Тож я граю в казино з нагородами казино, і вони закрили 2 мої облікові записи, один у grand mondial і один у yukongold casino, і я мав лише по одному з кожного, але я зробив їх за допомогою 2 різних електронних листів, і нічого не говорить про те, що ви не можете робити що, наскільки я бачив, я надіслав електронну пошту управлінню ризиками, і вони не відповіли, чому мій рахунок було закрито, його було закрито одразу після зняття 1500 доларів після завершення ставки з бонусних грошових балів. Тож будь-яка ідея, чому вони зробили б це, оскільки вони стверджують, що ви можете мати обліковий запис у кожному казино, яким вони володіють, але ніщо не говорить про те, що ви не можете використовувати іншу електронну адресу для кожного. Я думаю, я спробую вимагати кілька облікових записів, але в мене є лише один yukongold і один grand mondial, тож навіщо викликати кілька облікових записів.
So I play on casino rewards casinos and they have closed 2 of my account one on grand mondial and one on yukongold casino and I only had one of each but I made them with 2 diffrent emails and there is nothing that says you can't do that as far as iv seen iv emailed risk management and they have not responded to why my account was closed it was closed right after making a 1500$ withdrawal after completing a wager from bonus cash points. So any idea to why they would have done this because they do state you can have an account with each casino they own but nothing says you can't use a different email on each. I think there going to try and claim multiple accounts but I only have one yukongold and one grand mondial so why call out multiple accounts.