ФорумКазиноЗакритий обліковий запис з дивної причини

Закритий обліковий запис з дивної причини

2 р. тому від cameronc09912345
|
3901 переглядів 11 відповідей |
|
2 р. тому

Тож я граю в казино з нагородами казино, і вони закрили 2 мої облікові записи, один у grand mondial і один у yukongold casino, і я мав лише по одному з кожного, але я зробив їх за допомогою 2 різних електронних листів, і нічого не говорить про те, що ви не можете робити що, наскільки я бачив, я надіслав електронну пошту управлінню ризиками, і вони не відповіли, чому мій рахунок було закрито, його було закрито одразу після зняття 1500 доларів після завершення ставки з бонусних грошових балів. Тож будь-яка ідея, чому вони зробили б це, оскільки вони стверджують, що ви можете мати обліковий запис у кожному казино, яким вони володіють, але ніщо не говорить про те, що ви не можете використовувати іншу електронну адресу для кожного. Я думаю, я спробую вимагати кілька облікових записів, але в мене є лише один yukongold і один grand mondial, тож навіщо викликати кілька облікових записів.

Автоматичний переклад.
cameronc09912345
2 р. тому

Привіт,

Я двічі прочитав ваш пост і думаю, що все повинно бути добре.

Отже, якщо я не помиляюся, обліковий запис, з якого ви надіслали зняття коштів, зараз перевіряється. Не знаю, що сталося з другим.

Я думаю, що нам варто дочекатися якихось висновків з боку казино. На даний момент ми можемо тільки здогадуватися.

Чи використовували ви однакові облікові дані, крім різних електронних адрес для обох облікових записів?

Якщо ви зараз спробуєте увійти у свій другий обліковий запис, без активного зняття коштів, чи побачите ви будь-яку примітку чи помилку?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я використовував однакові облікові дані для всього, крім електронної пошти. І повідомлення про помилку однакове в обох казино, і в ньому сказано, що фотографія з коричневою кнопкою реєстрації — це казино з виведенням коштів (yukon gold), а фотографія з жовтою кнопкою реєстрації — це те, що не має виведення коштів (grand mondial)

filefile

Автоматичний переклад.
cameronc09912345
2 р. тому

Ну, я сподівався на якусь підказку...🤔

Добре, зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки та виплати. Чи можу я знати, чи обидва ваші облікові записи вже повністю перевірено? Я думаю, що обліковий запис Grand Mondial не має, чи не так?

Відколи ваш обліковий запис Youkon Gold заблоковано?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Жоден не був перевірений. І ніколи не питали

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я повнолітній, мені 24, і я маю підтвердження

Автоматичний переклад.
cameronc09912345
2 р. тому

Добре, поки що без перевірки. Будь ласка, як твій вік до цього відноситься?

Цікаво, ви підозрюєте якісь проблеми з вашим віком?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, я просто сказав це, тому що ви запитали, чи я був перевірений. Вони ніколи не просили мене перевірити, але я теж радий. Просто заява

Автоматичний переклад.
cameronc09912345
2 р. тому

Я не думаю, що є проблема з використанням 2 різних адрес електронної пошти в 2 різних казино. Я бачу, що ви вже подали скаргу. Насправді важко здогадатися, що відбувається, коли казино не спілкується з вами. Будемо сподіватися, що вони з нами заговорять.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я знаю, що я достатньо дорослий, щоб грати в азартні ігри, тож я не думаю, що це може бути так, інакше вони б просто попросили підтвердження

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Так, я чекав, каже зараз без відповіді чи причини.

Автоматичний переклад.
cameronc09912345
2 р. тому

Привіт,

Ось чому я хотів, щоб ви подали скаргу.

Цікаво, що ми отримаємо від казино.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого