ФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

11 міс. тому від JMiles1984
|
24429 переглядів 287 відповідей |
|
1...5 6 7...15
5 міс. тому

file

Це скріншот мого зняття, яке вони не платитимуть...

Автоматичний переклад.
ufsbrock
5 міс. тому

Гаразд, вони просто відхиляли мій і повертали баланс, щоб я втратив усе, я бачу, що вони тепер перейменували на ybets.io з абсолютно новою веб-адресою, справді дуже дивною, і гуру казино підтримує це та допомагає їм!

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file

Це скріншот мого зняття, яке вони не платитимуть...

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Не могли б ви пояснити, що саме зараз відбувається? Ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? Коли ви подали запит на відкликання?

Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна допомога від нашої групи розгляду скарг.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гаразд, вони просто відхиляли мій і повертали баланс, щоб я втратив усе, я бачу, що вони тепер перейменували на ybets.io з абсолютно новою веб-адресою, справді дуже дивною, і гуру казино підтримує це та допомагає їм!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Наскільки я знаю, вони змінили назву. У цьому немає нічого підозрілого.🤷‍♀️

Чи можете ви сказати нам, будь ласка, яку причину вказало вам казино, щоб відхилити ваше виведення коштів? Ми напевно хотіли б допомогти, якщо це можливо.

Ми підтримуємо та допомагаємо всім, хто має рацію, коли йдеться про чесні азартні ігри. Це наша політика.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт, Ромі, не було причин, оскільки вони просто продовжували це робити! вони могли залишити це на розгляді, доки не будуть проведені так звані перевірки, але вони ніколи не дякують Павлу.

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
5 міс. тому

Тож не могли б ви описати свою поточну ситуацію та повідомити нам, чи потрібне втручання нашої групи розгляду скарг?

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Привіт, Ромі, ні, тому що я знову все це втратив, як вони планували, після більш ніж 10 днів цього продовження, я ніколи не думав, що вийду це!

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
5 міс. тому

Я розумію. Ми не можемо допомогти, якщо на вашому рахунку зараз немає грошей.

Іноді це може зайняти більше часу, коли гравець вперше подає запит на зняття коштів через процес перевірки, який має виконати казино. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити роботу та обробити платіж.

Сподіваємося, що наступного разу ми зможемо вам допомогти, якщо буде потрібно.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Гаразд, я все ще не розумію, чому вони продовжували відхиляти його, а потім намагалися змусити мене взяти його як криптовалюту замість того, щоб надіслати назад на мою картку в моїх очах його тактику шахрайства, як це випробували інші, я впевнений, що ви це бачите, але ваші руки зв’язані ця справа завдяки Павлу

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
5 міс. тому

Насправді наші руки ні в чому не зв’язані.🤷‍♀️ Ми прагнемо до чесної гри та робимо все можливе для досягнення цієї мети.

На жаль, бувають випадки, коли ми не можемо нічого зробити. Тому я не збираюся відповідати на ваші запитання і бажаю вам всього найкращого в майбутньому.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я сподіваюся, що вони виплатять виграш, тримайте за мене кулаки, я чекаю вже 48 годин, ігноруючи інші виплати, деякі з них скасовано, тому що я хотів трохи пограти, не роблячи новий депозит.


file

Автоматичний переклад.
players0815
5 міс. тому

Привіт гравці.

Можливо, вам пощастить, але, судячи із затримки, вони знову грають у звичну гру! Хоча цього може бути недостатньо для того, щоб перебити вас, як і всіх нас, сподіваюся, у вас все добре, друже!

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
5 міс. тому

Я звернувся до служби підтримки і отримав таку відповідь, я терплячий і буду чекати.


Наші процедури зняття загалом швидкі.

Однак сталася затримка, оскільки наша система виявила незвичайну ігрову діяльність. Наразі ваш запит на зняття коштів проходить перевірку вручну, що може подовжити час обробки. Нема про що турбуватися, просто це займає трохи більше часу, ніж зазвичай.

Ми приносимо вибачення за будь-які незручності, які це може спричинити, і докладаємо всіх зусиль, щоб пришвидшити процес для вас.



Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
players0815
5 міс. тому

Гаразд, мені здається, що вони починають гальмувати виведення коштів і намагаються використати згадану тут тактику, з якою ми всі покінчили! Я не бачу сенсу грати на цих сайтах зараз, я програв тисячі, а коли я виграв, вони або залишили їх, або не виплатили

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я сподіваюся, що вони виплатять виграш, тримайте за мене кулаки, я чекаю вже 48 годин, ігноруючи інші виплати, деякі з них скасовано, тому що я хотів трохи пограти, не роблячи новий депозит.


file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чи вирішено вашу проблему на даний момент, чи вона все ще не змінюється? Вони пояснили, яку «незвичайну ігрову діяльність» вони виявили, чи, можливо, вам відомо про щось?🤷‍♀️ Я просто намагався зрозуміти, що може статися.🤔

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Сьогодні вони подали запит на KYC, я надіслав документи, тепер мені потрібно чекати. Можливо, це був дуже гарний хіт на ExtraChilli 😀


filefile



вони відповіли:


Ваші документи отримані, а сеанс гри відправлений на перевірку провайдеру.

Зверніть увагу, що обробка вашого запиту від постачальника може зайняти до 10 робочих днів.





Гроші повернулися на мій рахунок, я міг би грати зараз, але я опираюся 😀




Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Будьте готові до довгого очікування!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я не втримався і трохи пограв, я досяг максимального виграшу на Pragamtic, мій перший


боже боже!


Змінено Romi 5 міс. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
players0815
5 міс. тому

приємно! але, як я вже сказав, здається, що вони грають в ту саму гру щоразу, коли хтось виграє пристойну суму, тож може не мати значення, скільки ви виграєте! сподіваюся, ви отримаєте це скоро!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Сьогодні вони подали запит на KYC, я надіслав документи, тепер мені потрібно чекати. Можливо, це був дуже гарний хіт на ExtraChilli 😀


filefile



вони відповіли:


Ваші документи отримані, а сеанс гри відправлений на перевірку провайдеру.

Зверніть увагу, що обробка вашого запиту від постачальника може зайняти до 10 робочих днів.





Гроші повернулися на мій рахунок, я міг би грати зараз, але я опираюся 😀




Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Отже, перевірка від провайдера вже зроблена? Чи можете ви зараз зняти гроші?

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого