ГоловнаФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 24)

 від JMiles1984
|
55 143 переглядів 506 відповідей |
|
1...23 24 2526

Будь ласка, приберіть фальшиві відгуки. Фальшиві відгуки стирчать, як набитий палець. Можливо, Casino Guru не бажає їх видалити

Автоматичний переклад.
Radka

Рада, ваша відповідь показує, що Casino Guru працює в силосах і повністю зламано. Ваше пояснення схоже на те, як державні бюрократи розповідають людям, чому вони не можуть їм допомогти, тому що «цим займається інший відділ, але ви можете з ними зв’язатися».

🤡🤡🤡🤡🤡

Автоматичний переклад.

Будь ласка, приберіть фальшиві відгуки. Фальшиві відгуки стирчать, як набитий палець. Можливо, Casino Guru не бажає їх видалити

Автоматичний переклад.

І знову. Будь ласка, повідомте нам, як ви можете бути настільки впевнені, що відгуки неправдиві. Це буде дуже корисно нашій команді.

Ви самі грали в цьому казино?

Автоматичний переклад.

Привіт Ромі,

Посібник Вілдерса з визначення ботів/фейкових відгуків:

- Назва казино завжди згадується в огляді, коли це не потрібно, оскільки реальна особа знає, що посилання на казино не є необхідним

- Свідоцтво, а не особистий огляд із нечіткими посиланнями, які стосуватимуться будь-якого продукту чи послуги

- Немає конкретної інформації про обліковий запис або посилання на дати/час або представників служби підтримки, які справжні рецензенти нададуть детальну інформацію про позитивні чи негативні випадки.

- Профіль гравця Guru нещодавно створений і містить лише відгуки. Жодних нарікань чи коментарів на форумі.

-Позитивні 5-зіркові відгуки чарівним чином з’являються множинно після негативного відгуку.

Можливо, ви могли б передати це керівництву, і я міг би працювати на Гуру за контрактом 😁

Автоматичний переклад.

Написав велику відповідь, але, здається, був видалений і заблокований. Що дає

Автоматичний переклад.

Рада, ваша відповідь показує, що Casino Guru працює в силосах і повністю зламано. Ваше пояснення схоже на те, як державні бюрократи розповідають людям, чому вони не можуть їм допомогти, тому що «цим займається інший відділ, але ви можете з ними зв’язатися».

🤡🤡🤡🤡🤡

Автоматичний переклад.

Це Радка - дякую 🙂 - приємно познайомитися.

Я також не можу позначити вашу відповідь як незнайому. Звучить як типові «вони відповідальні», «вони повинні щось зробити», «тепер ми знайшли, на кого можна вказати пальцем» і так далі... Але, як я вже сказав, я розумію ваші почуття; на жаль, я особисто не можу не закрити скарги.

Очевидно, ви більш ніж раді ігнорувати або перекручувати те, що ми, адміністратори, сказали досі. Тож насолоджуйся моментом своєї хоробрості, але не очікуй, що я більше відповідатиму твоїм клоунам.

я не буду брехати; Я погоджуюся, що в деяких випадках процес дуже повільний, але це дуже, тому що команда скарг пояснює проблеми зі скаргами новим людям, пов’язаним з казино, знову і знову, особливо якщо на одну групу чи казино було подано надмірну кількість скарг, описуючи ту саму проблему.

На мій погляд, ви постійно пропускаєте те, що процес зосереджений на розгляді скарг — це не акт помсти. Якщо група розгляду скарг не вважає, що є спосіб повернути гроші гравцям, вони продовжують наполягати на захисті всіх гравців із пов’язаними скаргами.

Було б не дуже корисно закривати всі скарги як невирішені так швидко, як це можливо. Будь ласка, запам’ятайте те, що я вам уже пояснював:

Якщо ви розглядаєте безпеку казино лише на основі одного числа, ви помиляєтеся. Я б сказав, що звичайний гравець, який знаходить це обговорення, а також перевіряє відкриті скарги, досягає іншої думки, ніж той, хто просто «перевіряє» число, нічого не читаючи.

Я не хочу бути неввічливим, але будь ласка, знайте, що ваші спрощені дописи завжди можна розглядати прямолінійно.


Автоматичний переклад.

Посібник Вілдерса з визначення оглядів ботів/спаму,

- Численні 5-зіркові відгуки, які з’являються після негативних відгуків

- сказав 5-зірковий огляд, опублікований нещодавно створеними профілями Гуру без жодних скарг чи дописів на форумі

- Відгуки, а не особистий досвід, який можна було б написати, навіть не відвідуючи сайт казино

- Справжня назва казино відображається в спамі/повідомленні бота, якщо мається на увазі посилання на казино

-не використовується спеціальна чи випадкова інформація облікового запису. Без детальних пояснень ситуації

- проголошення прямо протилежного тому, за що більшість поганих відгуків:

блискавичні виплати, коли компанія відома тим, що повільно вилучає гроші

Автоматичний переклад.

Написав велику відповідь, але, здається, був видалений і заблокований. Що дає

Автоматичний переклад.

Будь ласка, перевірте свою електронну пошту; ви побачите, що публікація чекала на затвердження. Я натрапив на ваші дописи та прийняв їх.

Проблема фальшивих або упереджених відгуків значно розширилася. Як я намагався пояснити іншим гравцям, які сьогодні надзвичайно швидко спілкуються з суддями, ми маємо дуже невеликі шанси виявити підробки в режимі реального часу через ботів ШІ або, загалом, застосування самого ШІ. Поки безліч компаній пропонують складні кампанії для підвищення будь-якого рейтингу користувачів за допомогою ботів і штучного інтелекту, щоб щодня отримувати кількість відгуків, ми просто не можемо встигати. Я особисто, а також наша команда, годинами копалися в прийнятих відгуках користувачів про всі 5 тисяч казино в нашій базі даних, намагаючись визначити закономірності та потенційні клієнти.

На мою думку, майбутнє буде набагато гіршим, тому ми можемо вжити більш «радикальних» заходів для боротьби з цим.

Я хотів би скористатись нагодою, щоб запитати вас: чи не хочете ви завантажити певний знімок екрана, щоб мати можливість надіслати відгук? Відповідно до наших варіантів, це виглядає як найкраще довгострокове рішення, але ми очікуємо, що багато реальних гравців пропустять такий комплексний процес.


Автоматичний переклад.

Сподіваюся, це допоможе. Чи повинен я надавати банківську інформацію для своїх послуг?

Автоматичний переклад.

Посібник Вілдерса з визначення оглядів ботів/спаму,

- Численні 5-зіркові відгуки, які з’являються після негативних відгуків

- сказав 5-зірковий огляд, опублікований нещодавно створеними профілями Гуру без жодних скарг чи дописів на форумі

- Відгуки, а не особистий досвід, який можна було б написати, навіть не відвідуючи сайт казино

- Справжня назва казино відображається в спамі/повідомленні бота, якщо мається на увазі посилання на казино

-не використовується спеціальна чи випадкова інформація облікового запису. Без детальних пояснень ситуації

- проголошення прямо протилежного тому, за що більшість поганих відгуків:

блискавичні виплати, коли компанія відома тим, що повільно вилучає гроші

Автоматичний переклад.

Так, у мене набагато довший список, просто не вистачає часу, щоб «очистити» всі відгуки одночасно.

Однак ми не можемо використовувати цей:

- проголошення прямо протилежного тому, за що більшість поганих відгуків:

блискавичні виплати, коли компанія відома тим, що повільно вилучає гроші

Це виключно на основі думки, і адміністратори не знайомі з очікуваними якостями чи недоліками казино. Тому цей пункт корисний для гравців. 👍

Ви розумієте, чому я раніше згадав форум і скарги як важливі джерела інформації?



Автоматичний переклад.

Сподіваюся, це допоможе. Чи повинен я надавати банківську інформацію для своїх послуг?

Автоматичний переклад.

Не потрібно; як я вже сказав, ми це вже знаємо.

Автоматичний переклад.
Radka

Справжні гравці, особливо ті, у кого є реальні проблеми або компліменти щодо певного казино, можуть зробити знімок екрана або надати підтвердження наявності облікового запису в казино.

Змінено
Автоматичний переклад.

У мене немає досвіду програмування, але я впевнений, що це, мабуть, проста процедура боротьби з фейками/ботами за допомогою штучного інтелекту. Параметри ключової інформації можна використовувати для виявлення можливих фальшивих відгуків і запиту додаткової інформації.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка,

Спрощені пости? 🤔

Ви точно написали довгу відповідь на спрощений пост. Я вважаю, що на деякі з найпростіших запитань найважче відповісти, а на ті, що вражають акорд, потрібно відповідати жирним підкресленням. лол

Я також не маю на меті бути неввічливим, але ви, на мій погляд, постійно пропускаєте те, що незалежно від вашої головної мети допомогти гравцям повернути їхні гроші, Casino Guru абсолютно марний, щоб запобігти новим гравцям від потрапляння в ту саму пастку/цикл повернення своїх коштів, спотворюючи надійність, цілісність і надійність проблемних казино, таких як YBets, беручи до уваги всю інформацію про рейтинг безпеки. Я маю на увазі, що середньостатистична розумна людина, яка шукає надійне казино, спочатку піде до казино з найвищим рейтингом і продовжить свій шлях вниз. 9,4 YBets — це вершки гуру. Який абсолютний жарт. Цей рейтинг є повною вигадкою реальності.

Індекс безпеки - це брехня.

Ліміти зняття коштів - це брехня

Більшість позитивних відгуків є фейковими

Оцінка доходу надзвичайно фальшива.

На вашу відповідь на мої спрощені запитання непросто відповісти, оскільки ви просто виправдовуєтесь.

Автоматичний переклад.
Wilder1999

Що ж, поки ви продовжуєте стверджувати, що всі аспекти Індексу безпеки є фальшивими, скористайтеся функцією «інформувати нас», доступною на будь-якій сторінці огляду, і надайте свої перевірені джерела.

file

Це буде довго:

Дохід:

«Деякі казино публікують свою фінансову інформацію, але для інших нам потрібно створити оцінку на основі нашої внутрішньої формули, яка враховує передбачувану кількість відвідувачів казино та інші фактори».

Серед іншого, для розрахунку використовуються всі відповідні казино в групі або інші підтверджені дані. Це не те, що хтось шукає в Google. Іноді чисел взагалі немає, але потреба визначити відправну точку є постійною; отже, "розрахований".

Ліміти зняття:

на основі останньої перевірки положень та умов або змінених після оновлення з казино або на основі закритих скарг

Індекс безпеки - це брехня:

Індекс безпеки – це математичний вираз ймовірності того, що гравець отримає виграш, накопичений за всіма правилами. Часових рамок немає. Як це має бути брехня, будь ласка?

Позитивні відгуки переважно фейкові:

Добре, якщо ми всі можемо помітити відмінності, ви думаєте, що інші не можуть? Щомісяця надходить майже 500 відгуків користувачів; ми команда з 3 людей. Мені шкода, що ми не встигаємо. Я тобі вже двічі казав.

ЗНОВУ: Оскільки відгуки користувачів не підтверджені доказами, оцінки користувачів не включаються в Індекс безпеки. Весь світ знає, що майже кожна реклама, яка транслюється по телевізору чи в Інтернеті, є просто інструментом продажу. Завдяки характеру бізнесу ще одним інструментом є так звані відгуки користувачів. Запитайте Trustpilot, як у них справи з виявленням оглядів, створених штучним інтелектом.

Я все ще вірю, що ти думаєш, що можеш спростити щось таке делікатне, як усю нашу роботу, до питань «так» чи «ні»; має сенс розглядати складні відповіді як виправдання, враховуючи цю оптику.

Після всього, що було сказано досі, чи можу я знати, чому ви досі тут? Наскільки я можу судити, для вас ми все одно зграя брехунів.

Ну потім.

Автоматичний переклад.

Справжні гравці, особливо ті, у кого є реальні проблеми або компліменти щодо певного казино, можуть зробити знімок екрана або надати підтвердження наявності облікового запису в казино.

Автоматичний переклад.

Це ідея. Дякую за вашу думку.

Автоматичний переклад.

У мене немає досвіду програмування, але я впевнений, що це, мабуть, проста процедура боротьби з фейками/ботами за допомогою штучного інтелекту. Параметри ключової інформації можна використовувати для виявлення можливих фальшивих відгуків і запиту додаткової інформації.

Автоматичний переклад.

Ми теж так думали. Сьогодні, можу вас запевнити, це не так просто. Застосовуючи такий підхід, ми ризикуємо відхилити багато неупереджених відгуків, надісланих реальними гравцями, коригуючи їх написаний текст помічником ШІ. Попереднє запитування кожного облікового запису окремо також займає надзвичайно багато часу.

Крім того, всупереч скаргам, наприклад, такого тексту недостатньо навіть для платного модуля ChatGPT. Вам завжди потрібно знати історію облікового запису, а текст зазвичай надто короткий для необхідної впевненості. У цей момент ми троє використовуємо свій власний досвід і шаблони, виявлені раніше.

Завтра я перегляну огляди Ybet і побачу, що можна зробити.

Автоматичний переклад.

«Завтра я перегляну огляди Ybet і побачу, що можна зробити».

Я ціную цю заяву. Це саме те, що я хотів почути. Ви можете робити лише найкраще, що можете, і це виглядає дуже щиро.


Автоматичний переклад.

Чи не можна трохи легше змінити значення оцінки? Або гуру може встановити для нього тимчасове утримання.

Здається, проблема невелика, коли скарг багато. Я думаю, що краще мати інший рейтинг для оцінки вартості казино в такому стані. Він може бути вгорі або в підсумку, але має бути зрозуміло, що є проблема. Звичайно, як каже radka, якщо користувачі також читають відгуки користувачів, вони можуть побачити, що є проблема. Однак користувачі не знають, що в них лежать відгуки користувачів. Зазвичай користувачі довіряють вашій здатності проводити розслідування. Якщо у верхній частині огляду написано щось на зразок «9.4», багато людей повірять цьому та підпишуться. І багато людей роблять депозит, не дивлячись на відгуки користувачів, якщо вартість настільки висока.


Можливість дослідити казино ззовні у більшості користувачів відсутня. Я думаю, що Casino Guru дуже хороший у цій сфері.

Але Casino Guru насправді не грає в казино. Оскільки ви не граєте, вам не потрібно безпосередньо вирішувати проблеми зняття коштів. У цій частині користувач має звітувати. Однак, навіть якщо користувачі повідомляють про це, відповідь відбувається повільно. Крім того, користувач не бачить взаємодії з казино. Ну, це вірно、、、 ми, користувачі, не платимо безпосередньо за роботу Casino Guru. Ймовірно, вартість надходить з іншого гаманця... вибачте

Автоматичний переклад.
mmgg33441

Я вважаю, що наразі ви знаєте, що ми маємо свою, скажімо так, тактику, як ми переглядаємо всі онлайн-казино в нашій базі даних. Так само з усіма без винятку казино. Тому неможливо зробити якийсь інший підхід лише для цього. 🤷‍♀️

Звичайно, якщо ми дізнаємося, що казино справді діє несправедливо знову і знову, ми включимо попередження до їх перевірки або навіть знизимо індекс безпеки відповідно до цього, але ми можемо це зробити лише на основі невирішених скарг.

Останнім часом ми бачимо, що було подано багато скарг на це казино, і ми сподіваємося, що вони схвалять свій підхід, коли мова заходить про зняття коштів, щоб вони не були покарані за це, а їхні клієнти були максимально задоволені.🙏

Автоматичний переклад.
1...23 24 2526
Перейти на сторінкуіз 26 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого