ФорумКазиноYoApuesto Casino - загальне обговорення

YoApuesto Casino - загальне обговорення

2 тиж. тому від holligan420
|
234 переглядів 17 відповідей |
|
Додати публікацію
2 тиж. тому
Тут ви можете обговорити YoApuesto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 тиж. тому

ЩОБ ПОЧАТИ ПРОЦЕДУРУ ПЕРЕВІРКИ, ПОТРІБНО ТИЖНІ, МИНУЛО БАГАТО ДНІВ З того часу, як я надіслав ДОКУМЕНТИ, І ВІН ЩЕ В ПРОЦЕСІ ПЕРЕВІРКИ,

НЕМАЄ ЧАТУ.


ВИ НАДІСЛАЄТЕ ЕЛЕКТРОННІ ЛИСТИ ДО МОЖЛИВОЇ СЛУЖБИ ПІДТРИМКИ, ВОНИ НІКОЛИ ВАМ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ.

Автоматичний переклад.
holligan420
2 тиж. тому

Привіт, скільки часу займає весь процес підтвердження? Казино взагалі не прокоментувало документи, які ви їм надіслали? Те, що вони не спілкуються в чаті й навіть не відповідають, неприємно, і я розумію, чому ти засмучений, тому що я теж був би засмучений. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання перевірки гравця, і якщо вони цього не зроблять, ви можете подати нам безкоштовнускаргу .

Якщо цей час минув, продовжуйте, і наша команда спробує допомогти.

Я залишаю вам рішення.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Процес перевірки триває більше 7 днів, і я досі не отримав відповіді від жодного сервера чи персоналу служби підтримки клієнтів.


набагато менше ознак будь-яких змін у моєму обліковому записі

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це абсолютно правда, що говорить мій співвітчизник, мій обліковий запис відкритий понад 15 днів і все ще обробляється, я надіслав свою офіційну особу та через 1 тиждень я прикріпив свій паспорт, якщо є якісь деталі з вищезазначеним, НІЧОГО ! Я також надіслав електронний лист, вони досі нічого не відповідають. Навіть не на службу, роблять... ДУЖЕ ПОГАНИЙ СТАРТ.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Процес перевірки триває більше 7 днів, і я досі не отримав відповіді від жодного сервера чи персоналу служби підтримки клієнтів.


набагато менше ознак будь-яких змін у моєму обліковому записі

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ви надіслали всі необхідні документи? Ви намагалися зв’язатися зі службою підтримки щодо верифікації, щоб запитати, можливо, що відбувається?

Я сподіваюся, що ви зможете отримати деякі відповіді, а якщо ні, наша команда скарг тут, щоб допомогти. Просто дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це абсолютно правда, що говорить мій співвітчизник, мій обліковий запис відкритий понад 15 днів і все ще обробляється, я надіслав свою офіційну особу та через 1 тиждень я прикріпив свій паспорт, якщо є якісь деталі з вищезазначеним, НІЧОГО ! Я також надіслав електронний лист, вони досі нічого не відповідають. Навіть не на службу, роблять... ДУЖЕ ПОГАНИЙ СТАРТ.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Чи правильно я розумію, що ви чекаєте на підтвердження свого облікового запису?

Можливо, є якісь новини з цього приводу після вихідних?

Будь ласка, надайте додаткову інформацію про ситуацію, і якщо вам знадобиться наша допомога, ми будемо готові втрутитися.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

filefilefile

Ні, нічого нового.


Я додаю докази та підтверджую, що жодної відповіді я не отримав, як мінімум


Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
mickyangel19
1 тиждень тому

Будь ласка, дайте нам знати, якщо ви бажаєте, щоб наша група розгляду скарг долучилась і, сподіваємось, допомогла вам у всьому цьому.

Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
5 дн. тому

так, я б хотів

Автоматичний переклад.
Опубліковано mickyangel19 Приховано Romi
Причина: Делікатна інформація.
4 дн. тому

19 жовтня я відправив свої документи на перевірку, і сьогоднішня дата все ще означає перевірку. Скільки часу це займе чи більше не застосовуватиметься?

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

так, я б хотів

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Отже, якщо проблема не зникає, надішліть скаргу нашій команді тут, де ви її добре опишете, і ми спробуємо вам допомогти.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням і повідомте нам, як це відбувається.


Автоматичний переклад.
4 дн. тому

19 жовтня я відправив свої документи на перевірку, і сьогоднішня дата все ще означає перевірку. Скільки часу це займе чи більше не застосовуватиметься?

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Ви пробували звертатися до служби підтримки з цього приводу?

Спробуйте з'ясувати, чи можуть вони отримати цю відповідь вам, і повідомте нам, будь ласка, якщо вам потрібна наша допомога.

Будемо чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Romi
4 дн. тому

Я вже надіслав електронний лист, але вони не відповіли.

Автоматичний переклад.
ego041969
4 дн. тому

Тоді гаразд. Якщо ви за це, просто надішліть скаргу, щоб наша команда могла глибше вивчити ситуацію, і, сподіваюся, разом ми зможемо її вирішити.

Автоматичний переклад.
Romi
3 дн. тому

ЄДИНИМ ДОСТУПНИМ ЗАСОБОМ ПОДАТИ СКАРГУ ЦЕ ЕЛЕКТРОННА ПОШТА, І ВОНА НЕ ПРАЦЮЄ!!!

Я ВЖЕ НАДІСЛАВ БІЛЬШЕ 5 ЕЛЕКТРОННИХ ПОСИЛ...

І НЕ ОТРИМАЄТЬСЯ АБСОЛЮТНО НІЧОГО, ЖОДНОЇ ВІДПОВІДІ, З 16.10.2024 РОКУ, КОЛИ Я ВІДПРАВИЛА ДОКУМЕНТИ І ДО СЬОГОДНІ 05.11.2024 Я НАВІТЬ НЕ ОТРИМАЛА ВІДПОВІДІ, ЩО МОЇ ВІДПРАВЛЕНІ ЛИСТИ БУЛИ ОТРИМАНІ.

Автоматичний переклад.
Romi
3 дн. тому

ЗВИЧАЙНО, Я НАДИСЛАВ УСІ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ І КОНКРЕТНИЙ СПОСІБ ЩО СЛІД ЗРОБИТИ, СПРОБИ СПІЛКУВАТИСЯ З «ПІДТРИМКОЮ» ПОВНІСТЮ НУЛЬОВІ, ЄДИНИМ ДОСТУПНИМ ЗАСОБОМ ЦЕ ЗРОБИТИ ЦЕ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ, ЯКУ ВОНИ МАЮТЬ НА СТОРІНЦІ, НА ЯКУ Я ВЖЕ ВІДПРАВИВ БІЛЬШЕ П’ЯТИ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСИЛІВ, І АБСОЛЮТНО ВІД ЖОДНОГО З НИХ Я НЕ ОТРИМАВ ВІДПОВІДІ.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого