ФорумКазиноZeusGlory Casino - загальне обговорення

ZeusGlory Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

8 міс. тому від xSerious169
|
15979 переглядів 223 відповідей |
|
1...10 11 12
Додати публікацію
Anonymized668
2 міс. тому

Здається, вони справді виплачують виграші, однак час дуже довгий, також вони дуже грубі, а обслуговування клієнтів не дуже дбає, на мою думку, як тільки ви отримаєте свої гроші, я не буду грати в азартні ігри в цьому казино знову ж таки, це не варте головного болю

Автоматичний переклад.
Anonymized668
2 міс. тому

Ви подали скаргу прямо на гуру казино?

Автоматичний переклад.
Anonymized630
2 міс. тому

Мій обліковий запис у них закрито, і з тих пір. Я справді вірю, що герб Коста-Ріки, який вони мають, також підроблений

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт,

Після кількох електронних листів 1000 фунтів стерлінгів було повернено на мій рахунок, тож я знову попросив їх зняти, сподіваючись не чекати ще 11 днів, поки 500 фунтів стерлінгів доведеться робити все знову, щоб отримати останні 500 фунтів стерлінгів, що залишилися.

чесна думка, що самі ігри та RTP справді хороші, але комунікаційна сторона речей і тривале очікування безперервного виведення грошей взагалі не варті клопоту, але якщо ви не проти чекати місяцями, щоб зняти пристойну суму .

Я відкрив свій рахунок 20 травня, а зараз 3 липня, і мені ще потрібно зняти ще 2 кошти, щоб отримати решту моїх грошей, і я не сумніваюся, що кожен з них займе приблизно той самий час, що останні мають 11 днів на 500 фунтів стерлінгів. (З численними спробами отримати від них відповідь)

Я безглуздо поклав 1800 фунтів стерлінгів назад на сайти, але я справді думаю, що це те, що вони очікують від вас, враховуючи кількість часу, який потрібен, щоб отримати свої гроші. Я більше не повторю такої помилки, я просто буду радий, коли зможу отримати залишок мого виграшу та тримайтеся подалі від сайту.

Автоматичний переклад.
Niki1986
2 міс. тому

Дякуємо, що повідомили всім про вашу поточну ситуацію, це дійсно допомагає іншим. Я говорив про це в своїх попередніх чатах, я часто бачу таку «тактику затримки» в казино, вони так сильно затримують виведення грошей, сподіваючись, що люди втомляться чекати і просто зіграють усі свої гроші. Знову ж таки, як я зазначав раніше, я вважаю, що це казино є законним, у тому сенсі, що вони виплачують виграші..зрештою.., але особисто я не хотів би продовжувати грати на сайті, який ви повинні чекати тижнями/місяцями щоб отримати гроші, це не варте стресу та головного болю.

Автоматичний переклад.
Anonymized630
2 міс. тому

Не проблема, так, я вважаю, що вони законні, просто дуже поганий зв’язок, якщо вам вдається отримати відповідь, зазвичай це те саме щоразу про те, як вони створили резервні копії запитів і ваш 17-й у черзі, і в основному просто чекайте, але, можливо, на самому веб-сайті це не варто говорити, що гравці отримують гроші протягом 24-48 годин, тоді мені не буде на що скаржитися.

це був один великий головний біль, і це шкода, тому що ігри хороші, але я не був би настільки дурним, щоб вкласти свої гроші так довго чекати, поки їх повернуть

Автоматичний переклад.
Thomas-091
2 міс. тому

як твоя поточна ситуація? будь ласка, тримайте нас усіх у курсі подій, якщо можете, дякую.

Автоматичний переклад.
Thomas-091
2 міс. тому

Банки Великобританії не приймають платежі безпосередньо на дебетові картки, я вперше спробував це, коли користувався zeusglory, банк не дозволяє, тому це ПОВИНЕН бути міжнародний банківський переказ із використанням номерів iban/bic тощо.

Автоматичний переклад.
Niki1986
2 міс. тому

Я на 100% погоджуюсь з вами. вони вже порушують свої власні правила з точки зору тривалого часу вилучення.


Сподіваюся, ти розберешся, Нікі!

Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino
2 міс. тому

вечір


Чи можете ви пояснити мені, чому Лукас раптом відповів 29 числа, але зараз не відповів на один із моїх електронних листів, показуючи доказ?????

Автоматичний переклад.
Anonymized630
2 міс. тому

Що сталось? Ти впорядку

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Він шахрай. Частина казино Rouge. Я тобі кажу.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Просив закрити мій обліковий запис. Мені сказали, що це в процесі, але я зміг внести ще 90 фунтів стерлінгів

Автоматичний переклад.
Kerrybelle
2 міс. тому

На жаль, вони полюють на проблемних гравців, я так ненавиджу це, я витрачаю все своє життя, намагаючись закрити рахунки, але більшість із них відкладає речі та дозволяє вам продовжувати робити депозити. це хвора хвора галузь

Автоматичний переклад.
Anonymized630
2 міс. тому

Привіт Васим,


Я хотів би зазначити, що у нас дуже сувора внутрішня політика щодо цього: одне слово від гравця про «залежність від азартних ігор» і обліковий запис буде закрито назавжди. Ми також проінструктували кожного представника чату, який працює з нами, а також людей, які працюють з електронною поштою.


Тож так, я погоджуюся, що залежність від азартних ігор є серйозною проблемою, але ми сприймаємо це дуже серйозно та назавжди закриваємо обліковий запис без можливості його знову відкрити.

Автоматичний переклад.
Kerrybelle
2 міс. тому

Привіт Kerrybelle,


Як я перевірив, ваш обліковий запис на Zeusglory закрито назавжди.


Єдине, на що слід звернути увагу: якщо ви хочете негайно закрити свій обліковий запис і якщо є випадок залежності від азартних ігор, повідомте про це нашим представникам. Вони діятимуть негайно. Як і стандартно. Просто сказати, що я хочу, щоб мій обліковий запис було закрито, не можна піти, якщо ви дійсно залежні від азартних ігор, і вам слід повідомити про це представника.


З найкращими побажаннями.

Автоматичний переклад.
ZeusGlory Casino
2 міс. тому

Не могли б ви відповісти на моє запитання, яке я поставив вам учора

Автоматичний переклад.
Anonymized668
2 міс. тому

Привіт Hepnedplz,


Будь ласка, напишіть нам на адресу: info@zeusglory.com , Схоже, ім’я користувача Casino Guru не збігається з ім’ям користувача Zeusglory, і якщо ви надішлете нам електронний лист, ми зможемо відповісти вам із детальнішою інформацією та знанням справи.



Теплі побажання

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Hepnedplz,


Будь ласка, напишіть нам на адресу: info@zeusglory.com , Схоже, ім’я користувача Casino Guru не збігається з ім’ям користувача Zeusglory, і якщо ви надішлете нам електронний лист, ми зможемо відповісти вам із детальнішою інформацією та знанням справи.



Теплі побажання

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ну, мені сказали, що я почую Лукаса сьогодні чи завтра, тому будемо сподіватися, що завтра

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Що сталось? Ти впорядку

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Користувач не зможе відповісти, оскільки він подав запит на закриття свого облікового запису.

Автоматичний переклад.
1...10 11 12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого