1 місяць тому
Тут ви можете обговорити YoApuesto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
ЩОБ ПОЧАТИ ПРОЦЕДУРУ ПЕРЕВІРКИ, ПОТРІБНО ТИЖНІ, МИНУЛО БАГАТО ДНІВ З того часу, як я надіслав ДОКУМЕНТИ, І ВІН ЩЕ В ПРОЦЕСІ ПЕРЕВІРКИ,
НЕМАЄ ЧАТУ.
ВИ НАДІСЛАЄТЕ ЕЛЕКТРОННІ ЛИСТИ ДО МОЖЛИВОЇ СЛУЖБИ ПІДТРИМКИ, ВОНИ НІКОЛИ ВАМ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ.
TO START THE VALIDATION PROCEDURE IT TAKES WEEKS, IT'S BEEN MANY DAYS SINCE I SENT MY DOCUMENTS AND IT IS STILL IN THE VALIDATION PROCESS,
DOES NOT HAVE LIVE CHAT.
YOU SEND EMAILS TO THE SUPPOSED SUPPORT, THEY NEVER RESPOND TO YOU.
PARA EMPEZAR EL PROCEDIMIENTO DE VALIDACIÓN TARDA SEMANAS, YA VAN MUCHOS DIAS QUE ENVIÉ MIS DOCUMENTOS Y SIGUE EN PROCESO DE VALIDACIÓN,
NO CUENTA CON CHAT EN VIVO.
ENVIAS CORREOS AL SUPUESTO SOPORTE JAMAS TE RESPONDEN.
Привіт, скільки часу займає весь процес підтвердження? Казино взагалі не прокоментувало документи, які ви їм надіслали? Те, що вони не спілкуються в чаті й навіть не відповідають, неприємно, і я розумію, чому ти засмучений, тому що я теж був би засмучений. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання перевірки гравця, і якщо вони цього не зроблять, ви можете подати нам безкоштовнускаргу .
Якщо цей час минув, продовжуйте, і наша команда спробує допомогти.
Я залишаю вам рішення.
Hi, so how long does the whole verification process take? The casino hasn't commented at all on the documents you sent them? The fact that they don't have live chat and don't even reply is not nice and I understand why you are upset because I would be too. We give casinos 14 days to resolve player verification and if they don't, then you have the option to file a free of charge- complaint with us.
If that time has passed, go ahead and our team will try to help.
I'll leave the decision up to you.
Процес перевірки триває більше 7 днів, і я досі не отримав відповіді від жодного сервера чи персоналу служби підтримки клієнтів.
набагато менше ознак будь-яких змін у моєму обліковому записі
The verification process has been going on for more than 7 days and I still haven't received a response from any server or customer service staff.
much less signs of any change in my account
el proceso de verificación lleva más de 7 días aún no recibo respuesta de ningún servidor o personal de atención a clientes
mucho menos señales de algún cambio en mi cuenta
Це абсолютно правда, що говорить мій співвітчизник, мій обліковий запис відкритий понад 15 днів і все ще обробляється, я надіслав свою офіційну особу та через 1 тиждень я прикріпив свій паспорт, якщо є якісь деталі з вищезазначеним, НІЧОГО ! Я також надіслав електронний лист, вони досі нічого не відповідають. Навіть не на службу, роблять... ДУЖЕ ПОГАНИЙ СТАРТ.
It is absolutely true what my countryman says, my account has been open for more than 15 days and is still in process, I sent my official identification and after 1 week I attached my passport, in case there was any detail with the above, NOTHING! I also sent an email, they still do not respond anything. Not even for service, they do it... VERY BAD START.
Es absolutamente cierto lo que dice mi paisano, mi cuenta ya lleva mas de 15 dias y aun esta en proceso, envie mi identificacion oficial y despues de 1 semana posterior anexe mi pasaporte, por si habia detalle con lo anterior, NADA! tambien mande correo, siguen sin responder nada. Ni por servicio, lo hacen.... MUY MAL COMIENZO.
Процес перевірки триває більше 7 днів, і я досі не отримав відповіді від жодного сервера чи персоналу служби підтримки клієнтів.
набагато менше ознак будь-яких змін у моєму обліковому записі
The verification process has been going on for more than 7 days and I still haven't received a response from any server or customer service staff.
much less signs of any change in my account
el proceso de verificación lleva más de 7 días aún no recibo respuesta de ningún servidor o personal de atención a clientes
mucho menos señales de algún cambio en mi cuenta
Ви надіслали всі необхідні документи? Ви намагалися зв’язатися зі службою підтримки щодо верифікації, щоб запитати, можливо, що відбувається?
Я сподіваюся, що ви зможете отримати деякі відповіді, а якщо ні, наша команда скарг тут, щоб допомогти. Просто дайте нам знати, будь ласка.
Did you send all the documents needed, though? Have you tried to contact the support regarding the verification to ask perhaps what is going on?
I hope you will be able to get some answers, and if not, our complaint team is here to help. Just let us know, please.
Це абсолютно правда, що говорить мій співвітчизник, мій обліковий запис відкритий понад 15 днів і все ще обробляється, я надіслав свою офіційну особу та через 1 тиждень я прикріпив свій паспорт, якщо є якісь деталі з вищезазначеним, НІЧОГО ! Я також надіслав електронний лист, вони досі нічого не відповідають. Навіть не на службу, роблять... ДУЖЕ ПОГАНИЙ СТАРТ.
It is absolutely true what my countryman says, my account has been open for more than 15 days and is still in process, I sent my official identification and after 1 week I attached my passport, in case there was any detail with the above, NOTHING! I also sent an email, they still do not respond anything. Not even for service, they do it... VERY BAD START.
Es absolutamente cierto lo que dice mi paisano, mi cuenta ya lleva mas de 15 dias y aun esta en proceso, envie mi identificacion oficial y despues de 1 semana posterior anexe mi pasaporte, por si habia detalle con lo anterior, NADA! tambien mande correo, siguen sin responder nada. Ni por servicio, lo hacen.... MUY MAL COMIENZO.
Чи правильно я розумію, що ви чекаєте на підтвердження свого облікового запису?
Можливо, є якісь новини з цього приводу після вихідних?
Будь ласка, надайте додаткову інформацію про ситуацію, і якщо вам знадобиться наша допомога, ми будемо готові втрутитися.
Do I understand correctly that you are waiting for your account to be verified?
Is there any news regarding this now after the weekend, perhaps?
Please provide some more information about the situation and in case you need our help, we'll be ready to step in.
Ні, нічого нового.
Я додаю докази та підтверджую, що жодної відповіді я не отримав, як мінімум
No, nothing new.
I attach the evidence, and confirm that I have not received any response, for the minimum
No, ninguna novedad.
Les anexo la evidencia, y confirmo que no he recibido ninguna respuesta por minima
Будь ласка, дайте нам знати, якщо ви бажаєте, щоб наша група розгляду скарг долучилась і, сподіваємось, допомогла вам у всьому цьому.
Чекатимемо на вашу відповідь.
Please let us know if you'd like our complaint team to get involved and hopefully help you with all this.
We'll wait for your reply.
19 жовтня я відправив свої документи на перевірку, і сьогоднішня дата все ще означає перевірку. Скільки часу це займе чи більше не застосовуватиметься?
On October 19, I sent my documents for verification and today's date still says validating. How much longer will it take or will it no longer apply?
El dia 19 de octubre envíe mis documentos para la verificación y la fecha de hoy aun dice validando, cuanto más se va a tardar o ya no se va a aplicar?
Отже, якщо проблема не зникає, надішліть скаргу нашій команді тут, де ви її добре опишете, і ми спробуємо вам допомогти.
Будь ласка, перейдіть за цим посиланням і повідомте нам, як це відбувається.
So, if the issue still persists, please file a complaint here with our team where you describe it well, and we'll try to help you out.
Follow this link, please, and let us know how it goes.
19 жовтня я відправив свої документи на перевірку, і сьогоднішня дата все ще означає перевірку. Скільки часу це займе чи більше не застосовуватиметься?
On October 19, I sent my documents for verification and today's date still says validating. How much longer will it take or will it no longer apply?
El dia 19 de octubre envíe mis documentos para la verificación y la fecha de hoy aun dice validando, cuanto más se va a tardar o ya no se va a aplicar?
Ви пробували звертатися до служби підтримки з цього приводу?
Спробуйте з'ясувати, чи можуть вони отримати цю відповідь вам, і повідомте нам, будь ласка, якщо вам потрібна наша допомога.
Будемо чекати вашої відповіді.
Have you tried to contact the support regarding this?
Try to find out if they are able to get this answer to you and let us know, please, if you need our help.
We'll wait for your answer.
Я вже надіслав електронний лист, але вони не відповіли.
I already sent an email but they didn't respond.
Si ya envié correo pero no me respondieron.
Тоді гаразд. Якщо ви за це, просто надішліть скаргу, щоб наша команда могла глибше вивчити ситуацію, і, сподіваюся, разом ми зможемо її вирішити.
Okay then. If you are in, just file a complaint, please, so our team can have a deeper look into things, and hopefully together we would be able to solve it out.
ЄДИНИМ ДОСТУПНИМ ЗАСОБОМ ПОДАТИ СКАРГУ ЦЕ ЕЛЕКТРОННА ПОШТА, І ВОНА НЕ ПРАЦЮЄ!!!
Я ВЖЕ НАДІСЛАВ БІЛЬШЕ 5 ЕЛЕКТРОННИХ ПОСИЛ...
І НЕ ОТРИМАЄТЬСЯ АБСОЛЮТНО НІЧОГО, ЖОДНОЇ ВІДПОВІДІ, З 16.10.2024 РОКУ, КОЛИ Я ВІДПРАВИЛА ДОКУМЕНТИ І ДО СЬОГОДНІ 05.11.2024 Я НАВІТЬ НЕ ОТРИМАЛА ВІДПОВІДІ, ЩО МОЇ ВІДПРАВЛЕНІ ЛИСТИ БУЛИ ОТРИМАНІ.
THE ONLY AVAILABLE MEANS TO FILE A COMPLAINT IS VIA EMAIL, AND IT DOESN'T WORK!!!
I HAVE ALREADY SENT MORE THAN 5 EMAILS...
AND ABSOLUTELY NOTHING IS OBTAINED, NO KIND OF RESPONSE, SINCE 10/16/2024 WHEN I SENT MY DOCUMENTS AND UNTIL TODAY 11/05/2024 I HAVE NOT EVEN RECEIVED A RESPONSE THAT MY SENT EMAILS HAVE BEEN RECEIVED.
EL ÚNICO MEDIO DISPONIBLE PARA PODER PRESENTAR UNA QUEJA ES VÍA CORREO ELECTRÓNICO, Y NO FUNCIONA!!!
YA HE ENVIADO MAS DE 5 CORREOS...
Y NO SE OBTIENE ABSOLUTAMENTE NADA, NINGÚN TIPO DE RESPUESTA, YA DESDE EL 16/10/2024 QUE REALICE EL ENVÍO DE MIS DOCUMENTOS Y HASTA EL DÍA DE HOY 05/11/2024 NO HE RECIBIDO SI QUIERA UNA RESPUESTA DE QUE HAYAN RECIBIDO MIS CORREOS ENVIADOS.
ЗВИЧАЙНО, Я НАДИСЛАВ УСІ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ І КОНКРЕТНИЙ СПОСІБ ЩО СЛІД ЗРОБИТИ, СПРОБИ СПІЛКУВАТИСЯ З «ПІДТРИМКОЮ» ПОВНІСТЮ НУЛЬОВІ, ЄДИНИМ ДОСТУПНИМ ЗАСОБОМ ЦЕ ЗРОБИТИ ЦЕ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ, ЯКУ ВОНИ МАЮТЬ НА СТОРІНЦІ, НА ЯКУ Я ВЖЕ ВІДПРАВИВ БІЛЬШЕ П’ЯТИ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСИЛІВ, І АБСОЛЮТНО ВІД ЖОДНОГО З НИХ Я НЕ ОТРИМАВ ВІДПОВІДІ.
OF COURSE I SENT ALL THE REQUIRED DOCUMENTS AND THE SPECIFIC WAY OF WHAT SHOULD BE DONE, THE ATTEMPTS TO COMMUNICATE WITH "SUPPORT" ARE TOTALLY NULL, THE ONLY AVAILABLE MEANS TO DO SO IS THROUGH THE EMAIL THEY HAVE ON THE PAGE, TO WHICH I HAVE ALREADY SENT MORE THAN 5 EMAILS AND I HAVE RECEIVED A RESPONSE FROM ABSOLUTELY NONE OF THEM.
CLARO QUE ENVIÉ TODOS LOS DOCUMENTOS REQUERIDOS Y DE LA FORMA ESPECÍFICA QUÉ SE DEBE HACER, LOS INTENTOS POR COMUNICARSE CON EL "SOPORTE" ES TOTALMENTE NULO, EL ÚNICO MEDIO DISPONIBLE PARA PODER HACERLO ES MEDIANTE EL CORREO ELECTRÓNICO QUE TIENEN EN LA PÁGINA, AL CUÁL YA HE ENVIADO MÁS DE 5 CORREOS Y DE ABSOLUTAMENTE NINGUNO DE ELLOS HE RECIBIDO RESPUESTA
Привіт!
На мій погляд, ваші шанси зв’язатися зі службою підтримки казино не надто хороші. Як щодо того, щоб подати скаргу через Центр вирішення питань Casino Guru? Я думаю, що настав час спробувати вам допомогти.
Якщо ви хочете дізнатися більше про це, будь ласка, перегляньте цей посібник 👈👈 або запитайте нас тут.
Вам це добре звучить?
Hi there!
The way I see it, your chances to get in touch with the casino support are not pretty good. How about you submit a complaint through the Casino Guru Resolution Center? I think it is time to try to help you out.
If you want to know more about it, please browse this guide 👈👈 or ask us here.
Does it sound good to you?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.