ГоловнаФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

 від JMiles1984
|
52 019 переглядів 505 відповідей |
|
1...19 20 21...26
Romi

Привіт, Ромі, дуже дякую за вашу відповідь, тому я зазначив у попередній публікації, що ваша можлива допомога у ваших руках, оскільки, враховуючи те, що ми бачили, ви є нашою найбільшою надією на те, щоб ми змогли трохи конкурувати з нечесність казино. Мені залишилося 2 дні до приблизно 14 днів, які вони мені сказали, щоб перевірити, і якщо я не отримаю позитивної відповіді, я подам скаргу. У мене є всі докази тих разів, коли я зв’язувався з ними через службу підтримки казино, електронну пошту, Gmail, електронною поштою я розповідав їм про KYC, і, наскільки я зрозумів, це не обов’язково надсилати, але якби це було необхідно, вони зв’язалися б зі мною попросити це, але, звичайно, якщо, як добре сказано тут на форумі, це щось дуже необхідне, щоб мати можливість зняти, зрозуміло, що вони хочуть лише продовжити час. Наперед я дякую вам за співпрацю, як постраждалим, так і команді, яка всіма можливими способами нам допомагає.

Автоматичний переклад.
R1f126

Привіт, як справи?

Максимальна сума, яку я зняв, становила близько 400 доларів.

Автоматичний переклад.
tftcosta

Привіт, все добре, а у вас? Дякуємо за вашу відповідь. Ну, я думаю, це має бути через суму грошей, яку запитують, але, як я вже згадував у попередній публікації, оскільки перший запит на зняття було зроблено перед джекпотом, який становив 243 євро, тому що коли я вносив гроші в євро, вони були в євро принаймні стільки не має бути скасовано, тому після того, як я наказав вивести те небагато, що в мене залишилося, я продовжив гру, і це дало мені приз у розмірі 1911 доларів, а потім я наказав зняти 700 і 40 доларів, тому що це було те, що мені вже було дозволено знімати за день, але вони скасували все, тож давайте подивимось, що станеться, але скажімо, це несправедливо, що поки ми втрачаємо для них, це справедливо, і вони нічого не перевіряють, коли це в їхніх на користь, тому коли на нашу користь це вже проблема😒😒

Автоматичний переклад.
R1f126

Я припускаю, що оскільки ви використовуєте банківську або кредитну картку для внесення коштів, вони завжди запитуватимуть KYC, незалежно від суми, яку ви хочете зняти. Я грав тут, і в мене не було жодних проблем, і я вірю, що ви зможете зняти свої гроші, якщо з вашого боку все в порядку. Не панікуйте та не ставте на ці гроші, я вірю, що ви зможете їх зняти

Автоматичний переклад.
tftcosta

Щиро дякую за ваші повідомлення. Якщо запитати не надто багато, який метод ви використовуєте для внесення та зняття коштів і що б ви порадили для внесення? Я уявляю через криптовалюту чи щось подібне? З мого боку все повинно бути добре з точки зору документації, і якщо вони погано бачать прибуток, я можу сказати, що вони будуть неправі, тому що я обманюю, що я можу зробити, якщо я просто кидаю і кидаю, і все, ха-ха-ха, який день у кожного свій момент удачі. Я більше не граю, я застряг на 1700 і десь $, і я не думаю, що буду більше грати, доки не побачу, що можу зняти їх, що я можу їх зняти, тому що я побачу, чи вкладу більше грошей і продовжу грати в неї, що, швидше за все, я й зроблю.

Автоматичний переклад.

Привіт, Ромі, дуже дякую за вашу відповідь, тому я зазначив у попередній публікації, що ваша можлива допомога у ваших руках, оскільки, враховуючи те, що ми бачили, ви є нашою найбільшою надією на те, щоб ми змогли трохи конкурувати з нечесність казино. Мені залишилося 2 дні до приблизно 14 днів, які вони мені сказали, щоб перевірити, і якщо я не отримаю позитивної відповіді, я подам скаргу. У мене є всі докази тих разів, коли я зв’язувався з ними через службу підтримки казино, електронну пошту, Gmail, електронною поштою я розповідав їм про KYC, і, наскільки я зрозумів, це не обов’язково надсилати, але якби це було необхідно, вони зв’язалися б зі мною попросити це, але, звичайно, якщо, як добре сказано тут на форумі, це щось дуже необхідне, щоб мати можливість зняти, зрозуміло, що вони хочуть лише продовжити час. Наперед я дякую вам за співпрацю, як постраждалим, так і команді, яка всіма можливими способами нам допомагає.

Автоматичний переклад.

дякую Ми обов’язково зробимо все можливе, щоб допомогти.

Майте на увазі, що не завжди верифікація потрібна при виведенні грошей з онлайн-казино.

Служба підтримки повинна завжди інформувати своїх гравців про необхідність KYC. Тоді найважливіше — це повна співпраця з казино, щоб процес виведення коштів пройшов якомога плавніше.

Тому, будь ласка, тримайте нас у курсі, як це відбувається, і ми будемо готові підключитися, якщо буде потрібно.


Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, Ромі, доброго ранку, чудово. Я буду інформувати вас про процес і результати, які я отримаю через пару днів, сподіваюся, вони будуть позитивними, і мені не доведеться вдаватися до цього, тож я зможу заощадити вам більше роботи , але добре знати, що я можу розраховувати на вашу співпрацю, вітаю вас і доброго ранку.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Час додати Ybets до чорного списку. Якщо Casino Guru продовжить підтримувати цю компанію високим рейтингом і значком «Чесне казино», це доведе, що Casino Guru не є законним арбітром справедливості чи навіть серйозним щодо безпеки гравців.

Змінено
Автоматичний переклад.
Wilder1999

Що ж, я вважаю, що ми там були - це в основному залежить від результатів скарг і розрахунку чорних точок.

Але, звісно, ​​якщо рейтинг впаде, ще одним питанням для обговорення з казино стане значок справедливості. Хоча потрібен час, щоб правильно й чесно повідомити про такі події. Щоб ви знали, у нас немає чорного списку, але я думаю, що це просто вираз. Що ж, команда даних подбає про це, щойно скарги отримають результати.

Автоматичний переклад.
R1f126

Я завжди використовую Skrill, коли він доступний, досить швидко та безпечно!

Автоматичний переклад.
tftcosta

привіт як справи Я не знаю такої системи, я не знаю, чи існує вона тут, в Іспанії. Дякую, що поділилися цим. Якщо я знайду інший швидший спосіб тут, в Іспанії, я скористаюся ним наступного разу.

Автоматичний переклад.
R1f126

Skrill — електронний гаманець. Я не впевнений на 100%, але думаю, що він також доступний в Іспанії. Просто знайдіть його в playstore або AppStore. Я віддаю перевагу цьому, ніж банківським методам. І це досить легко підтвердити під час KYC.

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт усім,


Мені час попрощатися з Гуру Казино. Більше не заслуговує довіри.

Рейтинг Ybets піднято до дуже високого рівня з 9,6.

Який жахливий вчинок, коли так багато клієнтів не можуть вивести свої виграші через обман і брехню.

Автоматичний переклад.

Було 8,5, тепер 9,4. Просто огидно. Казино Гуру зіпсовано.

file

Автоматичний переклад.
Wilder1999

Виглядає дивно, але, як ви бачите, всі скарги залишаються відкритими - тому індекс безпеки змінився з різних причин. Я розумію, що важко вникати в міркування, але індекс безпеки може змінюватися з багатьох причин – добрих чи поганих; можливо, казино трохи покращилося. Мені здається важливим зазначити, що індекс безпеки не відображає, наскільки швидко казино виплачує гроші. Натомість він вказує, чи платить казино.

Це не корупція; це методологія. Щойно скарги досягнуть стадії доведення того, що будь-які дії казино суперечать Кодексу чесних азартних ігор , результати будуть відповідними.

Автоматичний переклад.
tftcosta

привіт як справи Я візьму його, пошукаю і перевірю, чи є в наявності. Дуже дякую. З повагою.

Автоматичний переклад.
Wilder1999

Припиніть грати в ybests

Автоматичний переклад.

Я не можу зняти гроші більше двох місяців. Коли я запитую, мені лише кажуть, що вони ще розслідують. Мені сказали, що розслідування буде закінчено протягом місяця з 14 числа, але минуло більше двох місяців.

Автоматичний переклад.
zyosefu11

Гей, яке саме казино пропонує це казино, ти запитав у них? Це ваш геймплей? Я б також сказав, що для такого процесу достатньо двох місяців і, мабуть, я б не хотів більше чекати.

Але є можливість подати нам скаргу, і наша команда спробує допомогти. Вам було б цікаво щось подібне?

Якщо так, ви можете перейти за цим посиланням . ⬅️

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, я хотів би подати претензію або скаргу, як ви це називаєте, щоб вимагати вилучення коштів із Ybets. До кого мені звернутися і що мені потрібно пред'явити? У мене є всі чати з тих часів, коли я з ними спілкувався.

Автоматичний переклад.
1...19 20 21...26
Перейти на сторінкуіз 26 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого