1 рік тому
Тут ви можете обговорити ZEbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, казино назвало вам причину, чому вони заблокували ваш рахунок? Як довго триває ваша ситуація?
Hi, did the casino give you a reason why they blocked your account ? How long has your situation been going on ?
Так, вони дали мені причину, але причини було недостатньо для того, щоб затримати мій депозит або заблокувати мій рахунок, я відкриваю новий обліковий запис на zebet, але до цього я скаржився на свій старий обліковий запис, оскільки у мене з ним були проблеми, тому я наказав службі підтримки видалити його, щоб я міг створити новий обліковий запис, але вони відмовилися це зробити. Наступне, що я побачив, було повідомлення про те, що мій рахунок заблоковано з моїм депозитом на ньому вже шість днів.
Yes they did gave me a reason but the reason wasn't enough for them to hold my deposit or block my account, I open a new account on zebet,but before that I complained about my old account because I had problem with it so I ordered the customer service to delete it so I can create a new account but they refused to do that. The next thing I saw was a message that my account has been blocked with my deposit on it for six days now.
А яка у вас була проблема зі старим обліковим записом? Що стосується створення нового облікового запису, як вам вдалося створити його, коли ви вводите свої особисті дані? Я не вважаю, що це був найрозумніший крок, але вам слід було спочатку почекати, щоб побачити, що трапилося зі старим обліковим записом.
У будь-якому випадку, ви намагалися запитати в казино, чи можна з цим щось зробити?
And what problem did you have with the old account ? As for creating a new account, how did you manage to create one when you enter your personal data ? I don't think it was the wisest move but you should have waited to see what happened to the old account first.
Anyway, did you try to ask the casino if something could be done about it ?
У мене були проблеми з моїм банком, і мені потрібно було змінити багато речей на рахунку, тому я вирішив видалити старий рахунок і відкрити новий, щоб почати заново. Я запитав їх про це, але вони сказали, що нічого не можна зробити новий рахунок було заблоковано з моїм депозитом, що не відповідає умовам, які я прочитав.
I had issues with my bank and I needed to change a lot of things on the account,so I decided to delete the old account and open a new one for a fresh start, I ask them about it but they said nothing could be done that the new account has been blocked with my deposit on it, which is not in the terms and conditions I read.
Привіт.
На жаль, ви обрали найризикованіший шлях. Було помилкою створити другий обліковий запис, і я розумію, що його було закрито. Якщо вам коли-небудь знадобиться змінити дані в обліковому записі, завжди звертайтеся до служби підтримки. Це правильний шлях.
Чи правильно я розумію, що другий рахунок закрито з позитивним балансом?
Казино має розглядати таку ситуацію окремо, а не лише щодо умов.
Можливо, ви б подумали над тим, щоб подати скаргу? Це безкоштовний процес, за допомогою якого ми прагнемо підтримати гравців.
Дізнайтеся більше тут: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Hello there.
Sadly, you picked the most risky way. It was a mistake to create a second account, and I understand it was closed. If you ever need to change details in your account always contact the support. This is the proper way.
Do I understand correctly that the second account was closed with a positive balance?
The casino should consider such a situation separately, not just in relation to terms.
Would you consider submitting a complaint, perhaps? It is a free process through which we aim to support players.
Learn more here: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Хм, я не впевнений, що це станеться, якби у вас було два облікові записи, але в такій ситуації казино має розглядати це окремо.
Тому я рекомендую вам подати скаргу за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all , і наша команда спробує вам допомогти.
Що скажете, спробуєте?
Hmm, I'm not sure if this would happen if you had two accounts, but in such a situation the casino should consider it separately.
So I would recommend that you file a complaint here on this link: https://casino.guru/complaints/all and our team will try to help you.
What do you say, will you try it ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.