Привіт, Ромі, дуже дякую за вашу відповідь, тому я зазначив у попередній публікації, що ваша можлива допомога у ваших руках, оскільки, враховуючи те, що ми бачили, ви є нашою найбільшою надією на те, щоб ми змогли трохи конкурувати з нечесність казино. Мені залишилося 2 дні до приблизно 14 днів, які вони мені сказали, щоб перевірити, і якщо я не отримаю позитивної відповіді, я подам скаргу. У мене є всі докази тих разів, коли я зв’язувався з ними через службу підтримки казино, електронну пошту, Gmail, електронною поштою я розповідав їм про KYC, і, наскільки я зрозумів, це не обов’язково надсилати, але якби це було необхідно, вони зв’язалися б зі мною попросити це, але, звичайно, якщо, як добре сказано тут на форумі, це щось дуже необхідне, щоб мати можливість зняти, зрозуміло, що вони хочуть лише продовжити час. Наперед я дякую вам за співпрацю, як постраждалим, так і команді, яка всіма можливими способами нам допомагає.
Hello Romi, thank you very much for your reply, that is why I specified in the previous post that your possible help is in your hands since, given what we have seen, you are our greatest hope to be able to compete a little with the dishonesty of the casino. I am 2 days away from the approximately 14 days that they told me it would take for the review and if I do not receive a positive response I will file a complaint. I have all the proof of the times I have contacted them through the casino support, email, Gmail, by email I told them about the KYC and from what I understood it is not necessary to send it but if it were necessary they would contact me to request it, but of course if, as it is well said here in the forum, it is something very necessary to be able to withdraw, it is clear that they only want to extend the time. In advance I thank you for your collaboration, both the victims and the team that help us in every way possible.
hola romi muchas gracias por tu repuesta, poreso especifique en la publicación anterior vuestra ayuda posible que esté en sus manos ya que visto lo visto sois nuestra mayor esperanza para poder competir un poco con la deshonestidad del casino, me faltan 2 días para los 14 días aprox que me dijeron que demorarían para la revisión y si no recibo repuesta positiva pondré la queja, tengo toda las pruebas de las veces que me he puesto en contactos con ellos atravez del soporte del casino, de correo electrónico, de Gmail, por correo les comenté sobre el KYC y por lo que entendí no es necesario enviarlo sino que si hiciera falta se pondrían en contacto conmigo para pedirla, pero claro está que si como bien se dice aquí en el foro es algo muy necesario para poder retirar claro está que ellos solo quieren alargar el tiempo. De antemano le doy las gracias por vuestra colaboración tanto a las víctimas como a los del equipo que nos ayudan en todo lo posible.