Ви також надіслали ці скріншоти в службу підтримки казино? Я хотів би знати, що вони говорять про це. На жаль, ми не можемо допомогти вам із цією проблемою, оскільки вона пов’язана зі ставками на спорт.
Did you send those screenshots to the support of the casino as well? I would like to know what they say about it. Sorry, we cannot help you with this issue, as it is related to sports betting.
Так, мова йде про видалення мого балансу з рахунку, тож ви кажете, що буде прийнято всі скарги казино, і я не отримую гроші від yolo247, і я не говорю про ставки. yolo247 шляхом шахрайства видалив усі мої гроші з рахунку, тож, будь ласка, будьте корисними
Yes it's about removing my balance from account so you say will slove all casino complaint and I m not getting my withdrawal from yolo247 and I am not talking about betting yolo247 by fraud removed all my money from account so plz be helpfull
Ну, якщо вся ваша ситуація пов’язана зі ставками на спорт, ми не зможемо вам допомогти, тому що ми не займаємося цією сферою, хоча мені неприємно це говорити, але так воно і є.
Однак я бачив, що вони сказали вам, що вони передали це в потрібний відділ, щоб дізнатися, що відбувається. Мене бентежить те, що вам просто сказали повернутися іншим разом або пізніше, щоб отримати оновлення. Я думаю, що вони повинні спробувати якнайшвидше дізнатися, що відбувається, і надіслати вам електронний лист. Звичайно, на вашому місці я б намагався тримати себе в курсі, принаймні кожен другий день, якщо є щось нове.
Вибачте за всю ситуацію, але це єдина порада, яку я можу дати.
Well, if your whole situation is about sports betting, we won't be able to help you, because we don't deal with this area, although I hate to say it, but that's the way it is.
However, I saw that they told you that they have passed it on to the right department to find out what is going on. What baffles me is that they just told you to come back another time or later for an update. I think they should try to find out what's going on as quickly as possible and email you. Of course, if I were you I would try to keep myself informed, at least every second day if there is something new.
I'm sorry about the whole situation but that's the only advice I can give.
Це несправедливо, ви допомагаєте мені в цій ситуації. У мене є мій виграш, я знаю, що ви трохи допомагаєте мені вийти з цього, я вже сказав, що вони просто дурять мене, що ви програли, тому ми зняли весь баланс, і вони у мене немає жодних доказів, але я маю весь запис екрану, як вони видалили мій додаток для шахрайства з виграшами yolo247
That's not fair you are helping me this situation I have my winnings in it I and know you do some help to me getting out of this i have already told that they are just fooling they are me that you lost so we removed all balance and they don't have any proof but I have all screen recording how they removed my winnings fraud app yolo247
Жоро, будь ласка, допоможіть мені вжити серйозних заходів щодо цього шахрайства yolo247 або дайте мені ідею, як я можу перейти до їх адреси електронної пошти, які вони вказали, недійсні контактні дані неправильні, я не можу зв’язатися з ними, підтримка марна 🙏
Joro plz help me out this take big action this fraud yolo247 or give me idea how can I go to them email address they gave is invalid contact detail is wrong cannot reach them support is useless 🙏
У нас ще немає відділення, яке займається ставками на спорт, але я можу запропонувати три веб-сайти, які це роблять:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Я сподіваюся, що вони зможуть допомогти вам вирішити вашу проблему. Будь ласка, зрозумійте, ми не зможемо дати вам правильну пораду, оскільки ми не маємо достатнього знання про ставки на спорт і ми не зможемо грамотно оцінити всі плюси та мінуси. Будь ласка, повідомте нам, як це відбувається.
We don't have a branch dealing with sports betting yet, but I can suggest three websites that do:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope they will be able to help you with your issue. Please understand, we wouldn't be able to advise you correctly as we don't have enough insight on sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons. Please let us know how it goes.
Чому, я не говорю про ставки на спорт. Моя проблема полягає в тому, що на моєму yolo247 обліковий запис заморожено з 8100000, який yolo247 видалив без причини, і мій баланс склав 0,00... будь ласка, допоможіть мені
Why and I am not talking about sports betting my issue is account frezzed with 8100000 on my yolo247 which was removed by yolo247 without reason and made my balance 0.00....please help me
Привіт!
Ну, наскільки я бачу, ви теж не пройшли перевірку. Чи можете ви отримати доступ до служби підтримки казино та запитати деталі?
Щодо скарги, див.
Я наполегливо раджу вам спробувати зв’язатися з казино, вирішити проблему KYC і, якщо ви не брали участі в спортивних ставках, що звучить малоймовірно, виходячи з вашої попередньої інформації, попросіть повторно відкрити скаргу.
Hey there!
Well, as far as I can see, you also didn't pass the verification. Can you access the casino support and ask for details?
As for the complaint, see this:
I strongly advise you to try to get in touch with the casino, clear out the KYC issue, and if you have not engaged in sports betting, which sounds quite unlikely based on your previous information, ask for the complaint reopened, please.
Рахунок було 💯 % підтверджено. Я б вам показав, але вони забанили мій обліковий запис і дали мені можливість зняти кошти, коли я почав перше зняття коштів. Я не міг увійти до свого облікового запису, тому, будь ласка, допоможіть мені в цій ситуації
Account was 💯 % verified I would show you but they banned my account with giving me withdrawal when I started my first withdrawal I couldn't login to my account so plz help me out with this situation
Мені шкода, що ми нічим не можемо допомогти, особливо коли я прочитав повідомлення від казино у вашій скарзі :
Ви про це знаєте? Я хотів би запитати.🤔 У вашому випадку це багато чого змінює.
Крім того, вашу іншу скаргу було відхилено через спортивні ставки, як ми вже сказали, тому, на жаль, ми також не можемо багато чого зробити.🤷♀️
I'm sorry that we can not be of any help here, especially when I read the message from the casino in your complaint:
Are you aware of this? I would like to ask.🤔 It does change a lot in your case.
Also, your other complaint was rejected due to sports betting, as we said, so unfortunately, we cannot do much here either.🤷♀️
Я не використовую кілька облікових записів, у мене є лише один обліковий запис на 4rabet, вони великі шахраї, не хочу виводити кошти, тому блокування всіх облікових записів і огляд гуру казино не допоможуть нам, надавши неправильний відгук про 4rabet, і ви потрапили в топ-10 4 rabet найгірший додаток, будь ласка, видаліть це з топ-10 і, якщо можливо, спробуйте надати моє зняття з будь-яким доказом просто блокування облікових записів
I am not using multiple account I have only one account on 4rabet they are big fraud don't want to give withdrawal so blocking all accounts and casino guru review don't help us by giving wrong review on 4rabet and you have listed in top 10 4 rabet worst app plz remove this from top 10 and if possible try to give my withdrawal with any proof just blocking accounts
Вибачте, але, на жаль, ми не можемо надати вам жодних вилучень, особливо якщо вашу справу вже закрито, і в цьому випадку через ваш запит, у якому ви сказали, що робите ставки на спорт.🤷♀️ Якщо ви бажаєте, ви можете завжди намагайтеся повторно відкрити свою справу, і наша група розгляду скарг вирішить, чи є можливість допомогти вам у вирішенні цієї проблеми.
Крім того, якщо ви хочете дізнатися, як ми оцінюємо всі онлайн-казино, ось стаття, яку ви можете переглянути. Сподіваємось, це допоможе вам краще зрозуміти нашу роботу.
Sorry, but unfortunately we are not able to give you any withdrawals, especially if your case has already been closed, and in this case, due to your request where you said that you were sports betting.🤷♀️ If you wish, you can always try to reopen your case, and our complaint team will decide if there is any possibility to help you out with this issue.
Also, if you wish to learn how we evaluate all online casinos, here's an article you can have a look at. Hopefully, it'll help you understand more about our work.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.