ФорумКазиноZEbet Casino - загальне обговорення

ZEbet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від ikeoluwashotowo
|
1233 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити ZEbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я не можу увійти до свого облікового запису, оскільки його заблоковано, і я навіть не можу зняти свій депозит

Автоматичний переклад.
ikeoluwashotowo
1 рік тому

Привіт, казино назвало вам причину, чому вони заблокували ваш рахунок? Як довго триває ваша ситуація?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так, вони дали мені причину, але причини було недостатньо для того, щоб затримати мій депозит або заблокувати мій рахунок, я відкриваю новий обліковий запис на zebet, але до цього я скаржився на свій старий обліковий запис, оскільки у мене з ним були проблеми, тому я наказав службі підтримки видалити його, щоб я міг створити новий обліковий запис, але вони відмовилися це зробити. Наступне, що я побачив, було повідомлення про те, що мій рахунок заблоковано з моїм депозитом на ньому вже шість днів.

Автоматичний переклад.
ikeoluwashotowo
1 рік тому

А яка у вас була проблема зі старим обліковим записом? Що стосується створення нового облікового запису, як вам вдалося створити його, коли ви вводите свої особисті дані? Я не вважаю, що це був найрозумніший крок, але вам слід було спочатку почекати, щоб побачити, що трапилося зі старим обліковим записом.

У будь-якому випадку, ви намагалися запитати в казино, чи можна з цим щось зробити?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене були проблеми з моїм банком, і мені потрібно було змінити багато речей на рахунку, тому я вирішив видалити старий рахунок і відкрити новий, щоб почати заново. Я запитав їх про це, але вони сказали, що нічого не можна зробити новий рахунок було заблоковано з моїм депозитом, що не відповідає умовам, які я прочитав.


Автоматичний переклад.
ikeoluwashotowo
1 рік тому

Привіт.

На жаль, ви обрали найризикованіший шлях. Було помилкою створити другий обліковий запис, і я розумію, що його було закрито. Якщо вам коли-небудь знадобиться змінити дані в обліковому записі, завжди звертайтеся до служби підтримки. Це правильний шлях.

Чи правильно я розумію, що другий рахунок закрито з позитивним балансом?

Казино має розглядати таку ситуацію окремо, а не лише щодо умов.

Можливо, ви б подумали над тим, щоб подати скаргу? Це безкоштовний процес, за допомогою якого ми прагнемо підтримати гравців.

Дізнайтеся більше тут: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Автоматичний переклад.
1 рік тому
Чи можна щось зробити, щоб вирішити проблему з обліковим записом
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можна якось вирішити цю проблему, щоб я міг повернути свій депозит? Або можна перевести на мій активний рахунок.

Автоматичний переклад.
ikeoluwashotowo
1 рік тому

Хм, я не впевнений, що це станеться, якби у вас було два облікові записи, але в такій ситуації казино має розглядати це окремо.

Тому я рекомендую вам подати скаргу за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all , і наша команда спробує вам допомогти.

Що скажете, спробуєте?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого