ФорумКазиноЗатримка виходу зі Спінанга

Затримка виходу зі Спінанга

7 міс. тому від gadalf35
|
1454 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
7 міс. тому

Доброго ранку хлопці. Я надсилаю запити на зняття коштів на Spinanga вже 10 днів, і хоча вони повинні бути виконані протягом 1-3 днів, мій не тільки не виконано, але навіть не перейшов до наступного етапу обробки. Також неприпустимо те, що вони ніколи не відповідали на електронні листи, які я надсилав, тоді як служба обслуговування клієнтів завжди дає мені відповідь копіювати та вставляти, у якій сказано, що це буде завершено якнайшвидше, і наберіться терпіння. Хтось із вас мав подібну проблему з цими ставками? Зауважте, що я не перевіряв обліковий запис, оскільки це говорить мені, що мені це не потрібно. Я просто згадую це, бо не знаю, чи це на щось впливає

Автоматичний переклад.
gadalf35
7 міс. тому

Я прочитав у вашій скарзі , що проблему вирішено. Це дійсно чудова новина. Чи пояснили вам, у чому причина цієї затримки? Крім того, якщо можна запитати, який метод виведення коштів ви використовуєте?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ні, досі я не отримав жодної офіційної відповіді на листи, які я їм надіслав, із поясненням причини такої затримки. Усе, що мені сказали в службі підтримки клієнтів у чаті, це те, що це пов’язано з навантаженням фінансового відділу, яке, на мою думку, є неприйнятним для букмекерської компанії. Мені на пошту надійшло сповіщення про завершення виведення коштів. Я вирішив вивести кредит на Visa, оскільки депозит був зроблений нею.

Автоматичний переклад.
gadalf35
7 міс. тому

Зрозумійте. Іноді така затримка може статися навіть в онлайн-казино. Будь ласка, не забувайте, що є просто люди, які намагаються зробити все можливе, щоб обслуговувати кожного клієнта/гравця, тому я можу цілком зрозуміти, якщо вони перевантажені вилученням коштів, особливо коли у них бракує персоналу. Сподіваюся, наступного разу це буде швидше, тож вам не доведеться через це засмучуватися.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Існує велика різниця, коли ви граєте в казино, тому що вони повинні перевірити ваш обліковий запис і ваш запит, що займає час, а коли ви робите ставки на матчі, це не потрібно. У будь-якому випадку, з моєї точки зору, цілком зрозуміло, що інколи персонал перевантажений запитами на зняття коштів (чесно кажучи, лише з цією букмекерською компанією, у мене була така проблема), але незрозумілим є те, що клієнтська служба кожного разу надавала мені різні відповіді.

Автоматичний переклад.
gadalf35
7 міс. тому

Так, я розумію, що завжди є інша відповідь, і ви навіть не знаєте, де стоїте.

Однак верифікація необхідна, навіть якщо ви ставите тільки на матчі. Принаймні я з цим стикався, тому для мене нічого незвичайного.

Звичайно, найважливішим було те, що ви отримали свої гроші, і якщо вас бентежила тривалість виведення, ви можете спробувати в іншому місці. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я чекаю два тижні, поки моє зняття буде перевірено. Хтось знає, будуть вони мені платити чи ні?

Автоматичний переклад.
leereusliova5
4 міс. тому

Привіт, згідно зі скаргами, які я бачив, ви не єдиний, і чимало гравців відклали виведення коштів. Мабуть, казино має багато запитів, але я повинен зазначити, що ми даємо їм 14 днів, щоб розібратися з усім, що стосується зняття коштів.

Індекс безпеки досить солідний, тому я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші, навіть якщо я нічого не обіцяю.

Однак ви можете подати нам скаргу тут, якщо у вас виникла ця проблема, і наша команда спробує допомогти.

Як ви думаєте, чи підете на це?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого