ФорумКазиноЗаблоковано Sloto Cash за спробу вивести виграш

Заблоковано Sloto Cash за спробу вивести виграш

1 рік тому від gnelfurey1
|
2914 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт! Нещодавно я зіграв на бонус «slotomember» у розмірі 50 доларів США, який отримав електронною поштою, і коли я намагався надіслати інформацію, необхідну для підтвердження облікового запису, раптом моя електронна пошта не проходить, і мені заблоковано вхід. Хтось із цим стикався ? Сума, яку я запросив би після авторизації, становила 300 доларів, якщо це взагалі має значення. У них були гідні відгуки, і я був шокований. Я ще не подав скаргу, і мені потрібно підтвердити, що у мене не було попереднього облікового запису. Звичайно, якщо у мене буде інший обліковий запис, це буде моя вина. Будь-який досвід буде вдячний.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
gnelfurey1
1 рік тому

Привіт, це звучить як неприємна проблема. Ви запитували в казино, чому вони заблокували ваш рахунок? Або коли ви грали з бонусом, ви виконали всі вимоги?

Що стосується іншого облікового запису, то це добре. Чи може бути так, що хтось із вашого найближчого сусідства чи родини використовує ту саму IP-адресу та має обліковий запис у казино?

У будь-якому випадку, було б непогано, якби хтось мав якийсь досвід, який був би корисним у цій справі.

Якщо казино не вказало вам причину для блокування вашого облікового запису, і це займе непропорційно багато часу, я б рекомендував подати скаргу, як ви згадали у своїй публікації.

Чи можна повідомити нам про подальший розвиток вашої ситуації?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Джаро! Звичайно, я буду радий повідомити про будь-який прогрес у цій справі. Щоправда, я сподівався, що хтось мав би подібну інформацію чи спосіб дізнатися, як взагалі спілкуватися із сайтом, оскільки я заблокований. Я повідомлю вам, що станеться! Велике спасибі.




У четвер, 17 серпня 2023 р., о 06:26:34 за тихоокеанським літнім часом, documents@slotocash.im < documents@slotocash.im > написав:



Шановна Жанні,

Дякуємо за вибір Slotocash Casino.

Ваш електронний лист отримано без вкладення.

Тому, перш ніж ми зможемо оновити ваш обліковий запис до верифікованого, ми просимо вас зробити чіткі розбірливі цифрові фотографії та надіслати електронний лист у форматі jpeg або pdf:

- Підтвердження адреси (рахунок за комунальні послуги або виписка з банківського рахунку, де зазначено ім’я та адресу, зареєстровані на рахунку), видане протягом останніх 90 днів.

- Зображення, на якому ви тримаєте посвідчення особи з фотографією біля свого обличчя. Будь ласка, переконайтеся, що деталі вашої ідентифікаційної фотографії видно на зображенні.

Будь ласка, переконайтеся, що всю картку/документ видно (жодну частину не можна обрізати/обрізати). Будь ласка, зверніть увагу, що частково обрізані/обрізані фотографії не приймаються, і це призведе до затримок.

Для ясності переконайтеся, що документи мають високу роздільну здатність і кольорові.

Коли ви переглядаєте Інтернет на своєму мобільному пристрої, ваш браузер зберігатиме фрагменти інформації про кожен сайт, який ви відвідуєте, щоб пришвидшити завантаження, коли ви повернетеся. Хоча це може бути чудовим для швидкого завантаження сторінок, ваш кеш може почати з’їдати вільний простір. На щастя, усі браузери дозволяють швидко очищати кеш, звільняючи цей простір для резервного копіювання. Дивіться нижче, щоб дізнатися, як.

Якщо ви використовуєте браузер Safari ( iOS ):

Натисніть Налаштування. Це можна знайти на головному екрані.

Прокрутіть вниз, доки не побачите «Safari». Зазвичай його можна знайти в нижній частині четвертої групи параметрів меню. Торкніться його, щоб відкрити меню параметрів Safari.

Натисніть «Очистити файли cookie та дані». Вам потрібно буде прокрутити вниз, щоб знайти його. З’явиться спливаюче вікно. Ще раз натисніть «Очистити файли cookie та дані», щоб підтвердити свій вибір. Тоді параметри стануть сірими, а кеш Safari буде очищено

В iOS 8 це позначено як «Очистити історію та дані веб-сайту».

Якщо ви використовуєте браузер Google Chrome:

Відкрийте браузер Chrome. Торкніться кнопки меню Chrome ☰ у верхньому правому куті.

Натисніть Налаштування. Можливо, вам доведеться прокрутити меню вниз, щоб знайти його.

Натисніть Конфіденційність. Це можна знайти в розділі «Додатково».

Торкніться кнопки «Очистити кеш». Він знаходиться в розділі «Очистити дані перегляду».

Ще раз натисніть «Очистити кеш», щоб підтвердити. Ваш кеш буде видалено.

Якщо у вас виникнуть запитання, зв’яжіться з нами електронною поштою або в чаті.

З повагою,

Нова

Служба перевірки казино Slotocash

%%BrandIcon%%




------------------- Оригінальне повідомлення -------------------

Від: gnelfurey1@gmail.com

Отримано: середа, 16 серпня 2023 р., 09:58:07 GMT-0400 (болівійський час)

до: documents@slotocash.im

Тема: Re: Підтвердження імені гравця gnelfurey1


Cloudflare Ray ID: 7f7a2c763f2229f6 • Ваш IP: Клацніть, щоб відкрити • Продуктивність і безпека Cloudflare Мені заблоковано доступ до вашого сайту, а електронний лист, який я надіслав із документами, які ви запитували, не пройшов. Тож я намагаюся зв’язатися з вами за допомогою інструкцій зі сторінки, де вказано, що я заблокований. Джінні Фурі


Змінено Radka 1 рік тому
Причина: очистив усі посилання
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається, ви маєте справу з досить складною ситуацією. Чи зверталися ви до казино, щоб дізнатися про блокування рахунку? Крім того, під час використання бонусу чи вдалося вам виконати всі необхідні вимоги?

Щодо другого питання облікового запису, ви підняли дійсну думку. Чи можливо, що хтось у вашій безпосередній близькості, як-от сусід або член родини, має ту саму IP-адресу та вже має обліковий запис у казино?

Будемо дуже вдячні, якщо будь-хто з відповідним досвідом зможе надати інформацію, щоб допомогти в цьому сценарії.

Якщо казино не надало чіткого пояснення щодо блокування облікового запису, а вирішення проблеми займає надто багато часу, можливо, варто розглянути варіант подання скарги, як ви згадували спочатку.

Будь ласка, інформуйте нас про подальші події щодо вашої ситуації?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Джаро! Невдовзі після того, як я відповів тобі, я перевірив свою електронну пошту та отримав повідомлення від Sloto Cash. Ось цей електронний лист разом із електронним листом, який я надіслав із інформацією про блокування сторінки, яка вказувала мені, що робити. Тож я продовжуватиму тримати вас у курсі подій. Я насолоджуюсь очікуванням дізнатися, що вони не несправедливі. Як на мене, це само по собі здається кращим для джекпоту, ніж 300 доларів або доларів, які я сподіваюся отримати зараз.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Джаро! Невдовзі після того, як я відповів тобі, я перевірив свою електронну пошту та отримав повідомлення від Sloto Cash. Ось цей електронний лист разом із електронним листом, який я надіслав із інформацією про блокування сторінки, яка вказувала мені, що робити. Тож я продовжуватиму тримати вас у курсі подій. Я насолоджуюсь очікуванням дізнатися, що вони не несправедливі. Як на мене, це само по собі здається кращим для джекпоту, ніж 300 доларів або доларів, які я сподіваюся отримати зараз.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт Я прочитав електронний лист, який вам надіслало казино, і мені цікаво знати, як далі підуть справи. У цьому випадку було б найкраще співпрацювати та завантажити документи, і ми побачимо, що буде далі, і чи казино перевірить вас без проблем.

Поки що будемо чекати подальшого розвитку вашої ситуації. Сподіваюся, він буде успішним. ☘

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд... все виявилося чудовим. Мені знадобилося небагато часу, щоб отримати фотографію свого посвідчення, я тримав її достатньо чітко, але вчора я зміг подати запит на отримання коштів. Якщо у мене будуть інші проблеми, я проконсультую. Але я повинен сказати, що люди служби підтримки чату та їхня служба підтримки дуже швидко реагували, коли я подолав проблему блокування. Я буду дуже радий зробити висновок, що вони заслуговують на чудовий огляд... і підтверджу, коли мої кошти будуть отримані. Спасибі вам за вашу підтримку!


Автоматичний переклад.
gnelfurey1
1 рік тому

Я дуже радий це чути!

Також я вважаю, що це чудова ідея – надіслати відгук про казино на основі вашого нещодавнього досвіду.

Це посилання має допомогти вам у цьому: https://casino.guru/user-reviews

Дякуємо, що поділилися з нами! 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щойно я отримую фактичні біткойни, я користуюся ним... Ви праві, і дякую!

Автоматичний переклад.
gnelfurey1
1 рік тому

Будемо сподіватися, що це не займе багато часу! 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд....оновлення:

Шановна Жанні,

Дякуємо за ваше терпіння щодо виплати 300 доларів США через біткойни.

Переглядаючи ваш обліковий запис, ми помітили, що було порушено наступне правило:

Гравці з одним або кількома незавершеними зняттями коштів на обліковому записі не мають права отримувати будь-які бонуси, рекламні чи інші, доки такі зняття не будуть оброблені або скасовані. Зловживання цією політикою, як визначено казино, може призвести до скасування виграшу гравця

Використовуючи купони на додаток до незавершеного зняття, ви порушили вищезазначене правило.

Ми відхилили ваше зняття, анулювали ваші виграші та ваш бонус. Будь ласка, зверніть увагу, що ваш депозит у розмірі 24,99 доларів США було повернено на ваш рахунок, щоб знову спробувати удачу в наших останніх іграх.

Будь ласка, перегляньте Правила та умови казино, щоб уникнути порушення будь-яких наших правил у майбутньому, що може призвести до анулювання ваших виграшів

Якщо вам потрібна додаткова інформація чи допомога, зв’яжіться з нами.


Щиро Ваш,


Аня

Фінансові послуги Slotocash

==================================================== ============================================

Тому я надіслав це:


Аня.... Я не розумію, що я зробив. Дякую, що розповіли про свою політику, але я не розумію. У мене було більше одного запиту на зняття? Я прийняв бонус після свого запиту? Скажіть, будь ласка, що я зробив, щоб дискваліфікувати себе.



Вибачте, люди, гуру казино... Я повідомлю вам наступне. Так сумно. 🙁

Автоматичний переклад.
gnelfurey1
1 рік тому

Хм, я не знаю з чого почати...

Чи відомо вам про порушення правила? Можливо, ви можете побачити незавершені або незавершені зняття коштів десь у своєму обліковому записі? Як щодо бонусів - чи є спосіб переглянути історію бонусів?

У цьому випадку це було б надзвичайно зручно!

Мені неприємно бачити, що Аня покинула тебе без пояснень, тому що, як я бачу, вони нам потрібні просто зараз!

Чи не могли б ви ще раз обговорити цю ситуацію зі службою підтримки чи оператором чату?

Я відчуваю, що скарга витає в повітрі...🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо я розіграв цей бонус, це сталося тому, що баланс мого рахунку був нульовим... Я вже пройшов усі кроки, щоб підтвердити свій обліковий запис... я міг би додати терпіння. Я вважаю, що ваша компанія наважується дозволити вашій обліковій платформі авторизувати бонус, поки виведення коштів очікує на схвалення. Враховуючи швидкість прийому біткойн-транзакцій вашою компанією, дискваліфікація була здійснена обманом і скандально організована навмисно, і ви це знаєте!!!


Це все одно, що тримати кота за хвіст і звинувачувати кота в тому, що він тягнув себе за хвіст.


Ганьба тобі Slotocash. Я докладу ще багато зусиль, докладених колективно, щоб перевірити мій обліковий запис, надіслати запит на зняття коштів, а потім муляти цю нісенітницю лише для того, щоб налаштувати та авторизувати бонус, який ви пропонуєте, утримуючи авторизацію коштів, які вже показані як вираховані з обліковий запис, щоб повідомити, наскільки НЕбезпечно ваше казино.


Оооо я злий!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ось оновлення. У мене є знімок екрана, який я зробив 10 вересня 2023 року з історією транзакцій мого облікового запису на веб-сайті Solot Casino Casino, на якому не показано отриманий бонус у розмірі 20 доларів США, як вони сказали, що я зробив 1 вересня 2023 року.

Десь між 11 вересня 2023 року та 13 вересня 2023 року згаданий бонус у розмірі 20 доларів дійсно відображається в історії транзакцій облікового запису як розіграний 2 вересня 2023 року.

Мені знадобився деякий час, щоб зрозуміти це, тому що навіть коли я побачив знімок екрана, який зробив для себе, без бонусу на 9/10, а потім після вардів на 9/13, я все одно не налаштувався у те, що насправді сталося, бо хто б хотів повірити, що вони зробили б таке?

Сьогодні я написав їм основні факти та сказав їм, що якщо вони не виправлять це, мені доведеться переконатися, що гравці, які покладаються на відгуки інших гравців, щоб вирішити, які казино законні чи ні, знали мій досвід особисто знати цю відповідь для себе. Багато хто, включаючи мене, будуть дуже розчаровані.

Я опублікую остаточний результат, який отримаю.

file













Автоматичний переклад.
1 рік тому

file


Я публікую це зображення для протоколу, щоб показати, що вони мають той бонус у 20 доларів США, який відображається на моєму записі зараз, як відтворений 2 вересня, який вони не показували в моїх записах станом на 10 вересня, і вони СКАЗАЛИ, що я грав у вересні 1, це був день, коли я отримав сповіщення від Paypro про те, що мій виграш очікує схвалення для надсилання (це свідчить про те, що я належним чином підтвердив свій обліковий запис і нарешті зміг подати запит на свої виграші, які насправді були виграні ще в серпні. Я дуже сподіваюся, що вони пройдуть, і їх не доведеться називати скандальними, тому що мені сподобалося грати на їхньому сайті.

Автоматичний переклад.
gnelfurey1
1 рік тому

Оскільки ми не казино, я, чесно кажучи, не знайомий із цією проблемою. Але ми завжди прагнемо допомогти гравцям у сміливих ситуаціях, тому я хотів би познайомити вас із Casino Guru Resolution Center:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Ви впевнені, що співробітники казино помилилися або, можливо, поставилися до вас несправедливо? Надішліть безкоштовну скаргу та надайте всі пов’язані документи, знімки екрана чи інші форми доказів. Наша віддана команда візьметься за це!

https://casino.guru/complaints/create

Як вам ідея?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радка,

Щиро вдячні за ваш внесок і направлення до центру вирішення проблем. Мені дуже подобається ідея! 🙂

Автоматичний переклад.
gnelfurey1
1 рік тому

Це чудово!

Якщо я можу додати реальне розуміння, будь ласка, будьте готові, що цей процес не відбувається миттєво; потрібен деякий час, щоб досягти значного прогресу. Сподіваюся, ви не будете надто заперечувати.

Надішліть скаргу, коли будете готові.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Slotocash брехав і брехав, брехав і брехав. Сьогодні я побачив цю старішу публікацію в Інтернеті: 9 вересня 2023 р. ПАРТНЕРСЬКА ПРОГРАМА Deckmedia NV SlotoCash Affiliate Це казино в чорному списку! Цей оператор був внесений до чорного списку ThePOGG.com через дуже проблематичну бізнес-діяльність. Ми вважаємо всіх операторів із чорного списку надзвичайно високими ризиками для гравців і настійно заохочуємо гравців

Автоматичний переклад.
gnelfurey1
1 рік тому

Привіт, у вас все ще виникають проблеми з цим казино? Я подумав, що якщо так, то подання скарги було б хорошим кроком для вас. Чи не спробували б ви, якщо все ще перебуваєте в неприємній ситуації? Звичайно, я не хочу тиснути на вас, тому що остаточне рішення за вами.

Однак як ви дізналися, що вони в чорному списку, чи знайшли цю інформацію випадковим чином?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого