ФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

10 міс. тому від JMiles1984
|
18562 переглядів 274 відповідей |
|
1...12 13 14
Додати публікацію
3 тиж. тому

Ребята, дайте совет как быстрее вывести деньги с убетс?Тянут просто очень долго и медленно всё

igormakarov1919
3 тиж. тому

Я бачу, що ви вже подали скаргу , де Крістіна пояснила вам, що ми не можемо втрутитися до закінчення 14-денного терміну. Оскільки ви чекаєте вже 3 дні, вам нічого не залишається, крім як чекати.

Це ваш перший запит на зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Pausilva91
2 тиж. тому

привіт, ти щось виправив?

Автоматичний переклад.
Agora
2 тиж. тому

Привіт. ні Мій обліковий запис Skrill було повторно активовано, тому сьогодні я пробую цей метод зняття.. вони сказали, що це нормально для зняття через Skrill, тож тепер я сподіваюся, що нарешті зможу зняти свої гроші. Я так втомився від цього.. більше місяця на це! Що з вами?

Автоматичний переклад.
Pausilva91
2 тиж. тому

Я зрозумів, що ту суму, яку маю, я ніколи не отримаю від них, я грав на всі гроші😂Але я постійно запитую їх із цікавості, коли мій обліковий запис kyc буде готовий, але навіть сьогодні я не отримав електронного листа про те, що він підтверджений день хлопець у чаті сказав мені, що все готово, оскільки виникла проблема з електронною поштою тощо, наступного дня я запитав когось у чаті (Кейт), і він сказав мені, що досі не має відповіді від департамент вище..Тож я ні в якому разі не рекомендую це казино. Я вітаю вас за таке терпіння.Зрозумійте, що в мене немає грошей на моєму рахунку, але вони не хочуть його перевіряти..і я також думаю, що вони зробив щось з моїм обліковим записом, тому що кожна гра, в яку я грав, працювала із затримкою, і це коштувало мені 19 000 доларів😂, але я не шкодую, тому що я знав у собі, що я їх не побачу

Автоматичний переклад.
Agora
2 тиж. тому

Я впевнений, що тепер моя справа буде вирішена, коли мій обліковий запис Skrill знову активний. Я терплячий, тому що розум на моєму боці, і я не дозволю казино обдурити мене. Я вже зрозумів, як вони діють. Це майже завжди те саме, і вони намагаються відкласти виплати якомога довше з новими виправданнями... вони розумні, але я також. Крім того, Casino Guru чудовий і дуже допомагає. Наступного разу подавайте скаргу, коли побачите, що справа триває більше 2 тижнів.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Можливо, ви також можете написати нам, якщо ваша справа буде вирішена, сьогодні я отримав від них електронний лист, що з моїм kyc все гаразд, і вони бажають мені удачі, після чого я увійшов до них у чат: Ми просимо вибачення за незручності, мій помилка, обліковий запис ще не підтверджено... тому немає підстави в ybets😞

Автоматичний переклад.
Agora
2 тиж. тому

боже! Який невдалий поворот подій. Чи отримали ви будь-які інші відомості щодо свого облікового запису чи того, як пройшов KYC? Розумно попросити вибачення у гравця, якщо сталася помилка, але я вважаю, що насправді це мало допомогло.

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

20 вересня у мене попросили документи, я їх відправив і чекав, потім, читаючи про це казино, я зрозумів, що я ніколи не побачу грошей, і навіть сьогодні мій рахунок не верифікований, хоча кілька днів тому я отримав електронною поштою, яка повідомляє про мій обліковий запис, це добре, а в чаті вони кажуть, що ні. Тому я більше нічого не кажу, лише те, що я надзвичайно розчарований, тому що моя удача випарувалася в дешевому казино🙁

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Agora
1 тиждень тому

У мене, чесно кажучи, закінчилися світи. Напевно, це так засмучує усвідомлення того, що людина так мало може зробити. Я був би розлючений. Тим не менш, casio має досить високий індекс безпеки, що вказує на те, що шанс є. Спробуйте втриматися, будь ласка.

як справи? У вас є якісь хобі, щоб зайняти свій розум?


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Моя ситуація неприйнятна.

Неймовірно, як казино, коли надходить запит на зняття коштів, повідомляє мені, що у них технічні проблеми. Який збіг, чи не так? Кілька днів тому, коли я запитав у чаті, чи можу я зняти кошти через Skrill, один із них відповів мені «так», і платежі працювали ідеально (фото додається). І тепер, коли я маю вилучення, це трапляється (знову ще одне виправдання). Я в цій ситуації з серпня. Кожного тижня з ними виникає проблема. І їм потрібні дні й дні, щоб відповісти на електронні листи. Чат в казино ybets найгірший, вони просто не спілкуються один з одним. Один каже одне, другий інше.

Це найгірше казино, яке я коли-небудь бачив. Вони просто затримують платежі щоразу, коли у мене є незавершений платіж. Я надіслав їм підтвердження того, що мій обліковий запис skrill перевірено, і вони навіть не відповіли на це. Смішно.


filefile



Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Привіт, Радко, я також відмовився від грошей на своєму рахунку в ybets і сподівався на щось від них. Ні в якому разі я б не грав з ними знову, ні за що на світі я б не зробив з ними депозит. Я в порядку, дякую за повідомлення, я насолоджуюся всім, що мене оточує, і я бачу своє життя, я все ще пишу тут, я все ще граю, але обережно, і все добре ♥️

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Моя ситуація неприйнятна.

Неймовірно, як казино, коли надходить запит на зняття коштів, повідомляє мені, що у них технічні проблеми. Який збіг, чи не так? Кілька днів тому, коли я запитав у чаті, чи можу я зняти кошти через Skrill, один із них відповів мені «так», і платежі працювали ідеально (фото додається). І тепер, коли я маю вилучення, це трапляється (знову ще одне виправдання). Я в цій ситуації з серпня. Кожного тижня з ними виникає проблема. І їм потрібні дні й дні, щоб відповісти на електронні листи. Чат в казино ybets найгірший, вони просто не спілкуються один з одним. Один каже одне, другий інше.

Це найгірше казино, яке я коли-небудь бачив. Вони просто затримують платежі щоразу, коли у мене є незавершений платіж. Я надіслав їм підтвердження того, що мій обліковий запис skrill перевірено, і вони навіть не відповіли на це. Смішно.


filefile



Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ця ситуація дуже довго вирішується, оскільки я знову розглядаю вашу скаргу.🤷‍♀️

Будь ласка, спробуйте триматися, і я справді сподіваюся, що це скоро нарешті закінчиться.

Я не думаю, що ти потім знову туди повернешся. Правда?🤔

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, Радко, я також відмовився від грошей на своєму рахунку в ybets і сподівався на щось від них. Ні в якому разі я б не грав з ними знову, ні за що на світі я б не зробив з ними депозит. Я в порядку, дякую за повідомлення, я насолоджуюся всім, що мене оточує, і я бачу своє життя, я все ще пишу тут, я все ще граю, але обережно, і все добре ♥️

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Сподіваюся, ваша скарга не триватиме довго, перш ніж її вирішення закінчиться, і ви отримаєте свої гроші.

Цілком зрозуміло, що ви не хочете повертатися, якщо ви переживаєте все це. Ми дуже раді, що у вас все гаразд і ви встигаєте радіти всьому навколо.

Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких новин.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, Радко, я також відмовився від грошей на своєму рахунку в ybets і сподівався на щось від них. Ні в якому разі я б не грав з ними знову, ні за що на світі я б не зробив з ними депозит. Я в порядку, дякую за повідомлення, я насолоджуюся всім, що мене оточує, і я бачу своє життя, я все ще пишу тут, я все ще граю, але обережно, і все добре ♥️

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

привіт

Я ціную, що ви знайшли час, щоб поділитися своїм досвідом. Я припускаю, що ви дуже турботлива людина, виходячи з вашої стурбованості справедливістю, висловленої у скарзі та на цьому форумі.

Будь ласка, бережіть себе. Приходьте до нас у будь-який час. 🙌

Автоматичний переклад.
Pausilva91
1 тиждень тому

Привіт, Паула, що ти робиш, як справи, чи вирішила проблему з ybets?

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт, я подав запит на зняття 280 євро в п’ятницю на ybets.

Спочатку було написано «очікує», тепер написано «виконується».

Я бачив багато людей, які скаржилися на те, що так довго чекають або навіть не отримують свої гроші. Як ви думаєте, я його зрозумію, чи цей сайт шахрайство? Приблизно скільки часу мені доведеться чекати, перш ніж я почну хвилюватися?

дякую

Автоматичний переклад.
Agora
6 дн. тому

Привіт

У мене 3 зняття. Вони заплатили мені один. А двоє інших ще ні. Один із них очікує розгляду більше тижня.. це неприпустимо. Найгірше те, що вони змінили дати моїх запитів на зняття коштів. Перший я зробив 11 жовтня. І вони змінили його на 17 жовтня. Це смішно. Я ніколи не бачив такого поганого казино, як це. Одна порада, яку я даю всім, — зберігати фотографії того, що ви говорите, щоб у вас був доказ усього.

Я завжди пишу оновлення щодо своєї скарги тут, у казино, щоб усі могли бачити та розуміти, що ybets — зовсім не хороше казино.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт, я подав запит на зняття 280 євро в п’ятницю на ybets.

Спочатку було написано «очікує», тепер написано «виконується».

Я бачив багато людей, які скаржилися на те, що так довго чекають або навіть не отримують свої гроші. Як ви думаєте, я його зрозумію, чи цей сайт шахрайство? Приблизно скільки часу мені доведеться чекати, перш ніж я почну хвилюватися?

дякую

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату.

Чи можу я запитати, чи це ваш перший раз, коли ви знімаєте гроші, і чи підтверджено ваш рахунок у цьому казино?


Автоматичний переклад.
5 дн. тому

привіт, вони закрили мій обліковий запис, я не знаю, чи це тому, що я продовжував писати тут, але не сказав мені причини, я прокинувся із закритим обліковим записом😭

Автоматичний переклад.
1...12 13 14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого