ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 507)

 від kirekin
|
1 254 617 переглядів 10 067 відповідей |
|
1...506 507 508...534
paulmcewan05

З вашої історії публікацій, які ви підняли як товари, які не отримали послуги, але потім були чисті. Я маю на увазі те, що більшість банків відхилять транзакції, пов’язані з азартними іграми, коли вони вперше звернуться до вас. І це видно в потоці з багатьма людьми.

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Крім того, не всі мають ігрові блоки, щоб допомогти з маршрутом mcc. Такі, як ти сам. Вони потрапляють сюди завдяки неоднозначним купцям, знайденим на їхніх виписках. Що все ще само по собі є шахрайством. У ваших транзакціях має міститися назва казино, а не якогось торговця, де ви нібито купили книги, цифрове мистецтво тощо. Це саме по собі свідчить про незаконні дії

Змінено автором
Автоматичний переклад.
abdelilaharhmir

У мене 5 таких транзакцій, пов’язаних з криптовалютою. Чи можете ви ще раз пояснити, що ви зробили? Який варіант вирішення суперечок ви використовували в Revolut?

Автоматичний переклад.

Вау, тобі дуже пощастило, що Revolut допоміг тобі, навіть незважаючи на невелику кількість транзакцій картками, які я мав, вони категорично відмовилися, коли дізналися, що це пов’язано з нерегульованими азартними іграми. Я не можу передати словами, наскільки я зневажаю цей «банк».

Автоматичний переклад.
Опубліковано paulmcewan05 видалено
Bbpaul

Так, це так, тому все має бути піднято як неправильне mcc, не має значення, увімкнено чи вимкнено блок, це шахрайство та порушення правил

Автоматичний переклад.

Мені вдалося з'ясувати компанію торгівлі E0000480, яка фігурує як фінансова операція

Хто зацікавлений, надішліть мені це на адресу:

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Ви добре впоралися зі своїми претензіями! Банк категорично відхилив запит на повернення платежу, посилаючись на проблему MCC. Я також подав скаргу. Це було через Mastercard. Монцо. Тож, виходячи з мого досвіду, насправді немає узгодженості в тому, як ці банки обробляють речі.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Curritokira

Ви дізналися хто я?

Автоматичний переклад.
Gamblur

Власне, тому так багато людей змушені йти по шляху неотриманих товарів/послуг. Це дійсно не повинно бути таким чином. Банки вже повинні бути повністю обізнані з проблемою, особливо враховуючи, як довго це триває. Цій темі вже більше року, але цим підступним казино все ще не виходить з рук. Прикро те, що, здається, нічого не змінюється.

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

ваш банк не може просто відмовити, оскільки це в розділі Visa 12.2

Відкликання платежу як неправильна категорія коду Mcc Шахрайство не шахрайство, тому що ви зробили це самі, вас просто ошукали, коли транзакції перейшли в інше місце

Автоматичний переклад.
Gamblur

Я думаю, що це пов’язано з тим, хто обробляє та переглядає ваше повернення платежу

деякі суворі, деякі ні

якщо вам пощастить, ваше повернення платежу може бути розглянуто з кимось, хто не суворий, тоді він обов’язково підвищить, тому що вони знають більше, ніж ви

Автоматичний переклад.
Gamblur

навіть з казино та криптовалютою


ви надсилаєте свій електронний лист для повернення коштів

немає лише одного працівника, який повинен переглянути цей електронний лист і обробити відшкодування

є багато працівників

ось чому

деякі отримують відшкодування, деякі ні

сам корпус... це щось в людині, а не в роботі

у деяких є серце, вони відчувають вас, навіть якщо це означає порушення деяких правил, вони б це зробили,

Автоматичний переклад.
Bbpaul

Так, це неправильно, Монзо жахливий, як я бачу, мені дуже пощастило, я все ще не можу повірити, що зі мною покінчено, якщо цього ніколи не сталося, тому я також вдячний

Змінено автором
Автоматичний переклад.
abdelilaharhmir

Привіт, у мене вже є всі мій нитки

Автоматичний переклад.
abdelilaharhmir

Чесно кажучи, мені здається, що сьогодні більшістю цих банків керують боти. Напевно, я спілкувався з мільйоном різних людей у ​​Monzo, усі з різними іменами. Для кожної справи справді має бути призначена одна особа, щоб її можна було правильно розглянути. Неможливо отримати послідовну допомогу, коли вас передають так багато різних представників.

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

коли я вже знаю, що це призведе до того, що я не зможу зняти гроші чи виграти!? чому вкладати гроші в них, я думаю, що щось не так з моїм мозком потрібно виправити

ні в якому разі!!!!!

навіщо повторювати це знову і знову

Автоматичний переклад.
Bbpaul

мій досвід роботи з Monzo був кошмаром, уявіть, що з Monzo я виграв 0 платежів


з Revlout. я вже виграв 1, а це 2 повернення платежів, які було передано продавцям

Автоматичний переклад.
abdelilaharhmir

Я думаю, що Revlout, якщо ви будете чесними з ними і покажете їм знімок екрана розмови, вони, безсумнівно, піднімуть відшкодування

Автоматичний переклад.
abdelilaharhmir

Так, погодьтеся, що революція була чудовою. Вони викличуть повернення платежів протягом 24 годин, але monzo змушує вас чекати 7-14 днів, щоб отримати повідомлення про відмову!

Змінено автором
Автоматичний переклад.
1...506 507 508...534
Перейти на сторінкуіз 534 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого