ФорумКазиноЗатримка виходу зі Спінанга

Затримка виходу зі Спінанга

1 місяць тому від gadalf35
|
708 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
1 місяць тому

Доброго ранку хлопці. Я надсилаю запити на зняття коштів на Spinanga вже 10 днів, і хоча вони повинні бути виконані протягом 1-3 днів, мій не тільки не виконано, але навіть не перейшов до наступного етапу обробки. Також неприпустимо те, що вони ніколи не відповідали на електронні листи, які я надсилав, тоді як служба обслуговування клієнтів завжди дає мені відповідь копіювати та вставляти, у якій сказано, що це буде завершено якнайшвидше, і наберіться терпіння. Хтось із вас мав подібну проблему з цими ставками? Зауважте, що я не перевіряв обліковий запис, оскільки це говорить мені, що мені це не потрібно. Я просто згадую це, бо не знаю, чи це на щось впливає

Автоматичний переклад.
gadalf35
1 місяць тому

Я прочитав у вашій скарзі , що проблему вирішено. Це дійсно чудова новина. Чи пояснили вам, у чому причина цієї затримки? Крім того, якщо можна запитати, який метод виведення коштів ви використовуєте?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ні, досі я не отримав жодної офіційної відповіді на листи, які я їм надіслав, із поясненням причини такої затримки. Усе, що мені сказали в службі підтримки клієнтів у чаті, це те, що це пов’язано з навантаженням фінансового відділу, яке, на мою думку, є неприйнятним для букмекерської компанії. Мені на пошту надійшло сповіщення про завершення виведення коштів. Я вирішив вивести кредит на Visa, оскільки депозит був зроблений нею.

Автоматичний переклад.
gadalf35
1 місяць тому

Зрозумійте. Іноді така затримка може статися навіть в онлайн-казино. Будь ласка, не забувайте, що є просто люди, які намагаються зробити все можливе, щоб обслуговувати кожного клієнта/гравця, тому я можу цілком зрозуміти, якщо вони перевантажені вилученням коштів, особливо коли у них бракує персоналу. Сподіваюся, наступного разу це буде швидше, тож вам не доведеться через це засмучуватися.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Існує велика різниця, коли ви граєте в казино, тому що вони повинні перевірити ваш обліковий запис і ваш запит, що займає час, а коли ви робите ставки на матчі, це не потрібно. У будь-якому випадку, з моєї точки зору, цілком зрозуміло, що інколи персонал перевантажений запитами на зняття коштів (чесно кажучи, лише з цією букмекерською компанією, у мене була така проблема), але незрозумілим є те, що клієнтська служба кожного разу надавала мені різні відповіді.

Автоматичний переклад.
gadalf35
1 місяць тому

Так, я розумію, що завжди є інша відповідь, і ви навіть не знаєте, де стоїте.

Однак верифікація необхідна, навіть якщо ви ставите тільки на матчі. Принаймні я з цим стикався, тому для мене нічого незвичайного.

Звичайно, найважливішим було те, що ви отримали свої гроші, і якщо вас бентежила тривалість виведення, ви можете спробувати в іншому місці. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого