ФорумКазиноZEbet Casino - загальне обговорення

ZEbet Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від ikeoluwashotowo
|
1074 переглядів 9 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити ZEbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Я не можу увійти до свого облікового запису, оскільки його заблоковано, і я навіть не можу зняти свій депозит

Автоматичний переклад.
ikeoluwashotowo
11 міс. тому

Привіт, казино назвало вам причину, чому вони заблокували ваш рахунок? Як довго триває ваша ситуація?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так, вони дали мені причину, але причини було недостатньо для того, щоб затримати мій депозит або заблокувати мій рахунок, я відкриваю новий обліковий запис на zebet, але до цього я скаржився на свій старий обліковий запис, оскільки у мене з ним були проблеми, тому я наказав службі підтримки видалити його, щоб я міг створити новий обліковий запис, але вони відмовилися це зробити. Наступне, що я побачив, було повідомлення про те, що мій рахунок заблоковано з моїм депозитом на ньому вже шість днів.

Автоматичний переклад.
ikeoluwashotowo
11 міс. тому

А яка у вас була проблема зі старим обліковим записом? Що стосується створення нового облікового запису, як вам вдалося створити його, коли ви вводите свої особисті дані? Я не вважаю, що це був найрозумніший крок, але вам слід було спочатку почекати, щоб побачити, що трапилося зі старим обліковим записом.

У будь-якому випадку, ви намагалися запитати в казино, чи можна з цим щось зробити?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У мене були проблеми з моїм банком, і мені потрібно було змінити багато речей на рахунку, тому я вирішив видалити старий рахунок і відкрити новий, щоб почати заново. Я запитав їх про це, але вони сказали, що нічого не можна зробити новий рахунок було заблоковано з моїм депозитом, що не відповідає умовам, які я прочитав.


Автоматичний переклад.
ikeoluwashotowo
11 міс. тому

Привіт.

На жаль, ви обрали найризикованіший шлях. Було помилкою створити другий обліковий запис, і я розумію, що його було закрито. Якщо вам коли-небудь знадобиться змінити дані в обліковому записі, завжди звертайтеся до служби підтримки. Це правильний шлях.

Чи правильно я розумію, що другий рахунок закрито з позитивним балансом?

Казино має розглядати таку ситуацію окремо, а не лише щодо умов.

Можливо, ви б подумали над тим, щоб подати скаргу? Це безкоштовний процес, за допомогою якого ми прагнемо підтримати гравців.

Дізнайтеся більше тут: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Автоматичний переклад.
11 міс. тому
Чи можна щось зробити, щоб вирішити проблему з обліковим записом
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чи можна якось вирішити цю проблему, щоб я міг повернути свій депозит? Або можна перевести на мій активний рахунок.

Автоматичний переклад.
ikeoluwashotowo
11 міс. тому

Хм, я не впевнений, що це станеться, якби у вас було два облікові записи, але в такій ситуації казино має розглядати це окремо.

Тому я рекомендую вам подати скаргу за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all , і наша команда спробує вам допомогти.

Що скажете, спробуєте?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.