ГоловнаФорумКазиноYoCasino - загальне обговорення

YoCasino - загальне обговорення

2 р. тому від placeboAK
|
3 253 переглядів 12 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити YoCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Казино сміття. Власника вже закрило казино за шахрайство

Автоматичний переклад.
placeboAK
2 р. тому

Крім цієї інформації, чи ви відчували щось не дуже добре на собі, граючи в цьому казино¨? Що здається не так?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я можу вам сказати, що особисто у мене ніколи не було проблем з обліковим записом, ні під час його створення, ні під час верифікації, ні під час стягнення плати, яку я стягнув, і я б сказав швидко.

Але гра все більше розчаровує, цими вихідними 130 євро без жодного призу, ні великого, ні малого. Мене найбільше обурює те, що ви отримуєте безкоштовні обертання, бонуси та від 0 євро за 10 обертань у відомому нині риболовному автоматі до 1,60 євро в іншому з 10 обертаннями та трьома варіантами: один для виграшу монет, інший для чотири великі, більші тощо джекпоти, і останній вайлд стає вайлдом по всій лінії. поклавши 30 євро один раз і ще 20 євро через годину. Але це два приклади, але це трапляється, принаймні зі мною та деякими знайомими, друзями, у 95% чи 97% випадків, і вони не виходять досить часто за тими призами... Я думаю, що вони дуже нижче, ніж в інших казино, і з такими ж слотами.

І якщо ми говоримо про бінго, це ще важче, люди, якщо вони говорять про те, що вони бачать, очевидне в чаті, вони обривають це, але тепер навіть іноді перша чи перша скарга навіть не вискакує, вони обрізають це off, я маю на увазі, ви залишилися без спілкування з людьми. Але більшість скарг однакові, тому що одні й ті ж завжди виграють, якщо ви граєте протягом тижня і ви уважні, ви швидко розумієте, і це не провалюється, якщо бінго високе, ви можете побачити їх більше. Час від часу ви чуєте нове ім'я або моє власне. і час від часу це один раз, а не щотижня, граючи щодня, вчора 8 євро за лінію за весь день, залишаючись один, два чи три. Я граю на комп’ютері, і мені дуже легко пересуватися трьома-чотирма кімнатами одночасно. Більшість грає з мобільного, і неможливо рухатися, тому вони не бачать, що вони ті самі у відкритих кімнатах, які виграють.


Вони ставлять і прибирають слоти, коли їм це цікаво. Як вони не з'являються, заходиш на мобільний, а там вони... наступного дня вони вже не просто Андрій, а тільки Андрій пройшов... за щось. Я думаю, що записати всю гру на android складніше, ніж на ПК...


Наразі це більш-менш те, що я пережив. але, звичайно, це може бути моя річ і бути фальшивою, як вони сказали б. Але я все записую і ви бачите що я кажу..дякую

Автоматичний переклад.
placeboAK
2 р. тому

Привіт placeboAK, дякую, що поділилися своїм досвідом. Вибачте за ваше розчарування, але ви знаєте, як це зазвичай відбувається в казино. Важливо мати на увазі, що казино завжди виграє. Так, іноді вам може пощастити, але з довгострокової перспективи ви витрачаєте більше, ніж виграєте.

Що стосується слотів, ви можете знайти корисну інформацію та багато іншого про кілька стратегій тут, у відео. Перегляньте відео від нашого гуру казино або прочитайте детальну статтю про стратегії, поради та хитрощі слотів. Для того, щоб показати, як працюють слоти, я вважаю цю сторінку дуже інформативною . Я думаю, це може позбавити вас розчарування наступного разу.

Під вашими словами «вони ставлять і видаляють слоти...» Ви маєте на увазі, що вони час від часу приховують слот-гру? І колись він з'явиться знову? Дякую за роз'яснення.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так точно. у деяких випадках у них можна грати лише з androi. Щиро дякую за інформацію та допомогу, зараз перегляну статті...


Але добре, що вчора грали в кілька обертань, які дають щотижня відповідно до кількості зіграних обертань. У моєму випадку цього разу 40 я зазвичай маю 50. У 39 я отримую повідомлення про технічну помилку. і вони взяли мій останній удар і те, що я виграв... в чаті чекав півгодини, так і не відповівши мені. Це розчаровує попри все.

Я ще раз дякую і шлю вам привітання, спасибі


Автоматичний переклад.
placeboAK
2 р. тому

Привіт,

все це може бути спричинено деякими поганими налаштуваннями чи технічними збоями, тому я думаю, що, можливо, варто спробувати отримати доступ до цих ігор із настільного комп’ютера, АЛЕ використовуючи інші веб-переглядачі, ніж зазвичай, видалення catch і cookies також є хорошим вибором (не не забудьте зберегти свої дані для входу перед очищенням). Я також вважаю, що непогано порадитися з казино (якщо ви можете зв’язатися зі службою підтримки або поспілкуватися в чаті), суть полягає в тому, щоб надати якнайширшу колекцію кожному гравцеві, і це змушує мене задуматися, чи справді це мета казино . Навіщо їм приховувати деякі ігри для деяких пристроїв/операційних систем? Для мене це не має сенсу. 🤔

Іноді ігри можуть просто працювати неузгоджено, але якщо це трапляється, служба підтримки повинна бути готова провести дослідження та запропонувати рішення.

У будь-якому випадку, чи перевіряли ви під час гри потужність підключення до Інтернету? Я б теж це спробував.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт! Після того, як я дотримувався всіх ваших порад, статей і продовжував пробувати це казино, єдине, що я зрозумів, це те, що це чудове шахрайство, і навіть більше того, будучи елементами, з яких воно складається, або елементом.. .Я не знаю, як це відбувається відкрито та ліцензовано. і я можу продовжувати працювати... Я думаю, що шахрайство дешеве, і ось доказ цього... до речі, це буде випадковість, але відколи я висловився... з цими людьми стало набагато гірше... що робить маніпуляції їхніми іграми.. сподіваюся побачити їх падіння якомога швидше

Автоматичний переклад.
placeboAK
2 р. тому

Мені прикро бачити, що сталося ще гірше. 🙁

Більше я не можу порадити на даний момент. Якщо ви вважаєте, що іграми маніпулюють, зверніться до постачальника гри та повідомте мені, що ви дізналися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, мені це подобається, і я задоволений тим, у що я люблю грати, слотами. У них є інші речі, які потрібно покращити, наприклад, що ви виключаєте себе на певний період часу, щоб відпочити від гри, а коли ви повертаєтеся, вони роблять ваш обліковий запис неактивним. Тож ви надсилаєте їм електронний лист, і вони не активують його повторно до телефонної розмови, 😳 те, що не перестає мене дивувати, тому що в інших онлайн-казино ця процедура не існує. Фактично, в інших казино, коли ваше самовиключення або період відпочинку закінчується, ви автоматично отримуєте електронний лист із зазначенням, що можете грати знову, коли забажаєте. Я припускаю, що ця незручність має бути через проблеми з програмним забезпеченням, які вони мають, тому що це здається мені нісенітницею, а також марною тратою часу та клієнтів для них. Вилучивши той момент, який, на мою думку, слід покращити, у всьому іншому я повністю задоволений своїм досвідом у цьому випадку. вітаю

Автоматичний переклад.
angeltito1
1 рік тому

Дякую тобі за це!

Як щодо того, щоб також надіслати відгук користувача? Як я бачу, ви опублікували лише досить негативні статті, хочете додати більше позитивних? 🙂

Не вагайтеся!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я вітаю вашу пропозицію та ціную ваш інтерес до різноманітності точок зору, якими я можу поділитися.

Я беру до уваги вашу точку зору про необхідність включення більше позитивних аспектів. Однак я хочу пояснити, що моя головна мета — надати чесне та прозоре бачення свого досвіду, незалежно від того, позитивний він чи негативний.

Для мене важливо підкреслити, що я не прагну представити упередженість чи фаворитизм у своїх публікаціях, а скоріше автентичність мого досвіду. Я твердо переконаний, що конструктивна критика може бути такою ж цінною, якщо не більшою, ніж позитивний зворотній зв’язок, оскільки вона може пролити світло на сфери, які потрібно вдосконалити, і сприяти позитивним змінам.

Сподіваюся, я чітко пояснив свою точку зору.

вітаю

Автоматичний переклад.
angeltito1
1 рік тому

Це круто, так чому огляд Yo Casino досі відсутній? Це все, що я хотів сказати. 🙂


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого