ФорумКазиноЗаблоковано Sloto Cash за спробу вивести виграш

Заблоковано Sloto Cash за спробу вивести виграш (Сторінка 2)

1 рік тому від gnelfurey1
|
2929 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
6 міс. тому

Ось довга історія з моїм досвідом роботи зі SlotoCash. Більше року тому я зареєструвався там, де я зареєструвався для ігрових автоматів Sloto Cash. Мені знадобилося майже 20 × 20 спроб, щоб вони схвалили мою реєстрацію (дозвольте додати, коли я вперше нічого про це не думав), протягом року я отримав 2500 доларів на депозит у 50 доларів. Я провів чотири години безперервно в четвер, коли вони шукали мені всі можливі виправдання, намагаючись сказати мені, як зняти всі мої виграші. Мені сказали, що я повинен пройти через касу, я не мав доступу до каси. Вони сказали мені, що я повинен був спочатку піти на зняття, перш ніж касир не міг зняти гроші, а коли я зміг дістатися до зняття, не було кнопки «Надіслати», щоб зняти гроші. Вони мене заблокували, вони не хотіли, я не міг з ними спілкуватися. Я не міг надіслати їм електронні листи. Я не міг нічого їм надіслати. Через два дні. Я отримую електронний лист про те, що ми пропонуємо вам перевірити статус своїх виграшів на веб-сайті. Тож я зробив, припускаючи, що вони розіграли, що гроші готові надіслати їх мені, тому що залишилося лише 50 доларів, які я зіграв. Я помилився. Через день я отримав електронний лист про те, що моє зняття було відхилено, оскільки я грав на основі рекламної акції. Чотири години одного дня, намагаючись отримати це, одна година, наступного дня, п’ять годин, і все це забирає мій час і мою сім’ю, у якої мій чоловік хворий на рак у термінальній стадії, і ми молилися, щоб ці гроші прийшли, щоб ми могли допомогти мені в кишені Я попросив у нього стенограми, і вони сказали, що не можуть надати їх мені. Те, як я дивлюся на ці 2500 доларів, це мої гроші, незалежно від того, що я вкладаю. Я не бачив нічого в їхніх положеннях та умовах, де б не було сказано, що ви не можете зняти свої виграші за акцією. Чи не тому вони проводять рекламні акції, щоб змусити вас грати? Хтось там коли-небудь мав адвоката, щоб повідомляти про них у відділ шахрайства ФБР про щось подібне? Я зобов’язаний вирішити отримати свої гроші назад, тому якщо хтось може мені допомогти тут, це засмучує. Мене це злить, і вони не цінують мій час як клієнта, я ніколи не спілкувався з такою кількістю різних людей у чаті 17, якщо бути точним, кожного разу, коли мені доводилося повторювати, в чому полягає проблема було, а потім кожного разу вони знаходили виправдання, коли вони нарешті сказали мені, що мій пароль неправильний. Це було неможливо, оскільки я зберіг свій пароль і щойно перевірив свій обліковий запис перед тим, як піти в чат. Будь-хто може мені допомогти

Автоматичний переклад.
debbiemittel3
6 міс. тому

Привіт. Вибачте за ситуацію, в якій ви опинилися. Ми обов’язково спробуємо вам допомогти, якщо це можливо. Чи можу я запитати, коли ви подали запит на зняття коштів, і чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Ми завжди радимо гравцям читати умови кожного казино перед грою, що також стосується умов кожного бонусу чи рекламної акції, яку вони пропонують. Там зазвичай вказується максимальна сума зняття з кожного бонусу. Насправді бонуси приходять із необмеженим вилученням не дуже зазвичай. Можливо, ви знайшли таку інформацію в умовах бонусів?

Будь ласка, надайте цю інформацію, щоб ми могли краще розглянути цю вашу проблему. Ми чекатимемо вашої відповіді тут.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт

Я вважаю, що це була середа пізно вдень, це була 4-годинна розмова, а вранці четверга – годину. Я прочитав умови, але нічого не побачив, оскільки вони «допомагали» мені знайти подання, касира та зняття цих опцій не було однієї хвилини, а наступної хвилини вони були там (не одночасно) якщо мені було відмовлено у вилученні, коли я розігрував рекламну акцію, навіщо тоді вони змушували мене пробувати всі ці різні речі протягом чотирьох годин? Це було найгірше! 16 різних людей змушують мене спробувати все це?? Я думаю, вони точно знали, що робили, і я також думаю, що вони якимось чином видаляли потрібні мені речі, а потім через деякий час вони раптово з’являлися

Автоматичний переклад.
debbiemittel3
6 міс. тому

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої команди зі скарг, щоб розглянути проблему, яка виникла в цьому казино, будь ласка, надішліть скаргу. Для цього скористайтеся цим посиланням . Якщо вам потрібна будь-яка допомога, дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого