2 р. тому
Тут ви можете обговорити YoCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Крім цієї інформації, чи ви відчували щось не дуже добре на собі, граючи в цьому казино¨? Що здається не так?
Aside from this information, have you experienced something not so good on your own, by playing in this casino¨? What seems to be wrong?
Я можу вам сказати, що особисто у мене ніколи не було проблем з обліковим записом, ні під час його створення, ні під час верифікації, ні під час стягнення плати, яку я стягнув, і я б сказав швидко.
Але гра все більше розчаровує, цими вихідними 130 євро без жодного призу, ні великого, ні малого. Мене найбільше обурює те, що ви отримуєте безкоштовні обертання, бонуси та від 0 євро за 10 обертань у відомому нині риболовному автоматі до 1,60 євро в іншому з 10 обертаннями та трьома варіантами: один для виграшу монет, інший для чотири великі, більші тощо джекпоти, і останній вайлд стає вайлдом по всій лінії. поклавши 30 євро один раз і ще 20 євро через годину. Але це два приклади, але це трапляється, принаймні зі мною та деякими знайомими, друзями, у 95% чи 97% випадків, і вони не виходять досить часто за тими призами... Я думаю, що вони дуже нижче, ніж в інших казино, і з такими ж слотами.
І якщо ми говоримо про бінго, це ще важче, люди, якщо вони говорять про те, що вони бачать, очевидне в чаті, вони обривають це, але тепер навіть іноді перша чи перша скарга навіть не вискакує, вони обрізають це off, я маю на увазі, ви залишилися без спілкування з людьми. Але більшість скарг однакові, тому що одні й ті ж завжди виграють, якщо ви граєте протягом тижня і ви уважні, ви швидко розумієте, і це не провалюється, якщо бінго високе, ви можете побачити їх більше. Час від часу ви чуєте нове ім'я або моє власне. і час від часу це один раз, а не щотижня, граючи щодня, вчора 8 євро за лінію за весь день, залишаючись один, два чи три. Я граю на комп’ютері, і мені дуже легко пересуватися трьома-чотирма кімнатами одночасно. Більшість грає з мобільного, і неможливо рухатися, тому вони не бачать, що вони ті самі у відкритих кімнатах, які виграють.
Вони ставлять і прибирають слоти, коли їм це цікаво. Як вони не з'являються, заходиш на мобільний, а там вони... наступного дня вони вже не просто Андрій, а тільки Андрій пройшов... за щось. Я думаю, що записати всю гру на android складніше, ніж на ПК...
Наразі це більш-менш те, що я пережив. але, звичайно, це може бути моя річ і бути фальшивою, як вони сказали б. Але я все записую і ви бачите що я кажу..дякую
I can tell you that I personally never had any problem regarding the account, neither when creating it, nor when verifying it, nor when charging once that I have charged and I would say quickly.
But the game is increasingly disappointing, this weekend 130 euros without any prize, neither big nor small. That if what outrages me the most is that you get free spins, bonuses and from 0 euros in 10 spins in a currently famous fishing slot, to 1.60 euros in another with 10 spins and three options, one to win coins, another one for the four big, bigger, etc. jackpots and the last one a wild becomes wild all over the line. after putting 30 euros once and another 20 euros in one hour. But these are two examples, but this happens, at least to me and some acquaintance, friend, 95% or 97% of the time, and they don't come out often enough for those prizes... I think that they are much lower than other casinos and with the same slots.
And if we talk about bingo it's even heavier, people if they talk about something they see is obvious in the chat, they cut it off but now, even sometimes the first or the first complaint doesn't even jump out anymore, they cut it off, I mean, you you are left without chatting with people. But most of the complaints are the same because the same ones always win, if you play for a week and you are attentive you realize quickly and it doesn't fail, if the bingo is high you can still see them more. From time to time you hear a new name or my own. and from time to time it is once and not every week playing daily, yesterday 8 euros a line in the whole afternoon staying one, two or three. I play on the PC and it's very easy for me to move through the three or four rooms at a time. Most play from the mobile and it is impossible to move, so they do not see that they are the same ones in the rooms that are open who win.
They put and remove slots when they are interested. As soon as they don't appear, you go to the mobile and there they are... the next day they are no longer just Androi, but only Androi passed... for something. I think recording your entire game on android is more difficult than on pc...
For now this is more or less what I have experienced. but of course this can be my thing and be false as they would say. But I record everything and you can see what I say..thank you
Te puedo decir que a mi personalmente en lo que es la cuenta nunca tuve ningun problema,ni al crearle,ni en verificarla,ni tampoco al cobrar alguna vez que he cobrado y diria que rapido.
Pero el juego cada vez es mas decepcionante,este fin de semana 130 euros sin ningun premio,ni grande ni pequeño. Eso si lo que mas me indigna es que te salgan tiradas gratis,bonos y desde 0 euros en 10 tiradas en una slot famosa en la actualidad de pesca, a 1,60euros en otra con 10 tiradas y tres opciones, una para ganar monedas,otra para los cuatro botes grande,mayor,etc.y la ultima un wild se combierte en wild toda la linea.despues de meterle una vez 30 euros y otra 20 euros en una hora. Pero esto son dos ejemplos,pero esto pasa,por lo menos a mi y algun conocido,amigo,un 95% o 97% de las veces, y no salen amenudo como para esos premios..creo que muy por debajo que otros casinos y con las mismas slots.
Y si hablamos del bingo aun es mas heavy,la gente si habla algo de lo que ve que es obio en el chat,lo cortan pero ya,incluso alguna vez ya ni salta el primer o la primera queja,lo cortan,osea que te quedas sin chatear con la gente. Pero la mayoria de quejas son las mismas porque ganan siempre los mismos,si juegas una semana y estas atento te das cuenta rapido y no falla,si el bingo esta alto todavia se les ve mas. De vez en cuando oyes algun nombre nuevo o el mio mismo. y de vez en cuando es alguna vez y no todas las semanas jugando diariamente,ayer 8 euros una linea en toda la tarde quedandome a uno,dos o tres. juego en el pc y me hes muy facil moverme por las tres o cuatro salas en un momento. la mayoria juega desde el mobil y resulta imposible moverte,asi que no ven que son los mismos en las salas que haya abiertas los que ganan.
Ponen y quitan slots cuando les interesa. tan pronto no aparecen te pasas al mobil y hay estan.. al dia siguiente ya no son solo androi,pero pasdo solo androi....por algo sera. Creo que grabar tu juego entero en androi es mas dificil que en pc...
Por ahora esto mas o menos es lo vivido. pero claro esto puede ser cosa mia y ser falso como afirmarian ellos. Pero yo grabo todo y se puede ver lo que digo..gracias
Привіт placeboAK, дякую, що поділилися своїм досвідом. Вибачте за ваше розчарування, але ви знаєте, як це зазвичай відбувається в казино. Важливо мати на увазі, що казино завжди виграє. Так, іноді вам може пощастити, але з довгострокової перспективи ви витрачаєте більше, ніж виграєте.
Що стосується слотів, ви можете знайти корисну інформацію та багато іншого про кілька стратегій тут, у відео. Перегляньте відео від нашого гуру казино або прочитайте детальну статтю про стратегії, поради та хитрощі слотів. Для того, щоб показати, як працюють слоти, я вважаю цю сторінку дуже інформативною . Я думаю, це може позбавити вас розчарування наступного разу.
Під вашими словами «вони ставлять і видаляють слоти...» Ви маєте на увазі, що вони час від часу приховують слот-гру? І колись він з'явиться знову? Дякую за роз'яснення.
Hello placeboAK, thank you for sharing your experience. I am sorry for your disappointment, but you know how it usually goes in casinos. It's important to keep in mind that the casino always wins. Yes, you can be lucky sometimes, but from the long-term perspective, you spend more than you win.
Regarding to slots, you can find useful some information and much more about several strategies here in video. Check the video from our Casino Guru or read detailed article about slots strategies, tips and tricks. For showing how slots work, I find this page very informative. I think it might eliminate your disappointment for next time.
By your saying " they put and remove slots..." Do you mean they ocasionally hide the slot game? And some day it appears again? Thank you for the clarification.
Так точно. у деяких випадках у них можна грати лише з androi. Щиро дякую за інформацію та допомогу, зараз перегляну статті...
Але добре, що вчора грали в кілька обертань, які дають щотижня відповідно до кількості зіграних обертань. У моєму випадку цього разу 40 я зазвичай маю 50. У 39 я отримую повідомлення про технічну помилку. і вони взяли мій останній удар і те, що я виграв... в чаті чекав півгодини, так і не відповівши мені. Це розчаровує попри все.
Я ще раз дякую і шлю вам привітання, спасибі
Yes, exactly. on some occasions they can only be played from androi. Thank you very much for your information and help, now I'll take a look at the articles...
But well yesterday playing some spins that give every week according to the number of spins played. In my case, this time 40 I usually have 50. In 39 I get a technical error message. and they took my last shot and what I won... in the chat waiting for half an hour, never to answer me. It's disappointing despite everything.
I thank you again and I send you a greeting thank you
si exacto. en algunas ocasiones solo se pueden jugar desde androi. muchas gracias por tu infomacion y ayuda,ahora echare un ojo a los articulos...
Pero bueno ayer mismo jugando unas tiradfas que dan todas las semanas segun lo jugado un numero de tiradas. En mi caso esta vez 40 suelo tener 50. en la 39 salto un aviso de error tecnico. y me quitaron el ultimo tiro y lo ganado..en el chat durante media hora esperando,para no contestarme nunca. es decepcionante pese a todo..
te vuelvo agradecer y te mando un saludo gracias
Привіт,
все це може бути спричинено деякими поганими налаштуваннями чи технічними збоями, тому я думаю, що, можливо, варто спробувати отримати доступ до цих ігор із настільного комп’ютера, АЛЕ використовуючи інші веб-переглядачі, ніж зазвичай, видалення catch і cookies також є хорошим вибором (не не забудьте зберегти свої дані для входу перед очищенням). Я також вважаю, що непогано порадитися з казино (якщо ви можете зв’язатися зі службою підтримки або поспілкуватися в чаті), суть полягає в тому, щоб надати якнайширшу колекцію кожному гравцеві, і це змушує мене задуматися, чи справді це мета казино . Навіщо їм приховувати деякі ігри для деяких пристроїв/операційних систем? Для мене це не має сенсу. 🤔
Іноді ігри можуть просто працювати неузгоджено, але якщо це трапляється, служба підтримки повинна бути готова провести дослідження та запропонувати рішення.
У будь-якому випадку, чи перевіряли ви під час гри потужність підключення до Інтернету? Я б теж це спробував.
Hello,
it can all be caused by some bad settings or technical glitches, so I think that it may be worth a try to access those games by desktop, BUT using different browsers than you use normally, deleting catches and cookies is also a good choice (don't forget to save your login data before the clearing). I also think that it's not a bad idea to advise with the casino (if you can reach the support or chat), the point is to provide the widest collection to every player, and it makes me think about whether this is truly the casino's goal. Why would they hide some games for some devices/operating systems? To me, it does not make sense. 🤔
Occasionally games can simply work inconsistently, but if this happens, the support should be ready to investigate and suggest solutions.
Anyway, did you check your internet connection strength while playing? I would try that too.
Привіт! Після того, як я дотримувався всіх ваших порад, статей і продовжував пробувати це казино, єдине, що я зрозумів, це те, що це чудове шахрайство, і навіть більше того, будучи елементами, з яких воно складається, або елементом.. .Я не знаю, як це відбувається відкрито та ліцензовано. і я можу продовжувати працювати... Я думаю, що шахрайство дешеве, і ось доказ цього... до речі, це буде випадковість, але відколи я висловився... з цими людьми стало набагато гірше... що робить маніпуляції їхніми іграми.. сподіваюся побачити їх падіння якомога швидше
Hello, after following all your advice, the articles and continuing to try this casino, the only thing that I am clear about is that it is a great scam, and even more so being the elements that make it up, or the element... I don't know how it goes on open and licensed. and I can continue operating... I think it's cheap to scam and here's proof of it... by the way it will be a coincidence but since I spoke out... it's been much worse with these people... which makes the manipulation of their games..hope to see them drop as soon as possible
Hola,despues de seguir todos tus consejos,los articulos y seguir probando en este casino,lo unico que tengo claro es que es una gran estafa,y mas siendo los elementos que lo forman,o el elemento....no se como sigue abierto y con una licencia. y pueda seguir operando...creo que sale barato estafar y aqui hay una prueba de ello..por cierto sera casualidad pero desde que me pronuncie..a ido mucho peor con esta gente...lo que deja mas claro la manipulacion de sus juegos..espero verlos caer lo antes posible
Мені прикро бачити, що сталося ще гірше. 🙁
Більше я не можу порадити на даний момент. Якщо ви вважаєте, що іграми маніпулюють, зверніться до постачальника гри та повідомте мені, що ви дізналися.
I'm sorry to see hear that it's worse. 🙁
Not pretty much more I can advise at the moment. If you feel that the games are manipulated, ask the game provider and let me know what you find out, please.
Чесно кажучи, мені це подобається, і я задоволений тим, у що я люблю грати, слотами. У них є інші речі, які потрібно покращити, наприклад, що ви виключаєте себе на певний період часу, щоб відпочити від гри, а коли ви повертаєтеся, вони роблять ваш обліковий запис неактивним. Тож ви надсилаєте їм електронний лист, і вони не активують його повторно до телефонної розмови, 😳 те, що не перестає мене дивувати, тому що в інших онлайн-казино ця процедура не існує. Фактично, в інших казино, коли ваше самовиключення або період відпочинку закінчується, ви автоматично отримуєте електронний лист із зазначенням, що можете грати знову, коли забажаєте. Я припускаю, що ця незручність має бути через проблеми з програмним забезпеченням, які вони мають, тому що це здається мені нісенітницею, а також марною тратою часу та клієнтів для них. Вилучивши той момент, який, на мою думку, слід покращити, у всьому іншому я повністю задоволений своїм досвідом у цьому випадку. вітаю
I honestly like it and I am satisfied with what I like to play, the slots. They have other things to improve, such as, for example, that you exclude yourself for a period of time to rest from playing and that when you return they have made your account inactive. So you send them an email and they don't reactivate it until after a phone interview, 😳 something that never ceases to amaze me, because in other online casinos that procedure doesn't exist. In fact, in other casinos when your self-exclusion or rest period ends, you automatically receive an email indicating that you can play again whenever you want. I suppose that this inconvenience must be due to software issues that they have, because it seems to me nonsense, as well as a waste of time and clients for them. Removing that point that I think they should improve, in everything else I am completely satisfied with my experience in this case. Greetings
A mí sinceramente me gusta y estoy satisfecho con lo que me gusta jugar, las slots. Tienen otras cosas a mejorar, como por ejemplo, que te auto excluyas durante un periodo de tiempo para descansar de jugar y que cuando regreses hayan puesto como inactiva tu cuenta. Entonces les mandas un mensaje de correo electrónico y no la reactivan hasta después de una entrevista telefónica, 😳algo que no deja de sorprenderme, porque en otros casinos online ese procedimiento no existe. De hecho, en otros casinos cuando termina tu auto exclusión o periodo de descanso, automáticamente recibes un correo electrónico indicando que ya puedes volver a jugar cuando quieras. Supongo que este inconveniente debe ser debido a cuestiones del software que tienen, porque me parece un sin sentido, además de una pérdida de tiempo y clientes para ellos. Quitando ese punto que creo deben mejorar, en todo lo demás estoy absolutamente satisfecho con mi experiencia en este caso. Saludos
Дякую тобі за це!
Як щодо того, щоб також надіслати відгук користувача? Як я бачу, ви опублікували лише досить негативні статті, хочете додати більше позитивних? 🙂
Не вагайтеся!
Thank you for that!
How about submitting the user review as well? As I can see you posted only quite negative pieces, care to add more positive ones? 🙂
Don't hesitate!
Я вітаю вашу пропозицію та ціную ваш інтерес до різноманітності точок зору, якими я можу поділитися.
Я беру до уваги вашу точку зору про необхідність включення більше позитивних аспектів. Однак я хочу пояснити, що моя головна мета — надати чесне та прозоре бачення свого досвіду, незалежно від того, позитивний він чи негативний.
Для мене важливо підкреслити, що я не прагну представити упередженість чи фаворитизм у своїх публікаціях, а скоріше автентичність мого досвіду. Я твердо переконаний, що конструктивна критика може бути такою ж цінною, якщо не більшою, ніж позитивний зворотній зв’язок, оскільки вона може пролити світло на сфери, які потрібно вдосконалити, і сприяти позитивним змінам.
Сподіваюся, я чітко пояснив свою точку зору.
вітаю
I welcome your suggestion and appreciate your interest in the diversity of perspectives I can share.
I take into account your point of view about the need to incorporate more positive aspects. However, I want to clarify that my main goal is to provide an honest and transparent view of my experiences, regardless of whether they are positive or negative.
It is important for me to stress that I do not seek to present bias or favoritism in my posts, but rather the authenticity of my experiences. I strongly believe that constructive criticism can be just as valuable, if not more, than positive feedback, because it can shed light on areas for improvement and promote positive change.
I hope I have clearly explained my point of view.
Greetings
Agradezco tu sugerencia y aprecio tu interés en la diversidad de perspectivas que pueda compartir.
Tengo en cuenta tu punto de vista acerca de la necesidad de incorporar más aspectos positivos. Sin embargo, quiero aclarar que mi objetivo principal es proporcionar una visión honesta y transparente de mis experiencias, independientemente de si estas son positivas o negativas.
Es importante para mí destacar que no busco presentar una visión sesgada ni favoritismo en mis publicaciones, sino más bien la autenticidad de mis experiencias. Creo firmemente que las críticas constructivas pueden ser tan valiosas, si no más, que los comentarios positivos, porque pueden arrojar luz sobre áreas de mejora y promover un cambio positivo.
Espero haber explicado claramente mi punto de vista.
Saludos
Це круто, так чому огляд Yo Casino досі відсутній? Це все, що я хотів сказати. 🙂
That's cool, so why the Yo Casino review is still missing? This was all I wanted to say. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.