ГоловнаФорумКазиноЗапит на живий чат

Запит на живий чат

 від schieralorenzo09
|
1 038 переглядів 10 відповідей |
|

Чи може казино, з якого я самовиключений, відмовитися надати мені копію розмов, які я мав з одним із їхніх агентів (який більше не працює з ними), де я чітко вказую на свою залежність від азартних ігор?

Автоматичний переклад.
schieralorenzo09

Я вважаю, що якщо це потрібно як доказ, вони, звичайно, мають їх надати.

Чи можу я запитати, чи потрібна вона для деяких ваших скарг тут, на нашому веб-сайті?

Автоматичний переклад.

Так, це необхідно для скарги на rokubet

Автоматичний переклад.
schieralorenzo09

Ви знаєте, що казино може відмовити будь-чому.

Справа в тому, чи має надане пояснення сенс, чи вони взагалі не хочуть співпрацювати.

Деякі казино навіть кажуть, що не можуть надати стенограми чату; у деяких випадках це справді проблема платформи, особливо якщо ваш обліковий запис уже закрито, а особа залишила компанію.

Шкода, що ви не зробили знімок екрана. 🙁


Автоматичний переклад.

І насправді вони кажуть мені, що не можуть надати мені стенограми, вони відмовляються надати їх мені, тому що є докази проти них, тому я взагалі нічого не можу зробити?

Автоматичний переклад.
schieralorenzo09

Наскільки я розумію, казино повідомило, що не може надати стенограму. Я вважаю, що я вже додав до нього інше розуміння.

Наскільки я бачу, ви переконані, що казино відмовляється, а не технічно не може це надати. Добре, у мене немає підстав заперечувати вашу думку.

Щоб сформувати власний текст, чи могли б ви сказати мені, як саме вам повідомили, що стенограма недоступна?

У будь-якому випадку, я не думаю, що ви можете зробити багато.

З цікавості я помітив багато нещодавно відкритих скарг, і всі, здається, стосуються однієї справи. це так? Ну, щоразу, коли ви збираєтеся самовиключитися в казино, завжди робіть скріншот свого офіційного запиту, особливо якщо ви згадуєте про азартні ігри.

Автоматичний переклад.

Тож спочатку казино погодилося надати мені розмови, навіть надіславши кілька знімків екрана, але, побачивши викривальну частину, вони змінили свою історію та сказали мені, що більше не можуть надавати мені чати, тому я надішлю вам знімки екрана.

Автоматичний переклад.
schieralorenzo09

Я не бачу, що у вас є якісь незавершені скарги проти Rokubet.

Отже, кому б ви хотіли надіслати скріншоти, як ви сказали, будь ласка? Або я тут щось пропускаю?

Автоматичний переклад.
schieralorenzo09

справді? Це дуже інтригуючий хід подій. Вам це сказав працівник казино?

Будь ласка, переконайтеся, що знімки екрана буде надано обробнику скарги.

Чи можу я нарешті дізнатися, про яке казино ми говоримо? Про всяк випадок можна скористатися прямим посиланням на відповідну скаргу. Може бути зручно.

Автоматичний переклад.

На жаль, ви не прийняли мою скаргу на дати, мова йде про казино Rokubet

Автоматичний переклад.
schieralorenzo09

Гаразд, тепер я розумію.

Я бачу, що вашу скаргу було відхилено через те, що це була стара справа, і, на жаль, наша команда не зможе зараз втрутитися.

Мені дуже шкода, що ми більше нічим не можемо допомогти з цим казино.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого