9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Yolo247 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
З 30 днів yolo247.com грає зі мною
Вони неправильно розраховують ставки та грабують наші гроші..навіть після надання доказів системи показників із посиланнями на офіційні веб-сайти, yolo247.com не отримує належної відповіді
Втрачені мільйони тут все одно вони не дають ставки, які ми теж виграли
Втрачені мільйони тут все одно ви не будете робити ставки, які ми також виграли
Since 30 days yolo247.com are playing with me
They are settling bets incorrectly and looting our money..even after providing proof of scorecards with official website links there is no proper response from yolo247.com
Lost millions here still they wont give the bets which we won also
Lost millions here still you wont give the bets which we won also
загальна кількість забитих кутових була лише 13, але вони назвали це 14 і розрахували мою ставку як програну
.i надав усі деталі, включно з офіційними посиланнями на систему показників, і досі немає відповіді від них
total corners scored were 13 only but they mentioned it as 14 and settled my bet as lost
.i provided all the details including official scorecard links still no response from them
загальна кількість забитих кутових була лише 13, але вони назвали це 14 і розрахували мою ставку як програну
.i надав усі деталі, включно з офіційними посиланнями на систему показників, і досі немає відповіді від них
total corners scored were 13 only but they mentioned it as 14 and settled my bet as lost
.i provided all the details including official scorecard links still no response from them
Привіт, ти намагався дізнатися, звідки вони отримують свою статистику? Я знаю, що коли я час від часу роблю ставки, у казино, у якому я граю, написано, що обчислюється лише офіційна статистика. Тому skysports може бути не офіційним каналом, з якого вони беруть ці дані.
Я знайшов щось подібне, тож це могло бути інакше, тому я б спробував запитати, звідки вони взяли статистику.
Звичайно, якщо ви вважаєте, що це було неправильно оцінено, і ви знайшли кілька джерел, які підтверджують вашу думку, я спробую подати скаргу.
Однак, оскільки ми в Casino Guru не займаємося ставками на спорт, я б порекомендував кілька сайтів, які могли б вам допомогти.
Ви можете знайти їх тут:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Сподіваюся, ви зможете все розібрати. Якщо вам пощастить, дайте мені знати.
Hi, did you try to find out where exactly they get their stats from ? I know that when I bet occasionally the casino I play in has it written that only official stats are calculated. So skysports may not be the official channel from which they take this data.
I did find something like that, so it could be different, so I would try to ask where they got the stats from.
Of course, if you felt that it was misjudged and you found several sources to support your view, I would try to file a complaint.
However, since we at Casino Guru do not deal with sports betting, I would recommend a couple of sites that might be able to help you.
You can find them here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope you can sort it all out. If you get any luck, let me know.
Я не можу опублікувати скаргу на вищезгаданих сайтах. У мене є статистика з багатьох офіційних футбольних веб-сайтів, що загальна кількість кутових лише 13.. Будь ласка, допоможіть мені отримати мої гроші, сер
. їхня підтримка клієнтів жалюгідна, оскільки 30 днів вони змушують мене чекати, щоразу, коли я їм пишу, вони просто кажуть чекати оновлення та закривають чати без нашої згоди
I'm not able to post complaint in the above mentioned sites..i have stats from many official soccer websites that total corners are 13 only..please help me in getting my money sir
. their customer support is pathetic,since 30 days they are making me wait ,everytime when i message them they simply tell to wait for the update and close chats without our consent
https://youtu.be/2MOjJyC7E14?si=RVICyBGEUp0337-M
Це посилання YouTube з основними моментами матчу, тут також можна переглянути статистику в кінці матчу
https://youtu.be/2MOjJyC7E14?si=RVICyBGEUp0337-M
This is YouTube link of match highlights you can see the stats here too at the end of match
Мені дуже прикро, але ми не можемо вам допомогти. Це не проблема, пов’язана з казино, це проблема, пов’язана зі ставками на спорт.
Ми в Casino Guru відверто не знайомі з правилами та практикою ставок на спорт, тому не можемо допомогти вирішити таку ситуацію.
Спробуйте проконсультуватися з Google.
Також хотілося б відзначити, що робити ставки на такому сайті досить ризиковано. Наступного разу спробуйте хоча б ліцензовану компанію.
Як ви зараз бачите, у вас немає офіційної підтримки, що, на жаль, є наслідком дуже невдалого вибору.
Мені щиро шкода.
I'm very sorry, but we are not able to help you. This is not casino-related issue, it is a sports betting-related problem.
We at Casino Guru are frankly not familiar with sports betting rules, and practices, hence, we can't help resolve such a situation.
Try to consult Google.
I would also like to point it that it's pretty risky to bet on such a site. Next time, try at least a licensed company.
As you can see now, you have no official support on your side, which is sadly the outcome of a very poor choice.
I'm truly sorry.
Привіт, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили, але в чому була проблема і чому казино забрало ваші гроші? Вони дали вам розумну причину? Ви грали з бонусом чи ні?
Дайте мені знати, щоб ми спробували вам допомогти, якщо можливо.
Hey, I'm sorry about the situation you got into, but what was the problem and why did the casino take your money ? Did they give you a reasonable reason ? Were you playing with a bonus or not ?
Let me know so we can try to help you if possible.
Вони сказали, що ви втратили всі гроші під час гри, але факт полягає в тому, що я не втратив грошей, і виграші були на моєму рахунку, вони зняли самі.......
They told you lost all money while playing but the fact is I did not lose any money and the winnings amounts was in my account they have withdraw by themselves.......
Чи могли б ви уточнити, як працівник казино запропонував вам поповнити свій баланс для мене, будь ласка?
Крім того, чи знаєте ви, чому баланс зник після того, як запит на зняття було відхилено? Для початку має бути якесь пояснення.
На мій погляд, ці питання дуже важливі, тому я сподіваюся, що ви дасте хоча б деякі підказки.
Дякую тобі.
Coudl you perhaps specify how the casino employee sugested you need to ply out your balance for me, please?
Also, are you aware of why the balance disappeared after the requested withdrawal was rejected? There must be some explanation to begin with.
In my opinon these questions are very important, so I hope you will provide some hints at least.
Thank you.
Вони просто обманюють, що немає належної підтримки, вони кажуть, будь ласка, зачекайте, і останні 5 днів я чекаю, але не вирішую свою проблему.....і я всі докази того, як вони усунули моє зняття протягом 5 хвилин, зробив мій рахунок 0,00
They are just fooling no proper support they time say plz wait and from last 5 days I m waiting only not clearing my issue.....and I all proof how they removed my withdrawal within 5 mins made my account 0.00
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.