Привіт прибутку!
Я б сказав, що це тому, що ви завдали їм труднощів щодо вашої перевірки, незважаючи на те, що зрештою ви втратили гроші. Якщо гравець ставав непопулярним, керівництво зазвичай вирішувало закрити такий рахунок, щоб запобігти подальшим «конфліктам». Б'юся об заклад, вони також помітили скаргу.
На мою думку, ви не були особливо задоволені своїм досвідом під час гри в цьому казино. Це правильно? Можливо, це не такий вже й поганий кінець. Хоча я впевнений, що це погане відчуття.
Hi gain!
I'd say it is because you gave them a hard time regarding your verification, despite the fact that, in the end, you lost the money. If a player became unpopular, the management usually decided to close such an account to prevent further "conflicts". I bet they also spotted the complaint.
In my opinion, you have not been particularly pleased with your experience while playing at this casino. Is that correct? Perhaps it's not that bad ending. Even though I am sure it is a bad feeling.