувати.


Платіж SEPA можна здійснити та оплатити я миттєво! Давайте зробимо це, і я залишу вас самих.


Давайте погодимося, що ви надсилатимете мені оновлення щодня, доки я не отримаю свої гроші, лише короткий електронний лист про те, що робить фінансовий відділ. Якщо ви згодні, мені не потрібно буде зв’язуватися з іншими співробітниками електронною поштою чи в чаті... Я думаю, що після того, як зі мною огидно поводилися, це дуже дрібне запитання.


Ми згодні?


Від Зевса слава


Гаразд, це чесно, ми можемо погодитися з Метью 🙂


Від мене


Чудово, дякую. я ціную це



Тож щодо надання мені щоденних оновлень, схоже, що ця обіцянка вже була порушена менш ніж через 24 години після того, як її дав мені Zeus Glory... Будь ласка, не змушуйте мене починати спілкуватися в чаті та використовувати будь-які інші засоби зв’язку у вашій компанії, щоб змусити когось поговорити зі мною знову.. тепер ми не хочемо, щоб я робив це знову, чи не так?..



Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino
4 міс. тому

Зевс Глорі, чи можу я дати тобі ділову пораду?

Якби ви витратили стільки ж часу, зусиль і енергії на вирішення скарг, а не на захист своєї компанії (не дуже добре), тоді вам не потрібно буде тут захищати скарги, оскільки вони вже були б вирішені. Справді іронічно.

Те, що нові гравці в казино хочуть бачити, коли обирають нове казино для гри, це спостерігати, як хтось скаржиться тут на казино, а потім спостерігати, як і як швидко казино вирішує проблему, тому що якщо у них самих така ж проблема, вони можуть побачити, як Ви впораєтеся з цим, у цьому випадку я думаю, що ви будете втрачати більше нових гравців, ніж приймати їх.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого