ГоловнаФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

1 рік тому від JMiles1984
|
29 377 переглядів 312 відповідей |
|
1...13 14 1516
Agora
2 міс. тому

Привіт прибутку!

Я б сказав, що це тому, що ви завдали їм труднощів щодо вашої перевірки, незважаючи на те, що зрештою ви втратили гроші. Якщо гравець ставав непопулярним, керівництво зазвичай вирішувало закрити такий рахунок, щоб запобігти подальшим «конфліктам». Б'юся об заклад, вони також помітили скаргу.

На мою думку, ви не були особливо задоволені своїм досвідом під час гри в цьому казино. Це правильно? Можливо, це не такий вже й поганий кінець. Хоча я впевнений, що це погане відчуття.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Радко, я справді не розумію, чому вони закрили мій обліковий запис, і це засмучує, я зайшов до них у чат, і вони сказали мені, що я порушив правила спільноти, і коли я запитав, що саме, вони закрили мій чат. Я сприйняв це як урок і рухався далі. Обійми для вас😊

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ybets щойно заплатив мені всі гроші. Мою справу нарешті розкрито.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Радко, я справді не розумію, чому вони закрили мій обліковий запис, і це засмучує, я зайшов до них у чат, і вони сказали мені, що я порушив правила спільноти, і коли я запитав, що саме, вони закрили мій чат. Я сприйняв це як урок і рухався далі. Обійми для вас😊

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чудово, що у вас таке ставлення.

Я вважаю, що все трапляється з певної причини, тому, можливо, пізніше це покаже вам, чому вам довелося залишити це казино. Наступний, сподіваюся, пройде без проблем.

Можливо, ви вже знайшли щось до душі?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ybets щойно заплатив мені всі гроші. Мою справу нарешті розкрито.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це чудова новина!

Після більш ніж місяця очікування, чи не так?

Отже, ви вже отримали всю суму?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я хочу подати скаргу на онлайн-казино. Допоможіть мені, будь ласка

Автоматичний переклад.
krasimirov510
1 місяць тому

Привіт, яке це казино і в чому проблема? Не могли б ви описати ситуацію, щоб ми знали, чи можемо ми спробувати вам допомогти?

Буду вдячна, дякую.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

це казино Ybetz

Автоматичний переклад.
krasimirov510
1 місяць тому

У мене 600 доларів і 50 євро не зараховуються на мій рахунок майже 2 тижні

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

це казино Ybetz

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не знайшов тут такого казино. Не могли б ви поділитися зі мною url-адресою, щоб я знав, яка це та чи справді її немає в нашій системі?

Щодо вашої проблеми, чому казино досі не виплатило вам гроші, чи знайшли ви якусь причину? У вас є підтверджений обліковий запис чи ні? Ви там грали з бонусом?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

https://ybets.net/profile/settings

Я не знаю, чому вони не виплачують мій виграш, я грав з бонусом, але я прокрутив бонусні обертання.

Автоматичний переклад.
krasimirov510
1 місяць тому

У мене підтверджений рахунок, я знімав кошти з цього казино раніше, але зараз вони не виплачують мої виграші

Автоматичний переклад.
krasimirov510
1 місяць тому

Звичайно, я знайшов його та перемістив ваші дописи до відповідного казино.

Я бачу, ви сказали, що грали з бонусом, ви виконали всі вимоги? Казино ще нічого не сказало вам про те, чому вони не повернули вам гроші? Не могли б ви показати мені, будь ласка, з яким бонусом ви грали?

Але я б все-таки рекомендував вам подати скаргу, оскільки це триває досить довго, і ви досі не знаєте нічого нового.

Відкрити його можна за цим посиланням . ⬅️

Якщо у вас виникли запитання, не соромтеся давати мені знати.

Крім того, якщо ви не знаєте, чого очікувати від самого процесу, ви можете знайти це в цьому посібнику .

Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я не знаю, що відбувається і чому вони це роблять. Я втратив нерви з цим казино. будь ласка, зробіть щось, я буду дуже вдячний.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

кожного разу, коли я зв’язуюсь з ними, вони кажуть, зачекайте, ми зв’яжемося з вами електронною поштою, але зі мною ніхто не зв’язується. Про мене забули, і їм байдуже

Автоматичний переклад.
krasimirov510
1 місяць тому

Будь ласка, дайте відповідь на мої запитання та намагайтеся стежити за тим, що я пишу, інакше ми нікуди не дійдемо.

У своїй попередній відповіді я також рекомендував вам відкрити скаргу, щоб наша команда могла спробувати допомогти вам у цьому випадку, без цього немає допомоги (ви можете відкрити скаргу за посиланням із зеленими літерами в попередній відповіді).

Тому, будь ласка, перевірте це.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Спочатку це здалося мені круто. Незважаючи на те, що li.it виграшів з бонусу становить лише бонус x10. На жаль, під час другого зняття мені повідомили, що для зняття потрібно мати два пристрої. Настільний комп’ютер або ноутбук і пристрій з камерою. Для верифікації потрібне селфі з документом в руках на фоні відкритої сторінки ybet на ноутбуці чи комп’ютері. Візьміть це до уваги, перш ніж робити депозит. PS Якщо цю дурну вимогу прибрати. Я вас проінформую.

Наступна проблема Я отримав інформацію про те, що моя історія гри була відправлена ​​на перевірку. і це має тривати 10 днів. Я повідомлю qas, якщо це дійсно займе стільки часу. Напевно, є більш цікаві казино, ніж таке диво з лімітом виплат

Автоматичний переклад.
kszysio
1 місяць тому

Привіт, я бачу, що ваше розслідування ігрового процесу в казино є актуальним. Іноді буває так, що або казино, або постачальник ігор отримають до нього доступ, і вам доведеться почекати. Сподіваюся, це не займе багато часу.

Що стосується перевірки, то це не зовсім практично, але я не думаю, що це неможливо зробити в наш час. Я розумію, що не кожен повинен мати кілька пристроїв, але це, безперечно, можна зробити з кимось. Якби це була єдина проблема, я б, мабуть, не вважав це таким поганим.

У будь-якому разі я розумію, що це навіть не зовсім зручно для користувача, і я твердо вірю, що більше нічого не стане перешкодою.

Не соромтеся повідомляти нам про те, що ви знайдете, коли казино повідомить вам про це.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не буду бігати по сусідах і робити селфі перед їхнім комп’ютером з паспортом у руках. Мені більше 40 років. Вони подумають, що я божевільна..

Автоматичний переклад.
kszysio
1 місяць тому

Я розумію, про що ви говорите, але якщо ви не пройдете верифікацію, зняття буде неможливим, а це було б шкода. Деякі речі не зовсім стандартні, але й деякі речі, яких ви не можете вимагати від гравця, теж не є стандартними. Я стикався саме з такою вашою ситуацією.

Автоматичний переклад.
1...13 14 1516
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого