ГоловнаФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 23)

 від JMiles1984
|
51 651 переглядів 504 відповідей |
|
1...22 23 24...26
CuriousGeorge

Припиніть грати в ybets, взагалі припиніть грати, усі ці онлайн-ігри викликають звикання🥲

Автоматичний переклад.
Romi

Через 2 дні після того, як я попросив вивести кошти, я побачив, що його скасував ybets. Водночас усі вони казали: «Не хвилюйтеся, обробка зняття коштів іноді займає 24 години» або «Не хвилюйтеся, іноді обробка зняття займає 48 годин». Я не отримував від них жодних відгуків, доки не звернувся до цілодобової служби підтримки в чаті, коли вони повідомили мене про «розслідування» (скріншот, яким я поділився з вами раніше). Вчора я надіслав електронного листа до служби підтримки, у якому зазначено:

file

І вони відповіли на це:

file

Автоматичний переклад.

Шановна Ромі, дуже дякую за відповідь і за те, що ви уважно прочитали мій допис(и).

На даний момент, як ви довели своєю публікацією, очевидно, що Casino Guru не бажає звертатися до того факту, що Ybets сфабрикувала огляд гри, щоб затримати виплати. Ybets бреше, ігноруючи всі запити¨, і досі відмовляється надавати будь-які пояснення.

Мені все ще потрібен результат «огляду гри», звичайно, як ви думаєте, чи отримаю я (і всі інші скарги) ці відгуки? Можливо, Casino Guru їх теж отримає? 🙂

Автоматичний переклад.

Як вам уже неодноразово пояснювалося, і це справді останній раз, коли я пишу вам із цього приводу, наша група розгляду скарг не зможе допомогти вам із зняттям або перевіркою , якщо на балансі немає залишку.

Нам шкода, що ви потрапили в таку ситуацію, і якщо наступного разу вам знадобиться інша допомога, ми обов’язково зробимо все можливе, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.

Привіт.


Перший допис тут, і я постараюся зробити його "коротким і приємним"


Яка угода з цим казино YBets?


Я створив обліковий запис на Inmerion, і мій обліковий запис перенесено на Ybets (ніколи не реєструвався на цьому веб-сайті), але я зміг використовувати свій обліковий запис Inmerion, щоб грати на YBets.

Що ж, після перегляду відео «Mr Big Spin», де один із глядачів запитав про це, він сказав, що не грає на YBets через максимальний ліміт зняття $1000 на день!

Це викликало у мене певні відчуття, тому що мої депозити перевищували 1000 доларів за раз... і НІХТО, служба підтримки, VIP, ніхто не сказав, що обмеження на зняття коштів нижчі, ніж мої депозити.

Я відчуваю, що це грабіжницький акт з боку казино, і вони повинні сказати гравцям із високими депозитами, що ЯКЩО вони виграють, вони чекатимуть дні чи тижні (навіть місяці), щоб вилучити будь-які виграші.

-


Крім того, щоб поставити під сумнів рейтинг цього веб-сайту -

Я самообмежений гравець під Gamstop і Gamban. Проте я зміг внести понад 5000 фунтів стерлінгів готівкою менш ніж за 24 години без жодного запиту з їх веб-сайту з точки зору KYC...


-


Це приводить мене до висновку, що цей веб-сайт фактично є хижацьким, і гравці не призначені для того, щоб мати можливість перемогти в цьому казино.


Автоматичний переклад.

Вибачте за ваш досвід у цьому казино, але чи можу я запитати, чи ви повідомили їм про свою залежність від азартних ігор? Тільки так вони повинні знати, що ви самообмежені, оскільки вони не діють згідно з UKGC.

У більшості казино KYC відбувається лише під час виведення грошей, і навіть тоді, якщо ви не повідомите казино про свою проблему, вони не зможуть про це дізнатися.

Як я вже сказав, мені дуже шкода за вашу ситуацію, і будь ласка, знайте, що в рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у ​​всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, який підтримує сім мов, швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 230 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.

Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.

Автоматичний переклад.

Нічого собі божевільний!


Отже, CasinoGuru фактично на боці цього казино? Чи правильно я читаю?

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що дійсно необхідно прочитати всі пости та скарги цього гравця, щоб зрозуміти всю ситуацію.

Автоматичний переклад.

Через 2 дні після того, як я попросив вивести кошти, я побачив, що його скасував ybets. Водночас усі вони казали: «Не хвилюйтеся, обробка зняття коштів іноді займає 24 години» або «Не хвилюйтеся, іноді обробка зняття займає 48 годин». Я не отримував від них жодних відгуків, доки не звернувся до цілодобової служби підтримки в чаті, коли вони повідомили мене про «розслідування» (скріншот, яким я поділився з вами раніше). Вчора я надіслав електронного листа до служби підтримки, у якому зазначено:

file

І вони відповіли на це:

file

Автоматичний переклад.

Дякуємо за оновлення.

Тоді я сподіваюся, що все розслідування буде завершено якомога швидше. Будь ласка, повідомте нас, якщо це займе більше часу, і наша команда скарг втрутиться.

Будь ласка, майте на увазі, що ми не зможемо вникнути в це до закінчення 14-денного періоду з дати, коли ви подали запит на відкликання.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт команда гуру казино,


Просто відкрите запитання до всіх вас:

Чи Casino Guru хоч раз просив YBets надати докази перевірки ігрового процесу?

Припускаю, не один раз.


Радка також зазначила в дописі, на який я відповідаю:

«Окрім цього, гравці схильні забути, що цей форум здебільшого призначений для скарг, а 88 випадків загалом — це майже ніщо порівняно з розміром казино. Я розумію, що дехто з вас зараз має справу зі складною ситуацією, але для великого міжнародного казино в цьому немає нічого незвичайного».

Давайте на мить забудемо про капітуляцію команди гуру, коли справа доходить до шахрайства YBet. Як можна погодитися з ідеєю, що більшість гравців приходять сюди, щоб поскаржитися, однак у YBets більшість відгуків із 4-5 зірками, які чарівним чином сповідують блискавичне зняття коштів та чудове обслуговування 🤣🤣🤣


Як я можу переглядати кожен огляд і знати, чи є він законним, чи платна публікація/дописи, створені ботами, і Гуру не може це зрозуміти, маючи знання про такі речі?


Я знаю, що партнерська винагорода оплачує ваші рахунки, але проявите порядність і перестаньте узаконювати погану поведінку YBets та її невідомої дочірньої компанії Immerion Casino.


Змінено
Автоматичний переклад.
Wilder1999

Привіт

Я думаю, що ви можете знайти щось доречне в усіх поточних скаргах. Оскільки я не розглядаю скарги, а також не маю часу робити нотатки про подальший розвиток кожної скарги, ви можете провести розслідування.

Щодо оглядів – чиста чесність, невелика команда максимум із чотирьох людей проти ботів, найняті «гравці», кампанії, помічники зі штучним інтелектом і так далі… Це стало частиною бізнесу, і ми не в змозі виявити кожну можливу упереджену дію. Сьогодні я провів майже 2 години, досліджуючи групу з 4 казино та, швидше за все, підроблені відгуки користувачів. Ви нещодавно бачили соцмережі? Найпоширенішою рекламою є боти зі штучним інтелектом та інструменти, які створюють дивовижні чудеса для будь-кого за кілька кліків. ШІ також тестується на нашому форумі, щоб ви знали.

Що ж, це поточний недолік дорогоцінного ШІ та реальних середовищ тестування. Сьогодні майже все виглядає підозрілим; ми робимо все можливе, щоб виявити закономірності та зробити відгуки користувачів чіткими. 4 особи проти комерційних рецензій. Буде тільки гірше.

Автоматичний переклад.

Виписка прийшла за 2 години! Не очікував такої швидкості. Поки що казино чудове; давайте подивимось, як воно піде.

Автоматичний переклад.

Ось і гачок. Виграйте щось суттєве і почнуться затримки

Автоматичний переклад.

Виписка прийшла за 2 години! Не очікував такої швидкості. Поки що казино чудове; давайте подивимось, як воно піде.

Автоматичний переклад.

Це чудово. Який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
Parmale_L

Це явно бот, як ви можете бачити з інших публікацій у його профілі

Автоматичний переклад.

Це стає смішно... Шахрайське казино з рейтингом безпеки 9,4

Автоматичний переклад.
syne5

Що сталося, друже? Ви з глузду з'їхали?

Автоматичний переклад.
Paleo21

Ні, чувак, я все ще чекаю, поки вони вкладуть мої гроші.

гроші на рахунку але як я бачу затягуватимуть надовго

Автоматичний переклад.
Romi

Все ще нічого. Хіба ви, хлопці, не бачите, що це шахрайське казино, а ви, хлопці, ставите ставку 9,4/10??? Хіба ви не можете прочитати ЖАХЛИВІ відгуки, які продовжують надходити? Хіба ви не бачите, що майже всі чудові відгуки є ботами або продиктовані ybets??

Автоматичний переклад.
Parmale_L

Я не вірю, що з тисяч повідомлень від людей, які скасували наші зняття коштів і створили нам проблеми, ви єдина людина, яка не тільки отримала його, але й через дві години, вибачте, але жодне казино не надає вам його протягом двох годин, тому я не знаю, що це казино намагається довести, але я не думаю, що хтось у це вірить, і ми всі думаємо, що ви бот.

Автоматичний переклад.
syne5

Мені важко бачити вас, хлопці. Я намагаюся вибратися звідси та зняти гроші з 14 грудня.

Автоматичний переклад.

Що ж, я тут більше місяця, і єдина відповідь, яку я отримую, полягає в тому, що це перевіряється і що зазвичай це займає не більше місяця, а інші кажуть мені, що вони як агенти не мають такої інформації, тому не потрібно багато часу, щоб визначити, яка з них правильна.

Автоматичний переклад.

Все ще нічого. Хіба ви, хлопці, не бачите, що це шахрайське казино, а ви, хлопці, ставите ставку 9,4/10??? Хіба ви не можете прочитати ЖАХЛИВІ відгуки, які продовжують надходити? Хіба ви не бачите, що майже всі чудові відгуки є ботами або продиктовані ybets??

Автоматичний переклад.

Привіт,

Ми знаємо про ситуацію. На жаль, не ми, адміністратори форуму, змінювати індекс безпеки. Я розумію, що це буквально відстій. Перш за все, скарги мають бути закриті як нерозглянуті.

Що стосується відгуків користувачів, побачити фальшиві відгуки – це одне; збір достатніх доказів, щоб пояснити, чому рецензію відхилено заднім числом, є іншою частиною нашої відповідальності.

Немає нічого такого очевидного і такого простого. Я б хотів, щоб це було.

Але відгуки користувачів не впливають на індекс безпеки, тому навіть якщо відгуки не є справжніми і - я вважаю, що більшість гравців також переглядають форум і також переглядають скарги, а не тільки оцінку користувачів - це не допоможе жодному казино покращити "оцінку".

Автоматичний переклад.
1...22 23 24...26
Перейти на сторінкуіз 26 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого