Будь ласка, дайте нам знати, коли отримаєте гроші.🙏
Please let us know for sure whenever you get the money.🙏
Після видалення моєї скарги та публікації чесного огляду щодо часу очікування та відповіді на всі форми контактів я повернувся спочатку я виграв 4000 чекав 20 днів, поки мій обліковий запис буде перевірено, щоб мати можливість зняти кошти, перший був зроблений приблизно через 4 дні, коли мені сказали, що я можу зняти лише 500 за раз, оскільки я новий гравець, потім я чекав 11 днів на друге зняття, і тепер я знову на одинадцятий день для наступного зняття, не отримуючи відповіді ні на один електронний лист або спілкуватися в чаті, тож із 4000 за майже 2 місяці я зміг зняти 1000.
Я все ще можу скасувати свій запит на зняття через 11 днів, тож це говорить мені, що він навіть не наближається до обробки.
Чи може хтось відповісти мені з іншими деталями, окрім чату та електронної пошти info@, тому що я нічого не досягну з ними, і мені неприємно думати, що у мене буде ще кілька місяців, перш ніж я зможу зняти всю свою суму
After removing my complaint and posting an honest review regarding waiting time and reply’s to all forms of contacts I’m back again originally I won 4000 waited 20 days for my account to be verified to be able to make a withdrawal first one was done in around 4 days to which I was told I could only withdraw 500 at a time due to being a new player I then waited 11 days for my second withdrawal and now again I’m on my eleventh day for my next withdrawal getting no reply from either email or chat so out of 4000 in nearly 2 months I’ve been able to withdraw 1000.
I can still cancel my withdrawal request after 11 days so that tells me it’s not even getting close to being processed.
can someone reply to me with details other than live chat and info@ email because I’m getting no where with them and it’s frustrating to think I’m going to have another couple of months before I can withdraw my full amount
На мій погляд, чесно кажучи, більше нічого сказати. Чому ви хотіли закрити скаргу, я не можу зрозуміти. Щоб ви знали, ви все одно можете надіслати відгук; ми б дочекалися рішення скарги, на основі якого перевірили б ваш відгук користувача.
Пам’ятайте, що ви завжди можете вимагати повторного розгляду скарги, якщо вам більше нікуди звернутися.
🙏
There is, in all honesty, nothing more to say, in my opinion. The reason you wanted the complaint closed is beyond me. Just for you to know, you could submit the review anyway; we would wait for the complaint resolution, based on which we would check your user review.
Please remember that you can always request that the complaint be reopened if you have nowhere else to turn.
🙏
Я хотів, щоб скарга була закрита, тому що моя початкова скарга полягала в тому, що я чекав 20 днів, поки мій обліковий запис буде підтверджено, щоб мати можливість зняти кошти, і я нічого не досягав із чатом/електронними листами. Я хотів мати можливість написати чесний відгук, щоб люди знали, що якщо ви виграєте, процес вилучення буде довгим, і я знову чекаю 11 днів, щоб мій запит все-таки обробили.
I wanted the complaint closed because my initial complaint was that I waited 20 days for my account to be verified to be able to make my withdrawal and I wasn’t getting anywhere with the live chat/emails. I wanted to be able to write a honest review so people knew that if you do win the withdrawal process is a long one and I am again waiting 11 days to still get my request processed.
Лише оновлення після того, як це було надіслано, вони прийняли мій запит на зняття 1500, заплатили мені 465 фунтів стерлінгів, а решта 1000 фунтів стерлінгів не повернули на мій баланс, як зазвичай. Я писав електронною поштою та писав у чаті, тож чекаю на відповідь, щоб дізнатися, де 1000 фунтів стерлінгів
Just an update after putting this on, they then accepted my withdrawal request of 1500 paid me £465 and the remaining £1000 hasn’t been put back on to my balance as it usually would. I have emailed and wrote in chat so waiting on reply to see where the £1000 is
Я вважаю це дуже дивним, тому вони прийняли ваше зняття 1500 фунтів стерлінгів, але виплатили вам лише частину (465 фунтів стерлінгів)?
Можливо, вони платять двома окремими платежами, хоча я ніколи не знав казино, яке б це робило.
I find that very strange, so they accepted your withdrawal of £1500, but only paid you a portion of it (£465)?
Maybe they are paying it in two seperate payments, although ive never known a casino to do that.
Я ніколи не знав, що останні кілька разів він скасувався після надсилання 500 фунтів стерлінгів, які мені дозволено зняти, а решта зазвичай повертається на мій баланс, і я просто запитую все це знову, щоб не витрачати їх на чекати багато років, щоб отримати його назад, я б не проти того, щоб сам сайт та ігри були хорошими, RTP також хороший, просто дуже поганий зв’язок, і чекати по 11 днів навіть на частину мого виграшу не ідеально. Я кілька разів надсилав повідомлення електронною поштою, а також писав у чаті, сподіваючись незабаром отримати відповідь, і хтось розгляне це
I’ve never known it either the last few times it comes up cancelled after sending the £500 I am allowed to withdraw and the rest usually goes back on my balance and I just request it all again so that I’m not spending it to wait ages to get it back, I wouldn’t mind the site itself and games are good the RTP is good also just really poor communication and waiting 11 days at a time for even a portion of my winnings isn’t ideal. I have emailed a few times and also messaged on live chat hoping to hear back soon for someone to look into it
Лише оновлення після того, як це було надіслано, вони прийняли мій запит на зняття 1500, заплатили мені 465 фунтів стерлінгів, а решта 1000 фунтів стерлінгів не повернули на мій баланс, як зазвичай. Я писав електронною поштою та писав у чаті, тож чекаю на відповідь, щоб дізнатися, де 1000 фунтів стерлінгів
Just an update after putting this on, they then accepted my withdrawal request of 1500 paid me £465 and the remaining £1000 hasn’t been put back on to my balance as it usually would. I have emailed and wrote in chat so waiting on reply to see where the £1000 is
Що ж, це не найкраща ідея, тому що відгук користувача може почекати. Звичайно, важливіше вирішити скаргу, ніж написати відгук користувача, навіть якщо я знаю, що це було з доброї причини.
Однак я бачу, що ця справа просунулася, і ви знову отримали гроші, що, безперечно, є позитивною новиною.
Коли у вас буде інформація про те, що сталося з 1000, обов’язково дайте мені знати, тому що я дуже зацікавлений.
Well, it's not the best idea to do this, because user review can wait. It is certainly more important to resolve a complaint than to write a user review, even though I know it was for a good cause.
However, I see that this case has moved forward and you have received some money again, which is definitely positive news.
When you have an update on what happened with the 1000, be sure to let me know, because I'm quite interested.
Sausages12 ви врешті отримали відкликання?
Sausages12 did you get your withdrawal in the end?
Добрий вечір
Чи можете ви пояснити, будь ласка, чому Лукас не відповів
Good evening
Can you explain why Lucas has not replied please
він повністю перестав відповідати, я можу лише припустити, що йому заплатили, і тепер він дистанціювався від усієї цієї ситуації. але побачимо
he has completely stopped responding, i can only assume he has been paid and now has distanced himself from this entire situation. but we shall see
Я серйозно усвідомив, що більшість британських гравців мають серйозні проблеми з отриманням грошей у цьому казино.
i have seriously realised most UK players have major issues with regards to getting their money at this casino.
Я помітив, що він також закрив свою скаргу
I noticed he has closed his complaint as well
Так, він заплатив на 100%, я думаю, він чекав загалом 14 днів, і багато грубих коментарів від клієнтів, а також періоди, коли вони взагалі не відповідали, тож схоже на ситуацію, у якій ви зараз перебуваєте
yeah so 100% been paid, he was waiting like 14 days in total i think, and a lot of rude comments from customer servive, and periods of no replies from them at all, so seems exactly like the situation you are currently in
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.