Наскільки я розумію, казино повідомило, що не може надати стенограму. Я вважаю, що я вже додав до нього інше розуміння.
Наскільки я бачу, ви переконані, що казино відмовляється, а не технічно не може це надати. Добре, у мене немає підстав заперечувати вашу думку.
Щоб сформувати власний текст, чи могли б ви сказати мені, як саме вам повідомили, що стенограма недоступна?
У будь-якому випадку, я не думаю, що ви можете зробити багато.
З цікавості я помітив багато нещодавно відкритих скарг, і всі, здається, стосуються однієї справи. це так? Ну, щоразу, коли ви збираєтеся самовиключитися в казино, завжди робіть скріншот свого офіційного запиту, особливо якщо ви згадуєте про азартні ігри.
I understand the casino said they can't provide the transcript. I believe I already added another insight to it.
As far as I can see, you are convinced the casino refuses instead of technically not being able to provide it. Ok, I have no reason to oppose your opinion.
To form my own though, could you tell me how exactly you were told that the transcript is not available?
In any case, I don't think there is much you can do.
Out of curiosity, I spotted many recently opened complaints, and all seem to be related to the same matter. Is that so? Well, every time you intend to self-exclude in a casino, always capture a screenshot of your formal request, especially if you mention gambling issues.
Автоматичний переклад.