ГоловнаФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

1 рік тому від JMiles1984
|
28 548 переглядів 311 відповідей |
|
1...15 16
1 тиждень тому

Привіт,


У мене був обліковий запис на ybets.net, який я назавжди закрив за допомогою інструментів для відповідальних азартних ігор у вашому обліковому записі. Однак, як і Мкім та інші, я зміг увійти знову в момент слабкості та втратив приблизно 500 євро. Я попросив назавжди виключити мене з чату через залежність, і тепер мене заблокували назавжди. Сподіваюся. З цими хлопцями ніколи не знаєш.


Я попросив відшкодування (оскільки я вважаю, що мені не дозволили знову ввійти в обліковий запис і внести депозит) через чат і електронну пошту 27 листопада, але мені не відповіли, і тепер я заблокований у їхньому чаті. Чи можу я щось зробити?

Автоматичний переклад.
Tommayman
1 тиждень тому

Привіт, ви щойно закрили свій обліковий запис уперше, а потім відкрили новий із тими самими особистими даними та грали тут? Або ви відкрили той самий рахунок? Ви самовиключилися до чи після того, як усе сталося? До таких випадків слід ставитися сумлінно, але я знаю, що інколи закриття облікового запису не є ефективним, якщо його можна відкрити повторно або відкрити новий.

Ви можете спробувати подати скаргу, але я нічого не обіцяю заздалегідь, і наша команда оцінить, чи можна вам допомогти.

Ви думали, що підете на це?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я не знаю, чи допомогла б скарга, оскільки в мене немає жодних доказів, які я сам виключив. Щоб відповісти на ваші запитання: я самостійно виключив використання відповідальних інструментів азартних ігор у своєму обліковому записі. Через кілька тижнів після самостійного виключення свого облікового запису мені вдалося ввійти в той самий обліковий запис без створення нового. Потім пограв ще, і тоді я знову попросив його самовиключити, цього разу через чат, а потім попросив повернути гроші. Вчора я запитав їх про це через vpn, тому що вони заблокували мій доступ до звичайного чату та сказали, що «досі над цим працюють».

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Вибачте, я забув натиснути кнопку відповіді, але моя відповідь над цим повідомленням, мені погано!

Автоматичний переклад.
Tommayman
1 тиждень тому

Що ж, це точно було б так, якби у вас не було нічого, щоб підтвердити свої претензії. У таких випадках я завжди зберігаю або роблю скріншот розмов, щоб у вас було, чим продовжити, коли виникають такі проблеми. На мою думку, якщо гравець самовиключається, він більше не зможе потрапити в казино. Це трохи інакше, ніж коли гравець закриває свій обліковий запис. Тож у цьому випадку я також не впевнений, чи допоможе скарга.

Автоматичний переклад.
Опубліковано leonardolisiaradeo видалено
leonardolisiaradeo
1 тиждень тому

Не могли б ви сказати нам, у чому саме проблема?

Також опублікуйте кілька знімків екрана, якщо можливо.

Це допоможе нам краще визначити проблему та допомогти вам, якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Казино вилучило мій виграш і заборговало мій рахунок без будь-яких пояснень. Крім того, їхня ліцензія може бути підробленою. Я вже подав скаргу з цього приводу.


file

file

Автоматичний переклад.
pacek_nemzetkozi
1 тиждень тому

Привіт, це дивна ситуація, і я справді не знаю, що запитати, оскільки ви сказали, що казино не дало вам жодних пояснень. Я думаю, що в таких випадках важливо, щоб вони щось сказали, бо якщо вони просто мовчать, то ми можемо лише здогадуватися, що відбувається.

Ви грали тут з бонусом чи ні? Мені здається, я ніколи раніше не бачив балансу в мінусі. Якщо ви не виграли на чомусь, витратили частину цих грошей, а потім вони заднім числом виявили, що сталася якась помилка, і ви не повинні були отримати ці виграші.

Але знову ж таки, це лише припущення.

У будь-якому разі я бачив, що скаргу відхилили, оскільки це спортивні ставки, якими ми, на жаль, не займаємося.

Чи є у вас посилання, за якими ви можете прояснити свою ситуацію та поскаржитися в іншому місці? Якщо ні, я можу спробувати допомогти та поділитися.

Змінено автором 5 дн. тому
Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Так, мою скаргу опубліковано на іншому сайті. Наразі розглядаються численні скарги різних людей щодо цього казино, а ліцензія підроблена, тому, будь ласка, подумайте про зміну рейтингу та рекомендацій сайту, щоб уникнути заманювання користувачів у цю пастку казино. дякую

Автоматичний переклад.
pacek_nemzetkozi
5 дн. тому

Я дам знати нашій команді, щоб вони переглянули його та змінили, якщо вони побачать те саме.

Крім того, якщо ви дізнаєтеся більше про всю свою справу і зможете її вирішити, не соромтеся повідомити мені, чим ви закінчилися.

Дякуємо за відповідь.

Автоматичний переклад.
8 год. тому

Ті жарти в казино YBets запитали мене, що вони собі уявляли, вони затримали мою перевірку, щоб зняти гроші на 32 дні, я вніс криптовалюту, я виграв 1000 доларів США, як я згадав у коментарі до попереднього перегляду, вони попросили мене фото з ідентифікатором, підтвердження адреси з банківської виписки, знімок екрана з депозиту, я надіслав їм через 32 дні, і стільки електронних листів вони запитують про джерело коштів, кошти, які я депозит становить 42 USDT 😂 джокери. І це була криптовалюта, тож як вони очікують надіслати детальну інформацію про джерело цих 42 доларів 😂😂 ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК ОТ ШАХРАЇВ, У НИХ НАВІТЬ НЕМАЄ ЛІЦЕНЗІЇ

Автоматичний переклад.
1...15 16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого