Привіт,
Дякуємо, що підняли питання тут.
Вибачте, але я не маю доступу до внутрішніх деталей жодної скарги. Насправді я бачу ті самі теми скарг, що й ви. Бути адміністратором форуму для мене не означає бути посередником у розгляді скарг.
Проте в цьому випадку це здається досить зрозумілим. Дотримуйтесь моєї логіки, будь ласка:
Ви заявили, що « я прямо заявив, що вся моя діяльність обмежується спортивними ставками », тож я б сказав, що отримане вами пояснення було цілком достатнім: «На жаль, наразі у нас немає відділення, яке розглядає скарги на спортивні ставки. "
У разі залучення спортивних ставок, група розгляду скарг має визначити, чи буде прийнято справу. Значить, чи має Casino Guru як компанія без відділення ставок на спорт шанс визначити та захистити чесну гру казино.
Відверто кажучи, я не думаю, що я дуже допоможу в цій ситуації.
Hello,
Thank you for raising the question here.
I'm sorry, but I have no access to the internal details of any complaint. I can actually see the same complaint threads as you do. Being a forum admin is secluded from being a complaint mediator for me.
Yet, in this case, it seems pretty clear. Follow my logic, please:
You stated that "I explicitly stated that all my activities were limited to sports betting" so, I'd say the explanation you got was very sufficient: "Unfortunately, we do not have a branch that deals with sports betting complaints at this time."
In case the sportsbetting is involved, it is up to the Complaint Team to define whether the case will be accepted. Meanig, whether Casino Guru as a company without a sports betting branch has a chance to define and protect casino fair play.
Frankly, I do not think I will be much of a help in this situation.
Автоматичний переклад.