ФорумКазиноЗбій гри, і я зробив кілька депозитів

Збій гри, і я зробив кілька депозитів

7 міс. тому від Marco1111
|
2892 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
7 міс. тому

Доброго дня, я почав грати на betano, я грав і виграв, я зняв кошти та почав грати на іншій платформі betano, але я побачив, що вона падає щоразу, коли я отримував діамант 💎, тому мені довелося починати спочатку, я грав на 25.03 з самого початку стався збій. Я просто вніс депозит і втратив час і гроші, і вони нічого не вирішили, а потім 26 числа я знову зайшов на ту саму платформу, спочатку все було добре, у мене був простий виграш, він знову почав зависати потім, оскільки я впертий, я грав із зависанням гри, і вона припинилася, я пішов і повернувся, щоб дати діамант 💎 Мені довелося почати гру сьогодні 27.03. Я знову почав грати на платформі dimond rusch explex, це розпочався добре, потім почав зависати, коли він збирався дати приз, і гра працювала погано, вона постійно виходила з ладу і ніколи не видавала приз. Тож я поскаржився в службу підтримки betano, що робив депозит протягом трьох днів, а не можливість грати, коли я отримав діамант 💎 Мені довелося починати гру спочатку, вони попросили ідентифікатор, я його надіслав, і поки що нічого

Автоматичний переклад.
Marco1111
7 міс. тому

Це звучить дуже приголомшливо, і я розумію, що ви розчаровані. Я бачив, що ви подали скаргу, але не можу бути впевненим, чи наша команда зможе допомогти вам із такою проблемою. Ймовірно, я можу порекомендувати спробувати зв’язатися з постачальником ігор, особливо якщо казино не бажає надавати будь-яку допомогу, як, принаймні, зараз. Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас будуть якісь новини щодо цього, будь ласка.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго ранку, подивись, у мене є всі ідентифікатори, я можу надіслати їх тобі, Ромі, я не знаю, що вони зробили, я продовжу намагатися зі службою підтримки, але якщо я побачу, що це неможливо, я зв’яжусь безпосередньо з юристом і тоді вони програють, тому що азартні ігри в Бразилії заборонені. слотів і єдина підтримка, яку ми маємо, це ви, хлопці, з Guru's Casino та їх підтримка від Betano. Я не збираюся бути пограбованим і мовчати, я подам до суду і подивлюся, що буде.

Автоматичний переклад.
Marco1111
7 міс. тому

Що ж, я також переглянув вашу скаргу, і, мушу визнати, я, ймовірно, не зрозумів, чому ви вважаєте, що в цій справі варто отримати платного адвоката.

Я б спочатку дочекався, поки скарга перейде на наступний етап.

Можливо, я пропустив щось важливе в скарзі, тому також буду чекати її закінчення.

Будь ласка, не соромтеся ділитися будь-якими новинами, які у вас є, звичайно.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго ранку, я скаржився в службу підтримки з 25 березня, вони почали намагатися вирішити це вчора та сказали, що все працює нормально, тому, оскільки я людина, яка платить, щоб побачити, я пішов у Dimond Rusch Explex, щоб перевірити, чи це дійсно спрацювало, я надішлю його вам. усі знімки, які я зробив, і ви зробіть висновок, я сказав про те, щоб віднести це до адвоката, тому що я розмовляв зі службою підтримки, він прийшов і зробив один мені в обличчя, назвавши мене, брате, я надішлю це вам, подивіться вчорашній час, який я зробив захоплення кожного разу, коли я збирався вручити приз, воно зупинялося filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Є ще більше, я чекаю, що ви вирішите це. Якщо немає способу вирішити це через казино гуру, тоді я піду шукати адвоката, більше захоплення, і вони сказали, що все добре. filefile

Автоматичний переклад.
Marco1111
7 міс. тому

Допоможіть мені зрозуміти, що вас хвилює? Я не хочу робити неправильне припущення.



Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це не проблема, я бачу, що мені завдає шкоди казино, я надсилаю всі помилки, оскільки це депозити грошей, які я зробив, щоб грати, але коли щось трапляється, це припиняється.

Автоматичний переклад.
Marco1111
7 міс. тому

Можливо, у вас були якісь новини від служби підтримки казино? Тож ви можете краще зрозуміти, що насправді відбувається?

Нам потрібно почекати та побачити, що насправді наша команда зі скарг зможе зробити у вашій справі.🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони відповіли, що процедуру виконано і все добре, тому я пішов грати, вніс депозит і почав грати, через 10 хвилин знову з’явилися помилки filefilefilefilefile Я поскаржився їм знову, це зайняло близько 10 годин, вони мені відповіли, що гра Dimond Rusch Explex не вилітає, тому я надіслав скріншоти, але досі не отримав відповіді.

Автоматичний переклад.
Marco1111
7 міс. тому

Очевидно, у цьому випадку вам потрібно буде отримати відповідь від казино. Добре, що ви надіслали їм скріншоти, тож подивимось, що вони скажуть. Я сподіваюся, що ви отримаєте його якнайшвидше, щоб ми могли отримати інформацію про ситуацію.

У вас також є відкрита скарга, тому ми побачимо, чи зможемо там щось вирішити.

Але мені цікаво, чи може це бути помилка на стороні постачальника гри, або що ця помилка насправді означає. У будь-якому разі, як я вже сказав, нам потрібна відповідь від казино.

Якщо ви почуєте щось нове, повідомте нам. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Яро, я надіслав скаргу, роздруківки, але досі він мені нічого не надіслав, і коли він надіслав автоматичне повідомлення, одне прийшло на ім’я Данило, а інше на ім’я Бруна, але з тією самою відповіддю

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Яро, подивися на себе і подивись, чи не сталося щось не так, бо це занадто. Я грав у погану бас-гру, вона не зависла, я грав у гру з трьома банками, вона не залетіла, оскільки я впертий, я пішов грати в Dimond Rusch Express, здогадалися що? дивлячись на знімки, він зупиняється, коли 🛎️ падає і коли алмаз 💎 і тренуйтеся, якщо це не доказ, я не знаю, що це таке, я надішлю знімки, щоб ви побачили, вони недобросовісні зі мною filefilefilefile

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я повністю очистив свою систему та захопив її, щоб ви могли її побачити. filefile

Автоматичний переклад.
Marco1111
7 міс. тому

Дякую за скріншоти та повне пояснення. На жаль, ми не можемо вам нічого сказати, оскільки ми не експерти, правда. Я просто сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам у вирішенні цієї проблеми, і що казино погодиться на співпрацю. Нам потрібно почекати та подивитися, як це піде, тому, будь ласка, тримайте нас в курсі, коли у вас буде нова інформація від казино щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Нічого страшного, як би вони не відповіли, я вам надішлю, тому що конкретної відповіді я не отримав.

Автоматичний переклад.
Marco1111
7 міс. тому

Звичайно, я дуже сподіваюся, що ми зможемо якось допомогти.🤞

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, хлопці, ви найкращі

Автоматичний переклад.
Marco1111
7 міс. тому

Я твердо вірю, що ви зможете сказати це після скарги і що вона буде вирішена справедливо. Схрещені пальці. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тож вирішіть це для мене, будь ласка, я не хочу те, що належить їм, якби це було втрачено в чесній грі, це було б добре, але це було не в чесній грі, це було недобросовісно

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого