ГоловнаФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

1 рік тому від JMiles1984
|
29 338 переглядів 312 відповідей |
|
1...14 15 16
1 місяць тому

Особисто я б перейшов із цього казино. Період перевірки, здається, затримується досить часто. Мою теж забрали вже 10 робочих днів. Мій виграш був навіть невеликим, менше 1 тис., і вони все одно почали процес розгляду з постачальником. Так, це може бути, казино роблять це, але особисто я ніколи не відчував цього, і я багато грав. Можливо, зрозумів би, якби це був великий виграш, джекпот чи щось інше. Якщо такий маленький виграш є підозрілим, я не сподіваюся на це казино та йду далі. Граю тільки в слоти. Здається, там тактика. Також там не працюють інструменти відповідальної гри. Ви все ще можете грати, навіть якщо ви встановили ліміт. Здається не дуже надійним.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я щойно вніс 100 баксів, і тепер у мене до 3 тисяч, я спробував зняти гроші, і вони попросили мене надіслати підтвердження KYC – чи заплатить мені цей сайт? Я прочитав купу жахливих відгуків про те, що цей сайт не заплатить або займе тижні, місяці.. Я зі США. Я трохи злякався, тому що мені пощастило перейти від 100 до 3 тисяч у блекджеку – допоможіть!

Автоматичний переклад.
Mklm
1 місяць тому

Я справді розумію, що це, мабуть, засмучує, але, наприклад, у вашій грі може бути щось підозріле, і їм потрібно це перевірити, навіть якщо ви не виграли великого, як ви кажете.

Якщо ви знаєте, що не зробили нічого поганого, нема чого боятися. правильно?

І якщо це пройде 14-денний термін, наша група розгляду скарг буде готова втрутитися, коли ви вирішите подати скаргу.

Будь ласка, повідомте нам, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
khoanguyen1984
1 місяць тому

Ймовірно, якщо ви зі США, вони не заплатять. Американські гравці не допускаються. Вони можуть повернути вам 100 баксів, якщо вам пощастить. Це в їхніх умовах, тому я не сподіваюся.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Так, хвилюватися нема чого. Я граю лише в слоти, тому натискаю лише кнопку. Якщо програмне забезпечення постачальника є законним, я не знаю, як я можу там щось зробити.

Я грав на балансі, тому нічого не втрачав. Я буду чекати, якщо вони мене ще перевірять. Я ще не дав негативного відгуку, тому що я десь посередині з ними. Перші вилучення для мене були дуже швидкими. Крім того, я грав, поки чекав, і отримав кілька чудових виграшів, які зрештою були програні, але, можливо, я спробую ще раз, якщо вони перевірять мене.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я щойно вніс 100 баксів, і тепер у мене до 3 тисяч, я спробував зняти гроші, і вони попросили мене надіслати підтвердження KYC – чи заплатить мені цей сайт? Я прочитав купу жахливих відгуків про те, що цей сайт не заплатить або займе тижні, місяці.. Я зі США. Я трохи злякався, тому що мені пощастило перейти від 100 до 3 тисяч у блекджеку – допоможіть!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт і вітання!

Простіше сказати, що вам ніколи не заплатять, якщо ви не пройдете KYC. Тому я б зосередився на тому, щоб це прийняти. Після того, як ви закінчите, я думаю, ви краще зрозумієте, як там усе відбувається.

Його індекс безпеки, який показує ймовірність отримання виграшу від казино, як правило, високий. Це чудово, тому що є хороші шанси отримати гроші, якщо ви виконали всі умови та пройшли KYC.

Якщо я можу дати кілька порад, тепер, коли ви зареєструвалися та граєте там, постарайтеся не турбувати себе іншими користувачами. Зверніть увагу на відгуки, перш ніж піти в казино, в якому ви ніколи раніше не були.

У будь-якому випадку, чи помітили ви щось незвичайне під час гри в цьому казино, що змусило б вас хвилюватися про ваш виграш?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ймовірно, якщо ви зі США, вони не заплатять. Американські гравці не допускаються. Вони можуть повернути вам 100 баксів, якщо вам пощастить. Це в їхніх умовах, тому я не сподіваюся.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Хороша думка!

Я б сказав, що це також залежить від того, чи гравець дотримувався умов — використовував правдиву інформацію під час реєстрації облікового запису, не використовував VPN для обходу обмежень країни тощо.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, хвилюватися нема чого. Я граю лише в слоти, тому натискаю лише кнопку. Якщо програмне забезпечення постачальника є законним, я не знаю, як я можу там щось зробити.

Я грав на балансі, тому нічого не втрачав. Я буду чекати, якщо вони мене ще перевірять. Я ще не дав негативного відгуку, тому що я десь посередині з ними. Перші вилучення для мене були дуже швидкими. Крім того, я грав, поки чекав, і отримав кілька чудових виграшів, які зрештою були програні, але, можливо, я спробую ще раз, якщо вони перевірять мене.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Справедливо, якщо можна так сказати!

Чи не проти повернутися, щоб описати, як пройшла перевірка? Я вважаю, що головними пріоритетами для гравців залишаються KYC і процедури відкликання. Прямий відгук буде дуже корисним!

Так чи інакше, дякую за вашу думку.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Добре, хлопці. Поки що я ще не перевірений. Я надіслав їм листа 3 дні тому, але вони не відповіли. Сьогодні я знову надіслав, і вони миттєво відповіли та попросили зробити нове селфі з посвідченням особи та їх веб-сторінкою на фоні. Той, який я надіслав 21 день тому (!), вони сказали, що документ розмитий і має бути чіткішим.

Я спробував ще раз, але відчуваю, що це зображення досить важко зробити самостійно. Таким чином, усе було б зосередженим і читабельним, а також повністю видно обличчя та веб-сторінку. Фронтальна камера мого телефону показує максимум, але важко сфокусувати все на екрані 👀. Чесно кажучи, трохи смішна установка.

На мою думку, зображення, яке я надіслав спочатку, було достатньо чітким, ви чітко бачите цю особу на документі та реальне життя те саме. Але добре, зрозумійте, якщо їхні очікування були вищими. Якщо ці зображення, які я надіслав сьогодні, не пройдуть, я здаюся. У них був 21 день, щоб сказати мені, що їм потрібне чіткіше зображення, і вони запитали мене лише сьогодні й після того, як я сам написав. Схоже, вони не хочуть клієнта, і в мене є інші варіанти на вибір.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Mklm
3 тиж. тому

Якщо це так, я б запропонував вам подати скаргу зараз. Я впевнений, що наша команда зробить усе можливе, щоб це було вирішено.

Якщо ви бачите, що вони все одно не схвалюють його, просто перейдіть за цим посиланням і поясніть всю ситуацію нашій команді зі скарг.

Почекаємо, яким буде наступний крок.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я чекав 17 днів, щоб пройти перевірку, вони попросили додатковий документ із ідентифікатором на моїй руці перед моїм комп’ютером, і я надіслав їм не 1, а 7 різних фотографій, щоб вибрати одне, це казино знаходить способи не платити, я виграв 1000 доларів, і дивно, що вони не можуть заплатити таку суму, вони зникають і ніколи не надсилають вам електронних листів

Автоматичний переклад.
ioannisb
2 тиж. тому

Привіт, у цьому випадку я б сказав із самого початку, що ви вирішили подати скаргу – це хороший крок.

Я не знаю, куди йде казино з перевіркою того, що вони вимагають від вас стільки фотографій. Вони прокоментували це, коли ви їм це надіслали, чи ви не отримали відповіді? Я також не знаю, що вони можуть так довго перевіряти, і тому мені це дивно. Особливо, якщо про це нічого не говорять.

Незважаючи на це, це єдине, що потрібно підтвердити, щоб пройти перевірку? Чи не потрібно було надсилати інші документи чи вони вже підтверджені?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Разом з іншими сумнівними речами про це казино виявилося, що його ліцензія підроблена. Я отримав цей електронний лист від PAGCOR:


file


тримайтеся дуже, дуже подалі від цих людей.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Чи можу я подати скаргу лише на верифікацію, навіть якщо у мене немає балансу? Я насправді думав про видалення свого облікового запису. З їхнього боку поки ніякого прогресу. Ні електронних листів, ні підтвердження протягом місяця. За цей час мій баланс був втрачений... мені вдалося збільшити його досить високо з моменту першого скасування, але так, я не впевнений, що все одно побачив би ці гроші, і врешті нічого не залишилося.

Я б подав цю скаргу лише для того, щоб попередити інших. Я стежив за кількома скаргами, які надходять прямо зараз на різних порталах щодо них. Моя не є незвичайною. Їхній бал здається занадто високим. Вони зовсім не такі надійні.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Разом з іншими сумнівними речами про це казино виявилося, що його ліцензія підроблена. Я отримав цей електронний лист від PAGCOR:


file


тримайтеся дуже, дуже подалі від цих людей.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я передав його нашій групі даних для перевірки, і якщо це так, вони переведуть його на рецензію. Я бачу, що ви розглядаєте це досить детально, можу я знати, чому? 🤔

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Чи можу я подати скаргу лише на верифікацію, навіть якщо у мене немає балансу? Я насправді думав про видалення свого облікового запису. З їхнього боку поки ніякого прогресу. Ні електронних листів, ні підтвердження протягом місяця. За цей час мій баланс був втрачений... мені вдалося збільшити його досить високо з моменту першого скасування, але так, я не впевнений, що все одно побачив би ці гроші, і врешті нічого не залишилося.

Я б подав цю скаргу лише для того, щоб попередити інших. Я стежив за кількома скаргами, які надходять прямо зараз на різних порталах щодо них. Моя не є незвичайною. Їхній бал здається занадто високим. Вони зовсім не такі надійні.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Якщо ви не можете закрити свій обліковий запис або верифікуватися, це теж привід подати скаргу. Особливо, якщо це триває вже так довго.

Але, що стосується ситуації, то вас не повідомили і не сказали, чому ще не закрили рахунок? Чи маєте ви з ними будь-який відповідний зв’язок, у якому ви просите їх закрити ваш обліковий запис?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вибачте за плутанину. Я ще не подав запит на закриття облікового запису, але думав, що це буде мій наступний крок. У них є кнопка, за якою ви можете натиснути, щоб закрити свій обліковий запис, але я ще цього не зробив, оскільки хочу побачити, чи зв’яжуться вони зі мною в якийсь момент... можливо, через три місяці, чи скажуть вони самі мені, що зараз я перевірений 😅

Перевірка ще не завершена. Вони не відповідають на мої електронні листи.

Але так, я вже не такий нетерплячий, оскільки відчуваю, що навіть після цього затягування буде довгим процесом.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Гаразд, фактично вирішив видалити обліковий запис. За допомогою кнопки видалення облікового запису ви виходите з облікового запису, але ви можете ввійти в систему. Такий же хитрий, як і деінде...

Автоматичний переклад.
Mklm
2 тиж. тому

Тому, можливо, краще перейти в інше казино, особливо якщо на вашому рахунку немає залишку.

Ви не згодні?

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Так, згоден. Як я сказав. Там вже намагався видалити свій акаунт.

Автоматичний переклад.
1...14 15 16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого