ГоловнаФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 19)

 від JMiles1984
|
47 518 переглядів 478 відповідей |
|
1...18 19 20...24

І я піду так далеко, як потрібно, щоб успішно отримати мої зняття коштів. Я вже рекомендував казино друзям, щоб вони заходили і грали, і коли я побачив, що вони скасували мої зняття коштів, я сказав їм поки що не грати, тому що Що трапилося зі мною, в amunra ви можете зняти без будь-яких проблем без будь-яких виправдань чи виправдань, не вимагаючи документів, вони просто роблять депозит тим самим методом, який ви використовували для депозиту в казино, я не розумію, що якщо ти внести депозит у казино без проблем, вони його отримують, але щоб заплатити гравцеві, вони шукають тисячі виправдань, це несправедливо для будь-кого з нас, гравців.

Автоматичний переклад.

У мене є хтось, хто зв’яжеться безпосередньо з казино, щоб допомогти мені побачити, чи дадуть йому більш позитивну відповідь,

Автоматичний переклад.
R1f126

Успіхів вам, сер. Я сподіваюся, що вам заплатять те, що ви винні.

Автоматичний переклад.
Wilder1999

Привіт, у мене був обліковий запис у казино ybets, я виграв більше грошей, вони тримали мене перевіркою більше 2 тижнів, потім мені стало нудно чекати, і я грав на всі грошіintre timp facusem o plangere aici pe site,si m am trezit intr o zi ca mi au inchis contul pentru ca am incalcat TC.

Навіть донині я не знаю, чому вони закрили мій акаунт. ТОМУ УВАГА, БІЛЬШЕ НЕ ГРАЙТЕ В КАЗИНО YBETS

Автоматичний переклад.
Wilder1999

Щиро дякую, сер, я сподіваюся, що ваш досвід у цьому казино був кращим, ніж мій, і вам не пощастило так, як мені.

Автоматичний переклад.
Agora

Привіт, вибачте, вони цього хочуть, щоб ви знову втратили те, що виграли. У той самий день мого виграшу я грав, і мій виграш зменшився майже на 300 доларів. Іншого дня, почекавши кілька днів, я зіграв у ту саму гру та програв більше 200 доларів. Зараз він коштує 1700 доларів і трохи дрібниці. Як я сказав їм електронною поштою, я не планую грати більше жодного цента, доки не побачу, що можу зняти свої гроші. Продовжувати грати приносить їм задоволення, тому що це факт, що якщо ви продовжите грати, ви втратите все, і не варто грати, думати про те, щоб зробити ваш виграш прибутковим, тому що якщо вони не дозволять вам зняти те маленьке, що ви виграли, вони дозволять вам знімайте ще менше, якщо виграєте більше грошей, тож витрачати час я вважаю це абсурдом.

Автоматичний переклад.
R1f126

Будь ласка від щирого серця, я не знаю вас, ви не знаєте мене, не грайте на гроші, наберіться терпіння, щоб побачити, що вони думають, я програв 18 000 євро в тій самій грі, в яку завжди граю

Автоматичний переклад.
Agora

Я дуже шкодую про вашу втрату, це багато грошей. Дякуємо за ваші повідомлення, це так, ми не знаємо один одного, і раніше такі розумні хлопці, як вони, тут, щоб допомогти один одному, розповідаючи про свій досвід, як я вже казав раніше, так само, як я сказав вам електронною поштою, я не планую грати на цент більше, поки я не зможу зняти свої гроші, тоді я зможу грати знову, але я не покладу гроші туди, де я вже бачив, що не можу їх зняти, я спочатку зніму і тоді я буду грати.

Автоматичний переклад.

якщо хочеш, я залишу тобі свій номер, і ми зможемо поспілкуватися на whtasapp, я можу розповісти тобі про свій досвід роботи з казино😁

Автоматичний переклад.

Чесно кажучи, я не розумію, як казино з такою кількістю негативних голосів і такою кількістю скарг від гравців все ще стоїть, чи точніше вони не сприймають гравців більш серйозно, тому що, звичайно, жодне казино без гравців не є нічим, а оскільки прибутки більше, ніж збитки, їм коштує депонувати свій прибуток кожен, коли ми їх виграємо, оскільки 99%, коли ми приходимо, щоб виграти щось, це тому, що ми вже втратили в 20 разів більше, ніж те, що ми виграли, якщо вони діючи так проти гравців, вони лише пояснюють причини для того, щоб вони припинили грати в їхньому казино, і якщо ніхто не грає в їхньому казино, що станеться з цим казино? Ну, я сподіваюся, що вони такі розумні, вони знають, що це може статися рано чи пізно

Автоматичний переклад.
Agora

Так, звичайно, це завжди добре, все це досвід, не маю з цим проблем.

Автоматичний переклад.

Останнім часом є багато казино, де депозит не відображається, навіть якщо він був зроблений.

Це жахливо. Я заплатив 35 000 JPY банківським переказом від Віри Джон.

25 000 JPY в казино JOY. Оплата кредитною карткою.

На даний момент вони просто розміщують бонуси, змушуючи вас внести гроші, а потім забирають ваші гроші. Це просто виглядає як нечесна компанія.

Я просто хочу грати.

Де я можу їм сказати, щоб вони могли мені допомогти?

Автоматичний переклад.
sqry2sczjx

Привіт друже, погано, що вони так поводяться. Це неймовірно, що замість того, щоб ми грали в їхні ігри без упередження, вони грають з нами, нашим часом і нашими грошима. Я думаю, що вони повинні діяти більш радикально з усіма нечесними казино, і ми зможемо продовжувати грати спокійно та з упевненістю, що коли ми отримаємо виграші, вони нададуть їх нам, не ускладнюючи нам життя.

Автоматичний переклад.
sqry2sczjx

Це єдиний відомий мені форум, який може надати вам якусь допомогу. Я вірю в їхній професіоналізм і змушую казино заплатити кожному з гравців, у яких утримали гроші. Вірю, що команда (ГУРУ) вчасно допоможе кожному з нас.

Автоматичний переклад.
R1f126

Можливо, KYC залежить від суми, яку ви намагаєтеся зняти, або методу, який ви використовуєте

Автоматичний переклад.
tftcosta

Привіт, добре, беручи до уваги, що максимальна сума, яку вони дозволили мені зробити, становила 1000 з невеликою кількістю через банківську картку. Це той самий метод, який я використовував для внесення коштів у казино, і я зберіг його, щоб вони самі бачили, що Метод, який я використовував для зняття, той самий, який я використовував для депозиту, я думаю, що казино може бути таким же простим, як це, депозит на той самий рахунок або картку, з якої було зроблено депозит у казино, радше вони самі кажуть, що це в інформації про казино, але коли приходить час, вони не дотримуються, як вони кажуть, тому я не знаю, що вони роблять, чесно кажучи, я вимагаю свої гроші, які з великими зусиллями та годинами обертань мені довелося отримати цей прибуток, тоді це змушує мене настільки злий, що потім ти знаходиш ці проблеми, коли справа доходить до зняття 😡😡😡

Автоматичний переклад.
tftcosta

Якщо це не надто велике питання, скільки приблизно вам вдалося зняти, не пройшовши KYC? Наприклад, я подав запит на виведення 243, потім 700 і потім 40 того самого дня, і всі вони були скасовані, тобто принаймні 243, які я замовив на виведення до найбільшого прибутку, могли принаймні не скасувати 243 і скасувати решту для перегляду, але не скасовувати все, тобто це довбана несправедливість з їхнього боку, крім того факту, що вони затримали гроші з депозиту, який я хотів зробити, і я натиснув «Скасувати», оскільки сторінка була повільною, а потім я зробив ще один депозит, тому скасований депозит зберігається червоним кольором в історії депозитів, сума не додається до казино, щоб її можна було використовувати для гри, але вона є також не повернуто на мій рахунок, що означає нечесність у всіх сенсах, зовсім не приємно, що, мабуть, ми повинні благати їх отримати наш виграш

Автоматичний переклад.

Коротше кажучи, від імені всіх гравців, які стали жертвами ybets, я прошу команду GURU поставити до них більше вимог, щоб вони реагували на нас так, як ми заслуговуємо і як люди, і як гравці, які вкладали гроші та витрачали час грати в їхні ігри та грати, що ми зробили, вірячи, що це чесне казино. Якщо це в руках команди GURU, будь ласка, зробіть трохи більше для постраждалих, серед яких багато з нас, які не пишуть тут відгуки чи скаржаться на казино, тому що нам нудно чи щось інше. Велике спасибі команді за те, що дозволили мені брати участь тут, на форумі, відстоюючи свої права 🙏🏻🙏🏻

Автоматичний переклад.
R1f126

Дуже приємно бачити, що ти дбаєш і про інших. Ми дбаємо про всіх наших користувачів і завжди намагаємось допомогти у всіх випадках, наскільки це можливо, але кожен має розуміти, що ми можемо зробити лише те, що в наших руках. Ми тут лише посередники; як бачите, ми не можемо ні контролювати, ні регулювати будь-які онлайн-казино. Може тільки ліцензуючий орган.

Ми збираємо всю можливу інформацію і розміщуємо її в наших оглядах. Тоді у нас є ви, наші користувачі, які допомагають нам і інформують нас про кожне казино та їхню практику.

Ми, звичайно, намагаємося отримати найкраще рішення для кожної поданої скарги, тому що ми завжди хочемо бачити чесну гру в кожному випадку.

Але, на жаль, як я вже сказав, ми можемо робити тільки те, що в наших руках.

Будь ласка, обов’язково інформуйте нас про те, як відбувається ваше відкликання, і якщо вам знадобиться втрутитися наша команда зі скарг, повідомте нам про це. Ми тут, щоб допомогти.


Автоматичний переклад.

Останнім часом є багато казино, де депозит не відображається, навіть якщо він був зроблений.

Це жахливо. Я заплатив 35 000 JPY банківським переказом від Віри Джон.

25 000 JPY в казино JOY. Оплата кредитною карткою.

На даний момент вони просто розміщують бонуси, змушуючи вас внести гроші, а потім забирають ваші гроші. Це просто виглядає як нечесна компанія.

Я просто хочу грати.

Де я можу їм сказати, щоб вони могли мені допомогти?

Автоматичний переклад.

Чи правильно я розумію, що у вас виникли проблеми в іншому казино?

Якщо вам потрібна наша допомога, будь ласка, опишіть, що саме там відбувається, у цій темі казино .

Сподіваюся, ми разом знайдемо рішення.

Автоматичний переклад.
1...18 19 20...24
Перейти на сторінкуіз 24 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого