Моя ситуація неприйнятна.
Неймовірно, як казино, коли надходить запит на зняття коштів, повідомляє мені, що у них технічні проблеми. Який збіг, чи не так? Кілька днів тому, коли я запитав у чаті, чи можу я зняти кошти через Skrill, один із них відповів мені «так», і платежі працювали ідеально (фото додається). І тепер, коли я маю вилучення, це трапляється (знову ще одне виправдання). Я в цій ситуації з серпня. Кожного тижня з ними виникає проблема. І їм потрібні дні й дні, щоб відповісти на електронні листи. Чат в казино ybets найгірший, вони просто не спілкуються один з одним. Один каже одне, другий інше.
Це найгірше казино, яке я коли-небудь бачив. Вони просто затримують платежі щоразу, коли у мене є незавершений платіж. Я надіслав їм підтвердження того, що мій обліковий запис skrill перевірено, і вони навіть не відповіли на це. Смішно.
My situation is unacceptable.
It's unbelievable how the casino, whenever there is a withdrawal request, tell me that they are having technical problems. What a coincidence, isn't it? A few days ago, when I asked in the chat if I could make a withdrawal via Skrill, one of them told me yes and the payments were working perfectly (photo attached). And now that I have the withdrawal pending, this happens (another excuse once again). Im in this situation since August. Every single week there is a problem with them. And they take days and days to answer the emails. The chat on the ybets casino is the worst, they just dont comunicate with each other. One says one thing and the other another thing.
This is the worst casino ive ever seen. They simply delay payments whenever I have a pending payment. Ive send them the proof my skrill account is verified and they didnt even answered to that. Ridiculous.
Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.