ГоловнаФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 29)

1 рік тому від JMiles1984
|
73 733 переглядів 582 відповідей |
|
1...28 29 30
Додати публікацію
1 тиждень тому

Вчора ввечері я виграв 6000 доларів в іншому казино, коли мій виграш досяг 30 000 разів. Вгадайте, скільки часу знадобилося, щоб мені виплатили? 4 години. Вони надіслали мій виграш до міста без обмежень і його підтвердили протягом кількох годин.


Вони брешуть і вдають, що ігровий процес перевіряється. Це не так. Вони блокують наші опції виведення коштів і кладуть гроші на наш ігровий рахунок. Більшість людей тут не отримують грошей, а ті, кому платять, чекають місяцями.


Це вкрай шахрайська поведінка. Давайте знизимо оцінку приблизно до 1,5/10.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я не знав, що ця тема існує. Я вніс депозит виключно на основі їхнього рейтингу. Ваш рейтинг потребує повного перегляду. Казино, яке бреше і не платить місяцями, має бути далеко не 7. Воно має бути значно менше 5.


Через ваш рейтинг 9.3 я тепер борюся за свої виплати та мушу витрачати час і нерви. Казино з рейтингом 9.3 так не діють.

Автоматичний переклад.
sdexcid
1 тиждень тому

Привіт, я повністю з вами згоден, і я також публікував численні дописи в цій темі про наслідки ручного коригування рейтингу та його вплив на здатність вирішувати скарги. Це наше найбільше занепокоєння. Дивіться також тему про казино Immerion — та сама ситуація.

Ось кілька важливих деталей: рейтинг казино нижчий за 9,3, і ми наближаємося до критичної точки у нашій співпраці з ними щодо скарг. Якщо вони не змінять цю звичку, індекс безпеки казино під цим управлінням буде значно нижчим; однак відкриті скарги можуть зрештою залишитися невирішеними, оскільки як тільки казино буде повністю покаране, остання причина для співпраці зникне. Вся ця ситуація може дуже негативно вплинути на багатьох гравців, і ми знали про це весь час.

На жаль, це не просто "чорне чи біле" питання. 🙁

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Також в обох казино я бачу логотип Fair Casino.

Автоматичний переклад.
Georgia_M
1 тиждень тому

Привіт, можливо, ви маєте на увазі сторінки казино, а не сторінку Casino Guru? Ми не можемо отримати доступ до їхніх сайтів, щоб вимкнути значок, але хотілося б.

Оскільки керівництво карають за відсутність належної комунікації, я не здивований, що вони не вимкнули значок на своєму сайті, але ви завжди можете перевірити огляд казино Casino Guru.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Чи може хтось отримати доступ до їхнього веб-сайту? У мене з вчорашнього дня відображається повідомлення «Наразі проводиться технічне обслуговування»...

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт,


Я намагаюся вивести свій виграш з 15 квітня. Минуло майже 3 місяці з того часу, а я досі намагаюся розібратися. Спочатку причиною було те, що вони перевіряли мій обліковий запис на предмет легалізації азартних ігор. Це зайняло місяць, і зрештою я успішно пройшов перевірку. Потім почалася мука з ідентифікації. Знадобилося 3 тижні, щоб підтвердити мою особу.

Потім вони попросили ідентифікатор криптогаманця. Вони запитали все, що тільки можна уявити. Я надіслав усе, а вони досі наполягають на тому, щоб запитувати мене про одне й те саме щотижня.

Вони відповідають лише раз на тиждень, а іноді й взагалі не відповідають. Я грав у багатьох казино, але такого огидного безладу ще не бачив.


Чи вдалося комусь вивести свої гроші з цього неприйнятного казино?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Схоже, це казино пограбувало всіх, закрило свій вебсайт і втекло.


Casinoguru має набагато краще перевіряти казино.


Тепер десятки гравців повністю позбавлені власних грошей та виграшів, бо ви дали якомусь величезному шахрайському казино рейтинг 9,3.


Рейтинг 9,3 має означати, що казино виплачує гроші в той самий день, без проблем, скарг, з чудовою підтримкою та персоналом. Виняткове казино.


Ви поставили таку оцінку казино, яке не платило гравцям місяцями поспіль, якщо взагалі платило. Одна з найвищих можливих оцінок.


Про що ти думав? Не про нас, це точно.


Ми всі довіряли цьому рейтингу, а тепер нас усіх обкрали.


Молодець, Casinoguru. Ти міг би піклуватися про гравців, а не ставити казино хороші оцінки, бо вони платять тобі добрі гроші.


Давайте задумаємося над цим на секунду. Казино, яке всіх пограбувало, закрило свій веб-сайт, обдурило всіх, проігнорувало проблеми з платежами, все ще має рейтинг 7,4. Що за жарт.


Більше ніколи не довірятиму цьому сайту.

Змінено
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я зв'язався з їхньою службою підтримки електронною поштою, ось відповідь, яку я отримав:


Привіт,


Дякуємо за ваш електронний лист!


Шановний гравцю, ми щиро перепрошуємо, але наразі на сайті проводяться технічні роботи, які будуть завершені найближчим часом. Ми розуміємо, що це завдає вам незручностей, і після завершення технічних робіт ми будемо раді розглянути для вас бездепозитний бонус. Наразі ми не маємо інформації про точний час проведення технічних робіт, але це може зайняти деякий час. Ви можете час від часу намагатися відкривати сайт і входити в систему. Однак, як тільки технічні роботи будуть завершені, ми просимо вас зв'язатися з онлайн-чатом, щоб отримати бездепозитний бонус, не чекаючи. Сподіваємося на ваше розуміння і ще раз перепрошуємо за незручності!


Якщо у вас виникнуть будь-які питання, повідомте нас!


З повагою,

Джейн

Команда підтримки Ybets

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Усі їхні вебсайти вимкнено.


Вони вкрали всі гроші та втекли.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Я справді не очікував такого розвитку подій. Сподіватимемося, що вони не зроблять грандіозний ривок, витративши всі наші гроші, і їхню сторінку знову відкриють.

Автоматичний переклад.
gerasimoskioukas
6 дн. тому

Я вже 2 місяці намагаюся отримати свої гроші, і виправдання, які я отримую, м'яко кажучи, абсурдні!

Найімовірніше, гроші загубилися, і хлопці зараз п'ють коктейлі на якомусь пляжі Сейшельських островів!

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Я дам кожному члену тут 1 трильйон доларів, якщо всім заплатять, настільки я впевнений, що нас усіх пограбували.


Жодне казино на землі не вимикає всі свої казино. Без попередження. І все одночасно.


Щоденний перехід казино в офлайн коштує тисячі доларів. Вони добре планують це, роблять це частинами, щоб казино не грало в години низької активності, і роблять це по кілька годин за раз, щоб гравці не йшли та не шукали інше казино для активної гри. Вимкнути всі 3 одночасно? Жодного шансу.



Було так багато скарг, на цьому форумі, і я впевнений, що на інших... попереджали їх платити, інакше... і вони сприйняли це як гарний час, щоб зникнути, поки їхня репутація була поганою, а неоплата накопичувалася величезними сумами, ймовірно, заощаджуючи їм пару сотень тисяч.


Ніколи за все своє життя (20 років, пов'язане з азартними іграми) я не бачив, щоб група казино без попередження закривалася та поверталася. Ніколи.



Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт усім.

Нам відомо про ситуацію, і вона свідчить про необхідність технічного обслуговування. Наскільки я можу сказати, мої колеги все ще підтримують зв'язок з казино, або принаймні підтримують зв'язок у п'ятницю.

Тепер я можу отримати доступ до вебсайту.

file


Хотілося б додати більше.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Ой, можливо, я всім винен трильйони доларів. Я зателефоную своєму бухгалтеру та підготую все!


Але серйозно, ybets, давайте всім заплатять. Casinoguru візьметься за це.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Однак, я все ще не можу увійти. Я не знаю, що відбувається.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Наразі ybets1.io працює для мене, і я можу увійти, але не на ybets.net.

Дивно...

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

ybets.net працював для мене, і сьогодні вранці я отримав електронного листа з пропозицією бонусів за його непрацездатність... але він знову не працює.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Це казино не виконує остаточне прохання CG програти гравців протягом 7 днів з відкритими скаргами на сайті….


Якщо казино проводить аудит ігор і надсилає дані провайдеру для перевірки, то казино завжди блокуватиме ваш рахунок для виведення коштів та гри, тому що якщо гроші, які ви виграли, походять від шахрайства або технічних проблем, то чому, чорт забирай, вони зараховують їх на ваш баланс і повинні чекати щонайменше місяць, щоб перевірити, чи все буде гаразд? А тим часом ви можете грати на ці гроші на всіх слотах або в іграх з живими дилерами... Чи знаєте ви взагалі, скільки казино має заплатити провайдерам, у яких ви грали на цей баланс, якщо після так званої «ПЕРЕВІРКИ ПОСТАЧАЛЬНИКА» стає зрозуміло, що кошти є незаконними? Щооооооооо, мені дуже шкода гравців, але гуру казино з такими знаннями навіть не міг передбачити, що це відбувається з іншої галактики? Вони знайшли збій у вашому сервісі оцінювання і зняли з нього F 😂

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Мені здається, що гуру казино без проблем отримує партнерські гроші... тому їх ні про що інше не хвилює.


Вони дозволяють цьому казино керувати всім їхнім форумом і порушувати правила всюди. А все, що вони отримують, це знижений рейтинг до 7,4. Що приблизно на 5 балів забагато.

Автоматичний переклад.
1...28 29 30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого